Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen alhainen syntyvyys - miesnäkökulmaa kaivataan!

Vierailija
21.11.2018 |

Tuntuu, että nyt kun mediassa puhutaan paljon alhaisesta syntyvyydestä ja pelotellaan sillä, niin naisia syyllistetään joka paikassa ihan kohtuuttomasti. Artikkeleista jää helposti kuva, etteivät koulutetut naiset kaipaa elämäänsä lapsia ja lykkäävät niiden hankintaa kunnes on monen kohdalla jo myöhäistä.

Musta kuitenkin tuntuu, että monissa parisuhteissa mies on se, joka sitä lapsenhankintaa haluaa lykätä. Ainakin omalla kohdalla ja monien kavereidenkin kanssa on näin: katsotaan vähän myöhemmin, ei vielä, työ täytyy olla ensin pisteessä X, pitää olla X määrä rahaa, tai auto, tai talo...tuntuu, että noita syitä olla hankkimatta lapsia löytyy loputtomiin! Haluisinkin siis kuulla, mistä se lapsettomuus parisuhteessa olevien miesten kohdalla johtuu? Halutaanko että kaikki olisi ns. valmista ennen vauvaa, ollaanko suhteessa väärään ihmiseen, onko omat harrastukset ja kaverit vielä tärkeämpiä, pelottaako oman elämän menetys, oma isyys tai onko huonoja lapsuusmuistoja? Painaako taloudelliset vai tunnesyyt enemmän? Eikö vaan haluta lapsia muttei kehdata sitä vauvakuumeilevalle kumppanille sanoa? Keskustelua, kiitos!

Kommentit (6577)

Vierailija
361/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hemmetin harvoin kaikki menee tasan.

Jos entiset naisten työt jaetaan 50-50, oikeasti käy niin että miehelle jää yhä isompi osa miesten roolista. Joko nainen vaatii sitä, tai ei yksinkertaisesti pariudu miehen kanssa joka nillittää 50-50 jaosta samalla tavalla kuin naiset.

Jokainen mies tietää että kun on aika nostaa se vmäisen muotoinen ja selän rikkova kaappi yläkertaan, tai puolustaa perhettä raivostunutta kännistä naapurin setää vastaan, se feministikin odottaa että mies hyppää toimintaan samalla kun nainen lohduttelee Minna-Petteriä ja Jussi-Tuuliaa.

Ja pedissähän sitten feministikin haluaa että mies ottaa ohjat. Koska juuri minä satun tykkäämään alistumisesta.

Ne menee silloin tasan kun molemmat haluavat niiden menevän tasan. Renkaita voi vaihtaa yhdessä, sen kaapin voi kantaa yhdessä ja toivottavasti puolustautumisenkin teette yhdessä. Sinä pitelet ja vaimosi lyö tunkeutujaa kattilalla päähän ja sitten soitatte poliisit.

Osaan koota huonekaluja, avata ja putsata viemärit jne. ja n iin osaa moni muukin nainen. Osa on käynyt intin, osa on maaseudun työt taitavia jne. Se puolet tosiaan tarkoittaa sitä jakamista ja tarpeenmukaan yhdessätekemistä ja jos kumpikaan tai toinen ei osaa tai pysty niin sitten hankitaan ammattilainen tai kaveri tekemään/auttamaan.

Ja muuten kaikki feministit (jos alistuvaa voi ikinä feministiksi kutsuakaan) eivät todellakaan halua miehen ottavan ohjia.

Vierailija
362/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas miehet ihan pokkana kehtaavat väittää naisten olevan vähemmän naisellisia kuin ennen. Se ei pidä paikkaansa. Miesten testosteronitasot ovat laskeneet. Miehet ovat nykyään epämiehekkäitä surkeita läskejä uhriutuja kitisijöitä. Miehekkäiden miesten seurassa naiset ovat naisellisia. Epämiehekkäiden miesten seurassa naiset ovat epänaisellisempia. Joten: mies, jos naiset ovat ympärilläsi epänaisellisia, se johtuu todennäköisesti sinun epämiehekkyydestäsi.

Tää on täysin totta, miehenä voin vahvistaa asian. Siis sen että miehekkäiden miesten seurassa naiset ovat naisellisia. On tullut näitä vastaan että käytös on aika verraten epänaisellista, mutta muuttuu paljon naisellisemmaksi heti kun flirttaa naisen kanssa. Epänaisellista en tarkoita pahalla, kukaan mimmi ei ole supernaisellinen prinsessa 100% ajasta, mutta niitä enemmän maskuliinisia piirteitä vedetään vähän jemmaan ja tuodaan esiin feminiinisiä siinä vaiheessa kun kiinnostus selkeästi herää jätkään.

Se on ihan kiva muutos ja tottakai toimii siinä kanssakäymisessä. Ei se mimmi kuitenkaan miehekkäällekkään ja pitämälleen jätkälle ole pidemmässä suhteessa 100% ajasta niin naisellinen, joka on täysin normaalia. Ei mieskään ole maskuliinisimmillaan 100% ajasta. 

Miesten tippuneista testosteronitasoista, ainakin tätä mussutusta tuntuu olevan paljon enemmän nykyään. Jotkut jätkät käyttäytyy kuin teinitytöt pahimpina päivinä, ja proaktiivisuus ja oma-aloitteisuus tuntuu olevan vähän hukassa välillä. Joku tässä ketjussa muistaakseni mainitsi että tasa-arvon nimissä naisten pitäisi olla aloitteellisempia lähestymisessä, mutta itse pidän kyllä aloitteen tekemisestä ja tietyllä tapaa siitä haasteesta ja metsästyksestä. Ei mitään naisten aloitteellisuuta vastaan, mutta pidän kyllä itse aloitteen tekemisestä. Ehkä siinä sitten voi huomata missä ne testosteronitasot menee että miten halukas mies on niitä aloitteita tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. pura se huonekalu osiin ennen kantamista jos sen voi purkaa, niin minä teen. Siirrän palat tai puolikkaan ja kokoan takaisin.

Vierailija
364/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuuko täällä nyt miehet?

Ihmettelin samaa, että onpas tässä ketjussa harvinaisen paljon miehiä.

Normaalistihan miesten mielipiteet poistetaan heti, niin eihän niitä sitten paljon näy. 

Vierailija
365/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen mamman pojan tai juoppo miehen kanssa ei kannata tehdä lapsia. Saat vielä lasten lisäksi miehestäkin lapsen. Tätä ongelmaa ei sentään ole ulkomaalaisen miehen kanssa joka ei pidä vaimoa jonain äitinä. Oon äiti lapsilleni, en miehelle. Miehen vaihdossa muutuin äitihahmosta prinsessaksi jota mies hemmottelee. Suomalaiset miehet on täysin paskoja tämän jälkeen.

Hyvä kun löytyi prinsessalle sopiva hovinarri.

Vierailija
366/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuuko täällä nyt miehet?

Lueskelen näitä ketjuja paljon jo ketjun vanhettua, usein vain alukupuolelta ja loppupuolelta. Valtaosa miehistä ei pysy mukana ensimmäiset 10-15 pidempään. Sen jälkeen ketju muuttu alatyyliseksi vakkareiden riitelyksi ja niistä vakkareista valtaosa on naisia. Kuten tavallista tässä ketjun kehitysvaiheessa, satunnaiset vierailijat putoavat keskustelusta pois ja pastan katkeroituneet valtaavat syyllistävine ja havelventavine kommentteineen.

Vierailija
367/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky-yhteiskunnassa odotetaan niin määrätön määrä asioita, että perhe jää kaiken sen jalkoihin. Pitää olla mahdollisimman monessa paikassa töissä, yhtä aikaa, pitää saada hienoja nimikkeitä, joita liittää cv.hensä, työ edellyttää ympärivuorokautista läsnäoloa työpaikalla. Ei riitä, että lähdet viideltä vaan kotonakin on jatkettava. On ikään kuin katkeamaton työvuoro. Ja kun yhden työpaikan asiat opit, sanotaan jo että kauankos jaksat tota ja eiköhän nyt ole aika etsiä muita hommia.

Kun ajattelee, että perheelle pitäisi olla aikaa niim juoksetko monessa työssä ja sieltä täältä jotain ja päsmäröit jokaisessa kokouksessa .

Ei sellainen ole perhe-elämää tavoittelevan elämää.

Pitää tienata ja mikään ei ikinä riitä vaikja tienaisit kuinka prk..leesti. Tähän malliin opetetaan.

Tosi asia on, että moni on perheestä, jossa ei ollut paljoa rahaa, mutta perhe oli onnellinen.

Nyt perheenjäseniä tuskin edes näkee kun kaikki tienaavat ympäri vuorokautisissa töissään.

Ja koska nainenhan ei voi asettua kotiin, niin naisenkin pitää tehdä tämä sama rumba. Lopputulos on se, että kotona ei ole ketään hoitamassa vauvaa.

Kyllä ennenkin tehtiin töitä, mutta ei oltu töissä koko yötä ja tavoiteltu hienoja titteleitä. Aina se on jostain pois.

Vierailija
368/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän että olen kykenemätön isäksi, kuten minunkin isäni oli. En pysty kiintymyssuhteisiin, koska minulla ei ole sellaista koskaan ollut, ei edes äitiin ja isään, koska he eivät osoittaneet minuun kiinnostusta. Siitä suvun perinne jatkuukin luontevasti, eli minäkään en ole kiinnostunut ihmisistä. En ole seurustellutkaan koskaan. Tällainen syy minulla, tuskin kovin yleinen kuitenkaan.

Seksiä kyllä tekisi mieli.

M38

Vierailija
369/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kun yllä sanottiin.

Jos nainen ei halua minua ollessaan kukkeimmillaan, miksi hän saisi minut ollessani parhaimmillani? Jos minun on tyytyminen jo vähän rupsahtaneeseen jolla on jo kiire lisääntyä, miksi ei nainen tyytyisi kaljuuntuneeseen ja mahakkaaseen jolla on jo kiire lisääntyä?

Jos yli 50% pareista eroaa, 80% eroista päättää nainen, ja useimmissa tapauksissa fyffeä siirtyy mieheltä naiselle, miksi helvetissä raataisin yhteisen omaisuuden eteen kun todennäköisimmin saan vain takkiini?

Jos naisen mielestä miehen pitää olla miehekäs, mutta naisen ei tarvitse olla naisellinen (koska alistaminen ja sorto), miksi vaivautuisin ottamaan miehen roolin?

Ja minkä helvetin takia naiset ovat niin lihavia? Jos ei kiinnosta pysytellä normaalipainoisena, miksi minua kiinnostaisi työnteko tai aloitteellisuus? Maataan sitten yhdessä läiskyttämässä pleikkaa ja popsitaan niitä herkkuja.

Ja mikä olikaan kysymys? Siis lasten hankkiminen?

Ööö. Oletteko nyt ihan tosissanne?

Häh, puhut ihan kuin kaikki noin 30-kymppiset naiset olisi rupsahtaneita ja ylipainoisia akkoja. En tajua. Olen 31v. ja minä ja ystäväpiirini naiset, samaa ikäluokkaa, olemme kaikki hyvin itseämme hoitavia, liikkuvia ja omat työt omaavia naisia, joukossa useampia äitejä. Meillä on mieheni kanssa yksi lapsi, eikä hän ole halukas hankkimaan toista ainakaan pariin vuoteen (poika on nyt 3v.) taloudellisen tilanteen takia. Allekirjoitan kyllä sen että miehet saattavat ajatella tulevaisuutta rationaalisemmasta näkökulmasta mutta kyllä miehetkin niitä lapsia haluavat! 

Vierailija
370/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes kysyä miehiltä jos ei hyväksy vastauksia? :D

Ihan selkeästihän tästä hahmottuu syyt

- sinkkuelämä on antoisempaa nykyään (koskee naisiakin, naisille seksin saanti helpompaa, mutta ehkä lisääntymisvietti kuitenkin voimakkaampi?)

- taloudellinen epävarmuus (koskee naisiakin)

- diili ei ole reilu, koska vaatimuksia miehille lisätty ja vaatimuksia naisille vähennetty

- nainen haluaa miehen parhaassa iässä (28-35) muttei anna miehelle omaa parasta ikäänsä (18-25)

- ei turvaa vanhuudessa, miehet nakataan usein pihalle kun lapset on kasvatettu ja talous turvattu

- naiset vähemmän naisellisia kuin ennen. Erityisesti lihavuus merkittävä turn-off. Miehen kuitenkin oltava miehekäs. Ja päälle hallittava tunnejutut

Olisiko siinä tärkeimmät?

Eipä Suomessa ole koskaan ollut prinsessa-tyyppisiä naisia, edes silloinkaan, kun oli heikossa asemassa.

Olen naisellinen pitkissä punaisissa hiuksissa ja vartalonmyötäisaä vaatteissa, mutta mitään kilttiä ja avutonta minusta ei saa. Nostan samaan aikaan rautaa, hakkaan nyrkkeilysäkkiä ja osaan puolustaa itseäni. Tälle naiselle avataan ovi, mutta hän osaa itse tarttua aseisiin. Olen jo monestikin saanut aisoihin väkivaltaiset ihmiset enkä silti ole feministi. Liikanaisellisuus vain sitten aiheuttaa sen, miksei naiset osaa kyseenalaistaa monikulttuurisuutta, kulttuurimarxismia ja feminismiä. Itse luon uudenlaisen naisellisuuden, rautaisen naisellisuuden, jossa naisella on lupa vaikka lyödä, jos tätä uhataan.

Alapeukku sille, ettet muka ole feministi. Olet omaksunut sen pilkkasanaksi, mikä onkin naisten oikeuksien vastustajien tavoite.

Olet feministi, jos esim käytät ehkäisyä, voisit harkita aborttia, käyt äänestämässä ja sinulla on oma pankkitili.

Käytän ehkäisyä, mulla on oma pankkitili, hyväksyn abortin riippuen tapauksesta, mutta ehkäisynäkeinona en pidä sitä.

Radikaalifeministi voisin olla, jos pitää joksikin alkaa. Radikaalifeministit eroavat liberaalifeministeistä siten, että he eivät kannata ahtaita sukupuolirooleja, mutta eivät kiellä sitä, että naisissa ja miehissä on eroja.

Liberaalifeministit sen sijaan ajattelee, että ihminen voi valita sukupuolensa kuin uskontoa ja pinkkiä pukevat pojat tai sinistä pukevat tytöt laitetaan transtermin alle tai jonkun muun sukupuolen edustajaksi.

Itse puhun kuitenkin tasa-arvosta, enkä feminismistä. On ärsyttävää, kun jotkut liberaalifeministit tekee artikkeleita tai kirjoituksia vahvoista naisista ja sitten jotkut ihmiset leimaa ne feministinen kitinöiksi. Feministien ei pitäisi omia itselleen ihailemiani lapsuuden fiktiivisiä ihailemiani naissankareita tai tosielämän sankarittaria, koska sitten sen feministi-leiman saa helposti, jolloin kaikki valtavirrasta poikkeavat naiset ovat feministejä.

Olen jo nörttityttönä saanut epäilyjä feminismistä, kun olenkin maininnut jonkun naispuolisen pelihahmon esikuvakseni ollessani nuorempi. Siinä saanut sitten kumota ja tuonut esiin toisenlaisia näkökulmia, joissa feministit kitisee naissankarien muodoista ja seksikkäästä ulkonäöstä. Onhan nuo feministit aika lailla ailahtelevaa porukkaa, kinutaan naissankareita, mutta sitten se onkin vääränlainen ulkonäöltään.

Vierailija
371/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Highway kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas miehet ihan pokkana kehtaavat väittää naisten olevan vähemmän naisellisia kuin ennen. Se ei pidä paikkaansa. Miesten testosteronitasot ovat laskeneet. Miehet ovat nykyään epämiehekkäitä surkeita läskejä uhriutuja kitisijöitä. Miehekkäiden miesten seurassa naiset ovat naisellisia. Epämiehekkäiden miesten seurassa naiset ovat epänaisellisempia. Joten: mies, jos naiset ovat ympärilläsi epänaisellisia, se johtuu todennäköisesti sinun epämiehekkyydestäsi.

Tää on täysin totta, miehenä voin vahvistaa asian. Siis sen että miehekkäiden miesten seurassa naiset ovat naisellisia. On tullut näitä vastaan että käytös on aika verraten epänaisellista, mutta muuttuu paljon naisellisemmaksi heti kun flirttaa naisen kanssa. Epänaisellista en tarkoita pahalla, kukaan mimmi ei ole supernaisellinen prinsessa 100% ajasta, mutta niitä enemmän maskuliinisia piirteitä vedetään vähän jemmaan ja tuodaan esiin feminiinisiä siinä vaiheessa kun kiinnostus selkeästi herää jätkään.

Se on ihan kiva muutos ja tottakai toimii siinä kanssakäymisessä. Ei se mimmi kuitenkaan miehekkäällekkään ja pitämälleen jätkälle ole pidemmässä suhteessa 100% ajasta niin naisellinen, joka on täysin normaalia. Ei mieskään ole maskuliinisimmillaan 100% ajasta. 

Miesten tippuneista testosteronitasoista, ainakin tätä mussutusta tuntuu olevan paljon enemmän nykyään. Jotkut jätkät käyttäytyy kuin teinitytöt pahimpina päivinä, ja proaktiivisuus ja oma-aloitteisuus tuntuu olevan vähän hukassa välillä. Joku tässä ketjussa muistaakseni mainitsi että tasa-arvon nimissä naisten pitäisi olla aloitteellisempia lähestymisessä, mutta itse pidän kyllä aloitteen tekemisestä ja tietyllä tapaa siitä haasteesta ja metsästyksestä. Ei mitään naisten aloitteellisuuta vastaan, mutta pidän kyllä itse aloitteen tekemisestä. Ehkä siinä sitten voi huomata missä ne testosteronitasot menee että miten halukas mies on niitä aloitteita tekemään.

Minusta kyllä saa naisellisen miehekkään miehen seurassa ripauksella rohkeutta ja vahvuutta. Mies avaa mulle oven ja kantaa raskaat kauppakassit, vaikka itselläni on hyvä lihaskunto kantaa ne. Hän hakkasi puut mökillä ollessa, kun minä tiskasin. Teen ns. naisten työt, mutta mulla on kodin ulkopuolella elämää. Olen sen verran aktiivinen nainen, joka kokee ja menee, ja pärjää ilman miehensä apuakin. Ei tarvitse olla miehen aina pelastamassa mua pulasta, vaan selviydyn itsekin mitä ikävimmistä tilanteista. Sen verran kun tuo mies on opettanut mulle ip-taitoja. Mikään periksi antava nainen en ole, vaan osaan hätistellä epämiellyttävät ihmiset pois.

Vierailija
372/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kertoo miehestä, jos hän vasta 3-kymppisestä eteenpäin on henkisesti niin kypsä, että hänet joku huolii suhteeseen? Laadukkaat miehet ovat seurustelleet siinä vaiheessa jo vuosikausia. Keskimäärin naisten ja miesten ikäero pariskunnilla on kaksi vuotta.

Vierailija
373/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Highway kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä saa naisellisen miehekkään miehen seurassa ripauksella rohkeutta ja vahvuutta. Mies avaa mulle oven ja kantaa raskaat kauppakassit, vaikka itselläni on hyvä lihaskunto kantaa ne. Hän hakkasi puut mökillä ollessa, kun minä tiskasin. Teen ns. naisten työt, mutta mulla on kodin ulkopuolella elämää. Olen sen verran aktiivinen nainen, joka kokee ja menee, ja pärjää ilman miehensä apuakin. Ei tarvitse olla miehen aina pelastamassa mua pulasta, vaan selviydyn itsekin mitä ikävimmistä tilanteista. Sen verran kun tuo mies on opettanut mulle ip-taitoja. Mikään periksi antava nainen en ole, vaan osaan hätistellä epämiellyttävät ihmiset pois.

Minä minä minä... Et viitsisi syyllistää niitä naisia ja miehiä, jotka joutuvat väkivallan kohteeksi.

Vierailija
374/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa todella pohtia sitä, miksi miehet eivät enää kelpuuta suomalaista naista kumppaniksi ja lastensa äidiksi, niin mimäpä kerron.

Katsokaa ympärillenne. Katsokaa tarkkaan, niin näette sen, että enemmistö naisista on ylipainoisia rupusäkkejä. Kuka sellaista haluaa tai himoaa? Ei kukaan terve mies.

Miettikää naisten todellisia luonteita. Jo pelkästään tätä palstaa lukemalla pääsee hyvään käsitykseen, miten vihamielinen, aggressiivinen ja moukkamainen suomalainen nainen on, kun saa ilmaista itseään täysin vapaasti.

Katsokaa ja kuunnelkaa äitejä. Vain TODELLA harvasta huokuu rakkaus lasta tai kumppania kohtaan. Miten ihmeessä sellaisen lapsesta voisikaan kasvaa tasapainoista ja tervepäistä yhteyskunnan jäsentä.

Lukekaa naisten typeriä länkytyksiä. Lähes kaikki ovat niin narsistisia, etteivät ikinä tule näkemään ja myöntämään, että heissä on todella vakavia vikoja ja puutteita.

Kuka sellaisia haluaa? No ei todellakaan kukaan terve mies.

Hommatkaa hyvät miehet kunnollisia naisia ulkomailta ja annetaan nämä suomihirviöt kuolla sukupuuttoon.

Voi kuule, sitä on odotettu. Mutta ei, ilmeisesti on mielekkäämpää roikkua palstalla haukkumassa suomalaisia naisia kuin tehdä asialle jotain ja hakea se eksoottinen daami jostain käsipuoleen. Eräänlainen saamattomuusennätys kai tuokin.

Sinun maailmaasi ei näemmä mahdu muuta kuin tämä typerien naisten valtaama foorumi. Jos olisit hiukan fiksumpi ja uteliaampi, tietäisit, että jo tuhannet suomalaismiehet ovat naimisissa ulkomaalaisten kanssa.

Vierailija
375/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Highway kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehekkyys ei ole se ongelma, vaan kriteerien painottuminen.

Asian vierestä on sanottavat, että ansaittu naismenestys tuskin on ongelma edes niille katkerimmille miehille, mutta minua ärsyttää suuresti kaltaisesi paskanjauhajien suosio naisten keskuudessa.

Vierailija
376/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa miehistä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi hyviä naisille. Alhaisesti koulutettu/työtön mies ei kelpaa korkeasti koulutetulle naiselle.

Vierailija
377/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen mamman pojan tai juoppo miehen kanssa ei kannata tehdä lapsia. Saat vielä lasten lisäksi miehestäkin lapsen. Tätä ongelmaa ei sentään ole ulkomaalaisen miehen kanssa joka ei pidä vaimoa jonain äitinä. Oon äiti lapsilleni, en miehelle. Miehen vaihdossa muutuin äitihahmosta prinsessaksi jota mies hemmottelee. Suomalaiset miehet on täysin paskoja tämän jälkeen.

Hyvä kun löytyi prinsessalle sopiva hovinarri.

Taidat vain olla katkera nainen kun et saa miehellesi olla todellinen prinsessa. Jokainen nainen haluaa tuntea olevansa prinsessa. Myönnä vain pois.

Vierailija
378/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että nyt kun mediassa puhutaan paljon alhaisesta syntyvyydestä ja pelotellaan sillä, niin naisia syyllistetään joka paikassa ihan kohtuuttomasti. Artikkeleista jää helposti kuva, etteivät koulutetut naiset kaipaa elämäänsä lapsia ja lykkäävät niiden hankintaa kunnes on monen kohdalla jo myöhäistä.

Musta kuitenkin tuntuu, että monissa parisuhteissa mies on se, joka sitä lapsenhankintaa haluaa lykätä. Ainakin omalla kohdalla ja monien kavereidenkin kanssa on näin: katsotaan vähän myöhemmin, ei vielä, työ täytyy olla ensin pisteessä X, pitää olla X määrä rahaa, tai auto, tai talo...tuntuu, että noita syitä olla hankkimatta lapsia löytyy loputtomiin! Haluisinkin siis kuulla, mistä se lapsettomuus parisuhteessa olevien miesten kohdalla johtuu? Halutaanko että kaikki olisi ns. valmista ennen vauvaa, ollaanko suhteessa väärään ihmiseen, onko omat harrastukset ja kaverit vielä tärkeämpiä, pelottaako oman elämän menetys, oma isyys tai onko huonoja lapsuusmuistoja? Painaako taloudelliset vai tunnesyyt enemmän? Eikö vaan haluta lapsia muttei kehdata sitä vauvakuumeilevalle kumppanille sanoa? Keskustelua, kiitos!

Minulla (mies 38) on hyvä työ ja asunnot (2 Suomessa, 1 Berliinissä) jo hankittu eikä velkaa.

Anteeksi nyt vaan, mutta jostain syytä en oikein innostu teistä, suomalaiset naiset. En halua perhettä kanssanne. En halua vaivata itseäni sen suuremmalla syväanalyysilla tuon seikan suhteen.

Matkustelen melko paljon, ja nyt olisi kiikarissa nainen Saksasta, Baijerin osavaltiosta. Ollaan tunnettu jo jonkin aikaa, ja tuntuu, että kaikki natsaa. Seksi ja aivan kaikki. Mielelläni ne lapsetkin hänen kanssaan tekisin.

Ei millään pahalla, mutta jotain selittämätöntä on suomi–naisessa ja suomalaisessa ilmapiirissä pielessä.

T. nimim. Vakka kantensa valitsee

Vierailija
379/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa miehistä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi hyviä naisille. Alhaisesti koulutettu/työtön mies ei kelpaa korkeasti koulutetulle naiselle.

Et luonnollisesti naisena ymmärrä, että koulutus ei mitenkään tee naisesta parempaa. Monesti nainen menee aivan pilalle ja sekaisin esim. yliopistossa.

Vierailija
380/6577 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko järkeä hankkia lapsia jos eron todennäköisyys on 50%? Ja miten käy miehille erossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi