Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia vaatteita käytät kotona?

Vierailija
22.11.2018 |

Mua kiinnostaa millaisia vaatteita naiset yleensä käyttää kotonaan. Onko teille tärkeintä se, että näytätte hyvältä vai että vaatteet ovat käytännöllisiä ja mukavia? Ja mielellään saa myös kertoa tarkemmin mitä se teidän kohdalla tarkoittaa. Mulle on jotenkin jäänyt mieleen joku Maria Veitolan (?) haastattelu, jossa se kertoo että ei ikinä käytä kotona mitään verkkareita, vaan sen "olohousut" on sukkahousut. En vaan voi käsittää että jonkun mielestä sukkahousut on millään tavalla mukava vaate, mutta ehkä niiden ei ollut tarkoituskaan olla. Itse olen kotona yleensä verkkareissa tai "joogahousuissa" ja varsinkin tähän aikaa vuodesta mulla on aina villapaita päällä.

Minkälaisia vaatteita käytät kotona?

Vaihtoehdot

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit, huppari, T-paita, villasukat.

Vierailija
42/164 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppa housut jaloissa, susiturkki ylävatalossa, kumisaapaat jaloissa,

jokus kun en jaksa, niin navettatakki päällä yötkin vaan. On kylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento pusero, gollege housut, villasukat tähän vuoden aikaan. Kesällä kevyemmin.

Vierailija
44/164 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit collegehousut ja t-paita, joskus myös huppari ja tietysti nyt marraskuussa villasukat.  Eli mukavat vaatteet, ei rintsikoita. Mieheni asu on collegehousut ja t-paita. Rentoa ja mukavaa.

Vierailija
45/164 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt fleecehousut, t-paita ja miesvainajalta jäänyt flanellipaita. Kesäaikaan t-paita ja jotkut ohuemmat housut. Ja ne villasukat tietysti myös!

Vierailija
46/164 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sisällä niin lämmin että voin olla suurimman osan päivästä topissa ja alkkareissa. Joskus löytyy päälle verkkarit/legginssit ja/tai huppari/neule.

Vierailija
47/164 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ainoastaan kotona, oon lähinnä vain yöpuvussa. Rakastan mukavia ja lämpöisia yöpukuja, joita mulle on kertynyt vuosien aikana jonkin verran. Vaihdan lähes aina, kun tulen kotiin, ihanat ja mukavat yövaatteet päälle. Olisin mielelläni koko ajan yöpuvuissa ja villasukissa. :D Talvella mulla on paksummat yövaatteet, kesällä kevyemmät. 

Vierailija
48/164 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

legginsit ja joku löysä yläosa. tosi rennot missä on mukava olla ja puuhata. mutta tarpeeks "hienot" jos ovikello soi niin uskaltaa avata oven häpeemättä omaa kotivaatetusta. 

Vierailija
49/164 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit tai sitten jotkut löysät housut. Pääasia että ei ole puristavat. Yläosa yleensä sama mitä käytän muuallakin eli ei oo erillistä kotipaitaa.

Vierailija
50/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on päällä juoksutrikoot, ihan vaan koska ne on niin sairaan mukavat päällä. En tod oo menossa lenkille. Yli-iso neule ja villasukat.

Vierailija
51/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimällä on pelkät alkkarit, muuton legginssit ja toppi. En ylipäätänsä tykkää löysistä vaatteista, vaan kaiken pitää olla ihonmyötäsiä.

Vierailija
52/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miehen verkkarit ja teepaita. Löysät ja niissä on hyvä olla. T-paita kiva vetää polvien yli.

Vierailija
53/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En töistä tullessa vaihda päälle mitään erityisiä kotivaatteita ja jos olen kotona koko päivän niin olen siinä paidassa/topissa/mekossa joka päällä olen sattunut nukkumaan. Ei ole siis erillisiä kotivaatteita eikä yöpukuja. Myöskään mitään virttyneitä vaatteita en säästä.

Vierailija
54/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä pitkät kalsarit, paksut kollarit, pörrösukat, lämmin huppari, pipo ja olen vielä kääriytyneenä vilttiin... Täällä on oikeasti kylmä, kun ikkunat vetää ja lattia on jäässä :D Kesällä sitten tukehdun heti kun aurinko tulee näkyviin

Vierailija
55/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun mukavasti. Yläosassa hihaton toppi ja tarpeen mukaan trikoo-, college-tai villatakki. Alaosassa urheilutrikoot tai collagehousut. Jaloissa villasukat ja pakkasilla vielä reinot. Asumme vanhassa vetoisessa talossa, jossa on kylmät lattiat. Vaikka vaatteet ovat mukavat , ne ovat kyllä siistit. Kierätän kulahtaneemmat puuvilla vaatteet matonkuteeksi yms.

Vierailija
56/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäisiä vaatteita

Vierailija
57/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivaatteistamme tulee sittemmin mökkivaatteita. Mukavuus!

Vierailija
58/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toppi, rintsikat ja alkkarit. Tietysti college-housut jos joku kipasee viel köymää.

Vierailija
59/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha paksu froteinen kylpytakki (kaksi versiota) ja muodottomat collegepökät. Näillä sitten hiihtelen kotona. Siivotessa otan kylpytakin pois. Töissä pukeudun perussiististi, mutta kotona en lainkaan.

Vierailija
60/164 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruverkkarit.