Miten reagoisit mieheen, joka on 43-vuotias ja neitsyt? Naiset vastaavat
Kommentit (282)
Jooh voin hyvin kuvitella, että tuon ikäisenä on minullakin vielä poikuus tallella. En vain tiedä miten noissa tilanteissa pitäisi edestä tai toimia. En käy yöelämässä enkä siellä viihdy. Ainoat naiset, joita olen tavannut elämäni aikana, on työelämässä tapahtuneet kohtaamiset ja kontaktit. Juttelen kyllä esim. työpaikan kahvitauoilla enkä varsinaisesti pelkää naisia, mutta sen syvempää kontaktia en osaa ottaa. Lisäksi työelämässä juttelutaitoiset ovat pääosin yli 50-vuotiaita naisia.
Sellaiset 25-35 vuotiaat naiset eivät oikein osaa jutella, pelkäävät tietenkin että antavat vääriä signaaleja.
Itse ikään kuin alistuin joskus 16-20 vuotiaana siihen, että taidan mennä poikuuteni kanssa hautaan asti.
Nuorena kun olin lyhyt ja lihavahko, ajattelin olevani niin ruma, etten koskaan kelpaa yhdellekään naiselle. Tästä jäi niin syvät arvet, etten ole aikuisiälläkään vielä uskaltanut lähestyä ketään.
Nyt en ole mikään semilihava, enemmänkin rotevahko. Tässä iässä on jo ymmärtänyt harrastaa liikuntaa, kun tajusi, että liikuntaa voi harrastaa yksinkin. Mitat nyt 178/90
M37
Tämän vuoksi paljon kaataneet pelimiehet ovat, no paljon kaataneita pelimiehiä. Naiset pitää jo valmiiksi suositusta. Tyhmää kyllä , mutta valintana helppoa.