Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa miehille

Vierailija
27.11.2018 |

Käyn töissä, olen korkeakoulutettu. Asun vuokralla, mutta suunnitelmissa on hankkia oma. Kohtelen miehiä hyvin. Kuvissa näytän itseltäni.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Minkäs sille sitten voi. Mikset etsi niitä tsiljoonia samasta aiheesta tehtyjä aloituksia ja katso, mitä ihmiset ovat heille vastanneet.

Vierailija
2/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kelpaa? Millaisia miehiä haet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehille nyt eivät kelpaa muutenkaan kuin 20 vuotta nuoremmat.

Vierailija
4/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille kelpaavat vain harvat ja valitut. Et ole ainakaan yksin.

Vierailija
5/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen deittaillut laidasta laitaan, viimeisen parin vuoden aikana mm.

-kokki

-opiskelija

-tohtorikoulutettava (fysiikka)

-DI

-trukkikuski

-rakennusmies

-näyttelijä/muusikko

-ohjaaja

-projektipäällikkö

-insinööri (amk)

Itse olen humanistiselta alalta ponnistanut. 160 cm & 57 kg, brunetti. Harrastan lenkkeilyä, kuoroa, pianonsoittoa ja lukemista. 

Vierailija
6/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki duunari. Nuo voivat olla nirppanokkia. Niiden kanssa menee hermot.

Vierailija
7/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylipainoa?

Vierailija
8/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta olet deittisi hankkinut? Onko kyseessä esim. Tinderin seksitreffailu vai ovatko miehet olleet oikeasti etsimässä parisuhdetta? 

Vierailija
9/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50v hieman ylipainoinen ja lyhyen deittisovelluskokemuksen perusteella näyttäisin kelpaavan joillekin kolmikymppisille ja sit 60v + ikäisille. Omanikäiset etsii selvästi nuorempia ja hoikempia.

Vierailija
10/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään,noiden lisäksi on omistusasunto.Mitat 166/57.Luonne on ehkä ongelma...olen nirso jäärä.

Vierailija
11/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä ja muutoin elämästä. Livenä kohdatut ovat toki kestäneet pidempään.

Huvittavaa kyllä, 68 kiloisena ja parisuhteessa olisin ollut kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla. Nyt hoikempana en sitten niinkään.

Vierailija
12/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta olet deittisi hankkinut? Onko kyseessä esim. Tinderin seksitreffailu vai ovatko miehet olleet oikeasti etsimässä parisuhdetta? 

Miksihän näissä keskusteluissa naista aletaan heti kuulustella seksistä - aina. Täsmälleen sama avaus mieheltä on kerännyt 5 sivua kommentteja eikä kukaan ole ottanut seksiasiaa puheeksi.

Vierailija
13/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kyllä, 68 kiloisena ja parisuhteessa olisin ollut kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla. Nyt hoikempana en sitten niinkään.

Tinder vääristää tilannetta erittäin paljon. 

Tinderistä tehdyn data-analyysin perusteella keskivertonainen tykkää 12% miehistä. Tykkäykset eivät jakaudu tasaisesti vaan paras 20% miehistä saa 78% kaikista tykkäyksistä. Loput 22% tykkäyksistä jakautuu lopuille 80% miehistä. Suurin osa naisista tykkää vain niistä halutuimmista miehistä. 

Mediaanissa olevan miehen profiilista tykkää 5% naisista. Mediaanissa olevan naisen profiilista tykkää 90% miehistä. Eli tilastollisesti keskitason nainen saa tykkäämällä 100 profiilia 90 matchia ja keskitason mies 5 matchia. 

Tämä johtaa tilanteeseen jossa ne matcheja saavat miehet voivat harrastella irtosuhteita sielunsa kyllyydestä. Tinderissä ei matcheja saavilla miehillä ole välttämättä kovin paljoa intoa parisuhteisiin.

Vierailija
14/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän näissä keskusteluissa naista aletaan heti kuulustella seksistä - aina. Täsmälleen sama avaus mieheltä on kerännyt 5 sivua kommentteja eikä kukaan ole ottanut seksiasiaa puheeksi.

En kuulustellut seksistä, vaan totesin, että Tinderissä matcheja saavat miehet ovat usein pelkästään seksin perässä. Kuulustelin siitä ovatko ne kumppanit oikeasti etsimässä parisuhdetta vai vain seksiä. 

Vierailija
15/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder vääristää tilannetta erittäin paljon. 

Tinderistä tehdyn data-analyysin perusteella keskivertonainen tykkää 12% miehistä. Tykkäykset eivät jakaudu tasaisesti vaan paras 20% miehistä saa 78% kaikista tykkäyksistä. Loput 22% tykkäyksistä jakautuu lopuille 80% miehistä. Suurin osa naisista tykkää vain niistä halutuimmista miehistä. 

Mediaanissa olevan miehen profiilista tykkää 5% naisista. Mediaanissa olevan naisen profiilista tykkää 90% miehistä. Eli tilastollisesti keskitason nainen saa tykkäämällä 100 profiilia 90 matchia ja keskitason mies 5 matchia. 

Tämä johtaa tilanteeseen jossa ne matcheja saavat miehet voivat harrastella irtosuhteita sielunsa kyllyydestä. Tinderissä ei matcheja saavilla miehillä ole välttämättä kovin paljoa intoa parisuhteisiin.

Mutta keitä ne ovat ne paras 20%? Minä useimmiten ruksaan liian siloitellut kuvat, bilettäjät, "pellet", bodarit, myyntimiehet, automiehet...Tykkään mahdollisimman korkeakoulutetuista, huumorista, ja pienestä "outoudesta". En usko, että tykkäilen kovinkaan usein noista 20% eliittiin kuuluvista, koska miesmakuni ei ole perinteinen.

Eräs Tinder-deittini oli romanialainen tohtorikoulutettava, joka minun mielestäni oli komea, mutta oli Tinderissä saanut vuodessa tasan 3 mätsiä. Hänellähän toki nousi hattuun minun ihastukseni, ja sen voimalla lähti tavoittelemaan jotain muita pimatsuja.

Vierailija
16/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen deittaillut laidasta laitaan, viimeisen parin vuoden aikana mm.

-kokki

-opiskelija

-tohtorikoulutettava (fysiikka)

-DI

-trukkikuski

-rakennusmies

-näyttelijä/muusikko

-ohjaaja

-projektipäällikkö

-insinööri (amk)

Itse olen humanistiselta alalta ponnistanut. 160 cm & 57 kg, brunetti. Harrastan lenkkeilyä, kuoroa, pianonsoittoa ja lukemista. 

Aww söpö pikkuinen. Saisinpa tuollaisen kokoisen. M175cm M32

Vierailija
17/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatrolli en kelpaa naisille-ketjuun.

Vierailija
18/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastatrolli en kelpaa naisille-ketjuun.

Terävä havainto.

Vierailija
19/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, myyntimiehiä en deittaile, koska he ovat työkseen lipeviä. Yhtä tapailin, ja unohdin sen listalta, koska ilmeisesti aivoni yrittävät tukahduttaa sen muiston.

Vierailija
20/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta keitä ne ovat ne paras 20%? Minä useimmiten ruksaan liian siloitellut kuvat, bilettäjät, "pellet", bodarit, myyntimiehet, automiehet...Tykkään mahdollisimman korkeakoulutetuista, huumorista, ja pienestä "outoudesta". En usko, että tykkäilen kovinkaan usein noista 20% eliittiin kuuluvista, koska miesmakuni ei ole perinteinen.

Eräs Tinder-deittini oli romanialainen tohtorikoulutettava, joka minun mielestäni oli komea, mutta oli Tinderissä saanut vuodessa tasan 3 mätsiä. Hänellähän toki nousi hattuun minun ihastukseni, ja sen voimalla lähti tavoittelemaan jotain muita pimatsuja.

Paras 20% on se joukko joka kerää eniten matcheja. Tilastollisesti naisten paras on melko yhtenäinen, koska jos keskimäärin nainen tykkää 12% miehistä ja 78% kaikista naisten tykkäyksistä kasautuu sille 20% miehistä. Lisäksi jos mediaanin kohdalla oleva miehestä tykkää viisi sadasta, kertoo se myös siitä, että loput 22% naisten tykkäyksistä jakautuu sinne yläpäähän samoille miehille.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä