Karkeat ja kuivat kantapäät
Kommentit (9)
Kuorin ne pari kertaa vuodessa ja rasvaan joka ilta suihkun jälkeen. Sileinä ja siistin näköisinä pysyvät.
Kokeile Nurmen Foot Scrub jalkakuorintasaippuaa. Mun jalat oli ennen karmeassa kunnossa, mutta nyt käytän tuota pari kertaa viikossa ja lisäksi rasvaan jalat aina suihkun jälkeen ja käpälät on nykyään tosi hyvässä kunnossa. En olisi uskonutkaan että näistä korpuista voi saada näin sileät.
Minulla ihon ja myös jalkojen kuivuus väheni huomattavasti sen jälkeen, kun sain lääkkeet lievään kilpirauhasen vajaatoimintaan. Silloin kun lääkitys on kohdallaan, en juurikaan tarvitse voiteita.
BodyShopin hamppuvoidetta (käsille tarkoitettua) ja elmukelmua. Sukka siihen päälle yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Nurmen Foot Scrub jalkakuorintasaippuaa. Mun jalat oli ennen karmeassa kunnossa, mutta nyt käytän tuota pari kertaa viikossa ja lisäksi rasvaan jalat aina suihkun jälkeen ja käpälät on nykyään tosi hyvässä kunnossa. En olisi uskonutkaan että näistä korpuista voi saada näin sileät.
Pari kertaa viikossa minäkin kuorin enkä pari kertaa vuodessa, niin kuin kirjoitin. - 3
Apteekista suositeltiin ruotsalaista jalkarasvaa sellaisessa sinisessä tuubissa. Puolisollani aivan järkyttävät halkeilevat kantapäät ja toinen jalkapohjakin kuiva - ja ollut jo useamman vuoden sama vaiva. Tuo rasva auttoi kun viikon verran läästi sitä ahkerasti jalkaan.
Minulla oli tosi kuivat, karheat ja halkeilevat jalkapohjat ennen. Kun vaihdoin ruokavalion Välimeren ruokavalioon, jossa käytetään paljon oliiviöljyä ja syödään pähkinöitä, jalkapohjat on nykyään tosi sileät ja pehmeät.