Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderissä paluumuuttajiksi itseään tituleeraavat

Vierailija
29.11.2018 |

...naiset kuvittelevat, että he kelpaisivat enää suomalaisille miehille? On ensin oltu parhaat vuoden ikävuodet 25-35 ulkomailla paikallisten miesten nu**ittavana ja edistetty suomalaisnaisten muutenkin kyseenalaista mainetta maailmalla. Sitten kun perhe alkaa olla ajankohtainen niin tullaan Suomeen hyvän sosiaaliturvan pariin takaisin. We don't want you back!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin olen ainakin itse kelvannut paluumuuttajana. Tosin en kyllä itse voisi olla ap:n kaltaisen todella kapeakatseisen miehen kanssa, mutta eipä onneksi tarvitsekaan. Nyt on maailman ihanin (ja ihan suomalainen) mies. :)

Vierailija
2/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin olen ainakin itse kelvannut paluumuuttajana. Tosin en kyllä itse voisi olla ap:n kaltaisen todella kapeakatseisen miehen kanssa, mutta eipä onneksi tarvitsekaan. Nyt on maailman ihanin (ja ihan suomalainen) mies. :)

Niin varmaan...miksi sitten Tinder on täynnä "teikäläisiä" jos kelpaatte mainiosti miehille? Taas taattua av-satuilua. Yritetään epätoivoisesti kiistää faktat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, av ja faktat samassa lauseessa.

Vierailija
4/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan...miksi sitten Tinder on täynnä "teikäläisiä" jos kelpaatte mainiosti miehille? Taas taattua av-satuilua. Yritetään epätoivoisesti kiistää faktat.

Itse en ole käyttänyt tinderiä enää moneen vuoteen, niin en sen puolesta tiedä. Hyvin moni nuori nainen (ja mieskin!) lähtee esim. opiskelijavaihtoon tai työharjoitteluun ulkomaille ja moni saattaa jäädä sille tielle. Lasketaanko sekin paluumuuttajaksi, jos tulee takaisin vaihdosta? Nykyään on niin kansainvälinen maailma ettei ole kovin harvinaista että puoliso tai kumppani on (ollut) toisesta maasta. Koita kestää, kannattaa varmaan suosiolla pistää ne sellaiset naiset sinne vasemmalle jos se on noin suuri ongelma. Eiköhän valtaosa naisista ole kuitenkin niitä ei-paluumuuttajia. ;)

Vierailija
5/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole käyttänyt tinderiä enää moneen vuoteen, niin en sen puolesta tiedä. Hyvin moni nuori nainen (ja mieskin!) lähtee esim. opiskelijavaihtoon tai työharjoitteluun ulkomaille ja moni saattaa jäädä sille tielle. Lasketaanko sekin paluumuuttajaksi, jos tulee takaisin vaihdosta? Nykyään on niin kansainvälinen maailma ettei ole kovin harvinaista että puoliso tai kumppani on (ollut) toisesta maasta. Koita kestää, kannattaa varmaan suosiolla pistää ne sellaiset naiset sinne vasemmalle jos se on noin suuri ongelma. Eiköhän valtaosa naisista ole kuitenkin niitä ei-paluumuuttajia. ;)

Opiskelijavaihdon nyt vielä ymmärrän ja hyväksyn, mutta ulkomailla rilluttelua ja sitten sosiaalietuuksien vuoksi Suomeen palaamista vuosien ulkomailla olon jälkeen en.

Vierailija
6/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua Ap. ihan turhaan olet huolissasi, ei sinua ne paluumuuttajatkaan huoli. Sopeudu rauhassa yksinäiseen vanhuuteen.

Vierailija
7/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua Ap. ihan turhaan olet huolissasi, ei sinua ne paluumuuttajatkaan huoli. Sopeudu rauhassa yksinäiseen vanhuuteen.

Miksi? Minulla on konservatiivinen ja perhearvoja kunnioittava avovaimo. Naureskellaan yhdessä näille hempukoille. Tinder on meille yhteistä huvia, selaillaan profiileita yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi