Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit mieheen, joka on 43-vuotias ja neitsyt? Naiset vastaavat

Kommentit (282)

Vierailija
261/282 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on opetettu, ettei säälistä  kannata missään tapauksessa olle kenenkään kanssa, eikä missään nimessä alkaa parisuhdetta  säälimisen tähden. Eikä minun ole koskaan tarvinnut olla yksin. Olen kyllä itse aika vilkas ja tutustun vaikka kauppamatkalla. Työtovereissani olen kyllä tuntenut sinkkuja, jotka jatkuvasti esivät paria. Olen ehdottanut jotain satsaamista ulkonäköön ja käytökseen. He ovat usein melko hiljaisen oloisia ja katselevat maailman eloa suu auki. Aika saamattomia tyyppejä. Ei autoa, mökkiä, omaa asuntoa, ei matkoja. Muilla saman ikäisillä on jo vaikka mitä. Miksi vetäisin kivirekeä perässäni.

Vierailija
262/282 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan vain otsikkoon: ihmettelisin, eikö tuohon ikään mennessä edes silkka uteliaisuus ole ajanut kokeilemaan seksiä.

Jos kyseinen mies olisi mukava ja olisin itse sinkku, niin kyllä uteliaisuuttani voisin mennä hänen kanssaan sänkyyn - edellyttäen tietenkin, että me molemmat sitä haluaisimme.

Vastaan myös vain otsikkoon, ja teorian tasolla. Miksi kaikki muut seksuaalisuuden muodot pitäisi suvaita ja kaikki muut hilluvat jossain pridekulkueen lavoilla, mutta ei aseksuaali 43-v mies?

Kuka sanoo, ettei aseksuaalisuutta pitäisi hyväksyä? Käsitin, että kyseinen mies ei olisi aseksuaali.

Jos on, niin en toki ihmettelisi siinä tapauksessa saati harkitsisi seksiä hänen kanssaan. En ihmettelisi, vaan ymmärtäisin, että elää itselleen sopivaa elämää.

En siis lukenut juttua, vaan otsikosta tein päätelmäni, väärän tai oikean.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/282 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on opetettu, ettei säälistä  kannata missään tapauksessa olle kenenkään kanssa, eikä missään nimessä alkaa parisuhdetta  säälimisen tähden. Eikä minun ole koskaan tarvinnut olla yksin. Olen kyllä itse aika vilkas ja tutustun vaikka kauppamatkalla. Työtovereissani olen kyllä tuntenut sinkkuja, jotka jatkuvasti esivät paria. Olen ehdottanut jotain satsaamista ulkonäköön ja käytökseen. He ovat usein melko hiljaisen oloisia ja katselevat maailman eloa suu auki. Aika saamattomia tyyppejä. Ei autoa, mökkiä, omaa asuntoa, ei matkoja. Muilla saman ikäisillä on jo vaikka mitä. Miksi vetäisin kivirekeä perässäni.

Niin, miksi tosiaan. Mutta miksi se on niin helppoa demonisoida iäkkäämmät neitsyet tai he joilla on poikuus vanhempana tallella. - Eikö mysö voi olla mahdollista, että heillä on ollut niin apljoa kaikkea muuta mielenkiintoista tekemsitä, askaretta ja puuhaa, tai työtä ja intohimoa ettei heillä ole yksinkertaisest ole sattunut luontevaa väliä harrastaa seksiä. - Ja tai vaikka itse olisivat toivoneet voivansa harrastaa sitä, niin aina on ollut kokin este, ettei kohdalle ole samanaikaisesti halunnut samaa niin paljon, että asia olisi edennyt luontevasti ja ilman (isompaa) kitkaa seksiin asti. - Kun huomaavaisena, etten sanosii kilttinä eivät ole myöskään halunneet ketään painostaa tai vaatia seksiin kanssaan. Saati, että olsivat hankkiutuneet ostamaan sitä jostain.  

Vierailija
264/282 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle he varmasti olisivat kivireki. Jollekulle toiselle taas kumppani, jota ei kiinnosta autoilu, mökki tai omistusasunto tipan tippaa, on se juuri passeli.

Vierailija
265/282 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi tosiaan. Mutta miksi se on niin helppoa demonisoida iäkkäämmät neitsyet tai he joilla on poikuus vanhempana tallella. - Eikö mysö voi olla mahdollista, että heillä on ollut niin apljoa kaikkea muuta mielenkiintoista tekemsitä, askaretta ja puuhaa, tai työtä ja intohimoa ettei heillä ole yksinkertaisest ole sattunut luontevaa väliä harrastaa seksiä. - Ja tai vaikka itse olisivat toivoneet voivansa harrastaa sitä, niin aina on ollut kokin este, ettei kohdalle ole samanaikaisesti halunnut samaa niin paljon, että asia olisi edennyt luontevasti ja ilman (isompaa) kitkaa seksiin asti. - Kun huomaavaisena, etten sanosii kilttinä eivät ole myöskään halunneet ketään painostaa tai vaatia seksiin kanssaan. Saati, että olsivat hankkiutuneet ostamaan sitä jostain.  

Kuka demonisoi? Aivan liian vahva sana tähän yhteyteen.

Seksi on tärkeä asia ainakin jossain vaiheessa elämää suurelle osalle ihmisiä, joten on ymmärrettävää, että sitä koskaan kokemattoman ihmisen koetaan jäävän jostain olennaisesta ihmiseloon liittyvästä paitsi.

Täysin toinen asia on se, että ainoa tärkeä asia on, miten kukin ITSE kokee elämänsä.

Vierailija
266/282 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, että seksin harrastamisesta tehdään täällä jotain taidetta mitä pitäisi paljonkin harjoitella. Itsellä on voijeristin taipumuksia ja olen hyvinkin paljon katsellut ihmisten seksin harrastamista. Voin kertoa, että kolmi-nelikymppisten taidot eivät yleisesti kovin kummallisia ole. Nainen makaa pääsääntöisesti kuin halvauksen saanut sängyllä ja ja mies yrittää jotenkin liikutella lantiotaan. 

Että kun keskimääräinen taso on tämä, niin se ei kyllä juurikaan harjoittelua vaadi. Onnistuu siltä 43v neitsytmieheltäkin vartin harjoittelun jälkeen. 

Olet ehkä hieman huono puhumaan seksistä... Ihan sama kuin minä naisena alkaisin puhumaan siemensyöksystä. :D

Luuletko olevasi joku seksin asiantuntija vai? Ei se mikään tylsä ja arkinen sisään-ulos jyystäntä tee sinusta seksin papitarta Xd Seksiä osaa harrastaa vaikka down-ihminen, ei se ydinfysiikkaa ole.

Vierailija
267/282 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia ei olisi miehelle, ongelma, ei se olisi minullekaan. Jos mies taas olisi palstan k-miesten kaltainen, juoksisin karkuun ja lujaa.

Kyse on siis siitä, onko mies kokematon siksi, että on valinnut niin vai siksi, että ei ole kelvannut kenellekään. Jos mies on esimerkiksi ollut uskovainen ja siksi ei ole harrastanut seksiä, asia olisi fine minun puolestani (kunhan se olisi sittemmin tullut ateismiin kuten minäkin.) Mutta jos ei kelpaa kenellekään...

Vierailija
268/282 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran en kelpaa teille 95 prosentille niin osoittaisitteko missä se 5 prosenttia on joka kelpuuttaa ettei tarvitse tuhlata teidän kallista aikaanne?

Vierailija
269/282 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Yli nelikymppinen kokematon mies on seksuaalisen viehättävyyden suhteen täysi nolla.

Näin se on. Miehessä tulee olla ryhtiä ja hänen tulee arvostaa itseään. Itseään häpeilevä mies ei ei sytytä.

Miten sitä "ryhtiä" voi hankkia, kun KUKAAN ei sinua huoli? Hyvähän teidän "normien" on puhua kun teille niitä parisuhteita vain ilmaantuu elämään ilman pienintäkään vaivaa. Itse kelpaamattomana naisena tunnen yksinäisten miesten tuskan.

Vierailija
270/282 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt millainen mies voisi olla yli nelikymppisenä neitsyt ja silti varteenotettava parisuhdekumppani.

Lähinnä tulee mieleen joku hc-retkeilijä Lars Monsenin tyyliin. Jos miehellä on vaikka periaate, että ei tahdo yhden illan juttuja vaan etsii naisia vaan tositarkoituksella, mutta se on koko ajan jossain retkeilemässä ympäri maailmaa pitkiä aikoja yhtä soittoa, voi siinä yllättäen käydä niin että aikaa kuluu ja seksiä ei tule harrastettua. Tuollainen ankara fyysinen rasitus myös alentaa hiukan libidoa niin kauan kuin sitä kestää, eli niillä retkillä ei se p*llu luultavasti edes ole ensimmäisenä mielessä. Sitten kun sitä ehtisi taas ajatella on jo seuraava reissu buukattuna.

Toisin sanoen mies jolla on vankat periaatteet (=ei irtosuhteita) ja niin paljon intohimoa jotain tekemistään kohtaan että vakavalle suhteelle ei jää aikaa. Ehkä joku paljon matkusteleva muusikko voisi päätyä samaan tilanteeseen, retkeilijä tuli vaan mieleeni koska sellaiset vetoavat minuun enemmän kuin vaikkapa sellistit.

Eli riippuu ihan täysin siitä, miksi se mies ei ole harrastanut seksiä. Jos syy on se mikä palstamiehillä "Miesten täytyy tehdä kaikki aloitteet ja en vaan kelpaa koska en ole jykeväleukainen lentäjäkirurgi", sellainen ei tietenkään kelpaisi. Mutta jos miehellä on joku muu kuin kokemus omasta kelpaamattomuudesta syynä, asia on aivan eri.

Se on se jutun juju: kokeeko mies että "En ole kelvannut" vai "On ollut niin paljon kaikkea että ei ole tullut ehdittyä?"

Vierailija
271/282 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI saa tuomita kirjoitti:

Elämässä JOKAINEN SAA VALITA OMAN TIENSÄ. ........ Onhan maailmassa munkkeja ja nunnia, jotka elävät koko elämänsä selibaatissa. Näin eli Äiti Teresa. ESIM. Venäjällä on nyt kaikkialla noin 400 luostaria, joiden jäsenet tekevä hyvää työtä kasvattamalla orpoja. Eräässä nunnaluostarissa on 63 orpotyttöä, jotka saavat varmasti rakkautta ja elämäntaitoja. Anna jokaiselle rauha elää oman kutsumuksen mukaan.

Minulle kelpaisi hyvin luostaristaan luopunut munkki. Mukava fantasia. Ortodoksimunkeilla on vielä niin komeat parratkin. Olisi hauska ajatella miten se mies joutuisi kilvoittelemaan itsensä kanssa ja kumminkin sortuisi viehätysvoimani edessä.

https://c8.alamy.com/comp/C03T8C/a-greek-orthodox-monk-in-aghia-triada-holy-trinity-monastery-meteora-C03T8C.jpg

Vierailija
272/282 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän iloisesta seksistä, siis en jaksaisi opettaa noin vanhaa. Ei meillä olisi mitään yhteistä ikinä !

Ja minä enempi heistä, joilla on vähemmäni ennakkoluuloja.... Myönnän siis, että olen sen verran taitamaton ja osaamaton, että en kykene tai pysty näkemään kenenkään pään sisälle tai muuten varmuudella aistimaan, millaisesta seksistä joku toinen saattaisi pitää tai olla pitämättä. - En vaikka olisin ihmisen tuntenut useamman vuoden tai jopa useita vuosikymmeniä. (- En minä kaikkien läheisteni kanssa ole myöskään keskustellut, millaisesta seksistä he mahdollisesti pitävät tai ovat pitämättä)

Olenkin, niin kokematon, että en vielä uskalla, tai pysty sanomaan yhtään sellaista tapaa tai keinoa, jolla taatusti pystyisin tuottamaan tulevalle (,tai tuleville kumppaneilleni) iloa ja tyydytstä seksin aikana. Mutta jos nyt joku tietää ja voisi "opettaa"  minua tässä asiassa tai vaikka antaa vinkin, niin kertokoon kiireesti sen tai ne, siten ehkä painosanalla ehkä tulevaisuudessa muistan sen (/ne) ja voisin olla, siten parempi kumppani seksissä, niin kumppanini ei tarvitse sitten "opettaa" minua (/ tai "vihjailla"), ainakaan niin paljoa... - Olkoonkin, että itse pidän oppimisesta. (Itseasiassa uusien asioiden oppiminen ja omaksuminen on omassa työssäni välttämätöntä). Mutta ilmeisesti opettaminen kaltaisellini vähän vanhemmalle olisi, joillekin kauhistus ja minä hänelle varma pettymys. 

Se olisi vahinko, jos yhteinen sävel olisi muutoin löytynyt niin pitkälle, että olisimme päätyneet harjoittamaan tai miten tämän sanoisi seksiäkin kokeilemaan. Tiedän kyllä, että on heitä jotka ovat halukkaita ja valmiita seksiin heti ja miltei välittömästi "jo" ensitreffien ohessa, tai viimeistään kolmannella kerralla tavatessa. -  Itse olen sen sijaan kokenut ja tuntenut, että minulla on ollut aina niin paljon kaikkea muuta jaettavaa ja annettavaa niille naisille (ja heillä myös minulle), joista olen ollut eniten kiinnostunut, ettei ole ollut mitään tarvetta kiirehtiä päästäkseen harrastamaan seksiä heidän kanssaan. Eikä seksi itseasiassa ole kuin käväissyt mielessä, monen muun jaettavissa olleen ohella. 

Joku tietysti voi väittää, että sytyn (seksiin) hitaasti. Varmasti sytynkin hitaammin, jos sillä tarkoitetaan sitä, että en ole ollut valmis "heti" tai mahdollisimman pian ensitreffeistä tai kohtaamisesta. Tai sitten en vain ole kohdannut tai tuntenut, että seksiin saatettaisiin edetä yhdessä luontevasti.  Sillä mitä minun haluni yksin edes riittäisi, kun en ketään halua painostaa tai alistaa seksiin kanssani. 

Mitä vaihtoehtoja jää, jos tai kun toisesta syntyy (tai on syntynyt) mielikuva, että hän on kyllä kiinnostunut jatkamaan alkanutta "juttua" mutta ei kiirehtimän tai muutoin etenemään vielä seksiin asti. Minä olen tavannut ajatella, että hyvää kannattaa odottaa. Mutta ei jokainen minusta kiinnostavampi nainen ole minulle vain enempi tai vähempi potenttiaalinen seksikumppani.        

Minulle (olen eri henkilö kuin se, jolle vastasit) osaamisessa ei ole kyse teknisestä osaamisesta. Jokainen joka tapauksessa haluaa erilaisia asioita ja nauttii erilaisesta kosketuksesta. Itse en esimerkiksi kaipaa yhdyntää ollenkaan. Olennaista on avomielisyys ja rentous. Se, että ei käperry heti kuoreensa, jos neuvon, että haluan kovempaa tai pehmeämpää kosketusta, hieman eri tavalla, hieman eri kohdasta; että uskaltaa sukeltaa estoitta antamaan suuseksiä (vaikka vasta opettelemalla löytääkin juuri oikean tavan tuottaa nautintoa juuri minulle) jne. Naurua, huumoria, rentoutta, estottomuutta, avomielisyyttä, taitoa ottaa vastaan palautetta ilman että kokee sen noloksi tai nöyryyttäväksi.

Ja kun on 43 vuotiaana itselläni oli 28 vuotta aktiivista seksielämää takana, niin kyllä se ero kokemattomaan tai lähes kokemattomaan ikätoveriin olisi ollut aivan liian iso.

Tämä on varmasti ihan totta sillä ensimmäisellä tai ensimmäisillä kerroilla, mutta kuinka kauan luulet että kestää ennenkuin tuo kokematon voi saavuttaa sen rentouden ja leikkisyyden ja estottomuuden ja kokeiluvuuden jota arvostat, 28 vuottako?

Mietit liikaa tuota lukua ja omaa kokemustasi vuosina ja näin nostat itseäsi alitajuisesti korkeammalle tuohon toiseen nähden ja se on se suurin ongelma. Kuten itsekin sanoit, seksissä ei ole kyse niistä teknisistä taidoista, vaan ihan perusasioista ja kahden ihmisen kohtaamisesta. Sinä et ole "taidoiltasi" ketään 28:aa vuotta edellä. Se on hyvin paljon siitä kiinni kuinka sinä tuohon toiseen ihmiseen suhtautuisit, minkälaista seksi teidän välillä tulisi olemaan. Jos sinusta huokuu se että te olette eri tasolla ja tulette aina olemaan, niin tietenkään seksi ei olisi nautinnollista, eikä kokemattomalla olisi mitään mahdollisuuksia olla rentoutunut siinä tilanteessa, mutta se ei olisi hänen vikansa.

Kokemattomalla sitä intoa ja kokeilunhalua on varmasti, hän ei ole ainakaan ehtinyt kyllästymään eikä rutinoitumaan seksiin. On minusta jotenkin paradoksaalista ja surullistakin, että tuosta "valtavasta" kokemuksestasi huolimatta sinä et pysty itse edelleenkään kohtaamaan toista ihmistä ennakkoluulottomasti. Sinulta on jäänyt noina vuosikymmeninä jotain oleellista seksistä ymmärtämättä, jos luulet että tuo sinun 28 vuoden kokemuksesi on se mikä siellä sängyssä eniten merkitsee.

Tämä oli hyvä kommentti. Eikä se pitkä seksielämä takaa yhtään mitään. Itselläni on taustalla 15 vuotta seksielämää saman miehen kanssa (olen nainen), enkä voi väittää että olisin mitenkään iloinen ja kokeilunhaluinen sängyssä. Tykkään kyllä seksistä ja sitä on meillä kolmisen kertaa viikossa, mutta olen täysin vaniljaseksi-ihminen. En jotenkin tavallaan totu seksiin koskaan, jokainen kerta tuntuu melkein kuin ensimmäiseltä kerralta, koska se kokemus on aina niin erilainen. Siis se on ihanaa ja tuntuu hyvältä mutta on silti jännittävää enkä tahdo mitään erikoista.

Miehelleni tämä ei onneksi ole ongelma, mutta jos alkaisin suhteeseen jonkun kokemattoman kanssa, se voisi hyvinkin kyllästyä minuun puolessa vuodessa!

Meitä ihmisiä on niin moneen junaan seksin suhteen.

Vierailija
273/282 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyys aiheuttaa fyysisiä ja henkisiä oireita jotka pahimmillaan johtavat muiden oireiden kanssa työkyvyttömyyteen ja syrjäytymiseen. Kansantaloudelle parempi että ihmiset voivat hyvin kuin syrjäytyvät töistä ja yhteiskunnasta.

Vierailija
274/282 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmaan mahtuu ihmisiä ja vaikka 43v. neitsytmies ole jonkun +40v ja 28vuotta sukuelimiään hinkanneen eronneen perheenäidin valinta, niin olen aivan vakuuttunut, että tällekin miehelle on olemassa sopivia naisia. Mutta ehkä kannattaa suosiolla jättää nuo seksin korkeakoulututkintoa vaativat naiset väliin ja keskittyä sellaiseen, joiden arvot kohtaavat.

Täällä varmaan jokaikinen palstailija toivoo, että se neitsytmies löytäisi sen sopivan naisensa. Toivottavasti on jo tänä iltana keskittymässä johonkin heistä.

Todennäköisyydet vain ovat tätä vastaan, jos 95% naisista hylkäisi suoriltä käsin tuollaisen miehen. Tietenkin jos on hyvä valehtelemaan ja esittämään kokenutta niin sitten on jonkinlaiset chänssit.

Hoh-hoijaa. Väitän, että alle puolet meistä olimme sitten naisia tai miehiä niin emme psyty kuin huonosti arvailemaan ja päättelemään kohtaamiemme ihmisten aiempaa seksikokemusta. Ja mitä se kokeen esittäminen edes merkitsee. En usko olevani ainoa, jota ei kovinkaan paljoa kiinnosta esimerkiksi treffikumppaneitteni aiempien seksikumppaneiden määrä. Ja hieman enempi etoo, jos hän alkaa oma-aloitteisesti kertomaan niistä. - Oli nuo takaumat sitten tarkoitettu minulle itselleni kehuksi tai moitteeksi.

Eli valehdella pitää tai pakit tulee. Todistit juuri hypoteesini paikkansapitävyyden.

Vierailija
275/282 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt millainen mies voisi olla yli nelikymppisenä neitsyt ja silti varteenotettava parisuhdekumppani.

Lähinnä tulee mieleen joku hc-retkeilijä Lars Monsenin tyyliin. Jos miehellä on vaikka periaate, että ei tahdo yhden illan juttuja vaan etsii naisia vaan tositarkoituksella, mutta se on koko ajan jossain retkeilemässä ympäri maailmaa pitkiä aikoja yhtä soittoa, voi siinä yllättäen käydä niin että aikaa kuluu ja seksiä ei tule harrastettua. Tuollainen ankara fyysinen rasitus myös alentaa hiukan libidoa niin kauan kuin sitä kestää, eli niillä retkillä ei se p*llu luultavasti edes ole ensimmäisenä mielessä. Sitten kun sitä ehtisi taas ajatella on jo seuraava reissu buukattuna.

Toisin sanoen mies jolla on vankat periaatteet (=ei irtosuhteita) ja niin paljon intohimoa jotain tekemistään kohtaan että vakavalle suhteelle ei jää aikaa. Ehkä joku paljon matkusteleva muusikko voisi päätyä samaan tilanteeseen, retkeilijä tuli vaan mieleeni koska sellaiset vetoavat minuun enemmän kuin vaikkapa sellistit.

Eli riippuu ihan täysin siitä, miksi se mies ei ole harrastanut seksiä. Jos syy on se mikä palstamiehillä "Miesten täytyy tehdä kaikki aloitteet ja en vaan kelpaa koska en ole jykeväleukainen lentäjäkirurgi", sellainen ei tietenkään kelpaisi. Mutta jos miehellä on joku muu kuin kokemus omasta kelpaamattomuudesta syynä, asia on aivan eri.

Se on se jutun juju: kokeeko mies että "En ole kelvannut" vai "On ollut niin paljon kaikkea että ei ole tullut ehdittyä?"

Te rumat, vähemmän menestyneet, vähemmän intohimolla elämään suhtautuvat, te sosiaalisesti hieman epävarmat, vähemmän maskuliiniset ja elämän perusasioista pitävät miehet, jotka olette vanhemmalla iällä yhä kokemattomia, kuulkaa tämä: te ette kelpaa, ettekä tule kelpaamaan kenellekään. Luovuttakaa ja poistukaa näkyvistä. Lopettakaa yrittämästä onnen ja rakkauden hankkimista. Te olette epäkelpoja. Hävetkää.

Vierailija
276/282 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta on tullut mieleen että kaikki naiset ovat h uoria. Nykyisin lähinnä oksettaa naiset ja niiden tissiposkimiehet. Ihmiset ovat mielestäni pilalla, en osaa muuta sanoa.

Vierailija
277/282 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmaan mahtuu ihmisiä ja vaikka 43v. neitsytmies ole jonkun +40v ja 28vuotta sukuelimiään hinkanneen eronneen perheenäidin valinta, niin olen aivan vakuuttunut, että tällekin miehelle on olemassa sopivia naisia. Mutta ehkä kannattaa suosiolla jättää nuo seksin korkeakoulututkintoa vaativat naiset väliin ja keskittyä sellaiseen, joiden arvot kohtaavat.

Täällä varmaan jokaikinen palstailija toivoo, että se neitsytmies löytäisi sen sopivan naisensa. Toivottavasti on jo tänä iltana keskittymässä johonkin heistä.

Todennäköisyydet vain ovat tätä vastaan, jos 95% naisista hylkäisi suoriltä käsin tuollaisen miehen. Tietenkin jos on hyvä valehtelemaan ja esittämään kokenutta niin sitten on jonkinlaiset chänssit.

Hoh-hoijaa. Väitän, että alle puolet meistä olimme sitten naisia tai miehiä niin emme psyty kuin huonosti arvailemaan ja päättelemään kohtaamiemme ihmisten aiempaa seksikokemusta. Ja mitä se kokeen esittäminen edes merkitsee. En usko olevani ainoa, jota ei kovinkaan paljoa kiinnosta esimerkiksi treffikumppaneitteni aiempien seksikumppaneiden määrä. Ja hieman enempi etoo, jos hän alkaa oma-aloitteisesti kertomaan niistä. - Oli nuo takaumat sitten tarkoitettu minulle itselleni kehuksi tai moitteeksi.

Eli valehdella pitää tai pakit tulee. Todistit juuri hypoteesini paikkansapitävyyden.

Tämähän se olisi. Yli nelikymppinen neitsyt on semmoinen outous, että 99% naisista pitää semmoista miestä johonkin kuraojasta nousevaan spurguun verrattavana ällötyksenä, johon ei todellakaan oteta mitään kontaktia satuillaan täällä miten tahansa. Siksi tuollaiselle miehelle ainut vaihtoehto on opetella näyttelemään todella hyvin ja löytää jostain itsevarmuus, jotta ei paljastuisi. Tai sitten maksulliselle.

Vierailija
278/282 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se raja on 25. Ehkä 30, jos mies on muuten täydellinen. Valitettavasti vanhempi neitsyt on aina epäilyttävä ja ei millään tavalla ainakaan kiihottava. Seksi on niin olennaista nykyään, enkä voisi kuvitella olevani ihmisen kanssa, joka ei sitä harrasta tai saa ketään sitä harrastamaan. En mä semmoisia inhoa, mutta eivät mua millään tavalla kyllä kiinnostakaan.

Vierailija
279/282 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 30, jos mies on muuten täydellinen.

Tai iso varustus.

Vierailija
280/282 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te rumat, vähemmän menestyneet, vähemmän intohimolla elämään suhtautuvat, te sosiaalisesti hieman epävarmat, vähemmän maskuliiniset ja elämän perusasioista pitävät miehet, jotka olette vanhemmalla iällä yhä kokemattomia, kuulkaa tämä: te ette kelpaa, ettekä tule kelpaamaan kenellekään. Luovuttakaa ja poistukaa näkyvistä. Lopettakaa yrittämästä onnen ja rakkauden hankkimista. Te olette epäkelpoja. Hävetkää.

Onni ei ole kiinni rakkaudesta tai parisuhteesta. Ihminen, joka niin luulee, ei kelpaa parisuhteeseen. Sellainen ihminen on läheisilleen kauhea taakka.

Miksi kenenkään naisen pitäisi ottaa ruma, vähemmän menestynyt, intohimoton, epämaskuliininen mies jos ei sellaista tahdo ja valinnanvaraa on?

Useimmat meistä haluaa parisuhteeseen kumppanin joka on edes jollain tavalla mielenkiintoinen.

Erätaidot muuten on nimenomaan niitä elämän perusasioita. Ainakin minun mielestäni. Sinun mielestäsi ilmeisesti telkkarin katsominen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi