Ai kauhee onpas herttuatar Catherine vanhentunut
Näyttää ihan mummolta tässä artikkelin kuvassa https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005916190.html
Kommentit (431)
Jostakin pitää saada nirskuttaa, nyt Catherinen ulkonäöstä. Hän on kaunis ja se kauneus tulee sisältä onnellisuudesta ja käytöksestä. Kuinka moni kolmen pienen lapsen äiti näyttää paremmalta? Hänestä tulee komea kuningatar aikanaan Williamin rinnalla. Catherinen ei tarvitse esittää, sillä hänellä on asema joka velvoittaa ja sen hän kantaa kauniisti ja arvokkaasti. Ei hänen tarvitse alentua pelaamaan likaisia pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin Madeleine on samanikäinen kuin Kate ja Meghan. Ei rypynryppyä ja on kaunis. Hänelläkin kolme lasta, joista ainakin yhdellä on adhd. Victoria on 43 ja edelleen kaunis ja nuorekas.
Miksi ruotsinkuninkaalliset säilyy paremmin verrattuna brittikuninkaallisiin? Itse veikkaan sen johtuvan ilmastosta.
Englannin kostea ilma on itse asiassa iholle todella ystävällinen. Sen takia niillä ja irlantilaisilla on yleensä vallankin nuorena kaunis, kuulas iho.
Ongelma on, että tuollapäin on paljon punapigmenttiä, Katessakin luultavasti. Iho näyttää kauniilta, mutta jos sitä altistetaan YHTÄÄN rasitukselle, kuten auringolle ja tupakalle, se vanhenee ihan hirvittävän nopeasti. Rosaceahan on myös todella yleistä Brittein saarilla, juuri tämän takia.
Mülatin kanssa tapellu aiheuttaa harmaita hiuksia.
Jokainen meistä vanhenee keskimäärin vuodella vuodessa. Riippuen lähtöpainosta ja elämäntavoista osa palstalaisista saattaa vanheta tuplanopeudellakin.
Sitä se kolme lasta viidessä vuodessa teettää.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin Madeleine on samanikäinen kuin Kate ja Meghan. Ei rypynryppyä ja on kaunis. Hänelläkin kolme lasta, joista ainakin yhdellä on adhd. Victoria on 43 ja edelleen kaunis ja nuorekas.
Miksi ruotsinkuninkaalliset säilyy paremmin verrattuna brittikuninkaallisiin? Itse veikkaan sen johtuvan ilmastosta.
Kate on paljon hoikempi kuin Victoria tai Madeleine. Laihat rypistyvät aiemmin.
Tuo raskas meikki on vähän huono ja saattaa vanhentaa. Mielestäni kuitenkin ihan ikäisensä näköinen ja todella kaunis. Ei tarvitsisi noin paljon meikkiä sillä hänessä on luonnonkauneutta. Kate on kuninkaallisista parhaimman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Madeleinen lapsella diagnosoitu adhd?
Kuva on tilaisuudesta, jossa William ja Catherine ottavat syvästi osaa lentoturmassa menehtyneiden johdosta. Tottakai Catherine on meikattu tilaisuuden mukaisesti. - Meistä jokaisesta saa vaikka minkä näköisiä kuvia, katsokaapa vain niitä omianne!
On kyllä viiskymppisen näköinen ikäisekseen. Posket roikkuu ja vanhan ihmisen juonteet. Hänen lapsillaanhan on hoitajat, ei kaikki kolmen lapsen äidit näytä tod tuolta
Hyvin osaavat edustaa: "William ja Catherine vierailivat keskiviikkona Leicesterissä osoittamasssa kunnioitusta lauantai-iltana helikopteriturmassa surmansa saaneille." - Aloituskuvanne on otettu tuosta tilaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuva on tilaisuudesta, jossa William ja Catherine ottavat syvästi osaa lentoturmassa menehtyneiden johdosta. Tottakai Catherine on meikattu tilaisuuden mukaisesti. - Meistä jokaisesta saa vaikka minkä näköisiä kuvia, katsokaapa vain niitä omianne!
En tiennytkään että surutilaisuuksissa täytyy pakkeloida iho vahamaiseksi ja silmät paksuilla mustilla rajauksilla. Aina sitä oppii uutta. Nimim. Vähempi on enempi
Kova ja jatkuva stressi vanhentaa. Tuollainen elämä ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, Katen rooli on olla tuleva kuningatar, hän on herttuatar eikä mikään Hollywood-tähtönen. Mukavaa, kun ulkonäköä ei tarvitse yrittää leikkauksilla kohennella. Ihan niin kuin kauhein asia mitä nainen voi tehdä, on vanheta. Ei ihme, että keski-ikäisiä naisia pidetään jotenkin huonompina, kun naisen arvo tuntuu määräytyvän pelkästään nuoruuden/nuorekkuuden perusteella.
Katesta EI tule Kuningatatarta koskaan!
En ole koskaan nähnyt Katesta kuvaa tupakka suussa. Madeleine poltti vielä häiden aikoihin. Skandinaavinen iho on heleämpi kuin brittien punakkaan vivahtava. Poskipunaa brittien ei tarvitsisi käyttää ollenkaan, näyttävät vielä punaisemmalta. Meghan näyttää monissa kuvissa melko ryppyiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruotsinkuninkaalliset säilyy paremmin verrattuna brittikuninkaallisiin? Itse veikkaan sen johtuvan ilmastosta.Onko Madeleinen lapsella diagnosoitu adhd?
Av-mamma on diagnosoinut.
Onpa Kate vanhan ja väsyneen näköinen. Itse olen 39 eikä ole juonteen juonnetta, iho on kirkas, samoin silmät. Minua luullaan aina nuoremmaksi kuin olen. Kate näyttää reippaasti yli nelikymppiseltä vaikka on minua nuorempi eikä hänen tarvitse itse edes hoitaa lapsiaan ja on kaikki hoidot ja meikkaajat käytössä. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruotsinkuninkaalliset säilyy paremmin verrattuna brittikuninkaallisiin? Itse veikkaan sen johtuvan ilmastosta.Onko Madeleinen lapsella diagnosoitu adhd?
Av-mamma on diagnosoinut.
Kyllähän Leonoresta näkee, että terve ja normaali hän ei ole.
Juu, Katen rooli on olla tuleva kuningatar, hän on herttuatar eikä mikään Hollywood-tähtönen. Mukavaa, kun ulkonäköä ei tarvitse yrittää leikkauksilla kohennella. Ihan niin kuin kauhein asia mitä nainen voi tehdä, on vanheta. Ei ihme, että keski-ikäisiä naisia pidetään jotenkin huonompina, kun naisen arvo tuntuu määräytyvän pelkästään nuoruuden/nuorekkuuden perusteella.