Mies ei ole tullut yöksi kotiin pikkujouluista :(
Eilen oli harrastusporukan pikkujoulut. Olivat vuokranneet jonkun saunatilan ja sitten ilmeisesti menneet baariin. Kotiin ei ole tullut, vaikka saunatiloilta ja kaupungilta kotiin on noin vartin kävelymatka. Whatsappissa ollut klo 5 viimeksi paikalla... V*ttu! Ei vastaa puhelimeen... Harrastusporukasta tiedän yhden tyypin ja hän on lukenut viestini, muttei vastannut. Odotellaan... Miehen tapaista ei ole mitkään tappelut tai riehumiset, että putkassa olisi. Luultavasti jonkun vieraan akan sängyssä! Vertaistukea?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
kiva miesvihasatu. matot taas kosteina
Kannattaa kerrata naisen anatomiaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiva miesvihasatu. matot taas kosteina
Kannattaa kerrata naisen anatomiaa...
Sitähän mies mielellään tekee. Miksi tuo on niin helvetin iso asia teille? Kuluuko se heppi/pimppa käytössä?
Jos olisi minun parisuhteeni, vaatisin selitystä ja anteeksipyyntöä, mutta en kiesus sentään kyselisi toimintaohjeita somejunteilta.
Jos petti niin petti, mutta tuli takaisin. Pointti on nyt se, jatketaanko yhteiselämää vai heivataanko ukko pihalle.
Juridiselta kannalta kiinnostaa, miten puoliso häädetään oikeaoppisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei käy lainkaan pikkujouluissa. On nytkin töissä, 6 päivää tällä viikolla.
Miksi alapeukut?
Eipä kovin empaattista tulla tänne virnuilemaan ”täydellisellä” puolisolla. Siksi.
Tiedoksesi että myös työpaikoilla, jopa työaikana petetään kumppaneita.
Onpa sinulla heikko itsetunto. Ja ihmeellinen luulo, että työnarkomaani on ihannepuoliso!
Ootko varmasti ottanut lääkkeesi?
Oletko itse ymmärtänyt lainausmerkkien merkityksen sanan ympärillä? Et. Kertoo aika paljon älyllisestä kompetenssista.
Asian vierestä, mutta kun usein neuvotaan, että heitä ukko pihalle ja vaihda avaimet.
Kun se ei kait ole laillista jos on yhteinen vakituinen asunto.
Ja molemmat siinä kirjoilla.
Vaikka ei omista edes asuntoa, niin ainakin aikoinaan kun ostimme yhteisen asunnon ja kumppanini asui minun omistamassa asunnossa siihen saaakka niin myyntikauppakirjaan tarvittiin miehen allekirjoitus, että hyväksyi asuntoni myynnin.
Siis myin oman asuntoni ja ostettiin eri kauppakirjalla yhdessä toinen yhteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei käy lainkaan pikkujouluissa. On nytkin töissä, 6 päivää tällä viikolla.
Miksi alapeukut?
Ärsyttää nää ”Miksi alapaeukut” tivaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset tekisi samanlaisia temppuja näille maakareille kuin nämä maakarit tekevät naisilleen, niin jumasluiba mikä baliikki. Nämä maakarit ovat tunnettuja kuoliaaksi vaikenemisesta, eli jos jäävät töppäilyistään kiinni niin eivät vastaa, selitä tai kerro mitään ja ovat niin kuin asia pitäisi nopeasti unohtaa. Itse kun kostin tällaiselle, niin voi sitä vinkumista. Sain ainakin eron helpommalla..
Jep, tyypillisiä lauseita ovat myös ”olet hullu!!” ”Vieläkö sinä haastat tuosta riitaa?? Aina sinä haluat tapella!” Vaikkei mitään selitystä ole tullut tai asiasta puhuttu. Ja myös ”No entä sinä sitten! Puhutaan siitä mitä sinä olet tehnyt?!”
Juu, tyypillisiä lausahduksia kuulin myös tuossa nimenomaisessa suhteessa. Ja muissakin, jotka päättyivät eroon. Aina tuo sama lakaisin käy heti kun pitäisi saada herra vastuuseen jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo suoraan suihkuun meno on varma merkki pettämisestä; menin itsekin.
N36
kuten myös.
M38
Mä olen päästänyt ensin miehen liukkaille.
N39
Ja minä otin naapurin Rapenkin samoille.
N59
Mies läpsyttelee. Sillä ja kasvoihin. Hän tulee kun läpsyttely on ohi.
Siis mistä vedätte päätöksen että tämä mies on pettänyt?
Mun mies oli myös yli vuorokauden pikkujouluissa. Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
En ole kyselijä, mutta turhauttavaa on myös, jos saa alapeukkuja, mutta ei yhtään kommenttia, joka paljastaisi alapeukkujen syyn. Sellainen on aivan turhaa palautetta, eikä alkuperäisen kommentin kirjoittaja opi siitä mitään. Itse esimerkiksi eräässä toisessa ketjussa mainitsin, että suosittu kauramaito Oatly sisältää haitallista erukkahappoa sisältävää rapsiöljyä, ja sain aivan h*lvetisti alapeukkuja, mutta en yhtään vastausta. Kyseessä on kuitenkin fakta, jonka kuka tahansa voi helposti tarkistaa. En siis edelleenkään tiedä, mitä sanoin väärin.
Ja alkuperäiselle kyselijälle: kommenttisi on saanut alapeukkuja siksi, koska se ei anna ap:lle mitään uutta näkökulmaa. Eikä kenellekään muullekaan. Emme ymmärrä, miksi haluat kertoa, ettei miehesi käy pikkujouluissa. Ainoa syy, joka itselleni tulee mieleen, on vihjailla, että kunnon mies ei käy pikkujouluissa. Siitä olen eri mieltä. En tosiaan tiedä, mikä motiivisi oikeasti on.
Mutta miten sillä Minnalla menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
Eipä kovin empaattista tulla tänne virnuilemaan ”täydellisellä” puolisolla. Siksi.
Tiedoksesi että myös työpaikoilla, jopa työaikana petetään kumppaneita.
"Olin töissä" :D
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun väännät veistä haavassa. No minäpä tunnen suurta inhoa An**ia ja Minnaa kohtaan. Joulufiilis kadoksissa! :(:(:( Ap
Vierailija kirjoitti:
Mellunmäen Minna on nykysin erään entisen alppinistin kakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
En ole kyselijä, mutta turhauttavaa on myös, jos saa alapeukkuja, mutta ei yhtään kommenttia, joka paljastaisi alapeukkujen syyn. Sellainen on aivan turhaa palautetta, eikä alkuperäisen kommentin kirjoittaja opi siitä mitään. Itse esimerkiksi eräässä toisessa ketjussa mainitsin, että suosittu kauramaito Oatly sisältää haitallista erukkahappoa sisältävää rapsiöljyä, ja sain aivan h*lvetisti alapeukkuja, mutta en yhtään vastausta. Kyseessä on kuitenkin fakta, jonka kuka tahansa voi helposti tarkistaa. En siis edelleenkään tiedä, mitä sanoin väärin.
Ja alkuperäiselle kyselijälle: kommenttisi on saanut alapeukkuja siksi, koska se ei anna ap:lle mitään uutta näkökulmaa. Eikä kenellekään muullekaan. Emme ymmärrä, miksi haluat kertoa, ettei miehesi käy pikkujouluissa. Ainoa syy, joka itselleni tulee mieleen, on vihjailla, että kunnon mies ei käy pikkujouluissa. Siitä olen eri mieltä. En tosiaan tiedä, mikä motiivisi oikeasti on.
Nykyisissä rapsilajikkeissa ei pitäisi olla erukahappoa, mutta tiedät varmaan paremmin?
Se on ollu nussimas se sun äijäs!
Jep, tyypillisiä lauseita ovat myös ”olet hullu!!” ”Vieläkö sinä haastat tuosta riitaa?? Aina sinä haluat tapella!” Vaikkei mitään selitystä ole tullut tai asiasta puhuttu. Ja myös ”No entä sinä sitten! Puhutaan siitä mitä sinä olet tehnyt?!”