Milloin viimeksi pesit hampaasi?
Itse pesin pari minuuttia sitten. Sitä ennen pesin viimeksi joskus keväällä. Vapun tienoilla.
Kommentit (53)
tänää. sitä ennen.. en muista .. mut on ne suussa jotakuinkin pysyny
En pese ollenkaa. Joskus 10 vuotta sitten viimeksi ennen juhlia.
Joka päivä. Viimeksi tänään aamulla. Seuraavaksi illalla.
En muista. En myöskään pese käsiäni koskaan. Mutta en myöskään ole koskaan kipeä.
Tänään. 2-3 kertaa päivässä pesen.
Veetäkö sulle tuntematon kuuluu .?
Pesen yleensä aamulla ennen aamupalaa ja sen jälkeen. Johtuu siitä, että olen hereillä 2h ennen aamupalaa. Yleensä alkuiltapäivästä pesen myös lounaan jälkeen ja sitten illalla nukkumaan käydessä. Eli noin 4 kertaa päivässä. Tänään pesin viimeksi klo 13
Aamulla tietysti. Pesen joka päivä aamulla ja illalla.
En muista milloin pesin. Joskus ennen 2020 lukua. Oisko 2015-2018?
No hampaiden hoito ei kuulu minun jatkuviin rutiineihin. Pesen ne ehkä karkeasti 4 kertaa vuodessa. Jokaisena vuodenaikana kerran. Viimeksi pesin kesän alussa.
En kovin usein. Ehkä 1-3 kertaa kuukaudessa. Pyrin kerran viikossa pesemään. Nyt en edellis kertaa muista.
Huhtikuun alussa, silloin hammasharjan varsi katkesi ja heitin roskiin. En ole vielä saanut aikaiseksi ostaa uutta.
En kyllä muista. Pesen muutaman viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
En muista. En myöskään pese käsiäni koskaan. Mutta en myöskään ole koskaan kipeä.
Samaan mun mieskin vetoaa, mutta haisee silti niin pahalle ettei tee mieli mennä lähellekään. Nyt on onneksi tajunnut alkaa edes aamuisin pestä ne hampaat.
En ole tänä vuonna pessyt ollenkaan. Joskus viime syksynä. Heitin harjankin pois joulusiivousta tehdessä, kun oli niin räjähtänyt.