En saanut Tinderissä yhtään ainutta matchia, vaikka laitoin oikealle satoja naisia (ne kaikkein kauneimmat skipaten)
Olenko mä siis aivan täysi luuseri tämän perusteella? Jotenkin aina ennen kuvittelin, että olisin melko normaali mies.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä homma toimii seuraavasti.
Kuvitellaanpa että olet seiskan mies.
Ysin miehelle kelpaa
- ysin nainen parisuhteeseen
- kasin nainen panosuhteeseen
- seiskan nainen irtosuhteeseen, tai panosuhteeseen jos on hyvä pano
= seiskan naista lähestyy seiskan mies ja ysin mies, joka ei toki ilmaise heti mitä seiskan naisesta haluaa.
Kumman seiskan nainen valitsee?Sen, jonka kanssa kemiat kohtaavat, joka on puoleensavetävä ja kiinnostava. Numeroillasi ei ole yhtään mitään merkitystä, ainoa jolla on merkitystä on kiinnostus. Revi siitä.
Jos se seiskan mies haluaa järkisuhteen, niin hän voi yhtä lailla päättää ottaa viitosen naisen. Eihän numerosuhteissa ole mitään väliä sillä, onko toinen haluttava seksuaalisesti, puoleensavetävä tai kiinnostava. Jos olisi, niin lakkaisitte jankuttamasta noita "x:lle kuuluu y-tasoinen" ja tajuaisitte, että parisuhde muodostuu siitä, kun kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa.
Ai kemia ratkaisee kuka saa tykkäyksen Tinderissä? :D :D :D
No niinpä! Ulkonäkö on mikä siellä eniten merkitsee. Väitteet päinvastaisesta ovat silkkaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut matchejä. En ole ylipainoinen enkä meikkaa.
N33
Sun tilissä on varmaan joku tekninen vika.
Kokeile tehdä tili uudestaan ja jos et saa tykkäyksiä niin vaihda puhelinnumeroa kun teet uuden tilin.
Kuinkas helposti tuolla tulee tuttuja/ samoja naamoja vastaan? Juu, en tiedä tinderistä mitään...
Mutta olen kiinnostunut tietystä miehestä joka on tiettävästi tinderissä. Asutaan kyllä eri kaupungeissa. Mietin vain kannattaako kokeilla tehdä profiili ja odotella jos miehen profiili tulisi siellä vastaan, vai onko se sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta?
n30v kirjoitti:
Kuinkas helposti tuolla tulee tuttuja/ samoja naamoja vastaan? Juu, en tiedä tinderistä mitään...
Mutta olen kiinnostunut tietystä miehestä joka on tiettävästi tinderissä. Asutaan kyllä eri kaupungeissa. Mietin vain kannattaako kokeilla tehdä profiili ja odotella jos miehen profiili tulisi siellä vastaan, vai onko se sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta?
100 mailia taitaa olla tinderin maksimitoiminta-alue, joten jos sen sisään mahdut, niin kyllä varmaan sen neulasi sieltä hetken pyyhinnän jälkeen löydät. Rajaat vain iän oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
n30v kirjoitti:
100 mailia taitaa olla tinderin maksimitoiminta-alue, joten jos sen sisään mahdut, niin kyllä varmaan sen neulasi sieltä hetken pyyhinnän jälkeen löydät. Rajaat vain iän oikeaksi.
kiitos :)
Minä en saanut matchejä. En ole ylipainoinen enkä meikkaa.
N33