En kelpaa miehille
Käyn töissä, olen korkeakoulutettu. Asun vuokralla, mutta suunnitelmissa on hankkia oma. Kohtelen miehiä hyvin. Kuvissa näytän itseltäni.
Kommentit (57)
Naisen hedelmällisyyden aste = naisen haluttavuus miesten silmissä.
Unohda Tinder ja tee aloite, eli lähesty oikeassa elämässä niitä miehiä jotka sinua kiinnostavat. Kunhan et ihan kympin miehiä pelkästään lähesty niin on hyvät mahdollisuudet saada vastakaikua.
Eikö se Tinder ole jollekin luusereille..?
Jos alat vaan elää, etkä vaikuta niin epätoivoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nätti ap? Ymmärrätkö oman tasosi ja et koita saada korkeamman tason miehiä?
Minulle "korkeamman tason mies" olisi seuraavanlainen:
Älykäs, eksentrinen, mielellään pidempi kuin minä (160), ei nälkäkurki, muttei myöskään ylipainoinen. Alkoa sopivasti seurassa, ei polta. Intuitiivinen introvertti, pitää luonnosta ja musiikista. Uteliaisuus, intohimoisuus ja kunnianhimo.
Itse olen ärsyttävä ekstrovertti ja ajatukseni kulkee hämmentäviä ratoja, joten pelotan usein tuollaiset unelmamieheni pois, koska emme spekseiltämme ole yhteensopivia. Vielä jonain päivänä minä löydän sen oman, omituisen nörttini.
Ulkonäöltäni näytän todella lapsekkaalta. Minua ei kovinkaan usein oteta vakavasti, koska olen lapsekkaan näköinen, lyhyt ja muodokas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko siihen, että keskivertomiehen profiilista tykkää vain 5%. Miehet, joiden kanssa mä olen mätsännyt ja käynyt treffeillä käyvät kohtuu aktiivisesti tinderöimässä. Eivätkä he ole mitenkään sen ihmeellisempiä, kuin muutkaan miehet. Ihan perinteisiä janttuja.
No laittakaapa esimerkkejä niiden tavallisten, ei niin ihmeellisten, perinteisten janttujen profiileista.
No, jos Aku Hirviniemi ei olisi näyttelijä, vaan vaikka esimerkiksi insinööri, hän saisi minulta tykkäyksen hauskalla tekstillä. Ei tykkäystä, jos ei profiilitekstiä tai kuvia.
Jussi Vatanen ei saisi minulta tykkäystä missään skenaariossa.
Mikko Leppilampi sen sijaan saisi minulta tykkäyksen vain, jos hän osoittaisi jotain erityistä herkkyyttä tai yksilöllisyyttä kuvissaan tai profiilissaan. Liian komea.
Vierailija kirjoitti:
Unohda Tinder ja tee aloite, eli lähesty oikeassa elämässä niitä miehiä jotka sinua kiinnostavat. Kunhan et ihan kympin miehiä pelkästään lähesty niin on hyvät mahdollisuudet saada vastakaikua.
Näin se käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kelpaa? Millaisia miehiä haet?
Olen etsinyt tällaista miestä minkä Oksana nappasi. https://www.is.fi/viihde/art-2000005914143.html
No onhan tuo tumma ja tulinen mutta eikös tuo ole liian vanha.
Toisaalta varallisuus ja status ovat ihan kohtalaisella tasolla. Sulttaani ja kuningas .Miehellä lienee omat öljy-ja kaasukentät.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään.
Omistan kaksion pk-seudulla, minulla on korkeakoulututkinto. Kuvassa näytän itselleni.
Olen kohtelias treffeillä.
Miksi miehet ovat näin nirsoja?
Maksan itse kahvini.
Olen siisti ja minulla on selkeä ääni.
Huumorintajuni on hyvä.
Sinä, ja pari muuta tässä ketjussa samaa ihmetellyttä vaikutatte siltä kuin teillä olisi tanko hanurissa. Eli siis korrekteja nipottajia, kaiken kuuluu olla tiptop. Ei semmoinen nainen kiinnosta kuin samanlaista nipottajamiestä, joita löytyy suhteessa paljon vähemmän. Asento! Rentoudu! Taakse, poistu!
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei kerro paljoa, minkälainen ihminen on, jos vain cv:tä katsoo. Minulla ainakin parin valinnassa on tärkeää, miltä ihminen tuoksuu, tuleeko eroottisia viboja toisen lähellä. Jotkut ihmiset saa mahlat virtaamaan :)
Tietysti ulkoisesti miellyttävä olemus ja miltä ääni kuulostaa, ovat tärkeitä.
Mutta olenkin romanttinen höpsö ;)
Tämä todennetaan ensimmäisillä treffeillä. Seuraavilla otetaan järeämmät aseet esiin, eli aletaan kaivelemaan perhetaustaa ja elatuskykyä :) Kolmansilla treffeillä siirrytään itse asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään.
Omistan kaksion pk-seudulla, minulla on korkeakoulututkinto. Kuvassa näytän itselleni.
Maksan itse kahvini.
Huumorintajuni on hyvä.Sinä, ja pari muuta tässä ketjussa samaa ihmetellyttä vaikutatte siltä kuin teillä olisi tanko hanurissa. Eli siis korrekteja nipottajia, kaiken kuuluu olla tiptop. Ei semmoinen nainen kiinnosta kuin samanlaista nipottajamiestä, joita löytyy suhteessa paljon vähemmän. Asento! Rentoudu! Taakse, poistu!
Minä olen treffeillä taas oikeasti tosi rento. Nauran paljon, hymyilen ja olen herttainen. Eipä silläkään onni suosi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään.
Maksan itse kahvini.
Huumorintajuni on hyvä.Sinä, ja pari muuta tässä ketjussa samaa ihmetellyttä vaikutatte siltä kuin teillä olisi tanko hanurissa. Eli siis korrekteja nipottajia, kaiken kuuluu olla tiptop. Ei semmoinen nainen kiinnosta kuin samanlaista nipottajamiestä, joita löytyy suhteessa paljon vähemmän. Asento! Rentoudu! Taakse, poistu!
Minulla on säännölliset tulot.
En ole väkivaltainen.
Annan miehen katsoa hiihtoa.
Mikä on vialla, kun kunnollinen kiva nainen ei kelpaa?
En tupakoi enkä juo.
Olen rehellinen ja luotettava, ja sitoudun parisuhteeseen.
Joku vika siis täytyy olla, jota miehet karsastaa.
Naisten korkea koulutus on yhtä hyvä miesmagneetti kuin tehokas auto miehillä. Kannattaisi ehkä korostaa jotain muuta ominaisuutta kuten vaikka antavaista luonnetta.
Nainen voi aina treenata itsensä fitness-kuntoon ja hän tulee saamaan miehiä.
Mies ei voi tehdä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi aina treenata itsensä fitness-kuntoon ja hän tulee saamaan miehiä.
Mies ei voi tehdä samaa.
Ei sekään taida aina auttaa. Nimimerkillä: laihduin ja nyt ei ketään kiinnosta.
Ap
Ap missä asut, ikä?
Kelpaisiko sulle 181cm/85kg 42v duunarimies joka nähnyt elämää ja tehnyt kaikenlaista.
Alkoa olen käyttänyt aina hyvin vähän, en polta tai käytä nuuskaa, mulla on harrasteita ja kavereita, yhteishuoltajuudessa 1 lapsi.
Ok-talo löytyy, pukeutua en osaa siististi, omistan lähinnä duunivaatteita, hampaat on kunnossa ja perushygienia, sosiaalisesti olen kömpelö ennen kuin tutustutaan paremmin.
Miten olisi treffit lauantaina, sunnuntaina joudun menemään töihin vaikka en vuorotöitä teekään, töissä joudun tekemään välillä asiantuntija töitä vaikka niistä ei erikseen maksetakaan.
Nuorempana olen päässyt eurosportille televisioon ja televisiossa on joskus tullut dokkari missä olen myös ollut.
Naiset tuppaavat yliarvioimaan keskivertoisuuden. Yleensä se oikeasti keskiverto on naisten mielestä ruma