Päädyin sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa - nyt tapaillaan
Olen tuntenut erään miehen suurinpiirtein vuoden verran. Tutustuimme yhteisten piirien kautta ja tänä aikana olemme ystävystyneet. Meillä on ikäeroa yli 10 vuotta. Miehellä on vaimo ja lapsia.
Päädyimme jokin aika sitten samaan paikkaan viettämään iltaa, juttelimme lasillisien äärellä ja loppuillasta päädyimme luokseni jatkoille. Tässä vaiheessa tilanne oli täysin hallinnassa, tiesin että mies on naimisissa, enkä ajatellutkaan mitään enempää hänen kanssaan.
Parin viinilasillisen jälkeen mies alkoi avautumaan, että hän on ajatellut minua enemmänkin, joka todella yllätti. Päädyimme sänkyyn ja seksi oli aivan ihanaa.
Ajattelin aamulla, että mies on lähtenyt jossain vaiheessa kotiinsa vaimon ja lapsien luo ja että olin satunnainen vaihtelu avioliittoon - sinisilmäinen pedinlämmittäjä.
Mies oli kuitenkin vielä luonani, hän oli laittanut aamupalaa valmiiksi ja tuli viereeni pötköttelemään. Kysyin että kaduttaako häntä, kuulemma ei, ja rakastelimme uudelleen.
Mies vietti koko päivän luonani ja lähti illalla kotiinsa, laittoi hyvänyön viestit ja kertoi että haluaisi olla luonani koko ajan.
Olen älyttömän ihastunut mieheen, mutta tuntuu todella pahalta miehen perheen puolesta. Ollaan kuitenkin tapailtu, ei pelkkää seksiä, vaan yhdessäoloa. Juttelemme todella paljon asioista, nautimme olla yhdessä.
Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu kuinka ap PÄÄTYI sänkyyn ym.
Minä en ole kertaakaan PÄÄTYNYT, kyllä se on ollut joka kerta ihan oma valintani. Monta kertaahan siinä täytyy tehdä päätös, että kyllä, jatkan suutelua, kyllä, annan hänen koskea rintojani, kyllä, alan riisua ym. Sata, tuhat mahdollisuutta päättää, mitä tekee tai ei.
Eniten juuri ärsyttää tuo, ettei oteta omista teoista vastuuta.Olet päätynyt sänkyyn oman valintasi seurauksena, ihan kuten ap. Päätynyt. Turha ärsyyntyä, ap ottaa omista teoistaan täyden vastuun, hän on päätynyt sänkyyn aivan kuten sinäkin.
En todellakaan ole koskaan "päätynyt" sänkyyn. Olen päättänyt asian, joskus jo ennen treffejä, joskus treffien aikana.
Naureytavaa joutua väittelemään semantiikasta. Jos sinulle ei ole selvää, mitä tuo sana tarkoittaa, niin tarkastapa vaikka sanakirjasta. HUOKAUS.
Onneksi vain melkein.
Et taida olle sitä pettävää sorttia itse?
Usko pois, aika moni on.
Toivottavasti ei myös miehesi.
Minua on petetty, myös itse olen hairahtanut kokeilemaan toista.
Enää ei tarvitse.