Mies ei ole tullut yöksi kotiin pikkujouluista :(
Eilen oli harrastusporukan pikkujoulut. Olivat vuokranneet jonkun saunatilan ja sitten ilmeisesti menneet baariin. Kotiin ei ole tullut, vaikka saunatiloilta ja kaupungilta kotiin on noin vartin kävelymatka. Whatsappissa ollut klo 5 viimeksi paikalla... V*ttu! Ei vastaa puhelimeen... Harrastusporukasta tiedän yhden tyypin ja hän on lukenut viestini, muttei vastannut. Odotellaan... Miehen tapaista ei ole mitkään tappelut tai riehumiset, että putkassa olisi. Luultavasti jonkun vieraan akan sängyssä! Vertaistukea?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miks niitä pikkujouluja yleensä vietetään, ne on per....stä.
Pikkujouluja vietetään, kun halutaan pitää hauskaa tutulla porukalla.
Pitää hauskaa???
Ilotyttö nauro sille, vaikka miehes sano että älä naura mulle. Ei siitä sen enempää. Käppärän pojat pitää yhtä kuolemaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei käy lainkaan pikkujouluissa. On nytkin töissä, 6 päivää tällä viikolla.
Toiset pakenee töihin toise viinaan.
Tuo on muuten mieheltä todella törkeää käytöstä, ettei ilmoita mitään ja tulee joskus keskellä päivää kotiin. Toinen voi olla myös todella huolissaan, kun miestä ei näy. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun joku hukkuu kännipäissään tai katoaa.
Miehet on kyl sikoja. Vaikka uskoisitkin miehen selitykset nyt, niin pystytkö jatkossa oikeasti enää luottamaan? Todella törkeetä olla tulematta kotiin, eikä edes ilmoita. Aika varmasti jonkun naisen luona ollut.
No sun miehellä on oikeus olla ihan missä päin Suomea sitä huvittaa kenen kanssa huvittaa. Tämä on vapaa maa.
Tälläiset skenaariot tulille sitten. Ensi vuonna parempi yritys.
Vierailija kirjoitti:
kiva miesvihasatu. matot taas kosteina
Sun kannattas hommata inkontinenssisuojia. Niitä myydään miehillekin ihan Prismoissa.
Mun exä toimi monta kertaa samalla tavalla. Aluksi huolestutti ja lopulta vaan potutti. Ei ollut pettämisestä kyse, vaan juhlat venähti ja riidan pelossa ei vastannut puhelimeen ja jäi kaverille yöksi. Monta kertaa yritin pyytää edes tekstaria jatkossa , etten odota turhaan,mutta ei.saattoi viipyä reissuillaan 2-3pv. Viina vei miestä muutenkin, joten ex.
Toivottavasti ap:n suhteessa ei tosiaan ole muusta kuin pitkäksi venyneistä juhlista kyse?
Mun miehellä kääntyy ajatusmaailma kännissä siihen että en varmaan ole niin vihainen jos ei soittele kännissä mulle. Darrassa sitten hävettää kun ei ole ilmoittanut mitään.
Ei ole myöskään tottunut siihen että joku oikeasti saattaa odottaa kotiin ja välittää, niin ei tajua ilmoitella.
On pitänyt monta kertaa teroittaa sille että saa pitää hauskaa ja mennä missä haluaa, kunhan ilmoittaa itsestään etten turhaan ole huolissaan.
Nyt alko kiinnostaan. Joko sait kootut selitykset?
Ei oo kiva jos jätät meidät epätietoisuuteen, vai onko siellä ilmiriita päällä?
Vierailija kirjoitti:
Niin, miks niitä pikkujouluja yleensä vietetään, ne on per....stä.
Koko Joulu on nykyään yks amerikkalaistyylinen kapitalistinen kulutusjuhla. Eli ihan täyttä pas"kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei käy lainkaan pikkujouluissa. On nytkin töissä, 6 päivää tällä viikolla.
Miksi alapeukut?
Koska joitakin harmittaa, ettei kaikkien muidenkin äijät ole viime aikoina juosseet vieraissa.
Hei vaan, juttelin äsken miehen kanssa, kun hän tuli suihkusta. Ensin olin vihainen ja huusin, mutta kun kuulin, mitä hänelle oli eilen tapahtunut, niin enää ei harmita yhtään, paitsi oma käytökseni. Hänellä oli hyvä selitys eikä mistään pettämisestä tosiaan ollut kysymys. Olen niin iloinen ja helpottunut nyt! Hävettää vaan, että huusin :( Ehkä lepyttelen häntä kohta sovintoseksillä.
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan, juttelin äsken miehen kanssa, kun hän tuli suihkusta. Ensin olin vihainen ja huusin, mutta kun kuulin, mitä hänelle oli eilen tapahtunut, niin enää ei harmita yhtään, paitsi oma käytökseni. Hänellä oli hyvä selitys eikä mistään pettämisestä tosiaan ollut kysymys. Olen niin iloinen ja helpottunut nyt! Hävettää vaan, että huusin :( Ehkä lepyttelen häntä kohta sovintoseksillä.
Ja kaikki menee läpi. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vai olisi töissä jotain kivaa...
Ero, pettämisen jälkeen ei muita vaihtoehtoja ole.