Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit mieheen, joka on 43-vuotias ja neitsyt? Naiset vastaavat

Kommentit (282)

Vierailija
241/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe tuossa mitään outoa, ihan oikeasti. Ensinnäkin, kaikkia ihmisiä ei kiinnosta seksi millään tavalla. Ja vaikka kiinnostaisikin, niin on aivan normaalia ettei ole vielä nelikymppisenäkään sattunut tapaamaan sellaista ihmistä jonka kanssa sitä haluaisi harrastaa.

puhumme miehestä.

Vierailija
242/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole nelikymppiseksi mennessäkään saanut koskaan naista, hän on luultavasti aivan liian arka ja pelokas. Eivät ne naiset kotoa tule hakemaan. Eivätkä naiset viehäty sellaisista miehistä, jotka eivät uskalla tehdä mitään eivätkä saa mitään aikaan.

Naisten iskemistä oppii vain sillä, että yrittää iskeä naisia. Pakkeja tulee kaikille, eikä pakkien saaminen ole kivaa, mutta useimmat oppivat niistä. Jos naisia pelkää enemmän kuin haluaa, niin yksinäisyys on ihan tasan oma vika.

Aivan. Lienevätkö miehiä ollenkaan? Itse en ainakaan pidä tuollaisia miehinä - vässyköinä lähinnä. Varsinkin kun nämä "miehet" vielä yleensä ovat katkeroituneita kitisijöitä joille pitäisi kotiovelle kantaa mallin ulkonäöllä varustettu nainen ja jos näin ei tapahdu alkaa koko naissukupuolen haukkuminen. Itse ovat tilanteensa aiheuttaneet ja ansaitsevat yksinäisyytensä.

Hassua miten itse keuhkoat jostain katkeroituneista kitisijöistä, kun oma ulosantisi on tuollaista.

Kiinnostaisi nähdä millainen "ihminen" tuonkin oksennuksen takaa löytyy.

No, enpähän sentään ole 43-vuotias neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuopa siis esiin tutkimus, joka kertoo etteivät nämä yli-ikäiset neitsyet kärsi tilanteestaan millään tavalla, eikä heidän jokapäiväinen elämänsä ole millään tavalla tilanteensa sanelemaa. Sinä voit väittää, että ns. normaali ihminen on todennäköisemmin jollain tavalla viallinen kuin kokematon. Väität myös, että kokematon ihminen on yleensä elämän muiden osa-alueiden onnistuja. Minä ja muut normaalit olemme asiasta täysin eri mieltä ja väitän, että olemme myös oikeassa.

en todellakaan väittänyt mitään sellaista, koska läheskään kaikki tavanomaisen parisuhde- ja seksielämän kokeneet eivät yritä päteä sillä millään tavalla, se on vaan osa telämää ja se siinä. Kommenttisi ja väärinymmärryksesi kertoo jo että olet itse näitä liki vajaaälyisiä pätijöitä. se, että optimitilanteessa jotkut tai ehkä jopa monet näistä kokemattomista toivoisivat parisuhdetta ei sinällään tarkoita että he hirveästi kärsisivät tilanteesta. aika moni meistä optimitilanteessa toivoisi kaikenlaisia asioita elämäänsä, mutta ei niitä kaikkia ikinä saa, ja suurin osa oppii elämään sen kanssa, oli tuo puuttuva asia mikä hyvänsä. Onhan jopa ihmisiä joilta puuttuu raaja tai kävelykyky ja hekin ovat usein oppineet sen kanssa elämään. Tyhmätkin kuten sinä oppivat elämään tyhmyytensä kanssa, tosin se on usein aika helppoa, koska eivät edes tajua tyhmyyttään.

Kaikki on suhteellista myös: täällä kirjoitellut eronnut perheenäiti voisi muistaa, että vanhoillisemmissa yhteiskunnissa eronnut nainen on täysi hylkiö ja yleisesti erittäin viallisena pidettävä ihminen, lähinnä roskan arvoinen. Mistä tiedät etteivät nämä yhteiskunnat ole arviossaan oikeassa? varmasti aivan yhtä paljon kuin kaltaisesti omahyväiset aivokääpiöt.

Ja on varmasti totta että joillakin parittomuus on seurausta mielenterveys, tunne-elämän tms ongelmista. kuitenkin näissä tapauksissa olisi varmasti parempi katsoa itse sitä alkuperäistä ongelmaa kuin parittomuutta sinänsä.

Vierailija
244/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuopa siis esiin tutkimus, joka kertoo etteivät nämä yli-ikäiset neitsyet kärsi tilanteestaan millään tavalla, eikä heidän jokapäiväinen elämänsä ole millään tavalla tilanteensa sanelemaa. Sinä voit väittää, että ns. normaali ihminen on todennäköisemmin jollain tavalla viallinen kuin kokematon. Väität myös, että kokematon ihminen on yleensä elämän muiden osa-alueiden onnistuja. Minä ja muut normaalit olemme asiasta täysin eri mieltä ja väitän, että olemme myös oikeassa.

en todellakaan väittänyt mitään sellaista, koska läheskään kaikki tavanomaisen parisuhde- ja seksielämän kokeneet eivät yritä päteä sillä millään tavalla, se on vaan osa telämää ja se siinä. Kommenttisi ja väärinymmärryksesi kertoo jo että olet itse näitä liki vajaaälyisiä pätijöitä. se, että optimitilanteessa jotkut tai ehkä jopa monet näistä kokemattomista toivoisivat parisuhdetta ei sinällään tarkoita että he hirveästi kärsisivät tilanteesta. aika moni meistä optimitilanteessa toivoisi kaikenlaisia asioita elämäänsä, mutta ei niitä kaikkia ikinä saa, ja suurin osa oppii elämään sen kanssa, oli tuo puuttuva asia mikä hyvänsä. Onhan jopa ihmisiä joilta puuttuu raaja tai kävelykyky ja hekin ovat usein oppineet sen kanssa elämään. Tyhmätkin kuten sinä oppivat elämään tyhmyytensä kanssa, tosin se on usein aika helppoa, koska eivät edes tajua tyhmyyttään.

Kaikki on suhteellista myös: täällä kirjoitellut eronnut perheenäiti voisi muistaa, että vanhoillisemmissa yhteiskunnissa eronnut nainen on täysi hylkiö ja yleisesti erittäin viallisena pidettävä ihminen, lähinnä roskan arvoinen. Mistä tiedät etteivät nämä yhteiskunnat ole arviossaan oikeassa? varmasti aivan yhtä paljon kuin kaltaisesti omahyväiset aivokääpiöt.

Ja on varmasti totta että joillakin parittomuus on seurausta mielenterveys, tunne-elämän tms ongelmista. kuitenkin näissä tapauksissa olisi varmasti parempi katsoa itse sitä alkuperäistä ongelmaa kuin parittomuutta sinänsä.

Eli teit perusteettoman päätelmän ilman mitään tietoa mistään? Ehkä nämä kokemattomat ovat joskus olleet normaaleja ihmisiä normaaleine unelmineen. Haaveilleet perheestä, parisuhteesta ja seksistä. Nyt sinä väität, että ihminen, joka joutuu elämään elämänsä kokematta ikinä ehkä ihmiselämän oleellisimpia asioita onkin yhtäkkiä sinut asian kanssa, eikä tämä valtava pettymys, poikkeavuus ja epäonnistuminen vaikuta ihmisen mielentilaan millään lailla? Nyt ei ole kyse mistään vääränlaisesta joululahjasta vaan asiasta johon suuri osa ihmisistä perustaa elämänsä ja jonka takia he täällä planeetalla jaksavat elää. Ei sitä ohiteta pienenä pettymyksenä.

Sinun ylimielinen vähättelysi on samaa luokkaa kuin, jos lihava, hyvinsyönyt menisi nälkiintyneen afrikkalaisen lapsen eteen julistamaan miten ruoka ei ole niin tärkeää ja välillä syönnistä tulee mahakin kipeäksi. Sinä et tiedä näistä ihmisistä mitään, joten ehkä olisi parempi vain olla hiljaa.

Vierailija
245/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole nelikymppiseksi mennessäkään saanut koskaan naista, hän on luultavasti aivan liian arka ja pelokas. Eivät ne naiset kotoa tule hakemaan. Eivätkä naiset viehäty sellaisista miehistä, jotka eivät uskalla tehdä mitään eivätkä saa mitään aikaan.

Naisten iskemistä oppii vain sillä, että yrittää iskeä naisia. Pakkeja tulee kaikille, eikä pakkien saaminen ole kivaa, mutta useimmat oppivat niistä. Jos naisia pelkää enemmän kuin haluaa, niin yksinäisyys on ihan tasan oma vika.

Aivan. Lienevätkö miehiä ollenkaan? Itse en ainakaan pidä tuollaisia miehinä - vässyköinä lähinnä. Varsinkin kun nämä "miehet" vielä yleensä ovat katkeroituneita kitisijöitä joille pitäisi kotiovelle kantaa mallin ulkonäöllä varustettu nainen ja jos näin ei tapahdu alkaa koko naissukupuolen haukkuminen. Itse ovat tilanteensa aiheuttaneet ja ansaitsevat yksinäisyytensä.

Katkeruuden ymmärrän jotenkin, koska yksin oleminen on miehille harvemmin oma valinta kuin naisille, mutta kun sen yksinäisyyden takana on usein oma saamattomuus. Nämä tällaiset vätykset eivät uskalla lähestyä naisia kuin kolmen promillen kännissä, jos silloinkaan. He eivät myöskään osaa olla luontevasti naisten seurassa, eivätkä ole yleensä millään lailla kiinnostuneita naisista ihmisinä. Tottakai miehet ja naiset ovat keskenään erilaisia ja kiinnostuksen kohteet voivat olla erilaisia, mutta nämä vätykset eivät yleensä edes yritä tulla vastaan. Sitten kitistään ja vihataan naisia, kun ei löydykään sellaista naista, joka näyttää fitnessmallilta ja tykkää jääkiekosta, pleikan pelaamisesta ja kaljanjuonnista.

Tai sitten kuin minä. 39-vuotias kokematon mies, joka tulee toimeen naisten ja miesten kanssa tilanteessa kuin tilanteessa. Ainoastaan kun tilanne on menossa intiimimpään suuntaan nousevat omat kokemattomuudesta johtuvat estot pintaan ja koska en nuorempana oppinut miten noissa tilanteissa toimitaan niin ei mun ikäiset naiset katsele pitkään aikuista miestä, joka on epävarma kuin teinipoika etsimässä ensisuudelmaa koulun liikuntasalin takana. Platoninen suhde, kun on kuitenkin melko erilainen verrattuna intohimoon ja rakkauteen. Ei niitä enää tässä iässä opita, eikä kukaan ainakaan opeta.

Sinä et vain näe itseäsi. Ei kukaan nainen kieltäydy tai vetäydy, jos mies on epävarma tai ujo. Sinä kuvittelet, että ongelmasi johtuvat epävarmuudestasi tai taitojen puutteesta, kun todennäköisesti ne johtuu sun katkeruudesta, epämiellyttävyydestä, outoudesta tai rumuudesta. Jos on tuon ikäinen kokematon niin on varmasti kehittänyt toksisia taipumuksia ja naiset kyllä osaavat nämä nähdä. Voit syyttää kohtaloasi juttujesi puutteesta, mutta luultavasti syyllinen oot sä ite.

Vierailija
246/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teit perusteettoman päätelmän ilman mitään tietoa mistään? Ehkä nämä kokemattomat ovat joskus olleet normaaleja ihmisiä normaaleine unelmineen. Haaveilleet perheestä, parisuhteesta ja seksistä. Nyt sinä väität, että ihminen, joka joutuu elämään elämänsä kokematta ikinä ehkä ihmiselämän oleellisimpia asioita onkin yhtäkkiä sinut asian kanssa, eikä tämä valtava pettymys, poikkeavuus ja epäonnistuminen vaikuta ihmisen mielentilaan millään lailla? Nyt ei ole kyse mistään vääränlaisesta joululahjasta vaan asiasta johon suuri osa ihmisistä perustaa elämänsä ja jonka takia he täällä planeetalla jaksavat elää. Ei sitä ohiteta pienenä pettymyksenä.

Sinun ylimielinen vähättelysi on samaa luokkaa kuin, jos lihava, hyvinsyönyt menisi nälkiintyneen afrikkalaisen lapsen eteen julistamaan miten ruoka ei ole niin tärkeää ja välillä syönnistä tulee mahakin kipeäksi. Sinä et tiedä näistä ihmisistä mitään, joten ehkä olisi parempi vain olla hiljaa.

eipäs vaan sinä luulet oman kokemuksesi perusteella tietäväsi näistä ihmisistä jotain ja suhtaudut heihin ikävän holhoavasti ja ilkeästi. Ihan varmasti kukaan ei toivo että heitä säälittäisiin epänormaaleina ja viallisina.

Käytät sanaa "normaali" ainoastaan merkityksessä "samanlainen kuin minä" ja mitä ilmeisemmin olet myös käyttänyt huomattavasti aikaa vakuuttaaksesi itsesi siitä että sinä olet Se Ainoa OIkea ihmisen malli. Se ainakin on ylimielistä jos mikä. Mutta turha kanssasi on tällaista vänkyttämistä jatkaa, tyhmä mikä tyhmä.

Vierailija
247/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten itse keuhkoat jostain katkeroituneista kitisijöistä, kun oma ulosantisi on tuollaista.

Kiinnostaisi nähdä millainen "ihminen" tuonkin oksennuksen takaa löytyy.

No, enpähän sentään ole 43-vuotias neitsyt.

No ihan helvetisti tsemppiä sulle, jos se on elämäsi hienoin saavutus.

Vierailija
248/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmaan mahtuu ihmisiä ja vaikka 43v. neitsytmies ole jonkun +40v ja 28vuotta sukuelimiään hinkanneen eronneen perheenäidin valinta, niin olen aivan vakuuttunut, että tällekin miehelle on olemassa sopivia naisia. Mutta ehkä kannattaa suosiolla jättää nuo seksin korkeakoulututkintoa vaativat naiset väliin ja keskittyä sellaiseen, joiden arvot kohtaavat.

Täällä varmaan jokaikinen palstailija toivoo, että se neitsytmies löytäisi sen sopivan naisensa. Toivottavasti on jo tänä iltana keskittymässä johonkin heistä.

Vierailija
249/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmaan mahtuu ihmisiä ja vaikka 43v. neitsytmies ole jonkun +40v ja 28vuotta sukuelimiään hinkanneen eronneen perheenäidin valinta, niin olen aivan vakuuttunut, että tällekin miehelle on olemassa sopivia naisia. Mutta ehkä kannattaa suosiolla jättää nuo seksin korkeakoulututkintoa vaativat naiset väliin ja keskittyä sellaiseen, joiden arvot kohtaavat.

Täällä varmaan jokaikinen palstailija toivoo, että se neitsytmies löytäisi sen sopivan naisensa. Toivottavasti on jo tänä iltana keskittymässä johonkin heistä.

Todennäköisyydet vain ovat tätä vastaan, jos 95% naisista hylkäisi suoriltä käsin tuollaisen miehen. Tietenkin jos on hyvä valehtelemaan ja esittämään kokenutta niin sitten on jonkinlaiset chänssit.

Vierailija
250/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyydet vain ovat tätä vastaan, jos 95% naisista hylkäisi suoriltä käsin tuollaisen miehen. Tietenkin jos on hyvä valehtelemaan ja esittämään kokenutta niin sitten on jonkinlaiset chänssit.

Niin no, jos se 43-vuotias neitsytmies ylipäänsä on tänä(kin) iltana täällä vauvalehden keskustelupalstalla, niin kyllä se jo sinänsä enteilee, että seuraavatkin 43 vuotta menevät yksin. Oikeasti. Jos haluaa löytää naisen, pitää olla siellä, missä naiset ovat. Ei, tinder- tai nettiprofiili ei riitä. Jos se ei viimeisten 20 vuoden aikana ole johtanut tuloksiin, niin on silkkaa hulluutta kuvitella, että tämä viikonloppu, seuraava viikonloppu, seuraava vuosi tai edes seuraava vuosikymmen tuottaisi toisenlaisen tuloksen. Päinvastoin, nettipalvelut ovat muuttuneet koko ajan entistä pinnallisemmiksi. Itse tutustuin vielä 90-luvulla (22 vuotta sitten) miehiin ihan ilman valokuvia, pelkän kivan tekstin perusteella. Kuinka moni tänä päivänä kiinnostuu kuvattomasta profiilista? Ei yksikään. Eikä yksikään käytä kuukautta-kahta tutustuakseen vain yhteen tiettyyn ihmiseen kirjoittelemalla, kuten 90-luvulla tehtiin.

Mutta siellä se palstan 43-vuotias varmaan tänäänkin viettää iltansa, Tinderiä räpelöiden ja nettideittipalstoilla ihmettä odottaen. Ei muista, että vanhan viisauden mukaan "tekemällä aina samaa saa tulokseksi aina samaa"  eli ei mitään. Yksinäinen yö, huomenna uusi aamu ja uusi yritys ja jälleen yksi yksinäinen ilta ja yö. Mutta onneksi on vielä perjantai ja lauantai, ne varmaan muuttavat tilanteen! As if.

Vierailija
251/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vain otsikkoon: ihmettelisin, eikö tuohon ikään mennessä edes silkka uteliaisuus ole ajanut kokeilemaan seksiä.

Jos kyseinen mies olisi mukava ja olisin itse sinkku, niin kyllä uteliaisuuttani voisin mennä hänen kanssaan sänkyyn - edellyttäen tietenkin, että me molemmat sitä haluaisimme.

Vierailija
252/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt olen lukenut lähemmäs 250 viestiä tätä ketjua, niin en enää juurikaan ihmettele, miksi osalle on myös vaikea ymmärtää mitä tarkoittaa seksuaalinen häirintä ja missä menee sopivuuden ja sallittavuuden raja...

Vierailija
253/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan vain otsikkoon: ihmettelisin, eikö tuohon ikään mennessä edes silkka uteliaisuus ole ajanut kokeilemaan seksiä.

Jos kyseinen mies olisi mukava ja olisin itse sinkku, niin kyllä uteliaisuuttani voisin mennä hänen kanssaan sänkyyn - edellyttäen tietenkin, että me molemmat sitä haluaisimme.

Huomaavainen täsmennys tuo, kun kirjoitit, että tietenkin edellyttäisit sitä, että te molemmat sitä haluaistte. En näet voi olla yleisemmin välttyä ajatukselta, että osa olettaa miesten olevan aina valmiita seksiin, jos tai kun mies ns. terve, eikä hän ole esimerkiksi (kaappi)homo ja pyytäjä ja haluaja o vähintään tavanomaisen kaunis ja fiksu. - Ja jos mies sitten syystä tai toisesta kieltäytyy, niin häntä seksiin pyytäneellä naisella saattaa olla omasta mielestään vielä pari valttikorttia hihassa hihassa.

Ensinnäkin hän voi ryhtyä marttyyriksi esittää, että totta kai ja ehdottomasti mies olisi valmis hänen kanssaan, jos hän olisi sitä tai tuota muuta, kuin mitä juuri nyt on, kuten brunetti blondi tai toisin päin, ellei sitten kuitenkin punapää., Laihempi - tai sitten kurvikkaampi. Pienirintainen esittäen, että jos hänellä olisi isommat rinnat tai toisinpäin..

Toiseksi hän (nainen) voi jatkaa syyttäen, tai epäillen miestä: Kyllä mies varmasti harrastaisi seksiä hänen kanssaan, mutta ei pysty kun hänellä on ni-in pieni mulkku, tai koska mies on sairas tai varmasti miehellä on toinen, eikä nyt kehtaa tai sitten mies on vain umpi homo.

Vierailija
254/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, jos se 43-vuotias neitsytmies ylipäänsä on tänä(kin) iltana täällä vauvalehden keskustelupalstalla, niin kyllä se jo sinänsä enteilee, että seuraavatkin 43 vuotta menevät yksin. Oikeasti. Jos haluaa löytää naisen, pitää olla siellä, missä naiset ovat. Ei, tinder- tai nettiprofiili ei riitä. Jos se ei viimeisten 20 vuoden aikana ole johtanut tuloksiin, niin on silkkaa hulluutta kuvitella, että tämä viikonloppu, seuraava viikonloppu, seuraava vuosi tai edes seuraava vuosikymmen tuottaisi toisenlaisen tuloksen. Päinvastoin, nettipalvelut ovat muuttuneet koko ajan entistä pinnallisemmiksi. Itse tutustuin vielä 90-luvulla (22 vuotta sitten) miehiin ihan ilman valokuvia, pelkän kivan tekstin perusteella. Kuinka moni tänä päivänä kiinnostuu kuvattomasta profiilista? Ei yksikään. Eikä yksikään käytä kuukautta-kahta tutustuakseen vain yhteen tiettyyn ihmiseen kirjoittelemalla, kuten 90-luvulla tehtiin.

Mutta siellä se palstan 43-vuotias varmaan tänäänkin viettää iltansa, Tinderiä räpelöiden ja nettideittipalstoilla ihmettä odottaen. Ei muista, että vanhan viisauden mukaan "tekemällä aina samaa saa tulokseksi aina samaa"  eli ei mitään. Yksinäinen yö, huomenna uusi aamu ja uusi yritys ja jälleen yksi yksinäinen ilta ja yö. Mutta onneksi on vielä perjantai ja lauantai, ne varmaan muuttavat tilanteen! As if.

Tai sitten on tehnyt kaikkensa ja saanut niin monta kertaa siipeensä, että ei enää yksinkertaisesti jaksa. Ehkä miettii mikä hänessä on vikana, kun juttu, joka muille tapahtuu kuin itsestään ei hänelle tapahdu ikinä. Ehkä joskus liika on liikaa.

Vierailija
255/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh-hoijaa. Väitän, että alle puolet meistä olimme sitten naisia tai miehiä niin emme psyty kuin huonosti arvailemaan ja päättelemään kohtaamiemme ihmisten aiempaa seksikokemusta. Ja mitä se kokeen esittäminen edes merkitsee. En usko olevani ainoa, jota ei kovinkaan paljoa kiinnosta esimerkiksi treffikumppaneitteni aiempien seksikumppaneiden määrä. Ja hieman enempi etoo, jos hän alkaa oma-aloitteisesti kertomaan niistä. - Oli nuo takaumat sitten tarkoitettu minulle itselleni kehuksi tai moitteeksi.

Vierailija
256/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe tuossa mitään outoa, ihan oikeasti. Ensinnäkin, kaikkia ihmisiä ei kiinnosta seksi millään tavalla. Ja vaikka kiinnostaisikin, niin on aivan normaalia ettei ole vielä nelikymppisenäkään sattunut tapaamaan sellaista ihmistä jonka kanssa sitä haluaisi harrastaa.

puhumme miehestä.

Tiedän. Pointti?

Vierailija
257/282 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on tehnyt kaikkensa ja saanut niin monta kertaa siipeensä, että ei enää yksinkertaisesti jaksa. Ehkä miettii mikä hänessä on vikana, kun juttu, joka muille tapahtuu kuin itsestään ei hänelle tapahdu ikinä. Ehkä joskus liika on liikaa.

Eikö silloin kannattaisi mennä elämässä eteenpäin? Lakata haaveilemasta ja tuhlaamasta aikaansa ja elämäänsä asiaan? Alkaa harrastaa jotain, mikä toisi positiivista sisältöä? Minkä ihmeen takia sitten edes availla tällaisia keskusteluja aiheesta sen sijaan, että miettisi vaikka millaisen moottoripyörän hankkii ensi keväänä tai mihin osakkeisiin sijoittaisi seuraavaksi tai minne lähtisi vapaaehtoistöihin? Esimerkit olivat tietysti hihasta repäistyjä, mutta ajan takaa sitä, että eikö silloin ihan oikeasti kannattaisi käyttää energia johonkin intohimoon, harrastukseen, työhön, opintoihin.. mihin tahansa muuhun kuin samassa asiassa vellomiseen?

Vierailija
258/282 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan myös vain otsikkoon, ja teorian tasolla. Miksi kaikki muut seksuaalisuuden muodot pitäisi suvaita ja kaikki muut hilluvat jossain pridekulkueen lavoilla, mutta ei aseksuaali 43-v mies?

Vierailija
259/282 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan myös vain otsikkoon, ja teorian tasolla. Miksi kaikki muut seksuaalisuuden muodot pitäisi suvaita ja kaikki muut hilluvat jossain pridekulkueen lavoilla, mutta ei aseksuaali 43-v mies?

Miksi vasta nyt kerrotaan, että kyseessä on aseksuaali? Tähän saakka olen ollut siinä kuvitelmassa, kuten kai muutkin, että kyseinen mies haluaisi seksiä mutta ei ole onnistunut sitä saamaan. Tilannehan on aivan toinen, jos kyseessä onkin aseksuaali. Uskoisin, että maassamme on saman ikäisiä aseksuaaleja naisia, jotka olisivat varmasti kiinnostuneita tutustumaan.

Vierailija
260/282 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vasta nyt kerrotaan, että kyseessä on aseksuaali? Tähän saakka olen ollut siinä kuvitelmassa, kuten kai muutkin, että kyseinen mies haluaisi seksiä mutta ei ole onnistunut sitä saamaan. Tilannehan on aivan toinen, jos kyseessä onkin aseksuaali. Uskoisin, että maassamme on saman ikäisiä aseksuaaleja naisia, jotka olisivat varmasti kiinnostuneita tutustumaan.

Eiköhän tuo aseksuaalisuuden esiin nostanut keksinyt sen ihan itse vain selittääkseen itselleen (ja muille), mistä hänen mielestään johtuisi se, ettei 43 vuotias mies ole harrastanut koskaan seksiä. Kuuluen näin siihen samaan joukkoon, joka vaatii selitystä / diagnoosin miksi miksi näin vanha mies ei ole harrastanut seksiä. Ikäänkuin asia olisi vain yksi oikea selitys  Tai asia olisi miehestä itsestään kiinni ja siihen olisi olemassa näin erityinen syy: aseksuaalisuus.

Se, että olisi vain käynyt ja tapahtunut, niin että mies ei olisi harratanut seksiä, vaikka olisi halunnut sitä harrastaa ei riitä tai haluta pitää totena, vaan uskotaan, korjaan uskotellaan että 43 vuotias neitsyt on varmasti aseksuaali, eikä näin ollen oikeasti olisi sitä halunnutkaan harrastaa. Mitään todisteita ja varmuutta miehen aseksuaalisuudesta  ei ole. - Ellei sitten uskotella, että tuon ikäinen mies olisi kyllä pyrkinyt vaikka ostamaan seksiä, tai mahd. pyrkinyt alistamaan tai painostamaan jonkun kanssaan seksiin, jos sitä oikeast olisi jalunnut. - Ikäänkuin mies ei olisi voinut elää tasapainoista ja hyvää elämää ilmankin, olkoonkin. että häntä on saattanut toisinaan syyhytä vimmatusti ja tehnyt enemmänkin mieli. Mutta niin varmaan on tehnyt mieli monta sellaistakin joka on ennättänyt saamaan jo useamman kerran 43 -ikävuoteen mennessä.     

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi