Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää

Vierailija
03.03.2023 |

Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?

Kommentit (726)

Vierailija
1/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on nyt 52v. alkanut ärsyttämään.

Vierailija
2/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko vanhentaa ihoa tosi voimakkaasti. Huonot yöunet ja stressi myös näkyy ihossa helposti. Kannattaa myös tehdä jonkinlainen ihonhoitorutiini ja seurata sitä esim yövoide, päivävoide jne. t. rypytön N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiitos ideasta! Vaimo täytti juuri 30v, ja taidan hankkia hänelle noita anti-age tuotteita. Valittelee myös kuivaa ihoa ja juonteet ovat alkaneet jo näkyä. Onko suosituksia hyvistä anti-age tuotteista T: Mies 44

Vierailija
4/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:ta kehottaisin hommaamaan jotain ihonhoitotuotteita mitkä toimii ja vähentää niitä ikääntymisen merkkejä. Aurinkosuoja nyt ainakin yksi hyvä joka on jo varmasti moneen kertaan mainitu. Muita on esim kolageenia sisältävät tuotteet ja erilaiset päivä sekä yövoiteet. En itse pelkää ryppyjä mutta saan hyvän mielen ihonhoidosta ja haluan pitää ihostani mahdollisimman hyvää huolta.

Vierailija
5/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Lähde Gambiaan niin siellä miehet rakastavat vaikka ikää olisikin!

Vierailija
6/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle aika on julma, mutta me miehet sen kuin parenemme.

Evoluutiokin sen kertoo. Mies pystyy hankkimaan lapsia lähes koko elänsä ajan mutta naiset vain noin puolet ja +35v:nä riskit on jo sen verran suuret. Tuo myös korreloi naisten parasta-ennen päiväyksen kanssa joka on länsimaalaiselle naiselle noin 30v ja aasialaiselle 40v. Ei siis ollut tarkoitus olla ilkeä vaan latoa faktat pöytään. Anteeksi suorasanaisuudestani. t. M40

Oksettava provo!

Vierailija
7/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt koko elämäni terveellisesti ja ihoni on vieläkin rypytön. Tarkoitan siis liikuntaa enkä mitään fitness hömppää. Syön myös terveellisesti (kasviksia, hedelmiä, marjoja) ja juon paljon vettä. Olen käyttänyt 20-vuotiaasta asti eri ihonhoitotuotteita ja minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Nyt testissä on tällainen ikääntyvän ihon hoitopakkaus https://tinyurl.com/tnfkhdfp Myös yksi asia mikä vaikuttaa paljon on se etten ole polttanut tupakkaa ja olen suojannut ihoni vaatteilla auringolta. En myöskään ole koskaan ollut sellainen auringonottaja tyyppi.

Laitappa meille kuva, ilman filttereitä.

Vierailija
8/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin käyttämään anti age tuotteita jo 23-vuotiaana. Nyt olen 30 ja ihoni on todella hyvässä kunnossa. En tosin tiedä miltä näyttäisin nyt jos en olisi hoitanut ihoani hyvin.

Vierailija
9/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä miten määrittelet anti-age-voiteet? Varmaan tehokkain ja yleisimmin käytetty on aurinkorasva jota kannattaa käyttää vauvasta vaariin.

Vierailija
10/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se ärsyttää? ketä haluat miellyttää?

Vierailija
11/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun itsestäsi tuntuu siltä. Mä aloin käyttämään jo 25v t. 45v

Vierailija
12/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt koko elämäni terveellisesti ja ihoni on vieläkin rypytön. Tarkoitan siis liikuntaa enkä mitään fitness hömppää. Syön myös terveellisesti (kasviksia, hedelmiä, marjoja) ja juon paljon vettä. Olen käyttänyt 20-vuotiaasta asti eri ihonhoitotuotteita ja minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Nyt testissä on tällainen ikääntyvän ihon hoitopakkaus https://tinyurl.com/tnfkhdfp Myös yksi asia mikä vaikuttaa paljon on se etten ole polttanut tupakkaa ja olen suojannut ihoni vaatteilla auringolta. En myöskään ole koskaan ollut sellainen auringonottaja tyyppi.

Kiitos tästäkin, vinkkaan vaimolle että liikuntaa. Jos on hyvä tuo ikääntyvä ihon hoitopakkaus, niin olisitko ystävällinen ja kertoisit sen tähän ketjuun? T:Mies 44, kolmen vuoden päästä Herra 47

Vierailija
13/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaa kutakin... Ensin viihdevuodet ja sitten vaihdevuodet :D,,, m35

Vierailija
14/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakki vanhentaa ja liika laihuus. Olen nelikymppinen ja ylipainoinen mutta kaikki laihat näyttää paljon vanhemmilta.

Vierailija
15/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutiokin sen kertoo. Mies pystyy hankkimaan lapsia lähes koko elänsä ajan mutta naiset vain noin puolet ja +35v:nä riskit on jo sen verran suuret. Tuo myös korreloi naisten parasta-ennen päiväyksen kanssa joka on länsimaalaiselle naiselle noin 30v ja aasialaiselle 40v. Ei siis ollut tarkoitus olla ilkeä vaan latoa faktat pöytään. Anteeksi suorasanaisuudestani. t. M40

Aina sama 30/40 trolli

Vierailija
16/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettava provo!

Tai itsepetosta. Miten jollain ei ole lainkaan itsekritiikkiä.

Vierailija
17/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läläläää eipäs kerrota sulle ap vanhene vaan vauhdilla

Vierailija
18/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmällisyyden loppuminen = parasta ennen-päiväys? Ihminen on toki muutakin kuin lisääntymiskykynsä. Suosittelen katsomaan elämää ja ihmisiä laajemmasta perspektiivistä. Parasta ennen-ajattelu on esineellistävää ja erittäin epäkunnioittavaa.

Vierailija
19/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottavaa vaan kun saa olla enemmän rauhassa, maastoutua.

Vierailija
20/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästäkin, vinkkaan vaimolle että liikuntaa. Jos on hyvä tuo ikääntyvä ihon hoitopakkaus, niin olisitko ystävällinen ja kertoisit sen tähän ketjuun? T:Mies 44, kolmen vuoden päästä Herra 47

Sä oot niin nolo