Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia vaatteita käytät kotona?

Vierailija
22.11.2018 |

Mua kiinnostaa millaisia vaatteita naiset yleensä käyttää kotonaan. Onko teille tärkeintä se, että näytätte hyvältä vai että vaatteet ovat käytännöllisiä ja mukavia? Ja mielellään saa myös kertoa tarkemmin mitä se teidän kohdalla tarkoittaa. Mulle on jotenkin jäänyt mieleen joku Maria Veitolan (?) haastattelu, jossa se kertoo että ei ikinä käytä kotona mitään verkkareita, vaan sen "olohousut" on sukkahousut. En vaan voi käsittää että jonkun mielestä sukkahousut on millään tavalla mukava vaate, mutta ehkä niiden ei ollut tarkoituskaan olla. Itse olen kotona yleensä verkkareissa tai "joogahousuissa" ja varsinkin tähän aikaa vuodesta mulla on aina villapaita päällä.

Minkälaisia vaatteita käytät kotona?

Vaihtoehdot

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä iso T paita alla ei rintsikoita ja ei muuta. Olen sitä paitsi sheivattu. Eikä tämä ole provo. Yh äitinä asustelen. Töissä pitää olla busines look niin kotona sitten vastapainoksi vähän kevyemin.n

Ei provo, mutta kertoisitko miten sheivaus tähän liittyy?

Vierailija
162/164 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on himassa näitä kuluneita /venyneitä seppälän link malliston tunikoita :)  ne on ihanan lämpimiä ja pehmosia  ja siihen päälle jotkut mukavat housut.  farkuissa en kotona pystyis olee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nada

Vierailija
164/164 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi ja collarit