Päädyin sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa - nyt tapaillaan
Olen tuntenut erään miehen suurinpiirtein vuoden verran. Tutustuimme yhteisten piirien kautta ja tänä aikana olemme ystävystyneet. Meillä on ikäeroa yli 10 vuotta. Miehellä on vaimo ja lapsia.
Päädyimme jokin aika sitten samaan paikkaan viettämään iltaa, juttelimme lasillisien äärellä ja loppuillasta päädyimme luokseni jatkoille. Tässä vaiheessa tilanne oli täysin hallinnassa, tiesin että mies on naimisissa, enkä ajatellutkaan mitään enempää hänen kanssaan.
Parin viinilasillisen jälkeen mies alkoi avautumaan, että hän on ajatellut minua enemmänkin, joka todella yllätti. Päädyimme sänkyyn ja seksi oli aivan ihanaa.
Ajattelin aamulla, että mies on lähtenyt jossain vaiheessa kotiinsa vaimon ja lapsien luo ja että olin satunnainen vaihtelu avioliittoon - sinisilmäinen pedinlämmittäjä.
Mies oli kuitenkin vielä luonani, hän oli laittanut aamupalaa valmiiksi ja tuli viereeni pötköttelemään. Kysyin että kaduttaako häntä, kuulemma ei, ja rakastelimme uudelleen.
Mies vietti koko päivän luonani ja lähti illalla kotiinsa, laittoi hyvänyön viestit ja kertoi että haluaisi olla luonani koko ajan.
Olen älyttömän ihastunut mieheen, mutta tuntuu todella pahalta miehen perheen puolesta. Ollaan kuitenkin tapailtu, ei pelkkää seksiä, vaan yhdessäoloa. Juttelemme todella paljon asioista, nautimme olla yhdessä.
Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun näkökulmastasi tapailet miestä. Muiden - varsinkin vaimon - näkökulmasta et tapaile miestä, vaan piilossa varastat aikaa ja rakkautta hänen perheeltään.
Mies myös pettää vaimoaan, joten tekee luultavasti sen myös sinun kanssasi joku päivä, jos teistä pari tulee. Tiedän useitakin vastaavia juttuja.
Tämä. Paisuvainen sykähtelee jollekin ”ymmärtäjälle” kun teillä arki koittaa. Sitä odotellessa.
Yllättävän harvoin näin käy. Sarjapettäjät ovat oma lukunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun näkökulmastasi tapailet miestä. Muiden - varsinkin vaimon - näkökulmasta et tapaile miestä, vaan piilossa varastat aikaa ja rakkautta hänen perheeltään.
Mies myös pettää vaimoaan, joten tekee luultavasti sen myös sinun kanssasi joku päivä, jos teistä pari tulee. Tiedän useitakin vastaavia juttuja.
Tämä. Paisuvainen sykähtelee jollekin ”ymmärtäjälle” kun teillä arki koittaa. Sitä odotellessa.
Lähes aina. Ihminen, joka on kykeneväinen pettämään toisen luottamuksen kerran, on siihen kykenevä yhä uudelleen. Hänelle maailmassa aivan rehellisyyden ytimessä merkitsee vain hän itse. Elämä on sarja kyllästymisiä ja pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes aina. Ihminen, joka on kykeneväinen pettämään toisen luottamuksen kerran, on siihen kykenevä yhä uudelleen. Hänelle maailmassa aivan rehellisyyden ytimessä merkitsee vain hän itse. Elämä on sarja kyllästymisiä ja pettymyksiä.
Voisi olla kykenevä, kyllä, mutta kun ei saa tilaisuutta, niin jää pettämättä. Naisilla pettäminen on vain valinta, miehillä ennen kaikkea kyse on siitä saako iskettyä vierasta naista.
Vierailija kirjoitti:
Riikkako se siellä?
Täällä yksi mutta tuskin tarkoittamasi Riikka...
En myöskään yleensä pane wc tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla kykenevä, kyllä, mutta kun ei saa tilaisuutta, niin jää pettämättä. Naisilla pettäminen on vain valinta, miehillä ennen kaikkea kyse on siitä saako iskettyä vierasta naista.
Oletko siis sitä mieltä, että _jokainen_ ihminen on ihmisyyttään tuomittu vain liskoaivoiseksi, libidovetoiseksi pettäjäksi, jonka tekoja sukupuoliroolinsa mukaan ohjaa vain valinnasta tahi mahdollisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis sitä mieltä, että _jokainen_ ihminen on ihmisyyttään tuomittu vain liskoaivoiseksi, libidovetoiseksi pettäjäksi, jonka tekoja sukupuoliroolinsa mukaan ohjaa vain valinnasta tahi mahdollisuudesta?
Silloinhan rakkaudettomuus on ihmisen osa. Miksi edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ketju pyörii koko ajan etusivulla, kun jo otsikosta näkee, että tämä on provo?
Koska ihmiset tykkää kirjoittaa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu kuinka ap PÄÄTYI sänkyyn ym.
Minä en ole kertaakaan PÄÄTYNYT, kyllä se on ollut joka kerta ihan oma valintani. Monta kertaahan siinä täytyy tehdä päätös, että kyllä, jatkan suutelua, kyllä, annan hänen koskea rintojani, kyllä, alan riisua ym. Sata, tuhat mahdollisuutta päättää, mitä tekee tai ei.
Eniten juuri ärsyttää tuo, ettei oteta omista teoista vastuuta.
Olet päätynyt sänkyyn oman valintasi seurauksena, ihan kuten ap. Päätynyt. Turha ärsyyntyä, ap ottaa omista teoistaan täyden vastuun, hän on päätynyt sänkyyn aivan kuten sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kerroin miehelle etten halua jatkaa tapailua, koska en halua olla osallisena loukkaamassa hänen vaimoaan enempää. Enkä halua olla syy heidän mahdolliseen riitelyyn salailun tuloksena, sillä siitä kärsii heidän lapset.
Mies ilmoitti, että aikoo keskustella asiasta vaimonsa kanssa ja ottaa yhteyttä mahdollisimman pian, kunhan saa selvitettyä asiat.
Vaikka hän pettikin vaimoaan, ei kyseessä ole mikään jokapaikan höylääjä kuten monet täällä antaa olettaa. Pallo on tällä hetkellä miehellä, jos hän päättää kertoa minusta vaimolleen, olen täysin valmis myöntämään osallisuuteni ja tarvittaessa tapaamaan hänen vaimonsa.
Jotkut ovat maininneet lapset täällä, jos meidän välit jossain vaiheessa syvenee, käsitän tilanteen että lapset menee aina edelleni. Enkä missään nimessä halua viedä lapsilta isää.
Vaikea tilannehan tämä on, mutta luotan siihen että mies hoitaa tilanteen parhaalla katsomallaan tavalla. En kuitenkaan jatka miehen kanssa, jos hän päättää pysyä perheensä kanssa.- Ap
Voipi olla et mies ei siitä perheen kasassapysymisestä enää päätä
Ei päätä, eikä kuvitellut päättävänsä. Puhu aiheesta äläkä asian vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
” Varattu mies on kiinnostavampi kuin sinkkumies ”- on tyypillinen naisten ajatus jota en ole ikinä miehenä ymmärtänyt. Jopa lähipiirini naiset ovat kyselleet kahville tai luokseen kattomaan leffaan vasta, naimisiinmenoni jälkeen muttei ennen sitä enkä todellakaa lämpenisi heille. Vaimoakin naurattaa niitä viestejä kun olen hänelle niitä näyttänyt. JOS iskisin varatun naisen niin en todellakaa luottaisi häneen saati kuvittelemaan elämään sen kanssa vaikka kuinka palava rakkaus osuisi minuun sillä hän varmasti pettäisi minuakin. Todella harv nainen (nykyään) ajattelee näin
Jaa, taidan kuullua sitten niihin "todella harvoihin". En itse iske varattuja miehiä ja pidän sitä varsin vastenmielisenä kun varattu mies yrittää iskeä. Satunnainen seksi ei kiinnosta, haluaisin itse vakaan ja pitkäaikaisen parisuhteen, enkä voi ymmärtää kuka haluaisi puolisoksi sellaiselle miehelle, joka toiminnallan selvästi todistaa, että hän on epäluotettava kumppani, joka on valmis loukkaamaan puolisonsa.
Varattu mies ei tarkoita pulskaa prisma miestä:)
Voin kokemuksesta sanoa että toinen nainen on aina toinen nainen, miehen lelu ja ilman tunnontuskia unohdettava viihdyke. Mitä nopeammin lopetat suhteen sitä helpommalla pääset itse.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut erään miehen suurinpiirtein vuoden verran. Tutustuimme yhteisten piirien kautta ja tänä aikana olemme ystävystyneet. Meillä on ikäeroa yli 10 vuotta. Miehellä on vaimo ja lapsia.
Päädyimme jokin aika sitten samaan paikkaan viettämään iltaa, juttelimme lasillisien äärellä ja loppuillasta päädyimme luokseni jatkoille. Tässä vaiheessa tilanne oli täysin hallinnassa, tiesin että mies on naimisissa, enkä ajatellutkaan mitään enempää hänen kanssaan.
Parin viinilasillisen jälkeen mies alkoi avautumaan, että hän on ajatellut minua enemmänkin, joka todella yllätti. Päädyimme sänkyyn ja seksi oli aivan ihanaa.Ajattelin aamulla, että mies on lähtenyt jossain vaiheessa kotiinsa vaimon ja lapsien luo ja että olin satunnainen vaihtelu avioliittoon - sinisilmäinen pedinlämmittäjä.
Mies oli kuitenkin vielä luonani, hän oli laittanut aamupalaa valmiiksi ja tuli viereeni pötköttelemään. Kysyin että kaduttaako häntä, kuulemma ei, ja rakastelimme uudelleen.
Mies vietti koko päivän luonani ja lähti illalla kotiinsa, laittoi hyvänyön viestit ja kertoi että haluaisi olla luonani koko ajan.
Olen älyttömän ihastunut mieheen, mutta tuntuu todella pahalta miehen perheen puolesta. Ollaan kuitenkin tapailtu, ei pelkkää seksiä, vaan yhdessäoloa. Juttelemme todella paljon asioista, nautimme olla yhdessä.Mitä pitäisi tehdä?
Pamahtaa paksuksi. Kyllä se rakkaus siinä punnitaan.
Joss lukujärjesyks on säännölliinen ja aiina epätavallisen romanttineen niin pahoiin pelkään etttä mitään muuta on luvasssa.
Mä olen yli 30v ja alle 40v. AINA päädyn sänkyyn varatun miehen kanssa. Tässä iässä ne vapaat on... no joo, jätän tämän vain tähän.
Mies kaipaa jalkavaimoa, vaikka on oma vaimo. Yleensä mies ei kuitenkaan halua luopua omasta vaimostaan. Tuollainen pettäminen on tulella leikkimistä.
Tiedän sen, minua on petetty.
Et "päätynyt" sänkyyn varatun kanssa. Päätit tietoisesti mennä sänkyyn varatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Alat äitipuoleksi. Meillä erotessa mies saisi lapsen ja mä olisin etä-äiti. Siinä olisi naisella ihmettelemistä.
Ymmärrän tunteen tämän viestin takana. Mutta on aika kylmäävää ajatella omia lapsiaan rangaistuksena ja kostona toiselle naiselle, pelinappulana aikuisten sotkussa.
Vierailija kirjoitti:
Et "päätynyt" sänkyyn varatun kanssa. Päätit tietoisesti mennä sänkyyn varatun kanssa.
Näin tein ja nautin.
Ihan ymmärrettävää. Haluaisitko hänen kanssaan oman perheen? Hän vaikuttaisi ainakin olevan valmis siihen. :)