Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa miehille

Vierailija
27.11.2018 |

Käyn töissä, olen korkeakoulutettu. Asun vuokralla, mutta suunnitelmissa on hankkia oma. Kohtelen miehiä hyvin. Kuvissa näytän itseltäni.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä ja muutoin elämästä. Livenä kohdatut ovat toki kestäneet pidempään.

Huvittavaa kyllä, 68 kiloisena ja parisuhteessa olisin ollut kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla. Nyt hoikempana en sitten niinkään.

Tinder vääristää tilannetta erittäin paljon. 

Tinderistä tehdyn data-analyysin perusteella keskivertonainen tykkää 12% miehistä. Tykkäykset eivät jakaudu tasaisesti vaan paras 20% miehistä saa 78% kaikista tykkäyksistä. Loput 22% tykkäyksistä jakautuu lopuille 80% miehistä. Suurin osa naisista tykkää vain niistä halutuimmista miehistä. 

Mediaanissa olevan miehen profiilista tykkää 5% naisista. Mediaanissa olevan naisen profiilista tykkää 90% miehistä. Eli tilastollisesti keskitason nainen saa tykkäämällä 100 profiilia 90 matchia ja keskitason mies 5 matchia. 

Tämä johtaa tilanteeseen jossa ne matcheja saavat miehet voivat harrastella irtosuhteita sielunsa kyllyydestä. Tinderissä ei matcheja saavilla miehillä ole välttämättä kovin paljoa intoa parisuhteisiin.

Lähde?

Vierailija
22/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko siihen, että keskivertomiehen profiilista tykkää vain 5%. Miehet, joiden kanssa mä olen mätsännyt ja käynyt treffeillä käyvät kohtuu aktiivisesti tinderöimässä. Eivätkä he ole mitenkään sen ihmeellisempiä, kuin muutkaan miehet. Ihan perinteisiä janttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras 20% on se joukko joka kerää eniten matcheja. Tilastollisesti naisten paras on melko yhtenäinen, koska jos keskimäärin nainen tykkää 12% miehistä ja 78% kaikista naisten tykkäyksistä kasautuu sille 20% miehistä. Lisäksi jos mediaanin kohdalla oleva miehestä tykkää viisi sadasta, kertoo se myös siitä, että loput 22% naisten tykkäyksistä jakautuu sinne yläpäähän samoille miehille.  [/quote]

Naiset eivät halua uskoa tätä. Eivät kaikkien naisten, eivätkä etenkään omalta kohdaltaan. Sehän lyö korville ajatusta jokaisesta uniikkina lumihiutaleena, jolla on oma, muista poikkeava makunsa.

Vierailija
24/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa mies Gambiasta. Se päihittää kotimaisen tarjonnan ns. miehen mitalla.

Vierailija
25/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kyllä, 68 kiloisena ja parisuhteessa olisin ollut kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla. Nyt hoikempana en sitten niinkään.

Tinderistä tehdyn data-analyysin perusteella keskivertonainen tykkää 12% miehistä. Tykkäykset eivät jakaudu tasaisesti vaan paras 20% miehistä saa 78% kaikista tykkäyksistä. Loput 22% tykkäyksistä jakautuu lopuille 80% miehistä. Suurin osa naisista tykkää vain niistä halutuimmista miehistä. 

Mediaanissa olevan miehen profiilista tykkää 5% naisista. Mediaanissa olevan naisen profiilista tykkää 90% miehistä. Eli tilastollisesti keskitason nainen saa tykkäämällä 100 profiilia 90 matchia ja keskitason mies 5 matchia. 

Tämä johtaa tilanteeseen jossa ne matcheja saavat miehet voivat harrastella irtosuhteita sielunsa kyllyydestä. Tinderissä ei matcheja saavilla miehillä ole välttämättä kovin paljoa intoa parisuhteisiin.

Mutta keitä ne ovat ne paras 20%? Minä useimmiten ruksaan liian siloitellut kuvat, bilettäjät, "pellet", bodarit, myyntimiehet, automiehet...Tykkään mahdollisimman korkeakoulutetuista, huumorista, ja pienestä "outoudesta". En usko, että tykkäilen kovinkaan usein noista 20% eliittiin kuuluvista, koska miesmakuni ei ole perinteinen.

Eräs Tinder-deittini oli romanialainen tohtorikoulutettava, joka minun mielestäni oli komea, mutta oli Tinderissä saanut vuodessa tasan 3 mätsiä. Hänellähän toki nousi hattuun minun ihastukseni, ja sen voimalla lähti tavoittelemaan jotain muita pimatsuja.

Olikohan vain kolme matchia vuoteen... Saahan sitä sanoa. Tumma, komea ulkomaalainen kuuluu siihen parhainpaan kastiin, joka saa irtop*llua ihan viittaamalla.

Vierailija
26/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen auto sulla on?

Vierailija
27/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehille nyt eivät kelpaa muutenkaan kuin 20 vuotta nuoremmat.

Höpö höpö

Oon 40 ja mua iskee paljon nuoremmat, samanikäset ja vanhemmat

Jos ei rupsahda niin ei o hätää

Vierailija
28/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-ulkonäkö ja seksikkyys

2-ystävällisyys

3-huumorintaju

4-luotettavuus

Nämä on tärkeimmät

Ei kauheasti koulutukset kiinnosta

Vierailija
29/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Omistan kaksion pk-seudulla, minulla on korkeakoulututkinto. Kuvassa näytän itselleni.

Olen kohtelias treffeillä.

Miksi miehet ovat näin nirsoja?

Maksan itse kahvini.

Olen siisti ja minulla on selkeä ääni.

Huumorintajuni on hyvä.

Vierailija
30/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta keitä ne ovat ne paras 20%? Minä useimmiten ruksaan liian siloitellut kuvat, bilettäjät, "pellet", bodarit, myyntimiehet, automiehet...Tykkään mahdollisimman korkeakoulutetuista, huumorista, ja pienestä "outoudesta". En usko, että tykkäilen kovinkaan usein noista 20% eliittiin kuuluvista, koska miesmakuni ei ole perinteinen.

Eräs Tinder-deittini oli romanialainen tohtorikoulutettava, joka minun mielestäni oli komea, mutta oli Tinderissä saanut vuodessa tasan 3 mätsiä. Hänellähän toki nousi hattuun minun ihastukseni, ja sen voimalla lähti tavoittelemaan jotain muita pimatsuja.

Olikohan vain kolme matchia vuoteen... Saahan sitä sanoa. Tumma, komea ulkomaalainen kuuluu siihen parhainpaan kastiin, joka saa irtop*llua ihan viittaamalla.

No ei kyllä

Kaikki tuntemani naiset hakevat nimenomaan tuttuja, turvallisia kantasuomalaisia jässiköitä.

Mul on fb messenger täynnä noita kuvailemiasi tyyppejä. Ugh. Ei kiinnosta.

Vierailija
31/57 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nätti ap? Ymmärrätkö oman tasosi ja et koita saada korkeamman tason miehiä?

Vierailija
32/57 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko liian lyhyt? 170cm

Tukka on pitkä.

Vierailija
33/57 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuroille korville kirjoitti:

Paras 20% on se joukko joka kerää eniten matcheja. Tilastollisesti naisten paras on melko yhtenäinen, koska jos keskimäärin nainen tykkää 12% miehistä ja 78% kaikista naisten tykkäyksistä kasautuu sille 20% miehistä. Lisäksi jos mediaanin kohdalla oleva miehestä tykkää viisi sadasta, kertoo se myös siitä, että loput 22% naisten tykkäyksistä jakautuu sinne yläpäähän samoille miehille.  

Naiset eivät halua uskoa tätä. Eivät kaikkien naisten, eivätkä etenkään omalta kohdaltaan. Sehän lyö korville ajatusta jokaisesta uniikkina lumihiutaleena, jolla on oma, muista poikkeava makunsa.

50% alle kolmekymppisistä pks:n miehistä on avo- tai avioliitossa. Tuore fakta muutaman päivän takaa. Lopuista suuri(n?) osa parisuhteessa. Jostain syystä tämä tilasto ei palstamiehiä miellytä vaan tälläkin kertaa se yritetääm vaieta kuoliaaksi ja jankutetaan mieluummin laatikkopäisistä lentäjistä.

Vierailija
34/57 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen deittaillut laidasta laitaan, viimeisen parin vuoden aikana mm.

-kokki

-opiskelija

-tohtorikoulutettava (fysiikka)

-DI

-trukkikuski

-rakennusmies

-näyttelijä/muusikko

-ohjaaja

-projektipäällikkö

-insinööri (amk)

Itse olen humanistiselta alalta ponnistanut. 160 cm & 57 kg, brunetti. Harrastan lenkkeilyä, kuoroa, pianonsoittoa ja lukemista. 

Mita tarkoitat kun sanot, että kohtelet miehiä hyvin ja mikä on ammattisi? Kuinka usein käytät sanaa uli keskustellessasi tällä palstalla?

Vierailija
35/57 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko siihen, että keskivertomiehen profiilista tykkää vain 5%. Miehet, joiden kanssa mä olen mätsännyt ja käynyt treffeillä käyvät kohtuu aktiivisesti tinderöimässä. Eivätkä he ole mitenkään sen ihmeellisempiä, kuin muutkaan miehet. Ihan perinteisiä janttuja.

No laittakaapa esimerkkejä niiden tavallisten, ei niin ihmeellisten, perinteisten janttujen profiileista.

Vierailija
36/57 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kelpaatko sitten naisille? Onko siis "vika" miehissä vai "jossain muussa"?

Vierailija
37/57 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei kerro paljoa, minkälainen ihminen on, jos vain cv:tä katsoo. Minulla ainakin parin valinnassa on tärkeää, miltä ihminen tuoksuu, tuleeko eroottisia viboja toisen lähellä. Jotkut ihmiset saa mahlat virtaamaan :)

Tietysti ulkoisesti miellyttävä olemus ja miltä ääni kuulostaa, ovat tärkeitä.

Mutta olenkin romanttinen höpsö ;)

Vierailija
38/57 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään,noiden lisäksi on omistusasunto.Mitat 166/57.Luonne on ehkä ongelma...olen nirso jäärä.

No niin, ei siis ole mikään mysteeri kyseessä.

Vierailija
39/57 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kelpaa? Millaisia miehiä haet?

Olen etsinyt tällaista miestä minkä Oksana nappasi.  https://www.is.fi/viihde/art-2000005914143.html

Vierailija
40/57 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko pois vaan. Naisten miesmaku on käsittämättömän homogeeninen. Siksi on syntynyt käsiteklisee: pitkä, tumma ja komea. Miesten top 20/ koostuu tällaisista. Tummuudesta jonkinverran joustoa ja joukossa voi olla vaaleistakin, mutta silloin täytyy olla vieläkin klassisesti komeampi ja pitkä. Naiset voisi joskus edes harjoituksen vuoksi uskoa mitä miehillä on sanottavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän