Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit mieheen, joka on 43-vuotias ja neitsyt? Naiset vastaavat

Kommentit (282)

Vierailija
221/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen toisaalta eräänlaista kunnioitusta, kun ei ole rökälehtänyt jokaisen reiän perässä, eikä seksi ole hänelle mitään kertakäyttötavaraa, mutta samalla mietityttää, että onkohan hän kuitenkin menettänyt jonkun osan nuoruudestaan. Mielestäni jonkinlainen kokemus ja ne pettymykset antaisivat perspektiiviä tulevaan ja avartaisivat ihmistuntemusta.

Tämä on miehelle aika varma tapa jäädä yksin. Jos ajattelee ihan nuoresta saakka parisuhdetta ja seksiä kuolemanvakavasti, niin varmasti tulee vaikeuksia. Ihmisen pitää kerätä näistä kokemuksia, jotta oikeasti tietää, mitä haluaa ja mitä ei halua. Jos jahtaa vain jotain haavekuvaa, joka ei perustu todellisuuteen, niin huonosti käy.

Vierailija
222/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen neitsyys tarkoita sitä ettei miehellä olisi ollut mahdollisuutta saada. Ihmettelen miksi niin monet ajattelee että mies panisi kaikkea mahdollista jos vain tulee tilaisuus. Itse olen monesti kieltäytynyt seksistä ja olen mies. Jälkeenpäin ajateltuna olen tästä erittäin ylpeä. Paljon enemmän hävettäisi jos olisin pannut jotain ällöttävää naista ihan vain menettääkseni neitsyyteni nuorena.

Esimerkiksi tänä syksynä ei ole ollut seksiä kertaakaan. Mutta ei siitä monta viikkoa ole kun olin naisen kanssa treffien jälkeen hotellihuoneessa ja hän halusi. Kieltäydyin koska tämä keskiverto nainen ei vastannut ihan ihannettani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, mutta jos tapailisin miestä, joka kertoisin olevansa neitsyt yli nelikymppisenä, niin perääntyisin. Jos muutkaan eivät ole häntä huolineet siihen mennessä, niin se kertoo jo aika paljon.

Ironista kyllä tuo kertoo enemmän sinusta kuin siitä miehestä.

Ironista kyllä tuo kertoo enemmän sinusta kuin tuosta kommentoijasta.

Vierailija
224/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen neitsyys tarkoita sitä ettei miehellä olisi ollut mahdollisuutta saada. Ihmettelen miksi niin monet ajattelee että mies panisi kaikkea mahdollista jos vain tulee tilaisuus. Itse olen monesti kieltäytynyt seksistä ja olen mies. Jälkeenpäin ajateltuna olen tästä erittäin ylpeä. Paljon enemmän hävettäisi jos olisin pannut jotain ällöttävää naista ihan vain menettääkseni neitsyyteni nuorena.

Esimerkiksi tänä syksynä ei ole ollut seksiä kertaakaan. Mutta ei siitä monta viikkoa ole kun olin naisen kanssa treffien jälkeen hotellihuoneessa ja hän halusi. Kieltäydyin koska tämä keskiverto nainen ei vastannut ihan ihannettani.

No ei tuokaan ihan tervettä ole, että antaa tilanteen ajautua hotellihuoneeseen saakka naisen kanssa, jota ei edes halua.

Vierailija
225/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän iloisesta seksistä, siis en jaksaisi opettaa noin vanhaa. Ei meillä olisi mitään yhteistä ikinä !

Ja minä enempi heistä, joilla on vähemmäni ennakkoluuloja.... Myönnän siis, että olen sen verran taitamaton ja osaamaton, että en kykene tai pysty näkemään kenenkään pään sisälle tai muuten varmuudella aistimaan, millaisesta seksistä joku toinen saattaisi pitää tai olla pitämättä. - En vaikka olisin ihmisen tuntenut useamman vuoden tai jopa useita vuosikymmeniä. (- En minä kaikkien läheisteni kanssa ole myöskään keskustellut, millaisesta seksistä he mahdollisesti pitävät tai ovat pitämättä)

Olenkin, niin kokematon, että en vielä uskalla, tai pysty sanomaan yhtään sellaista tapaa tai keinoa, jolla taatusti pystyisin tuottamaan tulevalle (,tai tuleville kumppaneilleni) iloa ja tyydytstä seksin aikana. Mutta jos nyt joku tietää ja voisi "opettaa"  minua tässä asiassa tai vaikka antaa vinkin, niin kertokoon kiireesti sen tai ne, siten ehkä painosanalla ehkä tulevaisuudessa muistan sen (/ne) ja voisin olla, siten parempi kumppani seksissä, niin kumppanini ei tarvitse sitten "opettaa" minua (/ tai "vihjailla"), ainakaan niin paljoa... - Olkoonkin, että itse pidän oppimisesta. (Itseasiassa uusien asioiden oppiminen ja omaksuminen on omassa työssäni välttämätöntä). Mutta ilmeisesti opettaminen kaltaisellini vähän vanhemmalle olisi, joillekin kauhistus ja minä hänelle varma pettymys. 

Se olisi vahinko, jos yhteinen sävel olisi muutoin löytynyt niin pitkälle, että olisimme päätyneet harjoittamaan tai miten tämän sanoisi seksiäkin kokeilemaan. Tiedän kyllä, että on heitä jotka ovat halukkaita ja valmiita seksiin heti ja miltei välittömästi "jo" ensitreffien ohessa, tai viimeistään kolmannella kerralla tavatessa. -  Itse olen sen sijaan kokenut ja tuntenut, että minulla on ollut aina niin paljon kaikkea muuta jaettavaa ja annettavaa niille naisille (ja heillä myös minulle), joista olen ollut eniten kiinnostunut, ettei ole ollut mitään tarvetta kiirehtiä päästäkseen harrastamaan seksiä heidän kanssaan. Eikä seksi itseasiassa ole kuin käväissyt mielessä, monen muun jaettavissa olleen ohella. 

Joku tietysti voi väittää, että sytyn (seksiin) hitaasti. Varmasti sytynkin hitaammin, jos sillä tarkoitetaan sitä, että en ole ollut valmis "heti" tai mahdollisimman pian ensitreffeistä tai kohtaamisesta. Tai sitten en vain ole kohdannut tai tuntenut, että seksiin saatettaisiin edetä yhdessä luontevasti.  Sillä mitä minun haluni yksin edes riittäisi, kun en ketään halua painostaa tai alistaa seksiin kanssani. 

Mitä vaihtoehtoja jää, jos tai kun toisesta syntyy (tai on syntynyt) mielikuva, että hän on kyllä kiinnostunut jatkamaan alkanutta "juttua" mutta ei kiirehtimän tai muutoin etenemään vielä seksiin asti. Minä olen tavannut ajatella, että hyvää kannattaa odottaa. Mutta ei jokainen minusta kiinnostavampi nainen ole minulle vain enempi tai vähempi potenttiaalinen seksikumppani.        

Minulle (olen eri henkilö kuin se, jolle vastasit) osaamisessa ei ole kyse teknisestä osaamisesta. Jokainen joka tapauksessa haluaa erilaisia asioita ja nauttii erilaisesta kosketuksesta. Itse en esimerkiksi kaipaa yhdyntää ollenkaan. Olennaista on avomielisyys ja rentous. Se, että ei käperry heti kuoreensa, jos neuvon, että haluan kovempaa tai pehmeämpää kosketusta, hieman eri tavalla, hieman eri kohdasta; että uskaltaa sukeltaa estoitta antamaan suuseksiä (vaikka vasta opettelemalla löytääkin juuri oikean tavan tuottaa nautintoa juuri minulle) jne. Naurua, huumoria, rentoutta, estottomuutta, avomielisyyttä, taitoa ottaa vastaan palautetta ilman että kokee sen noloksi tai nöyryyttäväksi.

Ja kun on 43 vuotiaana itselläni oli 28 vuotta aktiivista seksielämää takana, niin kyllä se ero kokemattomaan tai lähes kokemattomaan ikätoveriin olisi ollut aivan liian iso.

Tämä on varmasti ihan totta sillä ensimmäisellä tai ensimmäisillä kerroilla, mutta kuinka kauan luulet että kestää ennenkuin tuo kokematon voi saavuttaa sen rentouden ja leikkisyyden ja estottomuuden ja kokeiluvuuden jota arvostat, 28 vuottako?

Mietit liikaa tuota lukua ja omaa kokemustasi vuosina ja näin nostat itseäsi alitajuisesti korkeammalle tuohon toiseen nähden ja se on se suurin ongelma. Kuten itsekin sanoit, seksissä ei ole kyse niistä teknisistä taidoista, vaan ihan perusasioista ja kahden ihmisen kohtaamisesta. Sinä et ole "taidoiltasi" ketään 28:aa vuotta edellä. Se on hyvin paljon siitä kiinni kuinka sinä tuohon toiseen ihmiseen suhtautuisit, minkälaista seksi teidän välillä tulisi olemaan. Jos sinusta huokuu se että te olette eri tasolla ja tulette aina olemaan, niin tietenkään seksi ei olisi nautinnollista, eikä kokemattomalla olisi mitään mahdollisuuksia olla rentoutunut siinä tilanteessa, mutta se ei olisi hänen vikansa.

Kokemattomalla sitä intoa ja kokeilunhalua on varmasti, hän ei ole ainakaan ehtinyt kyllästymään eikä rutinoitumaan seksiin. On minusta jotenkin paradoksaalista ja surullistakin, että tuosta "valtavasta" kokemuksestasi huolimatta sinä et pysty itse edelleenkään kohtaamaan toista ihmistä ennakkoluulottomasti. Sinulta on jäänyt noina vuosikymmeninä jotain oleellista seksistä ymmärtämättä, jos luulet että tuo sinun 28 vuoden kokemuksesi on se mikä siellä sängyssä eniten merkitsee.

No, siitä huolimatta en huolisi (so. en olisi 40+ vuotiaana huolinut) sänkyyni enkä varsinkaan parisuhteeseen kokematonta 43-vuotiasta.

Eikä tietenkään tarvitsekaan huolia, itse päätät ketä huolit, mutta perustelusi vain tuovat esille oman rajoittuneisuutesi ja ahdasmielisyytesi, jopa halveksunnan, jonka yrität kääntää kokemuseroista johtuvaksi ongelmaksi.

Kysytään näin päin: haluaisiko kokematon 43-vuotias mies elämänkumppanikseen saman ikäisen naisen, jolla on aikuinen lapsi, yksi avioliitto, pari "vakavaa" parisuhdetta ja muutamia kymmeniä seksikumppaneita? Vai tuleeko taas vastaukseksi, että "ei koskisi pitkällä tikullakaan"?

Tämä on hieman eri tason asia, varsinkin jos se kokematon ujo mies toivoo omaa lasta. 43 vuotias nainen jolla on jo lapsia erittäin suurella todennäköisyyydellä ei lähde tekemään uutta tai ei enää edes pysty tekemään uutta lasta.

Sekin vielä :DD 43 vuoteen ei ole saanut naista mutta siinä kohtaa havahtuu haluamaan paitsi naisen niin myös lapsen/lapsia. Hei haloo! Jos ei ole edes nuorempana saanut ikäistään naista, niin ihan oikeasti ajatuskin siitä, että 40+ vuotiaana vanhanapoikana olisi muuttunut kolmekymppisten naisten silmissä positiivisempaan suuntaan, on naurettava.

Suosittelen suuntaamaan ulkomaille.

Vierailija
226/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuokaan ihan tervettä ole, että antaa tilanteen ajautua hotellihuoneeseen saakka naisen kanssa, jota ei edes halua.

Ei se nainen ihan ruma ollut enkä ollut varma kiinnostaako. Ja hotellihuoneessa voi jutella lasillisen äärellä paremmin kuin meluisassa baarissa. Enemmän epätervettä on ajatella ettei mies voisi sanoa ei. Ihan hyvin voin kieltäytyä vaikka hotellihuoneessa jos ei vain tunnu siltä.

Vierailija
227/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole nelikymppiseksi mennessäkään saanut koskaan naista, hän on luultavasti aivan liian arka ja pelokas. Eivät ne naiset kotoa tule hakemaan. Eivätkä naiset viehäty sellaisista miehistä, jotka eivät uskalla tehdä mitään eivätkä saa mitään aikaan.

Naisten iskemistä oppii vain sillä, että yrittää iskeä naisia. Pakkeja tulee kaikille, eikä pakkien saaminen ole kivaa, mutta useimmat oppivat niistä. Jos naisia pelkää enemmän kuin haluaa, niin yksinäisyys on ihan tasan oma vika.

Aivan. Lienevätkö miehiä ollenkaan? Itse en ainakaan pidä tuollaisia miehinä - vässyköinä lähinnä. Varsinkin kun nämä "miehet" vielä yleensä ovat katkeroituneita kitisijöitä joille pitäisi kotiovelle kantaa mallin ulkonäöllä varustettu nainen ja jos näin ei tapahdu alkaa koko naissukupuolen haukkuminen. Itse ovat tilanteensa aiheuttaneet ja ansaitsevat yksinäisyytensä.

Hassua miten itse keuhkoat jostain katkeroituneista kitisijöistä, kun oma ulosantisi on tuollaista.

Kiinnostaisi nähdä millainen "ihminen" tuonkin oksennuksen takaa löytyy.

Vierailija
228/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi yleensä mennä treffeille ihannettaan vastaamattoman keskivertonaisen (mikä sana!) kanssa, puhumattakaan hotellihuoneeseen asti? Tulee mieleen, halusiko tahallaan jotenkin loukata? Psyykkisiä ongelmia  tällä alueella?

Vierailija
229/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen antaa tilanteen ajautua hotellihuoneeseen saakka miehen kanssa jota ei halua?

Ihan Eri Asia

Vierailija
230/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen ihan ruma ollut enkä ollut varma kiinnostaako. Ja hotellihuoneessa voi jutella lasillisen äärellä paremmin kuin meluisassa baarissa. Enemmän epätervettä on ajatella ettei mies voisi sanoa ei. Ihan hyvin voin kieltäytyä vaikka hotellihuoneessa jos ei vain tunnu siltä.

No kyllä sinulla nyt joku aavistus oli siitä, että saatat joutua lähentelyn kohteeksi :) Kuinka yleistä onkaan ajatella, että hotellihuone merkitsee automaattisesti seksiä.

En itse ajattele kuitenkaan näin, ja siksi teenkin aina selväksi, että vain juttelen tai suorastaan valehtelen, että on aikainen meno ja nyt on lähdettävä kotiin tms. etten loukkaisi ketään turhaan. Aika usein on "juttelukiinnostus" lopahtanut kumppanilta siinä vaiheessa, vaikka on erittäin mielenkiintoiset keskustelut ensin olleet.  eri

Vierailija
231/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen antaa tilanteen ajautua hotellihuoneeseen saakka miehen kanssa jota ei halua?

Ihan Eri Asia

Yhtä outona pitäisin sitä, että nainen lähtee hotellihuoneeseen miehen kanssa, jota ei pidä ulkonäöltään omaa ihannettaan vastaavana. Tässä ei kukaan ole vihjaamassa, että seksiin pitäisi suostua vaan ihmetellään sitä, että kun kerran on jo nähty, ettei se vastapuoli vastaa omaa ihannetta, niin minkä maailman takia sen kanssa pitää kuitenkin lähteä hotellihuoneeseen?!

Vierailija
232/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista sinänsä, että miehillä on "poikuus" josta pitää päästä eroon jotta pojasta tulee mies.

Kun naisilla taas on "neitsyys" jota pitää varjella ja nainen joka on tahrannut neitsyytensä on epäpuhdas. Naisille tehdään jopa immenkalvon korjausleikkauksia ja neitsyystarkastuksia joissa negatiivinen tulos on suuri häpeä.

Riippuu kulttuurista. Etenkin islamkulttuureissa ja Amerikan kristillisissä piireissä on noin. 

Mutta taas kerran, miksi, oi miksi tuo myytti immenkalvosta elää yhä? Ei kaikilla ole immenkalvoa, joka pitäisi rikkoa yhdynnässä. Kalvo voi olla pieni, huomaamaton ja venyä rikkoutumatta. Tai jos on sellainen myyttinen kalvo, sen voi rikkoa itsekin.

Eipä tarvitse mennä edes meidän nykyisestä länsimaisesta liberaalista kulttuurista pois, kun huomataan, että seksuaalisesti kokemattomiin aikusiin miehiin ja naisiin suhtaudutaan eri tavalla. (Ei riipu mistään immenkalvosta) Mies ei ole saanut ja nainen on säästänyt itseään sitä oikeaa varten. Tämä on sinänsä huvittavaa, että vaikka mies olisi tiukan uskovainen tai asperger-tapaus, eikä ihan oikeasti halua seksisuhdetta kenenkään kanssa, hän ei edelleenkään ole vielä "saanut". Sitä, että ihan hyvännäköinen, sosiaalinen 25-vuotias menestynyt nuori mies on edelleen sinkku, eikä harrasta yhden illan suhteita ei oikeastaan kukaan huomaa tai tule ajatelleeksi. Jos asia nostetaan oikeasti pyödälle, niin ainoa selitys voi olla, että "se onkin kaapissa..."

Vierailija
233/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, mutta jos tapailisin miestä, joka kertoisin olevansa neitsyt yli nelikymppisenä, niin perääntyisin. Jos muutkaan eivät ole häntä huolineet siihen mennessä, niin se kertoo jo aika paljon.

Mistä juontaa juurensa tämä naisten asenne jossa jonkin asian pitää olla muiden haluama että itsekin alkaisi haluaisi sitä? Kuulostaa jotenkin täysin älyttömältä.. Miksi et itse voi avoimin mielin tutustua toiseen ja tehdä omaa johtopäätöstäsi siitä minkälainen mies on?

Sama logiikka tuntuu naisilla pätevän esim ravintolan valitsemiseen, tyhjässä ravintolassa on varmaan jotain vikaa.. Vaikka ei oikeasti ole, kukaan ei vaan anna sille tilaisuutta kun ei kukaan muukaan anna.

Ei tuo ole erityisesti naisten ajatusmalli vaan yleisesti ihmisten. Itselleni tuo ei ole mikään ongelma.

Vierailija
234/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käväisisi mielessä, että miksi. Mutta ei vaikuttaisi mitenkään siihen että haluanko olla miehen kanssa. :)

Lähinnä pistäisi mietityttämään että onko kyseinen mies kärsinyt vaikka pitkästä masennuksesta, tai onko lapsuus ollut huono ja aiheuttanut huonon itsetunnon ja saanut pelkäämään lähestyä muita ihmisiä. Joillakin ihmisillä nämä kun aiheuttaa seksittömän kauden, mutta voi olla että hän vaan ei ole löytänyt ketään kenen kanssa haluaisi olla.

Nämä kommentit "jos kukaan muu ei ole huolinut---" on kyllä lapsellisia...

Kaikenlaisia miehiä jotkut sitten huolivatkin...

Ihan vapaasti tietenkin jokainen elämäänsä elää, mutta luulen, että minun, nelikymppisen perheellisen naisen ja saman ikäisen perheettömän jöröjukan aikuiselämät ovat niin kaukana toisistaan, että homma kaatuisi omaan mahdottomuuteensa jo heti alkumetreillä.

Jos eteen tulisi tilanne, että olisin treffeillä ikäiseni miehen kanssa, joka ilmoittaisi olevansa täysin kokematon, niin... No tähän tämä jo kaatuisi, sillä en pysty kuvittelemaan tilannetta miten tämä kokematon mies olisi minun kanssa treffeille lähtenyt!

Jos hän minun kanssa treffeille lähtisi, niin kyllähän hän olisi varmasti päässyt muidenkin naisten kanssa treffeille ja kokemattomuutta ei olisi. Jos hän olisi niin itsevarma, ihana ja mukava, niin ei hän vapailla markkinoilla olisi. Se on totuus taas, että silloin ihmisessä on jotain pahasti pielessä, jos nelikymppisenä ei mitään ole naisrintamalla tapahtunut. En lähtisi asiaa selvittelemään enkä miestä pelastamaan, sillä minulla on jo teini-ikäiset lapset ja oma elämä, johon en mitään epämääräistä opetettavaa halua. Sama kuin ottaisi jonkun sisälle kuseskelevan ihmispelkoisen aikuisen pittbullin hoidettavakseen, yhtä arvaamatonta elämä sen kanssa olisi.

Sinulla on äärettömän kapea ajatusmaailma. Ei siinä mitään, jos sinä perheellisenä naisena pidät itseäsi ja omia ajatuksiasi juuri sen kaiken normaalisuuden ilmentymänä. Mutta maailmassa on niin paljon muutakin ihan normaalia, kun eronnut perheenäiti Suomessa. Minusta mies tai nainen voi olla ihan normaali vaikka olisi aseksuaali. Tai haluaisi vasta 45 vuotiaana alkaa harrastamaan seksiä. Aivan yhtä normaali kuin joku joka 25 vuotiaana haluaa harrastaa parinvaihtoa tai 35vuotiaan käydä maksullisilla. Aika menee nopeaan, eikä noita tilaisuuksia nyt niin hirveästi ilmaannu ellei ole todella aktiivinen itse tai voittanut geenilotossa. Mutta kai se huonompi ulkonäkö tai ujous on sitten sitä epänormaalisuutta toisille.

Selkeästi on kahdentyppisiä naisia. Niitä jotka haluavat kokeneen ja niitä joille sillä ei ole väliä tai se on jopa positiivistä. Molemmat nyt kuitenkin toivovat siltä kumppanilta sitä "kemiaa".

Selkeästi tässä ketjussa on nyt miehet päättäneet ja toiset naiset, ettei tällaisia kakkostyypin naisia ole kuin aniharva. Mutta minun kokemukseni taas, kertoo toista. Ongelma ei ole seksikerrat, ei suuret eikä pienet vaan mitä se mies tekee, sanoo ja käyttäytty ihan arjessa. Ja jos noissa on häikkää, niin kyllähän se vaikuttaa noihin seksikertojen määrään, mutta enpä nyt sanoisi, että siinä mitään kehuttavaa on jos takana on satoja naisia tai maksullisia. Haluaisin sanoa, että siinä on pikemmin epänormaali mies, kun normaali tapaus. Koska itseäni tuollainen lähinnä ällöttää.

Ei tässä ole kyse pelkästä seksistä. Kyse on siitä, että jos miehellä ei ole ollut aikuisiällä välttämättä edes kavereita (niinhän tuolla joku kirjoitti ja uskon, että ko. miehillä on muillakin tämä tilanne), niin miten hän hokkuspokkus yhtäkkiä osaisikin olla tavallisen ikäisensä suomalaisen naisen kanssa ihan siinä missä muutkin miehet, joilla on ollut elämänsä aikana ainakin pitkiä suhteita naisten kanssa ja on jopa perhe?

Juuri tällaiset miehet lähtevät kaukomaihin hakemaan rouvaa ja sitä suosittelen lämpimästi nytkin ratkaisuksi. En suosittele sitä pahalla, vaan hyvällä.

Sinä syyllistyt nyt juuri siihen yleistykseen, jossa luulet kaikkien aikuisten neitsyiden olevan moniongelmaisia, yksinäisiä, masentuneita, tai ääriuskovaisia tai äitinsä nyrkin alla eläviä jne jne, mutta kun asia ei ole näin. Pystytkö edes kuvitella ihmisen joka olisi kaikin puolin normaali muuten, mutta ei ole seksiä harrastanut? Voin vakuuttaa, niitä on.

Hyvä juttu jos sinulla on, mutta mikä sitten kiikastaa, että et ole saanut naisista ystäviä?

Ihan ohiksena.... On erittäin iso joukko miehiä, jotka eivät edes halua naisista ystäviä. En tiedä esimerkiksi omasta suvusta yhtään miestä, jolla olisi oman puolison lisäksi jotain vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä. Siis sellaisia ystäviä joiden luo mennään vaikka kylään, ehkä jopa yöksi. Kuulostaisi suoraan sanottuna aika hullulta, että vaikka oma isäni ilmoittaisi nyt lähtevänsä Irmelin kanssa teatteriin ja siitä sitten viinille. Samaan aikaan kun oma äitini jäisi kotiin. EIkä isäni ole todellakaan mikään mörkö vaan ihan hyvä seuramies jolla on myös naispuoleisia tuttavia erilaisista yhteisöistä, mutta ei tosiaankaan mitään ystäviä. En suoraan sanottuna edes usko, että suurin osa miehistä haluaisi olla niiden naisystävien kanssa vain ystäviä. 

Joko nykyään sekoitetaan tuttavat, kaverit ja ystävät keskenään, tai tuollaisia ihmeellisiä anomalioita kuten vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä on sairaalloisen paljon. Ei ihme, että parisuhteiden määrä romahtaa. 

Terkkuja sinne kiven alle, missä ystävätkin voivat olla anomalioita. Ja siis ystävät, ei seksikumppanit tms. 

Vierailija
235/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ota kokematonta miestä ryhmäpaineen takia vaikka haluaisikin, siinä on "ystävät" heti arvostelemassa.

Vierailija
236/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tutustuin työn puitteissa tällaiseen henkilöön ja meistä tuli ystävät.

Mies on erittäin älykäs ja sosiaalinen, ja hänellä on kaikenlaisia taide- ja musiikkiprojekteja aina ulkomaita myöten. Kielitaitoa löytyy. Koulutus ja ammatillinen osaaminenkin on. Hyvät ovat myös lähtökohdat, kuten perhesuhteet.

Tarjolla on kuulemma ollut jos millaista kumppania, mutta kertoi, että täytyy ensin rakastua päästä kantapäähän, ennen kuin voi edes ajatella fyysistä kosketusta. Näytti olevan aito ja tosissaan.

Olen ihmeissäni, kun nuoruuden valokuvissa on todella hyvännäköinen ja ihan seksikäskin, eli aika hyvin on itsensä "varjellut", kun alkoakin käyttää, mutta nyt vanhemmiten on lihonut rankasti, eli tällä hetkellä tuskin "kelpaisi" oman vaatimustasonsa mukaiselle kumppanille.

Koen toisaalta eräänlaista kunnioitusta, kun ei ole rökälehtänyt jokaisen reiän perässä, eikä seksi ole hänelle mitään kertakäyttötavaraa, mutta samalla mietityttää, että onkohan hän kuitenkin menettänyt jonkun osan nuoruudestaan. Mielestäni jonkinlainen kokemus ja ne pettymykset antaisivat perspektiiviä tulevaan ja avartaisivat ihmistuntemusta.

Vaikuttaa aika naiivilta ja todellakin kokemattomalta kaikin puolin. Kun kerroin hänelle omista ihmissuhdeongelmistani, alkoi tulla neuvoja ja tuomitsemista kuin pyssyn piipusta, vailla mitään kokemuspohjaa kyseisistä asioista. Itsetuntoa siis löytyy, mutta vääränlaista. Hän on moneen kertaan kertonutkin olevansa todella itsekäs luonne.

Ihan kuin olisi mukavuusalueellaan halunnut piiloutua ja suojautua kovalta maailmalta. Tuntuu siltä, että on liian herkkä ja pelokas elämään. Paineensietokyky on huono, sen olen myös huomannut.

Ei minulle naisena irtosuhteet anna mitään, ei ympäriinsä paneskelu anna henkisellä tasolla yhtään mitään. Ei see tee ihmisestä esimerkiksi viisaampaa tai älykkäämpää tunne - ja ihmissuhdeasioissa. Moni kokenut ei ole hyvä ihmisten kanssa. Ihmeellistä, kuinka monet naiset liittävät seksuaalisen kokeneisuuden elämän kokemuksiin. Kysehän on vain henkilökohtaisesta preferenssistä, ei mistään muusta.

Vierailija
237/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässäkin ketjussa nyt tullut esimerkkejä, joissa nainen olisi ottanut, mutta sitten jonkun muun asian takia se ei ole tapahtunut.

Itse en näe tätä hotellihuone tapausta millään tavoin merkkinä viallisuudesta, vaikka viime hetkellä jompikumpi kieltäytyykin. Ihminen voi ajautua vaikka minkä syiden takia vähän minne vaan ja vaikka joku assosioikin jonkun tilan seksin harrastamiseen, niin sitä se ei todellakaan ole kaikille.

Joku kirjoitti kuinka pääsee näiden naisten kanssa aika pitkälle ja sitten homma tyssää. Itse sanoisin, että kyseessä on juuri ne naiset, jotka eivät harrasta yhdenillanjuttuja vaan haluavat vain ja ainoastaan seksiä parisuhteessa. Tuollaisen naisen kohdalla pitäisi siis ensin saada se parisuhdekuvio kuntoon ja sitten vasta ehdotella seksiä. Tämä konsepti on tietenkin monelle vähän kaikkea panevalle toisinaan todella vaikeaa ymmärtää. Pelimiehet saattavat suoraan jopa suuttua ja kevytkenkäisemmät naiset jauhavat viallisuudesta ja estyneisyydestä ja ties mistä.

Maailmaan mahtuu ihmisiä ja vaikka 43v. neitsytmies ole jonkun +40v ja 28vuotta sukuelimiään hinkanneen eronneen perheenäidin valinta, niin olen aivan vakuuttunut, että tällekin miehelle on olemassa sopivia naisia. Mutta ehkä kannattaa suosiolla jättää nuo seksin korkeakoulututkintoa vaativat naiset väliin ja keskittyä sellaiseen, joiden arvot kohtaavat.

Vierailija
238/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miten-reagoisit-mieheen-joka-on-43-…

Miten reagoisit naiseen, joka ei 30:een vuoteen ole käynyt paskalla?

Vierailija
239/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan joltain työpaikkailmoitukselta: "Haetaan parisuhteeseen vain pitkän panouran kokeneita henkilöitä, hakijalta toivotaan vähintään 20v kokemusta yhdynnästä eri tekniikkoineen"

Eihän tästä ole kyse. Jokainen voi varmasti oppia elämän perustaitoja pienellä harjoittelulla.

Kyse on viallisesta ihmisestä. Jos kukaan ei ole halunnut tutustua lähemmin yli neljäänkymmeneen vuoteen on henkilössä satavarmasti jotain vialla, outoa tai epäilyttävää. Jos ei ole yli neljäänkymmeneen vuoteen harrastanut seksiä ei tuollaisella henkilöllä varmaan ole edes halua harrastaa seksiä tai sitten jotain komplekseja itsensä/kehonsa suhteen, sillä kyllä aika normaalin ketun koloon ajaa. Ja miksi kukaan haluaisi tai ottaisi henkilöä, jota kukaan muukaan ei ole ikinä halunnat tai ottanut?

Vai niin sitten, muille sanotaan kyllä "sinussa ei ole mitään vikaa" tai "se ei ole sinun arvoinen" mutta kokemattomassa miehessä on sitten kaikki vialla!

Ei tietenkään ole kaikki vialla, mutta yksi elämän tärkeimmistä ja oleellisimmista asioista puuttuu. Se aiheuttaa suurimmalla osalle kumppania etsivistä epäilyksiä ja on niin suuri poikkeavuus, että harva semmoiseen on valmis sopeutumaan. Nämä ovat preferenssiasioita ja vaikka kokematon keski-ikäinen voi olla muuten ihan hyvä ja normaali ihminen, niin noin suuri poikkeavuus vain valitettavasti on validi syy, jonka perusteella suurin osa ei kiinnostu kenellekään kelpaamattomista kokemattomista. 

Jos et elä normaalia elämää niin on melko turha alkaa itkemään, jos sinua kohdellaan eri tavalla kuin tavallista ihmistä. Näin tapahtuu kaikkien poikkeavien kohdalla.

Melkoista tekstia. Eiko normaalisuus tai viallisuus pitaisi maaritella lahinna silla tavalla, etta sen "vian" tai epanormaaliuden pitaa aiheuttaa haittaa? Ei minulla ainakaan ole mitaan tarvetta leimata vialliseksi epatavallistakaan ihmista, joka ei kuitenkaan aiheuta haittaa kenellekaan, eika valttamatta itsekaan asiasta hirveasti karsi. Luuletko etta kaikki paallisin puolin keskivertoelamaa viettavat ovat paansa sisalla tai suljettujen ovien takana niinkaan "normaaleja"? Pahimmassa tapauksessa se piilotettu epanormaalius on jopa jotain vaarallista kuten pedofiliaa, vakivaltaisuutta tai muuta luonnehairioisyytta.

Noin yleisemmin olen huomannut etta ihmiset joilla on hyvin vahaisesti objektiivisesti arvostettavia saavutuksia yrittavat aina yrittaa patea jollain todella tavanomaisella kuten naimisiin paasylla tai 28 vuoden seksielamalla tai synnytyksilla. Yleensa tahan liitty vaara uskomus omasta erinomaisuudesta mitattomin perustein.

Tuopa siis esiin tutkimus, joka kertoo etteivät nämä yli-ikäiset neitsyet kärsi tilanteestaan millään tavalla, eikä heidän jokapäiväinen elämänsä ole millään tavalla tilanteensa sanelemaa. Sinä voit väittää, että ns. normaali ihminen on todennäköisemmin jollain tavalla viallinen kuin kokematon. Väität myös, että kokematon ihminen on yleensä elämän muiden osa-alueiden onnistuja. Minä ja muut normaalit olemme asiasta täysin eri mieltä ja väitän, että olemme myös oikeassa.

Vierailija
240/282 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole nelikymppiseksi mennessäkään saanut koskaan naista, hän on luultavasti aivan liian arka ja pelokas. Eivät ne naiset kotoa tule hakemaan. Eivätkä naiset viehäty sellaisista miehistä, jotka eivät uskalla tehdä mitään eivätkä saa mitään aikaan.

Naisten iskemistä oppii vain sillä, että yrittää iskeä naisia. Pakkeja tulee kaikille, eikä pakkien saaminen ole kivaa, mutta useimmat oppivat niistä. Jos naisia pelkää enemmän kuin haluaa, niin yksinäisyys on ihan tasan oma vika.

Aivan. Lienevätkö miehiä ollenkaan? Itse en ainakaan pidä tuollaisia miehinä - vässyköinä lähinnä. Varsinkin kun nämä "miehet" vielä yleensä ovat katkeroituneita kitisijöitä joille pitäisi kotiovelle kantaa mallin ulkonäöllä varustettu nainen ja jos näin ei tapahdu alkaa koko naissukupuolen haukkuminen. Itse ovat tilanteensa aiheuttaneet ja ansaitsevat yksinäisyytensä.

Katkeruuden ymmärrän jotenkin, koska yksin oleminen on miehille harvemmin oma valinta kuin naisille, mutta kun sen yksinäisyyden takana on usein oma saamattomuus. Nämä tällaiset vätykset eivät uskalla lähestyä naisia kuin kolmen promillen kännissä, jos silloinkaan. He eivät myöskään osaa olla luontevasti naisten seurassa, eivätkä ole yleensä millään lailla kiinnostuneita naisista ihmisinä. Tottakai miehet ja naiset ovat keskenään erilaisia ja kiinnostuksen kohteet voivat olla erilaisia, mutta nämä vätykset eivät yleensä edes yritä tulla vastaan. Sitten kitistään ja vihataan naisia, kun ei löydykään sellaista naista, joka näyttää fitnessmallilta ja tykkää jääkiekosta, pleikan pelaamisesta ja kaljanjuonnista.

Tai sitten kuin minä. 39-vuotias kokematon mies, joka tulee toimeen naisten ja miesten kanssa tilanteessa kuin tilanteessa. Ainoastaan kun tilanne on menossa intiimimpään suuntaan nousevat omat kokemattomuudesta johtuvat estot pintaan ja koska en nuorempana oppinut miten noissa tilanteissa toimitaan niin ei mun ikäiset naiset katsele pitkään aikuista miestä, joka on epävarma kuin teinipoika etsimässä ensisuudelmaa koulun liikuntasalin takana. Platoninen suhde, kun on kuitenkin melko erilainen verrattuna intohimoon ja rakkauteen. Ei niitä enää tässä iässä opita, eikä kukaan ainakaan opeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän