Mies ei ole tullut yöksi kotiin pikkujouluista :(
Eilen oli harrastusporukan pikkujoulut. Olivat vuokranneet jonkun saunatilan ja sitten ilmeisesti menneet baariin. Kotiin ei ole tullut, vaikka saunatiloilta ja kaupungilta kotiin on noin vartin kävelymatka. Whatsappissa ollut klo 5 viimeksi paikalla... V*ttu! Ei vastaa puhelimeen... Harrastusporukasta tiedän yhden tyypin ja hän on lukenut viestini, muttei vastannut. Odotellaan... Miehen tapaista ei ole mitkään tappelut tai riehumiset, että putkassa olisi. Luultavasti jonkun vieraan akan sängyssä! Vertaistukea?
Kommentit (203)
banginhoors kirjoitti:
Se on ollu nussimas se sun äijäs!
No ihan varmasti on ollut nussimassa. Itsekin tulin juuri nussimapikkujoulureissulta kotiin ja vaimosta näki että on vähän vihaisen oloinen.
En osaa ottaa kantaa miehesi tilanteeseen.
Käsikakka-nauhan faktat lyhyesti!
Käsikakka-nauha on ruskea roosanauhan näköinen mutta siinä on nappi keskellä. Napin saa itse valita, ja nauha on helppo tehdä.
Nauhasta tunnistaa toisen av-mamman, ja se on tullut todella suosituksi palstamammojen keskuudessa, ketjut ovat pysyneet pinnalla jo viikkoja. Joten voit bongata mamman nauhoineen missä vaan!
Nauhan nimi ei liity mitenkään kakkaamiseen, vaan se tulee eräästä av:n legendaarisesta ketjusta, jossa jotkut ovat niin ujoja että kakkaavat kädelleen ja laittavat nätisti pönttöön jottei kuulu molskahdusta, sitä on siis käsikakkaaminen. Mutta nauha ei liity siihen, vaan sen nimi voisi yhtähyvin olla vaikka äitimammasnauha. Tästä nimestä on tullut paljon kritiikkiä mutta se ei siis liity mitenkään käsikakkaamiseen, joten unohda kaikki yhteydet siihen. Itseasiassa voit kutsua sitä vaikka av-nauhaksi av-rusetiksi tms halutessasi! Ja muista että kukaan ei-avlainen ei tunnista sinua nauhasta, joten jos joku sinut tunnistaa, hän on myös av-mamma!
Nyt kaikki lukemaan ketjua Mä olin eilen shoppailemassa ja KÄSIKAKKA-NAUHA, sieltä saa lisätietoa ja jälkimmäisestä löytyy myös kuvia. Näitä ketjuja on uppailtu ahkerasti, yleensä ainakin kerran päivässä, joten pitäisivät löytyä lähisivuilta. Ja Haku toimii näiden kohdalla myös, on testattu.
Kannattaa myös tarkistaa josko huuto.netistä löytyy vielä myytäviä nauhoja jos et osaa/jaksa tehdä itsellesi omaa. Nimim Miiu on myynyt niitä 1,20e/kpl nimellä KKN.
Vilautellaan nauhoja kun tavataan!
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli harrastusporukan pikkujoulut. Olivat vuokranneet jonkun saunatilan ja sitten ilmeisesti menneet baariin. Kotiin ei ole tullut, vaikka saunatiloilta ja kaupungilta kotiin on noin vartin kävelymatka. Whatsappissa ollut klo 5 viimeksi paikalla... V*ttu! Ei vastaa puhelimeen... Harrastusporukasta tiedän yhden tyypin ja hän on lukenut viestini, muttei vastannut. Odotellaan... Miehen tapaista ei ole mitkään tappelut tai riehumiset, että putkassa olisi. Luultavasti jonkun vieraan akan sängyssä! Vertaistukea?
No mitä tohon vois sanoa? . Vanhana miesveteraanina kaikenlaisista pippaloista voin sanoa, että se oli sitten tossa. Et pysty tuottamaan äijallesi tyydytystä. Ja ettehän sitten niitä lapsia vaan ..
Olen aina ollut kova juhlimaan ja on ollut laaja ystäväpiiri. Se on kyllä todella harva kerta kun mennään jonnekin kaverin sohvalle. Kuka hitto haluaa kaverin sohvalle ja sieltä könytä kamalassa krapulassa kotiin. Kun voi herätä kotona suihkun, vaatekaapin ja varsinkin jääkaapin vierestä.
Jos joku ei tule ennen viittä kotiin, on se aika varmasti hyvin henkilökohtaisilla jatkoilla jonkun misun kanssa. Ei ihmimset ainakaan pk-seudulla pidä tapanaan mennä toiselle kundille yöksi. En ole sellaisista tavoista kuullutkaan. Muualla kun täällä Vauveli-palstalla naisten suusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut kova juhlimaan ja on ollut laaja ystäväpiiri. Se on kyllä todella harva kerta kun mennään jonnekin kaverin sohvalle. Kuka hitto haluaa kaverin sohvalle ja sieltä könytä kamalassa krapulassa kotiin. Kun voi herätä kotona suihkun, vaatekaapin ja varsinkin jääkaapin vierestä.
Jos joku ei tule ennen viittä kotiin, on se aika varmasti hyvin henkilökohtaisilla jatkoilla jonkun misun kanssa. Ei ihmimset ainakaan pk-seudulla pidä tapanaan mennä toiselle kundille yöksi. En ole sellaisista tavoista kuullutkaan. Muualla kun täällä Vauveli-palstalla naisten suusta.
Joo, ei se kovin usein toistuvaa ole, mutta meidänkin saunatuvan sohvalla on täällä asutun 17 vuoden aikana levähtänyt puolisen tusinaa väsähtänyttä juhlijaa. Osa parikin kertaa.
Se voi olla jossain Helsingissä harvinaisempaa, kun moni kämppä on 24-neliötä, tai perhe nukkuu metrin päässä, mutta ei se tällaisessa 240 asuinneliössä haittaa. Jatkot on meillä työporukan pippaloissa noin kerran vuodessa ja useamman kerran vuodessa on molempien työ-, tai harrastuskavereita meillä ihan koko illan kemuissa.
Kaikkien sosiaalinen elämä ei ole sitä, että mennään kapakkaan, ollaan siellä pilkkuun ja kömmitään kotiin. Kunnon kemut alkavat siinä klo 16.00-17.00 aterialla. Sitten saunotaan ja uidaan iltayöhön asti. Sitten höpötellään niitä näitä ja puolen yön jälkeen on uusi saunakierros ja yöpalaa. Sitten lisää höpötystä.
Vaikka itsetarkoitus ei ole vetää karmeita lärvejä, aina joskus joku väsähtää. En ole koskaan kuullut, että jollekin olisi tullut jälkipuheita meillä nukutun yön jälkeen.
Enkä oikein ymmärrä, mikä indikaattori yön yli poissaolo on pettämiselle. Luulisi, että jos sellaiseen ryhtyy, hommautuu varmasti kotiin, kun akti on ohi. Miksi joku jäisi sen jälkeen nukkumaan, jos kotona on epäluuloinen puoliso?
Vierailija kirjoitti:
banginhoors kirjoitti:
No ihan varmasti on ollut nussimassa. Itsekin tulin juuri nussimapikkujoulureissulta kotiin ja vaimosta näki että on vähän vihaisen oloinen.
Höpsistä vaimo vaan esittää. Todellisuudessa on vieläkin raukeana, kun sai tilaisuuden päästä salskean rakastajansa käsittelyyn.
dippi kirjoitti:
No oisko vaikka ollut vaan tosi hauskaa ja lähtenyt vaikka työkaverin luo jatkoille tms. ja nukahtanut sinne sohvalle? Mun mies on edelleen pikkujouluissa, varmaan tulee vasta huomenna. Ollaan kyllä pari viestiä tänään vaihdettu. Ihanaa, oma rauha on välillä ihan toivottua <3.
Voi teitä lapsia. Olette jotenkin niin hellyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
banginhoors kirjoitti:
Höpsistä vaimo vaan esittää. Todellisuudessa on vieläkin raukeana, kun sai tilaisuuden päästä salskean rakastajansa käsittelyyn.
Sääliks käy sitä miestä joka ton mätisäkin kanssa on ruvennut panemaan. Minä en enää koske pitkällä tikullakaan.
Jos itse pettäisin, niin en mä nyt yöksi jäisi! Voihan sitä pettää vaikka kauppareissulla. Tai kun se mies on pikkujouluissa tai työmatkalla. :D
Itse kyllä bilettäessä ja tanssiessa baarissa/discossa olen baarissa sinne aamuneljään tai nykyisin jopa viiteen. Sitten syömään pitsalle tai hampurilaiselle, jossa on yleensä pitkät jonot klo 4 aikaan. Sitten taksijonoon. Nukkumaan kotiin tai hotellille klo 6. Jos haluisin panna, niin mieluummin virkeänä ja selvinpäin, kuka edes saa orkun kännissä?
Tämä on nyt paisunut paljon isommaksi kuin mitä osasin arvella aluksi. Selvitämme tilannetta, mutta helppoa se ei ole. En ole varma voinko enää luottaa tai uskoa mitään mitä mies sanoo mutta ihan yksinkertaista tämä ei ole. Mies tunnusti pettäneensä, mutta asiaan liittyy myös vasta paljastunut mielenterveysongelma ja psyykkiset poissaolokohtaukset. En tiedä mitä ajatella tällä hetkellä. Päivä kerrallaan.
Varmaankin arvasitte jo, että lukuisat "Ap:t", jotka ovat kommentoineet ketjuun ties mitä Minna-juttuja, ovat trolleja.
-Alkuperäinen Ap
Mut sitähän ei lasketa pettämiseks jos ei oo käyny sisällä...
KUVA TAI EI OO TAPAHTUNU
Kukahan nyt oli ihan oikea alkuperäinen ap ja mikä oli aito tarina?
Tarinan opetushan oli se, että olkaa vaimot varuillanne.
Himokas, toisesta aidosti välittävä ja sängyssä estoton ja kokeileva nainen saa kyllä mihensä kotiin pikkujouluista. Kun kotona seksi sujuu, kokeillaan uusia juttuja ja pidetään huolta molempien tarpeista, niin ei ole mitään tarvettä kyntää mitään baareista löytyviä ylläripaketteja. Kumminkaan puolin.
"Kulta mun on pakko pettää kun mulla on niin vaikeeta. Ihan päässä viiraa enkä aina tiedä missä olen ja mitä teen. Nyt kun sain vierasta niin tuntuu paljon paremmalta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
banginhoors kirjoitti:
Sääliks käy sitä miestä joka ton mätisäkin kanssa on ruvennut panemaan. Minä en enää koske pitkällä tikullakaan.
Ei sinulla ressukalla muuta pitkää olekaan kuin se tikku.
Oikea AP kirjoitti:
Tämä on nyt paisunut paljon isommaksi kuin mitä osasin arvella aluksi. Selvitämme tilannetta, mutta helppoa se ei ole. En ole varma voinko enää luottaa tai uskoa mitään mitä mies sanoo mutta ihan yksinkertaista tämä ei ole. Mies tunnusti pettäneensä, mutta asiaan liittyy myös vasta paljastunut mielenterveysongelma ja psyykkiset poissaolokohtaukset. En tiedä mitä ajatella tällä hetkellä. Päivä kerrallaan.
Varmaankin arvasitte jo, että lukuisat "Ap:t", jotka ovat kommentoineet ketjuun ties mitä Minna-juttuja, ovat trolleja.
-Alkuperäinen Ap
Älä nyt hyvä ihminen usko että tuollaisiin selityksiin poissaolo kohtauksista ym.masentunut ihminen ei kyllä myöskään masennuksen takia petä.kyllä sua nyt vedätetään ihan 6-0.olen pahoillani
Minä sammuin kerran kaverini baarin takahuoneeseen. Vaimo oli yrittänyt soittaa noin 30 kertaa. Kun sitten vihdoin heräsin aamupäivällä yhdentoista maissa, keräsin kamat kasaan ja otin taksin kotiin. Soitin vielä siinä kohtaa, jotta sori nyt kävi tälleen. Tulossa ollaan.
Hetken hän mökötti siinä, mutta sitten rauhoittui. Pettämisestä ei sentään syytetty.
Kylläpä kaikenlaisille "psyykkisille poissaolokohtaus"-miehille ym löytyy aina jostain vastapeluri. Naiset, ryhdistäytykäämme! Onko ihan pakko harrastaa yhden yön juttuja?
Ei välttämättä ole mitään pahaa tehnyt, älä heti syyttele vaan kysy miksi ei ole tullut yöksi kotiin. Taksia on vaikea saada ja jatkoille voi lähteä muutakin kuin naisiin...