Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottamattomat pois kunnallisesta päivähoidosta

Vierailija
04.12.2018 |

Minusta voisi edelleen vapaasti valita rokottaako lapsensa vai ei. MUTTA jos rokotuksista haluaa kieltäytyä ei lasta pitäisi saada kunnalliseen päivähoitoon vastuullisesti asiansa hoitavia vaarantamaan.

Kommentit (707)

Vierailija
541/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hyvä idea! Samalla ne lapset, jotka kärsivät rokotteista aiheutuneista haitoista, esim pakko-oireista ja käytöshäiriöistä, voisivat mennä Siperiaan heille rakennettuun omaan kylään asumaan.

Kyllä, rokotteissa olevat haitalliset aineet kerääntyvät lopulta ihmisen aivoihin ja vaikuttavat keskushermostoon.

Joten kaikki neurologisista oireista kärsivät myös samaan kylään.

Mitä jos kerrankin selvitettäisiin näitä väitteitä. Kerro mikä haitallinen aine rokotteessa kerääntyy ihmisen aivoihin, niin lueskelen huvikseni aiheesta illalla.

No tässä yksi esimerkki.. HPV rokote, joka annetaan 12 vuotiaille.

http://elinahytonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/195822-hpv-rokotteet-laaka…

Ei helvetti mitä perseilyä. Että ihan hörhön blogiin linkkasit. Voisitko laittaa vaikkapa tutkimusviitteen siitä, että jonkin aine rokotteesta saatuna kerääntyy aivoihin?

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0946672X16300931

Vierailija
542/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vaan absurdimmaksi menee. Kuudennessa lähteessä pääuutinen on: Top 7 Ways To Find Kik Girls To Message Tonight. Vaikka aihe piti olla the truth about Gaddrasil.

Ettei vaan koneellas olisi haittaohjelma joka ehdottelee sulle mainoksia käyttäytymistottumuksiesi pohjalta.

Valitettavasti ei, kumpa olisikin. Ettei minun tarvitsisi tietää että rokotevastaisen saitin adminilla on minulle seuraavanlaista asiaa: Posted on May 29, 2018 By admin

Looking to get started Kik sexting? You’ve come to the right place! Here, I will be telling you how to find hot, horny girls that are just waiting for you to message them!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko nuo "pakkorokotuksia" puolustavat, kertoa kattavasti mitkä rokotukset heillä itsellään on varmasti voimassa?

Itse matkustelen kehitysmaissa ja alkukantaisia oloissa. Siksi tiedän tarkkaan omat rokotukseni. Suurimmalla osalla aikuisista ei ole rokotukset ajan tasalla. Jos sellainen vaatii pakkokeinoja toisille, niin se on ilmeisesti vain pakkottamisen ilosta.

minulla on kaikki rokotukset (paitsi kausi influenssa rokotus). Tämän pitää kyllä terveyshuolto kunnossa, jos käy terveystarkastuksissa. 

Kausi- influessa on pahin uhka. Siksi hoitohenkilökunnalle kun on asetettu pakkorokotukset.

Terveydenhuolto ei tiedä aikuisten rokotuksia ja sairastettu ja tauteja. Jos on ajalta ennen tuhkarokkoa, niin voi olla juuri ilman vasta-aineiden oleva vaarallinen henkilö. Ja varsinkin vihirirokon suhteen. Sikotauti tunnistetaan yleensä varmasti ja jos sitä ei sairasta on saanut rokotteen jossain vaiheessa.

Jos on ajalta ennen tuhkarokkorokotusta, niin voi olla ilman suojaa. Jos ei ole sairastanut, eikä saanut rokotetta tai tauti on diagnosoitu väärin. Silloin kaikki rokot meni tuhkarokko piikkiin. Ei käyty lääkärissä , vaan vanhemmat diagnosoi. Ei ollut nettiä mistä googlata. Jos oli pilkkuja, se oli tuhkarokko.

Vierailija
544/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vaan absurdimmaksi menee. Kuudennessa lähteessä pääuutinen on: Top 7 Ways To Find Kik Girls To Message Tonight. Vaikka aihe piti olla the truth about Gaddrasil.

Ettei vaan koneellas olisi haittaohjelma joka ehdottelee sulle mainoksia käyttäytymistottumuksiesi pohjalta.

Valitettavasti ei, kumpa olisikin. Ettei minun tarvitsisi tietää että rokotevastaisen saitin adminilla on minulle seuraavanlaista asiaa: Posted on May 29, 2018 By admin

Looking to get started Kik sexting? You’ve come to the right place! Here, I will be telling you how to find hot, horny girls that are just waiting for you to message them!

Ahaa, oot siis mies. Noi mainokset kohdennetaan evästeiden perusteella...

Vierailija
545/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mercola tulikin käsiteltyä, sitten on vielä rokote-aiheinen suomalainen Facebook-ryhmä ja kirja nimeltä Deadly Medicines and Organised Crime, How big pharma has corrupted healthcare.

Olen nyt käynyt läpi kaikki tänne linkitetyn rokotevastaisen "informaatio"-pläjäyksen lähteet ja ne ovat vielä pahempaa guanoa kuin osasin ikinä pelätä.

Lähden nyt lasten harrastuksiin mutta tästä tuli niin hirveä flashback niihin aikoihin kun edellisen kerran perehdyin näihin. Näköjään mikään ei ole muuttunut. Minkälainen ihminen käyttää tällaisia lähteitä yhtään mihinkään. ??? Missä arvostelukyky.

Vierailija
546/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mies eikä se ollut mainos vaan kyseisessä blogissa oleva kirjoitus.

Vierailija
547/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mercola tulikin käsiteltyä, sitten on vielä rokote-aiheinen suomalainen Facebook-ryhmä ja kirja nimeltä Deadly Medicines and Organised Crime, How big pharma has corrupted healthcare.

Olen nyt käynyt läpi kaikki tänne linkitetyn rokotevastaisen "informaatio"-pläjäyksen lähteet ja ne ovat vielä pahempaa guanoa kuin osasin ikinä pelätä.

Lähden nyt lasten harrastuksiin mutta tästä tuli niin hirveä flashback niihin aikoihin kun edellisen kerran perehdyin näihin. Näköjään mikään ei ole muuttunut. Minkälainen ihminen käyttää tällaisia lähteitä yhtään mihinkään. ??? Missä arvostelukyky.

Eikö sun lapset olleet jo aikuisia?

Luepa myös tuo sivun ylin linkki.

Vierailija
548/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hei haloo, ootteko ihan tosissanne että se olisi ok että tuollaisia mainoksia sisältävästä mestasta haette rokotustietoutta? Jotain lähdekritiikkiä nyt...

Vierailija
549/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sä et osaakaan tunnistaa eroon näitä nettimainoksia. Voin kertoa ettei siellä mitkään "horny girlssit" sulle oikeasti kirjoita :)

Vierailija
550/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ”lapsilla” onkin ollut varmasti jo kova ikävä, kun olet koko päivän hengannut av:lla jankaten :D

Vierailija
551/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hei haloo, ootteko ihan tosissanne että se olisi ok että tuollaisia mainoksia sisältävästä mestasta haette rokotustietoutta? Jotain lähdekritiikkiä nyt...

Edellisessä sanot ettei ollut mainos ja seuraavassa sanot mainokseksi?

Vierailija
552/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, älkää vaan menkö tuonne Gadrasil-sivulle, ties mitä viruksia sieltä saa. Aivan jäätävä paikka. Valikossa lukee "5 things you must know before fetish hookup" ja blogissa on kaksi kirjoitusta, tuo kik-juttu ja tää rokotushorina joka alkaa näin

Hello lovelies! My name is Kaley and this is my humble blog. I know most of you are thinking what the heck is gardasil???? Well to answer your questions, gardasil is a human papillomavirus vaccine. Now you guys are probably thinking well why are you blogging about this?

Ja tähän on laitettu kuvitukseksi joku ihan selvä stockphoto naisesta. VOI LUOJA KUKA OTTAA TÄLLAISEN SAITIN LÄHTEEKSI PUHUEESSAAN VAKAVIKSSAA ROKOTTEISTA??? Oikeasti voi pahoin, tää on vielä hirveämpää kuin viime kerralla. Ihmisillä ei ole MITÄÄN LÄHDEKRITIIKKIÄ.

Vierailija
553/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä sanot ettei ollut mainos ja seuraavassa sanot mainokseksi?

No ei ole mainos! Mene itse katsomaan.

http://truthaboutgardasil.org/what-is-cervarix/injuries-in-the-uk/

Vierailija
554/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"This review found 91 studies that examine the potential relationship between mercury and ASD from 1999 to February 2016. Of these studies, the vast majority (74%) suggest that mercury is a risk factor for ASD, revealing both direct and indirect effects. The preponderance of the evidence indicates that mercury exposure is causal and/or contributory in ASD."

Ylälaidan tutkimuslinkistä kopioituna

Vierailija
555/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hyvä idea! Samalla ne lapset, jotka kärsivät rokotteista aiheutuneista haitoista, esim pakko-oireista ja käytöshäiriöistä, voisivat mennä Siperiaan heille rakennettuun omaan kylään asumaan.

Kyllä, rokotteissa olevat haitalliset aineet kerääntyvät lopulta ihmisen aivoihin ja vaikuttavat keskushermostoon.

Mitä jos kerrankin selvitettäisiin näitä väitteitä. Kerro mikä haitallinen aine rokotteessa kerääntyy ihmisen aivoihin, niin lueskelen huvikseni aiheesta illalla.

Ei helvetti mitä perseilyä. Että ihan hörhön blogiin linkkasit. Voisitko laittaa vaikkapa tutkimusviitteen siitä, että jonkin aine rokotteesta saatuna kerääntyy aivoihin?

Voisiko rokotehullu kommentoida ja lytätä tämänkin? :D

Vierailija
556/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaathan, että osa perheistä voi kustantaa lapselle yksityisen hoidon ja kieltämällä osalta lapsista tietyt palvelut luodaan yllättäen markkinoita palveluille, joihin kaikilla ei ole varaa. Rokottamattomat lapset tarvitsisivat yksityistä päivähoitoa, joka saattaa olla laadukkaampaa kuin muu päivähoito, jolloin sinne hakeutuu myös rokotettuja lapsia, joiden vanhemmat ostavat laatua. Ja yllättäen halutaan myös yksityiskouluja jne.

Näin tullaan rokottamattomuuteen vedoten luomaan "kahden kerroksen väen koulutusta" eli kaikki eivät jäisi maksuttomaan peruskouluun. Nythän OKM ei anna lupia yksityiskouluille, rokottamattomille olisi pakko myöntää.

Todella vaikea kuvitella tilannetta, jossa rokottamattomien lasten hoitopaikat ja koulut olisivat laadukkaampia. Sinnehän ei suurta tunkua olisi odotettavissa, koska suuri järkevä enemmistä valitsee terveyden.

Vierailija
557/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko selittää ratkaisumallisi? Jos lapsi on 3v, tuet loppuneet ja vanhempien pitää mennä töihin. Pitäisikö yhteiskunnan kustantaa sitten lastenhoitaja näille perheille, kun eivät päiväkotia saa käyttää? Vai maksettaisiinko rokottamattomien lasten vanhemmille pidempään tukia jotta voivat olla kotona? Lapsi on kuitenkin hoidettava.

Onko "oma lompakko" sinulle ihan vieras käsite? Vanhemmat tietenkin kustantaisivat itse lapsensa hoidon. Jos mielivät kunnalliseen hoitoon niin sitten rokottavat penskansa

Eikö tämän ”oma lompakko”-ajattelun voisi ottaa sitten vähän laajempaan käyttöön. Kaikkien itseaiheutettujen sairauksien kulut täytyisi maksaa itse. Ja myöskin päivähoidon todelliset kustannukset kaikille itse maksettaviksi.

Ja jos saat sairaan lapsen, älä kärky mitään tukia tai terapioita valtiolta. Koska saatoit aiheuttaa sen sairauden lapsellesi käyttämällä esim. lääkkeitä tai päihteitä raskausaikana. Tai diabeteksen juottamalla korviketta.

Miksi sinä kannatat noin reippaasti rajoitettua oikeutta kunnalliseen terveydenhoitoon, jos kuitenkin vastustat rajoituksia kunnalliseen päivähoitoon? En ihan ymmärrä logiikkaa.

Vierailija
558/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko selittää ratkaisumallisi? Jos lapsi on 3v, tuet loppuneet ja vanhempien pitää mennä töihin. Pitäisikö yhteiskunnan kustantaa sitten lastenhoitaja näille perheille, kun eivät päiväkotia saa käyttää? Vai maksettaisiinko rokottamattomien lasten vanhemmille pidempään tukia jotta voivat olla kotona? Lapsi on kuitenkin hoidettava.

Onko "oma lompakko" sinulle ihan vieras käsite? Vanhemmat tietenkin kustantaisivat itse lapsensa hoidon. Jos mielivät kunnalliseen hoitoon niin sitten rokottavat penskansa

Eikö tämän ”oma lompakko”-ajattelun voisi ottaa sitten vähän laajempaan käyttöön. Kaikkien itseaiheutettujen sairauksien kulut täytyisi maksaa itse. Ja myöskin päivähoidon todelliset kustannukset kaikille itse maksettaviksi.

Ja jos saat sairaan lapsen, älä kärky mitään tukia tai terapioita valtiolta. Koska saatoit aiheuttaa sen sairauden lapsellesi käyttämällä esim. lääkkeitä tai päihteitä raskausaikana. Tai diabeteksen juottamalla korviketta.

Miksi sinä kannatat noin reippaasti rajoitettua oikeutta kunnalliseen terveydenhoitoon, jos kuitenkin vastustat rajoituksia kunnalliseen päivähoitoon? En ihan ymmärrä logiikkaa.

Missä olen sanonut, että vastustan rajoituksia kunnalliseen päivähoitoon? Aivan sama mulle, kun en käytä. Olen vain sitä mieltä, että itseaiheutetuista ongelmista saisi ottaa enemmän vastuuta.

Vierailija
559/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä viivyt jankkaajaperger?

Vierailija
560/707 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä viivyt jankkaajaperger?

Minä joka ruodin tuolla noita blogikirjoituksen lähteitä odottelen nyt autossa mukulaa harkoista. Mulle riitti tälle päivää niiden linkkien läpikäynti, vieläkin tulee henkisesti etova olo kun ajattelenkin ysiaa. YKSIKÄÄN niistä sen ihmisen lähteistä ei ollut edes ETÄISESTI kelvollinen järkevien päätelmien tekoon ja suurin osa oli HIRVEÄÄ ROSKAA. Ei, kaikki oli hirveää roskaa. Mua oikeasti hirvittää miten kritiikittömästi ihmiset antaa vetää nenästä, tämänpäiväisen perusteella taas kerran sanat loppuu. Ehkä jaksan katsoa tuota huomenna jos pääsen tästä eksistentiaalisesta angstista siihen mennessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi