En saanut Tinderissä yhtään ainutta matchia, vaikka laitoin oikealle satoja naisia (ne kaikkein kauneimmat skipaten)
Olenko mä siis aivan täysi luuseri tämän perusteella? Jotenkin aina ennen kuvittelin, että olisin melko normaali mies.
Kommentit (106)
Miks kauniit skipataan,kamala pinnallinem
Vierailija kirjoitti:
Hahaa mä latasin Tinderin kun halusin kokeilla näin keski-ikäisenä naisena olenko niin epäviehättävä kuin täällä saa aina lukea keski-ikäisistä naisista.
Sain tuhat tykkäystä parissa päivässä ja treffeille olisi halunut sata😂 suljin sovelluksen koska mulla ei ollut tarkoitus etsiä kumppania kunhan kokeilin
Juuri noinhan se menee, niin tinderissä kuin deittipalsoillakin. Nimittäin naisella. Ap kertoi tyypillisen miehisen kokemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut myöskään naisena mätsejä paljoa. Skippasin myös ne kaikkein komeimmat.
Nykyisen mieheni kohdalla painoin kuitenkin sydäntä, kun hän tuli uudestaan näkyviin.
Ensimmäisellä kerralla painoin x, koska koin hänen olevan niin komea ettei varmasti minusta pitäisi, kun on vientiä muutenkin.
Toisin kävi. Sanoi toivoneensa meille mätsiä.Noin helppoa se on naiselle suomessa. Kun kauniita naisia ei juuri ole joutuu ne tosi komeatkin tyytymään taviksiin.
Miehille taas. Noh, tuollaista tarinaa ei koskaan pääse syntymään. Tavismies kun saa nolla mätchiä tinderissä. Komeakin saa 0-3 viikossa. En tunne ketään joka saisi tuota enempää.
Oletkohan nyt ihan sinut suuntautumisesi kanssa, jos sinusta kauniita naisia ei juurikaan ole, mutta komeita miehiä on ihan riesaksi asti? Luulisi heteromiehen ajattelevan juuri päin vastoin.
Kyllähän useammassa muussa maassa on niitä kauniita naisia suhteellisesti paljon enemmän. Enpä sanonut että noita komeita miehiä olisi täällä riesaksi asti. Näin tavallisena heteromiehenä en kuitenkaan näe mitään syytä miksi suomalaiset miehet olisivat muitten maitten miehiä huonompia. Ehkäpä ajattelisin toisin jos olisin nainen, enpä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä homma toimii seuraavasti.
Kuvitellaanpa että olet seiskan mies.
Ysin miehelle kelpaa
- ysin nainen parisuhteeseen
- kasin nainen panosuhteeseen
- seiskan nainen irtosuhteeseen, tai panosuhteeseen jos on hyvä pano
= seiskan naista lähestyy seiskan mies ja ysin mies, joka ei toki ilmaise heti mitä seiskan naisesta haluaa.
Kumman seiskan nainen valitsee?
Kumman sinä valitsisit? Seiskan naisen parisuhteeseen vai ysin naisen panosuhteeseen? Miksi naisen pitäisi valita toisin?
Vierailija kirjoitti:
Ysin miehelle kelpaa
= seiskan naista lähestyy seiskan mies ja ysin mies, joka ei toki ilmaise heti mitä seiskan naisesta haluaa.
Kumman seiskan nainen valitsee?
Sen, jonka kanssa kemiat kohtaavat, joka on puoleensavetävä ja kiinnostava. Numeroillasi ei ole yhtään mitään merkitystä, ainoa jolla on merkitystä on kiinnostus. Revi siitä.
Jos se seiskan mies haluaa järkisuhteen, niin hän voi yhtä lailla päättää ottaa viitosen naisen. Eihän numerosuhteissa ole mitään väliä sillä, onko toinen haluttava seksuaalisesti, puoleensavetävä tai kiinnostava. Jos olisi, niin lakkaisitte jankuttamasta noita "x:lle kuuluu y-tasoinen" ja tajuaisitte, että parisuhde muodostuu siitä, kun kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa.
Se kaikkein kaunein olisi matchannut sinut, mutta kun et uskaltanut, niin huti tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa mä latasin Tinderin kun halusin kokeilla näin keski-ikäisenä naisena olenko niin epäviehättävä kuin täällä saa aina lukea keski-ikäisistä naisista.
Sain tuhat tykkäystä parissa päivässä ja treffeille olisi halunut sata😂 suljin sovelluksen koska mulla ei ollut tarkoitus etsiä kumppania kunhan kokeilin
Juuri noinhan se menee, niin tinderissä kuin deittipalsoillakin. Nimittäin naisella. Ap kertoi tyypillisen miehisen kokemuksen.
Niin koska niissä ei yleensä naisia ole, ja ne harvat naiset ovat feikkiprofiileja suurimmaksi osaksi. Tämähän paljastui kun yksi palvelu hakkeroitiin. Turha siitä on naisia syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysin miehelle kelpaa
Kumman seiskan nainen valitsee?Kumman sinä valitsisit? Seiskan naisen parisuhteeseen vai ysin naisen panosuhteeseen? Miksi naisen pitäisi valita toisin?
Koska haluan parisuhteen, niin tietysti naisen joka haluaa parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle normaali prosentti on saada takaisin 0.5-2 % annetuista tykkäyksistä. Vain suosituimmat saavat merkittävästi paremmin mätsejä.
Näinhän se on. Itse olen tykännyt n. 1000 naisesta ja olen saanut 8 mätsiä vaikka pidän itseäni keskivertoa komeampana. Yökerhoon mennessä naiset tulevat aina juttelemaan jne. Näistä 8 mätsistä olen päässyt 2 kanssa treffeille, jotka jäivät ensimmäisiin treffeihin. Tinder on pinnallinen sovellus ja hyvän parisuhteen löytäminen on aika lottoamista, joten sitä ei kannata ottaa liian vakavasti. Hyvällä tuurilla voi onnistaa, luultavammin ei. T: M24
Epäilenpä suuresti. Jos aina tulevat sulle juttelemaan niin miksi ihmeessä sun tarvitsee olla tinderissä? Ja sitten vielä se että todella harvoin ne muijat tulee juttulemaan edes sille mun mallin näköiselle kaverille joka seurustelee jatkuvasti mallien ja muitten 9-10 muijien kanssa.
Niin, en tiedä mistä johtuu mutta olen saanut kuulla, että vaikutan helposti lähestyttävältä ja ystävälliseltä mieheltä, niin ehkä sillä on vaikutusta asiaan. Nämä naisten yhteydenotot ovat siis pääasiassa baaritiskillä, tupakkapaikalla ja tanssilattialla tapahtuvia pitkiä katseita (jonka jälkeen olen mennyt juttelemaan/tanssimaan ja homma jatkunut vähintään numeroiden vaihtoon) sekä satunnaisia keskustelunavauksia naisten puolelta. Eikä niitä nyt joka kerralla tule mutta arvioisin että 80% kerroista, joten tämän perusteella olen arvioinut itseni keskivertoa komeammaksi. T: M24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysin miehelle kelpaa
Kumman seiskan nainen valitsee?Sen, jonka kanssa kemiat kohtaavat, joka on puoleensavetävä ja kiinnostava. Numeroillasi ei ole yhtään mitään merkitystä, ainoa jolla on merkitystä on kiinnostus. Revi siitä.
Jos se seiskan mies haluaa järkisuhteen, niin hän voi yhtä lailla päättää ottaa viitosen naisen. Eihän numerosuhteissa ole mitään väliä sillä, onko toinen haluttava seksuaalisesti, puoleensavetävä tai kiinnostava. Jos olisi, niin lakkaisitte jankuttamasta noita "x:lle kuuluu y-tasoinen" ja tajuaisitte, että parisuhde muodostuu siitä, kun kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa.
Ai kemia ratkaisee kuka saa tykkäyksen Tinderissä? :D :D :D
Ap on varmaan alle 180 tai pahannäköinen tai elämänkoululainen.
Kaikille yleensä säälistä yksi osuma tulee.
Pk-seudulla kuluu tunteja ennenkuin saa oman ikäluokan käytyä läpi. Naisilla usein oma ikä +3v, etäisyys 15km.
Noita jos laajentaa niin menee koko ilta. Eikä niille kaikille mätseille ehdi viikossa vastata. Sitten tyypit suuttuu ja alkaa soittaa poskea..
Joo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysin miehelle kelpaa
Kumman seiskan nainen valitsee?Kumman sinä valitsisit? Seiskan naisen parisuhteeseen vai ysin naisen panosuhteeseen? Miksi naisen pitäisi valita toisin?
Yäk, minkälainen ihminen haluaa parisuhteen, ihan sama kenen kanssa. Tiedoksi, että tuo on yksi pahimpia turn offeja naisten silmissä. Eikä naiset yleensä halua parisuhdetta sen itsensä vuoksi, vaan nimenomaan mieleisen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin koska niissä ei yleensä naisia ole, ja ne harvat naiset ovat feikkiprofiileja suurimmaksi osaksi. Tämähän paljastui kun yksi palvelu hakkeroitiin. Turha siitä on naisia syyttää.
Mikä ihmeen pakkomielle naisille on tuohon "naisia ei saa syyllistäääääääääh" -vinkumiseen? Oikeasti, en ymmärrä yhtään tuota. Tässäkään aloituksessa ei ole naisia syytetty, joten mistä ihmeestä te keksitte aina uhriutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysin miehelle kelpaa
Kumman seiskan nainen valitsee?Sen, jonka kanssa kemiat kohtaavat, joka on puoleensavetävä ja kiinnostava. Numeroillasi ei ole yhtään mitään merkitystä, ainoa jolla on merkitystä on kiinnostus. Revi siitä.
Ai kemia ratkaisee kuka saa tykkäyksen Tinderissä? :D :D :D
Tulkitsin kirjaimellisesti sanan "lähestyy". Tinder-tykkäämisestä on aika helkkarin pitkä matka niin seksiin kuin parisuhteeseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysin miehelle kelpaa
Yäk, minkälainen ihminen haluaa parisuhteen, ihan sama kenen kanssa. Tiedoksi, että tuo on yksi pahimpia turn offeja naisten silmissä. Eikä naiset yleensä halua parisuhdetta sen itsensä vuoksi, vaan nimenomaan mieleisen kumppanin.
Eli se onkin turn-on jos parisuhdetta hakeva mies valitsee puhtaasti ulkonäön perusteella treffiseuraksi pelkkää panoa etsiviä naisia?
Saan kolme mätsiä viikossa, joten tuon yhden kommentin mukaan olisin komea. Eipä ole kukaan koskaan sanonut tuollaista minusta! Millaisia peikkoja ne muut miehet sitten ovat?
Syy on melkein aina huonoissa kuvissa. Tavismies saa erinomaisilla kuvilla ihan ok mätsejä, huonoilla ei yhtään. Minua helpottaa, kun olen valokuvaaja ammatiltani. Suurin osa miehistä ei osaa edes sanoa, onko kuva kauhea vai hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysin miehelle kelpaa
Eli se onkin turn-on jos parisuhdetta hakeva mies valitsee puhtaasti ulkonäön perusteella treffiseuraksi pelkkää panoa etsiviä naisia?
Kuka on puhunut puhtaasti ulkonäöstä? Mutta toki paras on, että mies tavoittelee vain sitä kymppiä, mihin suhteeseen tahansa. Itse en suostuisi mihinkään kompromissia hakevan miehen kanssa. Molemmat toistensa kymppejä tai ollaan yksin.
Ei kukaan halua miestä, joka ei osaa/viitsi kirjoittaa. Sehän tarkoittaa, ap-rakas, että se mies on henkisesti vajaakykyinen.
Ja jos kuvittelet naisten etsivän siellä isää lapsilleen, kirjoittamalla todistettu äly, persoonallisuus, sivistys ja huumorintaju on vielä tärkeämpää. Aloituksesi perusteella vaikutat tylsältä marisijalta. Se ei pure, ellei naista kiinnosta omaishoitajaksi ryhtyminen.
Unohdit mainita että "vientiä riittäisi". Tuo fraasi on pakollinen näissä tilanteissa.
Mutta noinhan se Tinder toimii.
Mutta jos ajatellaan että keski-ikäisenä naisena saat 1 000 tykkäystä ja 100 treffipyyntöä, siinä missä tavismies saa pari tykkäystä ja nolla treffipyyntöä.
...niin kun miehiä ja naisia on sama määrä, mistä löytyy jokaiselle keski-ikäiselle naiselle 100-1 000 halukasta seurustelukumppania?
Useimmat miehet tykkäävät Tinderissä kaikista suurin piirtein säällisen näköisistä ja lähtevät treffeille aina kun tilaisuus tulee. Numeropeliä. Sitten yritetään saada seksiä, ja sen jälkeen katsotaan onko nainen todellisuudessa kiinnostava.