Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai kauhee onpas herttuatar Catherine vanhentunut

Vierailija
29.11.2018 |

Näyttää ihan mummolta tässä artikkelin kuvassa https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005916190.html

Kommentit (431)

Vierailija
101/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katen meikannut henkilö valitsi tuotteet päin mäntyä tällä kertaa. Näyttää harjoittelijan eikä ammattilaisen tekemältä. Liian paksu ja kantajansa ihotyypille sopimaton meikkivoide tekee äärimmäisen tunkkaisen vaikutelman, lisäksi se korostaa juonteita ja kuivattaa silmänaluset kurttuisen näköisiksi. Silmämeikki on myös tunkkaisen eikä raikkaan ruskea, ja paksut mustat rajaukset vielä tähän päälle. Poskipunaa on myös sudittu aika rankalla kädellä.

Jostain luin kauan sitten, että Kate useimmiten meikkaa itse. Tykkää vahvoista rajauksista. 

Kampaus noissa kuvissa on hänelle epäedullinen. Olisiko ajatellut, että sopii tuohon takkiin. 

Vierailija
102/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate on ollut aina reilusti ikäistään vanhemman näköinen. Tupakointi, auringonotto ja viini maistuvat. Ruoka ilmeisesti ei. Leukalinja ja suunympärys ovat valahtaneet samalla lailla kuin minulla ja olen 50 v. Lisäksi vanhentava meikki. Näyttää 10-15 vuotta ikäistään vanhemmalta. Meghan näyttää ikäiseltään, alle 40 v voi olla jo ryppyinen, mutta Katen valahtanut ilme on epätyypillinen tuossa iässä.

Kyllä näyttää Meghan vanhemmalta, kuin 37. Paljon on ryppyjä tuonikäiselle. Varsinkin kun rahaa kalliisiin hoitoihin ja voiteisiin. 45 veikkaisin Meghanin iäksi. Itse olen 41 ja ei vielä ole edes hienoja juonteita.

Yriitin sanoa sitä, että ryppy sinne tai tänne ei tee vielä vaikutelmaa vanhasta. Sen sijaan valahtanut leukalinja tekee ja se kun suun ympäristö alkaa "pussittamaan" kuten Katella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko kyseessä kasvojen muoto? Katella vissiin ovaalit kasvot, jotka valahtaa ja vanhenee nopeammin kuin Meghanin päärynä kasvot joissa jykevämpi leukalinja.

Katen kasvot eivät ole aivan symmetriset. Se korostuu, kun vanhenee. 

Vierailija
104/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta on vienyt viimeisetkin elinvoimat sen liian laihasta kropasta. Jos lihoisi edes 5kg niin näyttäisi paljon terveemmältä ja nuoremmalta. Mutta tuskin kun pitää olla langanlaiha. Käy varmasti leikkauttamassa naamansa + täytteitä niin taas näyttää hyvältä hetken.

Vierailija
105/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin Madeleine on samanikäinen kuin Kate ja Meghan. Ei rypynryppyä ja on kaunis. Hänelläkin kolme lasta, joista ainakin yhdellä on adhd. Victoria on 43 ja edelleen kaunis ja nuorekas.

Miksi ruotsinkuninkaalliset säilyy paremmin verrattuna brittikuninkaallisiin? Itse veikkaan sen johtuvan ilmastosta.

Vierailija
106/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta näyttää 40-50-vuotiaalta. Ei sentään ihan mummolta :)

Vierailija
107/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama lisäkilo voisi auttaa. Avokätisenä ihmisenä olen valmis luovuttamaan niitä herttuatarelle omistani.

Vierailija
108/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kansa sellaista tyyppiä.

Vierailija
109/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin Madeleine on samanikäinen kuin Kate ja Meghan. Ei rypynryppyä ja on kaunis. Hänelläkin kolme lasta, joista ainakin yhdellä on adhd. Victoria on 43 ja edelleen kaunis ja nuorekas.

Miksi ruotsinkuninkaalliset säilyy paremmin verrattuna brittikuninkaallisiin? Itse veikkaan sen johtuvan ilmastosta.

Se, ja vierailut äidin mukana Brasiliassa.

Vierailija
110/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt on seksikkäitä ja karismaattisia

Vierailija
111/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleine oli kyl jo 25-vuotiaana ryppyinen ja harmaa.

Vierailija
112/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en tiedä teistä kommentoijista millaisia megakaunottaria itse olette, epäilemättä sitten olette, kun katsotte oikeudeksenne haukkua Katea rumaksi ja vanhan näköiseksi. Minun silmiini erittäin kaunis, aikuinen ja hienostunut nainen. William on tehnyt aikoinaan nappivalinnan vaimonsa suhteen. Kuningashuoneen kaunein nainen on hän. Jos jotain erityistä on vielä mainittava, niin Katehan ei käytä ripsipidennyksiä, eikä tuuhennuksia, ei meikkaa ihoaan tukkoon, ei käytä hiuslisäkkeitä, eikä botokseja että sekö syynä että AV:n mammat ei osaa enää nähdä kauneutta Luojan luomassa.

Vierailija
113/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä väsyneen näköinen nykyään, ehkä lapsiperheen arki väsyttää vaikka hoitajia onkin...

No voi kauhistus jos äiti tahtoo lapsiaan hoitaa ihan itse vaikka hoitajia olisikin.

Vierailija
114/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempana huonosti nukuttu yö näkyy helpommin.. Ajatelkaa itse, joutuisitte kameroiden eteen väsyneenä. Catherinen pitäisi opetella meikkaamaan raikkaammin, paksu meikki näyttää tunkkaiselta.

Miten niin PITÄISI? Kuninkaallisen pitää näyttää asialliselta ja siististi puetulta ja kammatulta. Mikään etiketti ei kehota mukailemaan yleisiä kauneusihanteita tai edes suosimaan omalle naamalle ja vartalolle yleisen kauneusihanteen mukaan sopivia ratkaisuja. Mikään etiketti ei myöskään sano, että pitäisi näyttää terveeltä ja raikkaalta. Herttuattaren ulkomuoto on hänen yksityisasiansa, kunhan pukeutuu protokollan mukaan.

Vierailija
115/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ainakin 10 vuotta ikäänsä vanhemmalta.

Vierailija
116/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheet ois varmaan olla julkkis. :D

jos vaikka ton jollai lapsella on tyylii joku tauti ja se valvoo vaikka viikon siks putkeen, jos on muutenki 3 lasta, niin heti verrataan 1 kk takasiin kuviin et voi luoja miten paljon vanhentunut :'''DD tyyliin yhen epäonnistuneen kuvan takia. :DDD

väsymys vanhentaa.... mut varmaan joskus taas näyttää pirteemmältä jos lepää enemmän jne... :DDD

Et kai oikeasti kuvittele brittiläisen yläluokan hoitavan itse lapsiaan?

Kaikki ei ole köyhiä ja kielioppia osaamattomia yh-mammoja.

Vierailija
117/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten todellisuudentaju on hämärtynyt ulkonäköasioissa. Katsokaa kuvia vaikkapa omista isoäideistänne 37-vuotiaina.

Kyllähän Katea veikkaisi helposti viitisen vuotta todellista ikäänsä vanhemmaksi, mutta mitä sitten? Se on aivan yhtä tavallista ja yleistä kuin se, että joku näyttää viitisen vuotta nuoremmalta. Jos Kate näyttäisi jonkun mielestä 32-vuotiaalta, niin se ei olisi todellakaan mikään uutinen tai keskustelunaloitus. Hajonta on ihan samanlaista oikean iän molemmin puolin, mutta miksi vain ikäiseltään näyttäminen ja ikäiseltään nuoremman näyttäminen on normaalia?

Mun mummullani oli vähemmän ryppyjä 50-vuotiskuvassaan.

Itse olen 3 vuotta Katea vanhempi ja surrut omia otsaryppyjäni ja ikääntymistäni. Ei näköjään olisi tarvinnut.

Lapset tai unettomuus ei selitä, tuossa asemassa ei tarvitse valvoa mistään syystä jos ei erityisesti tahdo.

Vierailija
118/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin minäkin miten vanhalta näyttää, ja piti oikeen tarkistaa iät.

Kate on syntynyt 9.1.1982. Meghan taas 4.8.1981, eli on vanhempi, mutta minusta näyttää nuoremmalta. Jotenkin mulla oli aina sellainen mielikuva että Kate olis jo päälle nelikymppinen, siis ihan ulkonäön perusteella ja Meghaniin vertaamalla.

Ja nyt Kate vaikuttaa myös miestään vanhemmalta, William on syntynyt 21.6.1982, eli on puoli vuotta nuorempi, mutta kaljustaan huolimatta näyttää minusta muutamaa vuotta vaimoaan nuoremmalta.

Vierailija
119/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate on luonnostaan jo pitkälle harmaantunut, joten luonnollinen hiusväri ei ole mahdollinen. Mutta voisi hän raidoittaa vähän enemmän ja pitää kokonaisuuden vaaleampana.

Ihmisten ikääntymisessä on muuten suuria eroja. Toisena ääripäänä Elisabet, joka ei ole tainnut edes värjätä ikinä hiuksiaan. Mutta kyllä hänkin Edwardin syntymän aikaan ikäiseltään näytti.

Miksei luonnollinen hiusväri ole mahdollinen? Harmaantuneet hiukset voivat olla todella upeat, jos ei ole lauman mukana kulkeva märehtijä ja uskaltaa ne näyttää.

Vierailija
120/431 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ainakin 10 vuotta ikäänsä vanhemmalta.

Varmaan jonkun teinipissiksen simissä, tai sitten olet itse maailmanluokan kaunotar vähintäänkin. Omasta mielestäsi. Mitä sunkaan elämääsi vaikuttaa jonkun julkisuuden naisen ulkonäkö niin paljon, että vaivaudut näpyttelemään siitä kymmenittäin vastauksia omaan pykäämääsi aloitukseen? Pidät tätä jonninjoutvaa aloitustasi palstan kärjessä koko päivän ja huomisenkin niinkö? Kuule, olen jo laittanut poistoon asiattomana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi