Mies ei ole tullut yöksi kotiin pikkujouluista :(
Eilen oli harrastusporukan pikkujoulut. Olivat vuokranneet jonkun saunatilan ja sitten ilmeisesti menneet baariin. Kotiin ei ole tullut, vaikka saunatiloilta ja kaupungilta kotiin on noin vartin kävelymatka. Whatsappissa ollut klo 5 viimeksi paikalla... V*ttu! Ei vastaa puhelimeen... Harrastusporukasta tiedän yhden tyypin ja hän on lukenut viestini, muttei vastannut. Odotellaan... Miehen tapaista ei ole mitkään tappelut tai riehumiset, että putkassa olisi. Luultavasti jonkun vieraan akan sängyssä! Vertaistukea?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Tuo suoraan suihkuun meno on varma merkki pettämisestä; menin itsekin.
N36
kuten myös.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
kuten myös.
M38
Mä olen päästänyt ensin miehen liukkaille.
N39
Vierailija kirjoitti:
Putkasta pääsee jo aamulla 7 aikaan. Älä ole ap hölmö.
Putkasta päästään, kun on pää selvinnyt ja osaa käyttäytyä. Esim jos on aamukuudelta viety koppiin, ei todellakaan ole vielä seiskalta ulos pääsykunnossa.
Itelkin työpaikan pikkujoulut ens viikol, toivottavasti saan pimbs. T. 17v lukiojonne.
Meillä miehillä oikeus tehdä mitä me haluamme ja siihen ei naisilla ole oikeutta sanoa mitään!
Mies37v kirjoitti:
Meillä miehillä oikeus tehdä mitä me haluamme ja siihen ei naisilla ole oikeutta sanoa mitään!
Niih! Vaikka äiti käskis, niin et mene nukkumaan, kun pikkupojat tekee niin kuin haluaa!
Aina sama virsi näissä jutuissa. Eikö kenelläkään muka joskus juhlat venähdä?
Olen ollut saman naisen kanssa 25 vuotta ja varmaan kymmenen kertaa tuona aikana olen jäänyt jatkopaikkaan koisimaan. Nykyisin on kyllä helppo laittaa viesti, ettei toinen huolestu. Tietysti, jos on ihan kuula jumissa, tai sipannut, niin eihän se onnistu.
Jos lähden juhlimaan kunnolla, niin ei siinä mitkään panojutut kiinnosta. Hyvät filosofoinnit, musisoinnit, tai korttipelit ovat paljon parempaa kuin kämäinen känniseksi.
Gonamies kirjoitti:
Olen ollut saman naisen kanssa 25 vuotta ja varmaan kymmenen kertaa tuona aikana olen jäänyt jatkopaikkaan koisimaan. Nykyisin on kyllä helppo laittaa viesti, ettei toinen huolestu. Tietysti, jos on ihan kuula jumissa, tai sipannut, niin eihän se onnistu.
Jos lähden juhlimaan kunnolla, niin ei siinä mitkään panojutut kiinnosta. Hyvät filosofoinnit, musisoinnit, tai korttipelit ovat paljon parempaa kuin kämäinen känniseksi.
Jos on ollut musisoimassa tai pelaamassa korttia, ei liene syytä valehdella olleensa putkassa. Putkatarina on olevinaan tosi nokkela: kavereiden ei tarvitse todistaa, yhteyttä ei ole voinut ottaa. Jep jep.
Saako poliisilta muuten jotenkin tarkistettua, ketä putkassa on ollut? mietin vaan, että jos ukko joskus väittää joutuneensa putkaan, niin voiko sitä kysyä sieltä? vai onko niillä joku salassapitovelvollisuus tuohon :D en ole koskaan joutunut putkaan tai kukaan lähipiirissäni, siksi mietin, jos joskus tulee sellainen tilanne että tarvii epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Gonamies kirjoitti:
Jos on ollut musisoimassa tai pelaamassa korttia, ei liene syytä valehdella olleensa putkassa. Putkatarina on olevinaan tosi nokkela: kavereiden ei tarvitse todistaa, yhteyttä ei ole voinut ottaa. Jep jep.
Kyllä sitä joskus joku on putkaankin joutunut. Minäkin olen siellä kasarilla yön viettänyt, tosin silloin sinne joutui aika ohkaisistakin syistä. Minulla riitti Rosson portailla istuminen ja taskumatista naukkaaminen sekä se, että poliisin vaimo ei vissiin ollut antanut pitkään aikaan. Nykyisin sinne joutuakseen pitää kyllä yleensä olla ihan tolkuttomassa jumissa.
No oisko vaikka ollut vaan tosi hauskaa ja lähtenyt vaikka työkaverin luo jatkoille tms. ja nukahtanut sinne sohvalle? Mun mies on edelleen pikkujouluissa, varmaan tulee vasta huomenna. Ollaan kyllä pari viestiä tänään vaihdettu. Ihanaa, oma rauha on välillä ihan toivottua <3.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei käy lainkaan pikkujouluissa. On nytkin töissä, 6 päivää tällä viikolla.
Niinän sä luulet.
Luin miehelle tätä keskustelua ja sen kommentti: ”ehkä se on ollut vaan yötä, ei ne välttämättä oo nussinu”
järkimies kirjoitti:
Koska ilmeisesti vahdit miestäsi 24/7, niin hän edes koetti yhden kerran mahdollisuuden tullen käväistä kalibroimassa kaluaan. Mikä siinä on ongelma?
Anna vapautta ja ota sitä myös itsellesi, niin huomaat pian, että omassakin perheessä alkaa lakanaleikit heilua parempaan tahtiin.
Kovin moni nainen kuvittelee, että perheonni on sitä, kun oma ukko pistetään vankilaan.
Ei, vaan vapaudesta se kaikki ilo tulee.
Kun ukko kotiutuu, niin älä edes kysy missä hän on ollut. Silloin ukkosi tykkää sinusta edes vähän enemmän. Ja voi innoissaan kaataa sinut vielä eilisen muisteloita muistellen lakanoillesi ihan uudella innolla.
Nalkutuksella ajat hänet vain uudestaan ulkokylään.
Saako edes kysyä käyttikö kumia, vai pitääkö vaan odotella koska kirvely alkaa?
Jos naiset tekisi samanlaisia temppuja näille maakareille kuin nämä maakarit tekevät naisilleen, niin jumasluiba mikä baliikki. Nämä maakarit ovat tunnettuja kuoliaaksi vaikenemisesta, eli jos jäävät töppäilyistään kiinni niin eivät vastaa, selitä tai kerro mitään ja ovat niin kuin asia pitäisi nopeasti unohtaa. Itse kun kostin tällaiselle, niin voi sitä vinkumista. Sain ainakin eron helpommalla..
Lähtökohtaisesti Aikuinen mies, joka vetää koomakännit tai kuseksii kaupungilla, Ei olisi mun mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei käy lainkaan pikkujouluissa. On nytkin töissä, 6 päivää tällä viikolla.
Miksi alapeukut?
Eipä kovin empaattista tulla tänne virnuilemaan ”täydellisellä” puolisolla. Siksi.
Tiedoksesi että myös työpaikoilla, jopa työaikana petetään kumppaneita.
Onpa sinulla heikko itsetunto. Ja ihmeellinen luulo, että työnarkomaani on ihannepuoliso!
Ootko varmasti ottanut lääkkeesi?
Aikuinen tekee mitä haluaa. Mitä vertaistukea siihen tarvitset, ap? Itse sinun on omat päätöksesi tehtävä, loppu. Da capo al fine, kunnes menee perille.
Ja te, jotka kuvittelette voivanne puolisoanne kontrolloida ja paimentaa; ette ole ihan terveitä ja podette pahoja itsetunto-ongelmia.
En minä kyllä ajattelisi heti että mies on pettämässä, ennemmin että jäänyt jonkun kaverin sohvalle. Ihmeellisiä suhteita teillä .
N36