Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia vaatteita käytät kotona?

Vierailija
22.11.2018 |

Mua kiinnostaa millaisia vaatteita naiset yleensä käyttää kotonaan. Onko teille tärkeintä se, että näytätte hyvältä vai että vaatteet ovat käytännöllisiä ja mukavia? Ja mielellään saa myös kertoa tarkemmin mitä se teidän kohdalla tarkoittaa. Mulle on jotenkin jäänyt mieleen joku Maria Veitolan (?) haastattelu, jossa se kertoo että ei ikinä käytä kotona mitään verkkareita, vaan sen "olohousut" on sukkahousut. En vaan voi käsittää että jonkun mielestä sukkahousut on millään tavalla mukava vaate, mutta ehkä niiden ei ollut tarkoituskaan olla. Itse olen kotona yleensä verkkareissa tai "joogahousuissa" ja varsinkin tähän aikaa vuodesta mulla on aina villapaita päällä.

Minkälaisia vaatteita käytät kotona?

Vaihtoehdot

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkokengät ja t-paita, ei muuta.

Vierailija
62/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdoissa ei ole sitä mitä itse suosin eli hyvännäköinen mutta myös mukava vaate. Eivät nämä kaksi poissulje toisiaan. Suosin samaa tyyliä myös kodin ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkalakkia, persposket paljaaksi jättäviä chaps housuja sekä kontion koon 46 kumisaappaita.

Vierailija
64/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vastauksia lukee niin ei ihmekään ettette saa miehiänne pidettyä.Pikkuisen panostusta naiset eikä mitään kulahtaneita rytkyjä. Ja villasukat *huutonaurua*

Itselläni on kireä, antava mekko tai toppi ja lyhyt hame sekä korkkarit, seksikkäät alusvaatteet alle niin pysyypä mies mielellään kotona.

Vierailija
65/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mikään pakko vaihtaa kotivaatteita heti kun tulen kotiin. Farkkuni ovat ihan mukavia päällä. Joten. Työpäivinä pidän farkkuja useasti siihen asti, että menen suihkuun illalla. Sitten vaihdan jotkut puuvillatrikoot tai collarit, joilla myös nukun. Vapaapäivinä sitten useasti urheilutrikoita, jos ei tarvitse käydä "ihmisten ilmoilla". Ainoastaan juhlien jälkeen on PAKKO vaihtaa ne hiton sukkahousut heti kotihousuihin.

Vierailija
66/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on revenneet 12 eu housut jalassa ja monikansallinen reikänen t paita. Eli joutavat kohta kaatopaikalle kunhan ensiksi luuttuan kylpyhuoneen lattian.

Vierailija
67/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on 1. ja 3. väliltä, mulla on jokunen kotivaate mutta pääsääntöisesti käytän samoja töissä ja siviilissä. Rintsikat vaan pois ja vaihdan housut, paitsi jos on jo valmiiksi jalassa mukavat leggarit/sukkahousut, esim jos töissä on ollut päällä hame tai mekko.

Rietasteluun mulla on erikseen arsenaali kaikkea sit.

Vierailija
68/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erikseen kotivaatteita, mutta usen heitän farkut pois kotona ja olen pitkillä kalsareilla tai kesällä pitkällä t-paidalla. Yksin asuessa olin usein alasti 😁

Vierailija
69/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit ja toppi, asu jossa kehtaa ottaa vieraitakin vastaan ja mies pitää tiukkoja mustia legginsejä seksikäinä :D

Vierailija
70/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen munasillaan. N26

Vierailija
71/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika esteettinen ihminen, nautin älyttömän paljon siitä että vaatteet ovat kauniit. Toki kotivaatteissa paras kombo on kaunis+mukava, mutta silti usein valitsen sen nätimmän näköisen. Tämä on ihan järkevää, koska kauneus tekee minut niin iloiseksi.

Kipeänä huppari ja kollarit.

Vierailija
72/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleece ja collegehousut, tai t-paita ja collegehousut. Kesällä luonnollisesti vähän ohuemmat vaatteet kuin talvella. En voisi olla kotona farkut jalassa mitenkään. Vaihdan myös rintsikat rennompiin kun tulen kotiin.

Vierailija
73/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin. Käytän mukavia ja kivannäköisiä vaatteita. Jos asuisin jonkun kanssa, panostaisin vielä enemmän ulkonäköön.

Vierailija
74/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä olen munasillaan. N26

Hienoa sentään, että sinulta onnistuu olla niinkin...

Vierailija
75/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän aina skarpata ja ostaa hyvännäköisiä kotivaatteita, mutta jostain syystä ne kulahtaneet polvipussiset trikookalsarit ja 20 vuotta vanha neulepaita vaan eksyvät aina päälle. Äitiyslomalla käytin paljon kivoja kotiasuja kun olin paljon kotona ja kävi paljon yllätysvieraita, mutta nykyään kun pääsen töistä kotiin ja riisun ahdistavat sukkahousut ja bleiserit pois, haluan verhoutua vain joustavimpaan ja pehmeimmäksi kuluneimpaan trikooseen mitä kaapista löytyy :).

Vierailija
76/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin. Käytän kotona aina mukavaa hametta ja puseroa, tai mekkoa.

Vierailija
77/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mies kotona niin body tai korsetti muuten joustofarkut ja t-paita.

Vierailija
78/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päällä on farkut, vaihdan ne leggareihin, mutta muuten käytän samoja vaatteita kuin esim. töissä.

Vierailija
79/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on hengata vaan lökötopissa ja pikkuhousuissa. Nyt kun siihen on liian kylmä niin lökötopin kaverina mustat kolitsihousut tai löysät trikoohousut. Eli mukavuus ennen kaikkea, mutta emmä nyt missään hirveen reikäsissä pieruhousuissakaan hengaile. 😅

Vierailija
80/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti tai poikaystävän t-paita + alushousut