Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole tullut yöksi kotiin pikkujouluista :(

Vierailija
01.12.2018 |

Eilen oli harrastusporukan pikkujoulut. Olivat vuokranneet jonkun saunatilan ja sitten ilmeisesti menneet baariin. Kotiin ei ole tullut, vaikka saunatiloilta ja kaupungilta kotiin on noin vartin kävelymatka. Whatsappissa ollut klo 5 viimeksi paikalla... V*ttu! Ei vastaa puhelimeen... Harrastusporukasta tiedän yhden tyypin ja hän on lukenut viestini, muttei vastannut. Odotellaan... Miehen tapaista ei ole mitkään tappelut tai riehumiset, että putkassa olisi. Luultavasti jonkun vieraan akan sängyssä! Vertaistukea?

Kommentit (203)

Vierailija
61/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, täällä on näköjään käynyt aikamoinen vilske sillä aikaa, kun olin poissa. Täällä toiset vääntää vitsiä asiasta, mutta minulla on parisuhde nyt tosiaan päättynyt. Mies lopulta tunnusti olleensa jonkun naispuolisen työkaverin kanssa jatkoilla ja olivat päätyneet naisen luokse yöksi. Pettämistä en ala katselemaan yhtään ja ilmoitin miehelle, että se on loppu nyt. En olisi ikinä uskonut, että tämä näin päättyy.

Vierailija
62/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, täällä on näköjään käynyt aikamoinen vilske sillä aikaa, kun olin poissa. Täällä toiset vääntää vitsiä asiasta, mutta minulla on parisuhde nyt tosiaan päättynyt. Mies lopulta tunnusti olleensa jonkun naispuolisen työkaverin kanssa jatkoilla ja olivat päätyneet naisen luokse yöksi. Pettämistä en ala katselemaan yhtään ja ilmoitin miehelle, että se on loppu nyt. En olisi ikinä uskonut, että tämä näin päättyy.

Olen pahoillani, voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, eikä ollenkaan vitsailun paikka.

Vierailija
64/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaan arvattiin se jo, sori. Hyvä, että pääset rotjakkeesta eroon!

Vierailija
65/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Voimia ap:lle tuohon tilanteeseen ja toivotaan että kaikki tulee olemaan hyvin ja paremminkin :) Muistathan, että sinua kohtaan on rakkautta, jonka ei tarvitse pelätä pettävän tai hylkäävän:

Vierailija
66/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putkasta pääsee jo aamulla 7 aikaan. Älä ole ap hölmö.

Putkasta päästään vasta päivällä?

Vierailija
67/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No päätä nyt edes ap oliko ne harrastusporukan vai työpaikan pikkujoulut? Vai kuuluuko se työkaveri samaan harrastusporukkaan? Eikö silloinkin pitäisi puhua harrastuskaverista eikä työkaverista, jos oli kerran harrastusporukasta kyse?

Vierailija
68/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

,(Mä kyllä epäilen, että kukaan, joka on juuri jätetty, tulisi ensi töikseen tuoreeltaan kirjoittamaan siitä AV:lle. Itse olisin ainakin ihan shokissa, romahtaneena itkisin tms. keräilisin itseäni enkä miettisi mitään palstailua? Mutta meitä on moneen junaan jne.)

Vierailija
69/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sen on täällä laivalla. Tullaan satamaan klo 16:00.

Vierailija
70/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mitään parisuhdetta laittaisi poikki yhden pikkujoulun vuoksi, mitä ihan oikeasti se yhdenillanjuttu ketään haittaa tai on mitenkään toiselta pois? Ei mitenkään. Ihan turhaan vaan suurennellaan jotain yksittäistä merkityksetöntä tapahtumaa, jolla ei ole mitään väliä. Jos mieheni tekisi tuon niin ei se maailmaa kaataisi tai aiheuttaisi mitään vakavia ongelmia.

Vierailija
71/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa hänelle nyt anaaliseksiä ja heti. Jos ei kelpaa, niin on ollut panemassa.

Vierailija
72/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli mies kotiin. Eipä oikeastaan sanonut sanaakaan ja paineli suihkuun... Kyllä taitaa olla tämä suhde tässä. Minä en pettämistä hyväksy ja se on kerrasta poikki. Ollaan oltu vasta vajaa 2 vuotta yhdessä, niin ei kovin kauaa aikaa mennyt hukkaan. Ja mies on se, joka lentää täältä kämpästä, kun on mun omistusasunto.

Odotan toki miehen kootut selitykset, kun tulee suihkusta, mutta kyllä minulla vaan paha aavistus on. Ei edes näyttänyt kovin huonovointiselta ja hänen tapaistaan on yleensä kertoa kuulumiset ensimmäiseksi, kun tulee kotiin. Ap

Ei mies ole sinulle tilivelvollinen.

Vierailija
73/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun juttu meni oikeasti niin, että mies joutui yöksi putkaan, koska oli kuseksinut jossain torin nurkalla. Uskon kyllä, että tämä on totta, koska kuvaili kaiken yksityiskohtaisesti ja uskottavasti. Ap

Ai kuvaili tarkasti, miten kuseksi? No sitten. Ei se sitten ollut pettämässä.

Vierailija
74/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaihme vol 12734.

Kun menee naimisiin kapakkaukon kanssa niin kohta huomaakin olevansa naimisissa kapakkaukon kanssa. Vakka on kantensa valinnut. Muikkeli panee sen pihalle viimeistään huomenna.

Vierailija
75/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono satu. Ja tylsä.

Vierailija
76/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies alaikäinen vai miksi hänen pitäisi tulla pikkujouluista kotiin yöksi? Saa kai ihmisellä muutakin elämää olla kuin kumppani.

Vierailija
77/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ilmeisesti vahdit miestäsi 24/7, niin hän edes koetti yhden kerran mahdollisuuden tullen käväistä kalibroimassa kaluaan. Mikä siinä on ongelma?

Anna vapautta ja ota sitä myös itsellesi, niin huomaat pian, että omassakin perheessä alkaa lakanaleikit heilua parempaan tahtiin.

Kovin moni nainen kuvittelee, että perheonni on sitä, kun oma ukko pistetään vankilaan.

Ei, vaan vapaudesta se kaikki ilo tulee.

Kun ukko kotiutuu, niin älä edes kysy missä hän on ollut. Silloin ukkosi tykkää sinusta edes vähän enemmän. Ja voi innoissaan kaataa sinut vielä eilisen muisteloita muistellen lakanoillesi ihan uudella innolla.

Nalkutuksella ajat hänet vain uudestaan ulkokylään.

Vierailija
78/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täthän te individualisti vasemmistoääriliberaalit aina täälläkin paasaatte.Että PITÄÄ ANTAA KUMMANKIN TEHDÄ PARISUHTEESSA IHAN MITÄ VAAN LYSTÄÄ. Muuten on kontrolloiva jos yrittää vähänkään laittaa rajoja tms.Joopajoo. Oletteko kuulleet toisen ihmisen kunnioittamisesta vapaaehtoisesti.Toisen huomioonnottamisesta?

Tätäkään ei olis tapahtunut ainakaan näillä mittakaavoilla mikäli suhteessa olisi otettu toiben huomioon paremmin.

Vierailija
79/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuseksi jossain torilla jonkun Minnan päälle ja Minna otti sen raskaasti ja mies vietiin putkaan josta sai täitä ja kirppuja.

Vierailija
80/203 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ukko ulos ja uusi samanlainen tilalle. Elämä jatkuu ja paska fiilis lisääntyy. Nollasummapeliä.

Tiedoksi, ukot on kaikki samanlaisia!

Suhteen ongelmat johtuvat siten sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi