Mies ei ole tullut yöksi kotiin pikkujouluista :(
Eilen oli harrastusporukan pikkujoulut. Olivat vuokranneet jonkun saunatilan ja sitten ilmeisesti menneet baariin. Kotiin ei ole tullut, vaikka saunatiloilta ja kaupungilta kotiin on noin vartin kävelymatka. Whatsappissa ollut klo 5 viimeksi paikalla... V*ttu! Ei vastaa puhelimeen... Harrastusporukasta tiedän yhden tyypin ja hän on lukenut viestini, muttei vastannut. Odotellaan... Miehen tapaista ei ole mitkään tappelut tai riehumiset, että putkassa olisi. Luultavasti jonkun vieraan akan sängyssä! Vertaistukea?
Kommentit (203)
Nyt kyllä leikkaat munat siltä petturilta!
Omituinen provo.
Mutta jos olisi totta niin apn tilanteessa huolehtisi miehen samantien eri osoitteeseen. Meinaan jos itsekkin tunnustaa tekevänsä vääriä asioita poissaolokohtauksen aikana. Milloinkahan ap heräisi siihen että mies raiskaa/hakkaa/potkiii jne apta kohtauksen aikana...
Varmin tapa jolla mies päätyy tuollaiseen ratkaisuun on sinunlaiset naiset jotka ei anna elää eikä luota. Varma suhteen kuolema joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa uskomattomalta jos totta koko kirjoitus. Jos mies olisi oikeasti pettänyt tuskin täällä kirjoittelisit, olisit aika sekaisin surusta. Eivarmaakaan yhdellekkään petetylle tulis mieleen some!! Ja sitten , poissaolokohtaukset kestävät vain muutamia minuutteja, ei tunteja, jos niin olis silloin jo vietäis piipaa autolla ja kovaa! Tietysti raju juominen tekee muistinmenetyksiä, sehän selvä, joten voi sanoa poissaolokohtaukseksi. Ja lisää.. jos on todettu epilepsia johon liittyy kohtausalttiutta silloin krapulavaihe on se joka laukaisee kohtauksen.. eli siinä sinulle faktaa. Jotenkin vain huokuu pelkkä provo teksteistä.
Kun mun eksä petti mua, mä kirjoitin siitä palstalle. Kirjoitin epäilystä ja myöhemmin pettämisestä. Mulla ei oo läheisiä kavereita ja en halunnut tunnekuohussa kertoa perheelle. Halusin silti "puhua" asiasta, ja palsta oli hyvä vaihtoehto.
Moni tosin huuteli sitäkin trolliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi jouluna annat sille roskapöntölle ennen pikkujoulua niin paljon, että on varmasti kylläinen🧐. Tämä toimii
Juuri näin. Olen ihmeissäni, eivätkö äidit nykyisin enää neuvo tyttäriään?!?
Samalla linjalla. Kantajaa vastuuta naiset hyvät. Huolestuttavaa todella.
Mitä pikkujouluissa tehdään? Olen viisikymmentävuotias nainen, enkä ole koskaan ollut yksissäkään pikkujouluissa. Minulla ei ole työtä. Olen ollut kotiäitinä 20 vuotta. Nyt työtön. Ihan kiinnostuksesta kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pikkujouluissa tehdään? Olen viisikymmentävuotias nainen, enkä ole koskaan ollut yksissäkään pikkujouluissa. Minulla ei ole työtä. Olen ollut kotiäitinä 20 vuotta. Nyt työtön. Ihan kiinnostuksesta kysyn.
Siellä syödään hyvin, ryypätään, haukutaan pomot, tapellaan ja jatkoilla naidaan.
Et ole menettänyt mitään.
t. Mies 61 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli mies kotiin. Eipä oikeastaan sanonut sanaakaan ja paineli suihkuun... Kyllä taitaa olla tämä suhde tässä. Minä en pettämistä hyväksy ja se on kerrasta poikki. Ollaan oltu vasta vajaa 2 vuotta yhdessä, niin ei kovin kauaa aikaa mennyt hukkaan. Ja mies on se, joka lentää täältä kämpästä, kun on mun omistusasunto.
Odotan toki miehen kootut selitykset, kun tulee suihkusta, mutta kyllä minulla vaan paha aavistus on. Ei edes näyttänyt kovin huonovointiselta ja hänen tapaistaan on yleensä kertoa kuulumiset ensimmäiseksi, kun tulee kotiin. Ap
Oota, teen popparit.
Ja otamme hyvän asennon sohvalla. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Jos itse pettäisin, niin en mä nyt yöksi jäisi! Voihan sitä pettää vaikka kauppareissulla. Tai kun se mies on pikkujouluissa tai työmatkalla. :D
Itse kyllä bilettäessä ja tanssiessa baarissa/discossa olen baarissa sinne aamuneljään tai nykyisin jopa viiteen. Sitten syömään pitsalle tai hampurilaiselle, jossa on yleensä pitkät jonot klo 4 aikaan. Sitten taksijonoon. Nukkumaan kotiin tai hotellille klo 6. Jos haluisin panna, niin mieluummin virkeänä ja selvinpäin, kuka edes saa orkun kännissä?
Juuri näin, känääminen on känäämistä ja siihen ei seksi kuulu. Seksiä harrastetaan selvin päin tai korkeintaan krapulassa. Minä en ainakaan edes laukea kännissä ja siksi en harrasta seksiä humalassa edes oman puolisoni kanssa mistään vieraista puhumattakaan. Tosin jos ap:n miehellä on ollut suhde työkaveriinsa jo pidemmän aikaa niin voihan se olla niinkin että ovat nukkuneet juhlien jälkeen lusikassa ja harrastaneet seksiä vasta aamulla. Tai sitten niin että juhliin ei ole menty lainkaan vaan pikkujoulujen varjolla vietetty kiihkeä romanttinen yö ihan selvinpäin. Kukaan muu ei tähän vastausta tiedä kuin ap:n mies.
Mutta, mutta, mutta ap sinulla on peiliin katsomisen paikka, miksi miehesi ehkä mahdollisesti näin tekee? No siksi kun sinä et ole hoitanut parisuhdettasi kunnolla jos siinä on tilaa niin että joku voi päästä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Ensi jouluna annat sille roskapöntölle ennen pikkujoulua niin paljon, että on varmasti kylläinen🧐. Tämä toimii
Vuoden päästä muista tämä. Laita vaikka kalenteriin. Ei tilaa tuollaiselle käytökselle.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole missään muissakaan illanistujaisissa ollut, baarissa kavereiden kanssa, tms?
Sitä samaa, mutta työporukan kanssa.
Ja kun alkoholilla on osuutta asiaan niin helposti sattuu ja tapahtuu, estot katoaa jne. Niin hyvässä kuin pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse pettäisin, niin en mä nyt yöksi jäisi! Voihan sitä pettää vaikka kauppareissulla. Tai kun se mies on pikkujouluissa tai työmatkalla. :D
Itse kyllä bilettäessä ja tanssiessa baarissa/discossa olen baarissa sinne aamuneljään tai nykyisin jopa viiteen. Sitten syömään pitsalle tai hampurilaiselle, jossa on yleensä pitkät jonot klo 4 aikaan. Sitten taksijonoon. Nukkumaan kotiin tai hotellille klo 6. Jos haluisin panna, niin mieluummin virkeänä ja selvinpäin, kuka edes saa orkun kännissä?
Juuri näin, känääminen on känäämistä ja siihen ei seksi kuulu. Seksiä harrastetaan selvin päin tai korkeintaan krapulassa. Minä en ainakaan edes laukea kännissä ja siksi en harrasta seksiä humalassa edes oman puolisoni kanssa mistään vieraista puhumattakaan. Tosin jos ap:n miehellä on ollut suhde työkaveriinsa jo pidemmän aikaa niin voihan se olla niinkin että ovat nukkuneet juhlien jälkeen lusikassa ja harrastaneet seksiä vasta aamulla. Tai sitten niin että juhliin ei ole menty lainkaan vaan pikkujoulujen varjolla vietetty kiihkeä romanttinen yö ihan selvinpäin. Kukaan muu ei tähän vastausta tiedä kuin ap:n mies.
Mutta, mutta, mutta ap sinulla on peiliin katsomisen paikka, miksi miehesi ehkä mahdollisesti näin tekee? No siksi kun sinä et ole hoitanut parisuhdettasi kunnolla jos siinä on tilaa niin että joku voi päästä väliin.
Ihan tosissasiko olet sitä mieltä, että ap:n vika jos mies pettää? Voi hyvää päivää.
Ihan tilastojenkin valossa pettäminen johtuu yleisimmin henkilökohtaisesta kriisistä. Ja jos johtuukin huonosta parisuhteesta, on osapuolten vastuu avata suu ja keskustella asiasta, ei hypätä vieraaseen sänkyyn.
ota siltä suihin ni huomaat et onks jo kassit tyhjät vai tuleeks kunnon latinki
Vierailija kirjoitti:
Odottele rauhassa, vaikka itsekin kyllä pelkäisin pahinta.
Mikä mielestäsi on pahinta?
Minusta se, että hän olisi loukkaantunut tai joutunut rikoksen uhriksi.
Toivottavasti on tullut jo kotiin. Varmasti huolettaa ja raivostuttaa vihastuttaa ja epäilyttää kotona odottelijaa.
Ei tietenkään tule yöksi kotiin. Täällähän siitä kannattaakin avautua....
Nyky moraalilla, (myös naiset , varsinkin naiset) baareista otetaan yöseuraa aivan pääsääntöisesti.
Varsinkin varatuilla on vientiä.
Normikäytäntö, että kotiin hiippaillaan seuraavana iltapäivänä. Jos silloinkaan.....
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten ota mitään selityksiä todesta. Jos jatkatte, otat samat älä kysy, älä kerro -oikeudet.
Ja näin rakennetaan täydellinen suomalainen liitto. :) "hei me ollaan yhdessä vaan lasten takia"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, mutta, mutta ap sinulla on peiliin katsomisen paikka, miksi miehesi ehkä mahdollisesti näin tekee? No siksi kun sinä et ole hoitanut parisuhdettasi kunnolla jos siinä on tilaa niin että joku voi päästä väliin.Ihan tosissasiko olet sitä mieltä, että ap:n vika jos mies pettää? Voi hyvää päivää.
Ihan tilastojenkin valossa pettäminen johtuu yleisimmin henkilökohtaisesta kriisistä. Ja jos johtuukin huonosta parisuhteesta, on osapuolten vastuu avata suu ja keskustella asiasta, ei hypätä vieraaseen sänkyyn.
Lue tuo viimeinen lause ajatuksella niin ymmärrät pointin. Jos parisuhdetta hoitaa niin että siinä ei ole tilaa vieralle niin pettämistä ei tapahdu. Vai oletko koskaan nähnyt että umpirakastunut pari hyppäisi vieraisiin lakanoihin hetikun toinen kääntää selkänsä? Jos näin on niin sitten ei ole kyseessä umpirakastunut pariskunta. Eli jos parisuhteessa tuntee kärsivänsä vääryttä joko taloudellisesti, kotitöiden osalta tai seksin puutteen osalta niin hyvin helposti tulee mieleen että paskaako minäkään tässä yritän ja seurauksena on että sitä katsotaan onko ruoho vihreämpää aidan tuolla puolen. Ei tämä mitään avaruustiedettä ole vaan puhdasta maalaisjärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten ota mitään selityksiä todesta. Jos jatkatte, otat samat älä kysy, älä kerro -oikeudet.
Ja näin rakennetaan täydellinen suomalainen liitto. :) "hei me ollaan yhdessä vaan lasten takia"
Ei tuossa ole enää juuri rakennettavaa, joten yhtä hyvin voi toimia kuten toinenkin, jos sattuu huvittamaan.
Mä arvaan, että sää saat omaa kättä. Niinkun tähänkin asti, eli kaikki on hyvin..