En saanut Tinderissä yhtään ainutta matchia, vaikka laitoin oikealle satoja naisia (ne kaikkein kauneimmat skipaten)
Olenko mä siis aivan täysi luuseri tämän perusteella? Jotenkin aina ennen kuvittelin, että olisin melko normaali mies.
Kommentit (106)
Täysin normaalia. Mulla n. 20 matchia 3 vuoden säännöllisen epäsäännölisellä käytöllä. Toki jo peiliinkatsominen riittää ymmärtämään, että olen ruma :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tule mätsejä, on kuvat taatusti vääränlaisia. Ei ole kyse kenenkään ulkonäöstä sinänsä, vaan kuvista ja kuvienlaadusta. Miehillä on todella huonoja kuvia TInderissä, joten en ihmettele jos heille ei mätsejä tipu. Jos sulla on joku naispuoleinen ystävä, niin pyydä häntä kuvaamaan sinua ja pyydä häneltä vinkkejä. Jos ei ole, niin koita googlata kuvausvinkkejä. Ei kuvia alaviistosta, ei tylyä ilmettä, ei epäselviä kuvia, ei vessaselfietä, mielellään ei selfietä ollenkaan, ei kuvia pelkistä esineistä/asioista, ei paljasta pintaa, ei aseita, ei mitään aggressiivista. Tuossa jo aika hyvät perussäännöt.
Mikä siinä selfiessä on niin hirveää, jos se on neutraalilla ilmeellä otettu hyvässä valossa? Esim. peilin kautta sen saa otettua kauempaa, niin ihan hyvinhän siitä käy ilmi ulkonäkö. Mikä vika? Eikä vessaselfie luulisi sen huonompi olevan, jos siinä ei näy mitään ylimääräistä, vaan joku vaalea tausta. Vai mikä on ongelma?
Tykkäätkö naisissakin sellaisesta neutraalilla perusilmeellä (meikittömänä) otetusta passikuvasta, jonka taustalla näkyy suihkukoppi? Sanokaa mitä sanotte, mutta itse tykkään hymyilevästä miehestä. Ei tarvi olla mikään korvasta korvaan -irvistys, mutta sellainen iloisen ja leppoisan oloinen kaveri saa sormen pysähtymään. Jos on näkyy vielä pilkettä silmäkulmassa, niin hyvä. Vakavista kuvista saa vaikutelman, että mies on luonteeltaan vakava ja jäykkä sekä ehkä jopa mielikuvitukseton. Neutraali. Hajuton ja mauton. Mikä ei siis ole mikään ideaali ominaisuus puolisossa. Jos omistat persoonallisuuden, niin anna sen näkyä kuvissasi. Ja vielä lopuksi: Jos olen kundin kuvien kanssa ns. kahden vaiheilla, tekstittömyys johtaa välittömästi ruksiin. Myöskään emoji-oksennukset ei vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle normaali prosentti on saada takaisin 0.5-2 % annetuista tykkäyksistä. Vain suosituimmat saavat merkittävästi paremmin mätsejä.
Näinhän se on. Itse olen tykännyt n. 1000 naisesta ja olen saanut 8 mätsiä vaikka pidän itseäni keskivertoa komeampana. Yökerhoon mennessä naiset tulevat aina juttelemaan jne. Näistä 8 mätsistä olen päässyt 2 kanssa treffeille, jotka jäivät ensimmäisiin treffeihin. Tinder on pinnallinen sovellus ja hyvän parisuhteen löytäminen on aika lottoamista, joten sitä ei kannata ottaa liian vakavasti. Hyvällä tuurilla voi onnistaa, luultavammin ei. T: M24
Epäilenpä suuresti. Jos aina tulevat sulle juttelemaan niin miksi ihmeessä sun tarvitsee olla tinderissä? Ja sitten vielä se että todella harvoin ne muijat tulee juttulemaan edes sille mun mallin näköiselle kaverille joka seurustelee jatkuvasti mallien ja muitten 9-10 muijien kanssa.
Niin, en tiedä mistä johtuu mutta olen saanut kuulla, että vaikutan helposti lähestyttävältä ja ystävälliseltä mieheltä, niin ehkä sillä on vaikutusta asiaan. Nämä naisten yhteydenotot ovat siis pääasiassa baaritiskillä, tupakkapaikalla ja tanssilattialla tapahtuvia pitkiä katseita (jonka jälkeen olen mennyt juttelemaan/tanssimaan ja homma jatkunut vähintään numeroiden vaihtoon) sekä satunnaisia keskustelunavauksia naisten puolelta. Eikä niitä nyt joka kerralla tule mutta arvioisin että 80% kerroista, joten tämän perusteella olen arvioinut itseni keskivertoa komeammaksi. T: M24
Kuka haluaa tupakkapaikalla hengaavan haisulin?
Sun mielipidettäsi tässä ei taidettu kaivata, joten ratsastaisitko sillä h*lvetin korkealla hevosellasi jonnekin mahdollisimman kauas baaritiskeistä ja röökikopeista.
Ota kuvia joissa persoonasi tulee esille. Jos etsit muutakin kuin seksiseuraa, kirjoita se tekstiisi näkyviin hauskalla tavalla! Jos etsit kevyttä suhdetta tai uusia tuttavuuksia, kirjoita se vastaavasti näkyviin.
Oma matchini ("tavallinen mies") makaa nyt tuossa meidän sohvalla.
T. Nainen
Ainakin valitus miesten harhaisuudesta loppui kuin seinään kun joku laittoi ihan oikeita lukuja pöytään.. Ja samoin tietenkin koko keskustelu hyytyi
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö naisissakin sellaisesta neutraalilla perusilmeellä (meikittömänä) otetusta passikuvasta, jonka taustalla näkyy suihkukoppi?
Itse tykkäilen juuri näistä naisista.
t. Muu
Homot ottaa hyviä kuvia. Meikää ei kiinnosta. Hehheee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tule mätsejä, on kuvat taatusti vääränlaisia. Ei ole kyse kenenkään ulkonäöstä sinänsä, vaan kuvista ja kuvienlaadusta. Miehillä on todella huonoja kuvia TInderissä, joten en ihmettele jos heille ei mätsejä tipu. Jos sulla on joku naispuoleinen ystävä, niin pyydä häntä kuvaamaan sinua ja pyydä häneltä vinkkejä. Jos ei ole, niin koita googlata kuvausvinkkejä. Ei kuvia alaviistosta, ei tylyä ilmettä, ei epäselviä kuvia, ei vessaselfietä, mielellään ei selfietä ollenkaan, ei kuvia pelkistä esineistä/asioista, ei paljasta pintaa, ei aseita, ei mitään aggressiivista. Tuossa jo aika hyvät perussäännöt.
Mikä siinä selfiessä on niin hirveää, jos se on neutraalilla ilmeellä otettu hyvässä valossa? Esim. peilin kautta sen saa otettua kauempaa, niin ihan hyvinhän siitä käy ilmi ulkonäkö. Mikä vika? Eikä vessaselfie luulisi sen huonompi olevan, jos siinä ei näy mitään ylimääräistä, vaan joku vaalea tausta. Vai mikä on ongelma?
Tykkäätkö naisissakin sellaisesta neutraalilla perusilmeellä (meikittömänä) otetusta passikuvasta, jonka taustalla näkyy suihkukoppi? Sanokaa mitä sanotte, mutta itse tykkään hymyilevästä miehestä. Ei tarvi olla mikään korvasta korvaan -irvistys, mutta sellainen iloisen ja leppoisan oloinen kaveri saa sormen pysähtymään. Jos on näkyy vielä pilkettä silmäkulmassa, niin hyvä. Vakavista kuvista saa vaikutelman, että mies on luonteeltaan vakava ja jäykkä sekä ehkä jopa mielikuvitukseton. Neutraali. Hajuton ja mauton. Mikä ei siis ole mikään ideaali ominaisuus puolisossa. Jos omistat persoonallisuuden, niin anna sen näkyä kuvissasi. Ja vielä lopuksi: Jos olen kundin kuvien kanssa ns. kahden vaiheilla, tekstittömyys johtaa välittömästi ruksiin. Myöskään emoji-oksennukset ei vakuuta.
Kyllä neutraali perusilme naisella on mulle ok. Siitä saan hyvin käsityksen ulkonäöstä. Meikillä mielummin, jos muutenkin meikkaa. Passikuvaa en itsekään laita, joten en odota sellaista naiseltakaan.
En tee paljon olettamuksia toisen luonteesta kuvan perusteella. Se on mielestäni vain kokemuksen ja järjen käyttöä olla tekemättä liikoja oletuksia. Totuus selviää vasta treffaamalla tai sitä ennen kirjoittelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laitoitko itseesi nähden liian nuoria? Oliko joukossa sinua vanhempia naisia lainkaan?
Mitä tarkoittaa "itseesi nähden liian nuori"? Joukossa oli myls itseäni vanhempia, vaikka jälkikasvun suhteenhan naisilla on paljon vähemmän aikaa kuin miehillä.
Ap
Tämä ei ole totta, minkä oletkin huomannut vaikka et tajunnut.
Nainen etsii itsensä ikäistä kumppania, ei vanhempaa. Miehellä on ihan yhtä vähän aikaa kuin naisella, sillä ne synnytysikäiset naiset lakkaavat kiinnostumasta kun miehellä rapsahtaa tarpeeksi ikää mittariin.
Aina on naisia jotka saava lapsen 5-kymppisenä ja aina on miehiä jotka saavat puolta nuoremman naisen. Mutta heitä on VÄHÄN.
Tämä on kyllä jännä logiikka vedota naisen synnytysikään, johon vedoten naisen pitäisi vähentää ”nirsoilua”. Minä itse olen 42 v. enkä huolisi monta vuotta itseäni vanhempaa miestä. Se, että en halua ja luultavasti enää voisikaan saada lapsia, ei mitenkään vaadi madaltamaan kriteereitäni. Naisethan ovat yleensä miehiä tyytyväisempiä sinkkkuuteen.
Ikäiseni mies voi taas hyvin ajatella, että nyt hänelle kuuluu nuorempi nainen, kun perheen perustaminen kiinnostaa. Yläikäraja laitetaan johonkin kolmevitoseen ja huomattavasti sitä nuorempi olisi parempi, 27 v:n kanssa ehtisi viettää dinkkuelämää. Jos sama mies ei ole saanut 25-30-vuotiaanakaan samanikäisiä naisia, miksi nytkään saisi? Heitähän tavoittelevat miehet kaksikymmpisestä seitsemänkymppiseen. Siksi, kun ”mä haluun ja kaikki omanikäiset on jo rupsahtaneita”? Ei maailma niin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut myöskään naisena mätsejä paljoa. Skippasin myös ne kaikkein komeimmat.
Nykyisen mieheni kohdalla painoin kuitenkin sydäntä, kun hän tuli uudestaan näkyviin.
Ensimmäisellä kerralla painoin x, koska koin hänen olevan niin komea ettei varmasti minusta pitäisi, kun on vientiä muutenkin.
Toisin kävi. Sanoi toivoneensa meille mätsiä.Noin helppoa se on naiselle suomessa. Kun kauniita naisia ei juuri ole joutuu ne tosi komeatkin tyytymään taviksiin.
Miehille taas. Noh, tuollaista tarinaa ei koskaan pääse syntymään. Tavismies kun saa nolla mätchiä tinderissä. Komeakin saa 0-3 viikossa. En tunne ketään joka saisi tuota enempää.
Miten selität sen, että miehet jotka koin monet häntä vähemmän viehättäviksi eivät painaneet sydäntä? Edelleen minun rumuutena?
Mieheni sanoi minun olevan nätein tyttöystävä joka hänellä on ollut. Mielestäni en ole. Kumpi on oikeassa? Ymmärrätkö...
Jokainen kirjoittelee oman kokemuksensa pohjalta... Yksilön totuus ei ole absoluuttinen totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä neutraali perusilme naisella on mulle ok. Siitä saan hyvin käsityksen ulkonäöstä. Meikillä mielummin, jos muutenkin meikkaa. Passikuvaa en itsekään laita, joten en odota sellaista naiseltakaan.
En tee paljon olettamuksia toisen luonteesta kuvan perusteella. Se on mielestäni vain kokemuksen ja järjen käyttöä olla tekemättä liikoja oletuksia. Totuus selviää vasta treffaamalla tai sitä ennen kirjoittelemalla.
Sama täällä. Sitä perusilmettä kuitenkin tulee suhteessa katsomaan päivästä toiseen. Treffeillä, jos sinne asti pääsen, selviää onko nainen vakava tai huumorintajuton. Ei tarvitse kuvasta arvailla. Kuvasta riittää varmistaa, että kyseessä ei ole botoxhuuli/narkkari/200kg. Aika helposti pääsee jatkoon, jos teksti on edes jossain määrin kiinnostava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä homma toimii seuraavasti.
Kuvitellaanpa että olet seiskan mies.
Ysin miehelle kelpaa
- ysin nainen parisuhteeseen
- kasin nainen panosuhteeseen
- seiskan nainen irtosuhteeseen, tai panosuhteeseen jos on hyvä pano
= seiskan naista lähestyy seiskan mies ja ysin mies, joka ei toki ilmaise heti mitä seiskan naisesta haluaa.
Kumman seiskan nainen valitsee?Sen, jonka kanssa kemiat kohtaavat, joka on puoleensavetävä ja kiinnostava. Numeroillasi ei ole yhtään mitään merkitystä, ainoa jolla on merkitystä on kiinnostus. Revi siitä.
Jos se seiskan mies haluaa järkisuhteen, niin hän voi yhtä lailla päättää ottaa viitosen naisen. Eihän numerosuhteissa ole mitään väliä sillä, onko toinen haluttava seksuaalisesti, puoleensavetävä tai kiinnostava. Jos olisi, niin lakkaisitte jankuttamasta noita "x:lle kuuluu y-tasoinen" ja tajuaisitte, että parisuhde muodostuu siitä, kun kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa.
Ai kemia ratkaisee kuka saa tykkäyksen Tinderissä? :D :D :D
Niin. Kukapa (paitsi tavismies) antaa tykkäyksen sellaisille ,joista ei pidä? Tästähän on ihan tutkittua tietoa. Naiset ei anna massatykkäyksiä vaan karsivat jo siinä swaipoausvaiheessa epämieluisat pois. Miehet taas tuhlaa tykkäyksiä ja karsivat myöhemmin. Sovellus vaan heittää nämä massatykkääjät komeron pimeimpään nurkkaan eikä näytä niitä kellekkään. Kummatkohan käyttää sovellysta väärin. Naiset, jotka saa matcheja vai miehet, jotka eivät tajua miten sovellus toimii?
On tutkittua että naiset antavat paljon vähemmän tykkäyksiä, kyllä, mutta ne vähätkin kohdistuvat todella pieneen joukkoon miehiä. On melkein täysin sama oletko jämämateriaalia vai keskiverto, naiset eivät jaa tykkäyksiä kuin huippumiehille.
Silloin ei auta valikoitko tarkemmin tai näkyykö profiilisi. Käytännössä ainoa keino on tykätä kaikista ja toivoa että saat ne pari mätsiä. Jos valikoit, et saa ainuttakaan.
Mitä iloa sinulle on matsistä ihmisen kanssa, josta et ole kiinnostunut?
Mitä iloa on aviomiehestä josta ei ole kiinnostunut?
Jokuhan siinä klikkaa jos 80% miehistä päätyy parisuhteeseen, mutta Tinderissä on 20% on kiinnostavia.
Selkeästi naisten tapa valkata miehiä Tinderissä on vähän kummallinen.
Vai onko tässä kyse siitä numerosarjamiehen teoriasta että kun tarvitaan lapsi ja talo, rimaa lasketaan verrattuna panoihin joilta vaaditaan enemmän ulkonäköä ja sytyttävyyttä?Palvelussa, missä näkee vain ulkonäön, ratkaisee ulkonäkö. Elämässä, missä näkee ihmisen persoonan, ratkaisee persoona. Itse en jotain Tinderiä edes käyttäisi, koska eihän ulkonäkö mitään kerro.
Tinderiä voi käyttää myös vähemmän pinnallisesti. Jätä keskustelu siellä minimiin. Sopikaa tapaaminen ja käykää kävelyllä kaupungilla. Niin minä löysin omani...
Vierailija kirjoitti:
Profiilitekstissä pitää olla pituus, koska olen 173 ja haluan et mies on vähintään se.
Minkä pituisena et haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut myöskään naisena mätsejä paljoa. Skippasin myös ne kaikkein komeimmat.
Nykyisen mieheni kohdalla painoin kuitenkin sydäntä, kun hän tuli uudestaan näkyviin.
Ensimmäisellä kerralla painoin x, koska koin hänen olevan niin komea ettei varmasti minusta pitäisi, kun on vientiä muutenkin.
Toisin kävi. Sanoi toivoneensa meille mätsiä.Noin helppoa se on naiselle suomessa. Kun kauniita naisia ei juuri ole joutuu ne tosi komeatkin tyytymään taviksiin.
Miehille taas. Noh, tuollaista tarinaa ei koskaan pääse syntymään. Tavismies kun saa nolla mätchiä tinderissä. Komeakin saa 0-3 viikossa. En tunne ketään joka saisi tuota enempää.
Höpöhöpö. Minä menin tinderiin kuvattomana ja tykkäsin yhtä omaan makuuni ulkonäöllisesti ja harrastuksiltaan sopivaa miestä. Pari viikkoa kirjoiteltiin niin, kunnes uskalsin antaa kuvani miehelle. Hän oli positiivisesti yllättynyt näkemästään. Olen miestä muutaman vuoden vanhempi, mutta kroppa on paremmassa tikissä, koulutus on korkeampi, työpaikka ja varallisuus paremmat. Mies on tavallinen duunari eli ihan tavismies, mutta hänellä on perusasiat elämässä kunnossa. Saa mätsejä.
Ihastuttiin toisiimme ja ollaan tapailtu jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysin miehelle kelpaa
= seiskan naista lähestyy seiskan mies ja ysin mies, joka ei toki ilmaise heti mitä seiskan naisesta haluaa.
Kumman seiskan nainen valitsee?Sen, jonka kanssa kemiat kohtaavat, joka on puoleensavetävä ja kiinnostava. Numeroillasi ei ole yhtään mitään merkitystä, ainoa jolla on merkitystä on kiinnostus. Revi siitä.
Jos se seiskan mies haluaa järkisuhteen, niin hän voi yhtä lailla päättää ottaa viitosen naisen. Eihän numerosuhteissa ole mitään väliä sillä, onko toinen haluttava seksuaalisesti, puoleensavetävä tai kiinnostava. Jos olisi, niin lakkaisitte jankuttamasta noita "x:lle kuuluu y-tasoinen" ja tajuaisitte, että parisuhde muodostuu siitä, kun kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa.
Lähtökohtahan tuossa kysymyksessä oli se, että se seiskan nainen on mätsännyt sekä ysin miehen että seiskan miehen kanssa ja molemmat miehet ovat ottaneet naiseen yhteyttä, eli lähestyneet. Jos molempien miesten avausviestit vaikuttavat naisesta kiinnostavilta, hän todennäköisesti vastaa molemmille ja lopulta kun valinta näiden miesten välillä pitää tehdä, hän valitsee sen, jonka kanssa tuntee enemmän yhteyttä henkisellä tasolla. Eli kyllä se kemia ratkaisee siinä vaiheessa, kun kahden miehen väliltä pitää alkaa valintoja tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet joille en swaippaa oikealle:
Vain yksi kuva tai epäselviä kuvia/ nuoruuskuvia. Jos tyypin kuvat on yhtä pikselii tai niissä on arskalasit päässä en vaivaudu. Haluan saada selkeän kuvan millanen naama ja kroppa. Tällä hetkellä. Ja tosiaan siihen ei riitä yks kuva. Kielennäyttäjät ja keskisormennäyttäjät menee kans vasemmalle. Samoin jos on filtteri tai huulitörö ( myös miehet joskus käyttää...yhtä mautonta, kuin naisilla) Jos ei oo oikealla nimellä, menee myös vasemmalle.
Profiilitekstissä pitää olla pituus, koska olen 173 ja haluan et mies on vähintään se.
Ja jos profillis lukee ei vakavaa, niin vasemmalle.Mä vähän epäilen et noista sun swaipeista on iso osa ollut liian nuoria.
Ps. Naisilla on kans kauheita profiileja...filtterii ja kahen sentin meikkikerros, kuvakulma mikä rajaa ylipainon piiloon jne. Molemmat sukupuolet tekee hirveitä profiileja. Naisil tulee usein siitä huolimatta match, koska jollekulle ne kelpaa sänkyyn.
Eikö olisi helpompi kirjoittaa pituusvaatimus omaan profiiliin? Helpompi miehenä ohittaa profiilit, joissa on pituusvaatimus ihan luvusta riippumatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laitoitko itseesi nähden liian nuoria? Oliko joukossa sinua vanhempia naisia lainkaan?
Mitä tarkoittaa "itseesi nähden liian nuori"? Joukossa oli myls itseäni vanhempia, vaikka jälkikasvun suhteenhan naisilla on paljon vähemmän aikaa kuin miehillä.
Ap
Tämä ei ole totta, minkä oletkin huomannut vaikka et tajunnut.
Nainen etsii itsensä ikäistä kumppania, ei vanhempaa. Miehellä on ihan yhtä vähän aikaa kuin naisella, sillä ne synnytysikäiset naiset lakkaavat kiinnostumasta kun miehellä rapsahtaa tarpeeksi ikää mittariin.
Aina on naisia jotka saava lapsen 5-kymppisenä ja aina on miehiä jotka saavat puolta nuoremman naisen. Mutta heitä on VÄHÄN.
Tämä on kyllä jännä logiikka vedota naisen synnytysikään, johon vedoten naisen pitäisi vähentää ”nirsoilua”. Minä itse olen 42 v. enkä huolisi monta vuotta itseäni vanhempaa miestä. Se, että en halua ja luultavasti enää voisikaan saada lapsia, ei mitenkään vaadi madaltamaan kriteereitäni. Naisethan ovat yleensä miehiä tyytyväisempiä sinkkkuuteen.
Ikäiseni mies voi taas hyvin ajatella, että nyt hänelle kuuluu nuorempi nainen, kun perheen perustaminen kiinnostaa. Yläikäraja laitetaan johonkin kolmevitoseen ja huomattavasti sitä nuorempi olisi parempi, 27 v:n kanssa ehtisi viettää dinkkuelämää. Jos sama mies ei ole saanut 25-30-vuotiaanakaan samanikäisiä naisia, miksi nytkään saisi? Heitähän tavoittelevat miehet kaksikymmpisestä seitsemänkymppiseen. Siksi, kun ”mä haluun ja kaikki omanikäiset on jo rupsahtaneita”? Ei maailma niin toimi.
No sanotaanko näin. Toisessa vaakakupissa on asiat joita yleensä kerrytetään iän myötä. Itsevarmuus, kokemus, kyky ottaa vastuuta, raha, varallisuus, status, erilaiset käytännön taidot, jne. Toisessa vaakakupissa on vanheneminen, kaljuuntuminen, mahakkuus, hedelmällisyyden ja testosteronin väheneminen, ikäeroparin sosiaalinen stigma, jne.
Jos nuo ovat hyvässä suhteessa, voi saada nuoremman naisen. Itselläni (tasan 40v) ne ovat, lähinnä koska itsevarmuudessa ja mielialassa on tullut dramaattinen muutos, olen nykyään sosiaalisempi ja osaavampi, plus olen vielä toistaiseksi nuorekas. Rahaa ja statusta ei kylläkään juuri ole. Mihinkään dinkyvuosiin ei aikaa olisi, minusta kiinnostuvat vain sellaiset 26-29v naiset jotka haluavat perheen ja nopeasti. Eivätkä he ole mitään bikinifitnessmissejä.
Ero naisiin on siinä että tuon ensimmäisen vaakakupin paino on nolla grammaa. Tutkinto, titteli ja käytännön osaaminen eivät korvaa nuoruutta. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaalia. Mulla n. 20 matchia 3 vuoden säännöllisen epäsäännölisellä käytöllä. Toki jo peiliinkatsominen riittää ymmärtämään, että olen ruma :D
Ei, ainoa mitä tuo kertoo sinusta on ettei sinulle riitä yksi hyvä. 20 joukosta on paljon varaa valita, jos keskittyy olennaiseen.
Älkää ur pot käyttäkö Tinderiä tai mitään muutakaan appia, jos ette osaa muuta kuin valittaa ja surkutella. Suurin osa tyytty yhteen hyvään kumppaniin oli hän se yksi ainoa mätsi tai tuhannes.
Ei se määrää, vaan se laatu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysin miehelle kelpaa
Lähtökohtahan tuossa kysymyksessä oli se, että se seiskan nainen on mätsännyt sekä ysin miehen että seiskan miehen kanssa ja molemmat miehet ovat ottaneet naiseen yhteyttä, eli lähestyneet. Jos molempien miesten avausviestit vaikuttavat naisesta kiinnostavilta, hän todennäköisesti vastaa molemmille ja lopulta kun valinta näiden miesten välillä pitää tehdä, hän valitsee sen, jonka kanssa tuntee enemmän yhteyttä henkisellä tasolla. Eli kyllä se kemia ratkaisee siinä vaiheessa, kun kahden miehen väliltä pitää alkaa valintoja tekemään.
Tosielämässä nainen huomaa saavansa mätsejä ysin miesten kanssa, ja heittää seiskat vasemmalle.
Vuoden kuluttua seiskan nainen kirjoittelee av-palstalle miksi hän löytää kiinnostavia miehiä ja treffit sujuvat helposti (on kemiaa = mies on komea ja osaa viedä varmoin ottein), mutta sitten miehet ottavat hatkat.
No minkäs minä sille voin, että miehet swaippaa oikealle lähes kaikki? Tosi ärsyttävää kun tyypin kanssa tulee mätsi, mutta sitten kaveria ei oikein tunnu kuitenkaan kiinnostavan edes lyhyt keskustelu. Tuhlaatte vain mun aikaa.