Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puheet synnytystalkoista ovat oikeasti hirveän vastenmielisiä. Kukaan nainen ei lähde uhraamaan kehoaan jonkun yhteiskunnallisen syyn vuoksi...

Vierailija
21.11.2018 |

Ja kun noiden juttujen laukojina on lähinnä keski-ikäisiä miehiä, joilla ei oikeasti ole hajuakaan mitä raskaana oleminen ja synnyttäminen ovat.

Kommentit (715)

Vierailija
201/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs monella meni tunteisiin kun pitäisi tehdä edes jotain kantaakseen vastuun yhteiskunnastamme!

Maksan veroja, eikö riitä? Se on enemmän kuin monen muun maan kansalaiset tekevät koskaan oman yhteiskuntansa eteen.

Vierailija
202/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, siis todellakaan KUKAAN, nainen ei koske nykyajan miehiin pitkällä tikullakaan. Sovinisteja, vastuunpakoilijoita, kouluttamattomia tyhmyreitä. Miestä en tarvitse mihinkään, ja tän moni muukin nainen tajuaa. Elämä on mahtavaa ilman miehiä!

Kärsikää siellä ahtaissa neukkukuutioissanne ja pelatkaa pleikkaa, miehet! Jättäkää yhteiskunta ja elämä naisille. Teitä ei nyt vaan kaivata mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki edes pidä lapsista, miksi niitä pitäisi hankkia?

En pidä koiristakaan, joten en tule hankkimaan sellaista.

Vierailija
204/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla suomen naisille kivana yllätyksenä että sodan koittaessa ei miehet olekkaan valmiita uhraamaan itseään "yhteiskunnallisten asioiden" puolesta. Maanpuolustustahto on pelkkää bluffia jolla koetetaan tyhmin kansanosa pitää psyykeltään uhrautumisvalmiina.

Suurin osa naisista synnyttää ainakin sen yhden lapsen. Varsin moni useammankin. Suurin osa suomalaisista miehistä sen sijaan ei ole yhdessäkään sodassa ollut taistelemassa ja tuskin kukaan täällä toivoo että edes sellaiseen tilanteeseen joutuisivatkaan.

Synnytystalkoiden vertaaminen maanpuolustukseen sotatilanteessa on täysin absurdia. Ja jos välttämättä tällaisia asioita haluaa vertailla, pikemminkin pitäisi sitten kehottaa miehiä sotimaan kuin naisia synnyttämään. Siinä vertailussa kun naiset ovat selkeästi voitolla.

Sitten voitaisiin vertailla työpaikkakuolemia (97% miehiä) ja siviiliurotöitä (90% miehiä) ja esim.viihdealojen sukupuolijakaumaa riskien suhteen näyttää myös samanlaiselta; viihdetaiteilijoiden (näytöspainijat, duudsonit, amerikkalaisen jalkapallon pelaajat jne.) elinikäennuste ei ole hirveän korkea. Molemmat sukupuolet nauttivat näiden katsomisesta, mutta esiintyjät ovat lähinnä miehiä. 

Ei v*ttu mitä paskaa :D :D :D

No juu. On siinä sellainen hyvä puoli, että ansaitsevat elantonsa ihan itse. Toisin kuin kunnanvirastossa nukkuvat AV-mammat.

Vierailija
205/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehoaan? Sekö, kehon uhraaminen sinusta on lisääntymisessä se suurin este???

No tietysti siinä on tukku muitakin uhrauksia mutta tuo on se ensimmäinen josta lähdetään liikkeelle.

Mulla on kaksi lasta, enkä koe kyllä uhranneeni mitään, varsinkaan kehoani. Millä tavalla ajattelet, että lasten hankkiminen on kehon uhraamista?

On se uhraamista sellaiselle, joka lapsia ei itse halua, mutta joka jonkinlaisesta painostuksesta joutuu niitä hankkimaan. Vähän kuin itse joutuisit laittamaan itseesi peruuttamattomia lävistyksiä, tatuointeja ja halkaisemaan kielesi ja silvotuttamaan alapääsi jne, vaikka ajatus tuntuisi sinusta pahalta. Ja sen lisäksi vielä sitoutuisit huolehtimaan jostakin elollisesta lopun elämääsi, vaikka mieluummin tekisit jotakin ihan muuta.

Jos lapsen haluaa, niin on tietysti ihanaa saada vielä yhteiskunnan tuki omalle päätökselleen ja tuntea tekevänsä oikein.

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, ei kyllä ihme että Suomessa niin moni joutuu syömään mömmöjä mielenterveysongelmiin kun suhtautuminen elämän suurimpaan rakkauteen, minkä vanhemmuus tuo mukanaan, koetaan näin vastenmieliseksi.

Taidat itse olla lapsen vanhempi tai ainakin lapsia haluava ihminen. Moni kokee samanlaista rakkautta ja omistautumista sellaisia asioita kohtaan, jotka saisivat sinut voimaan pahoin. Meitä on moneksi.

Aamen, siunailu ja kätten päälleasettelu!

Itselläni on lapsia, en ole ikinä mitään uhrannut tai menettänyt mitään sen vuoksi, päinvastoin. MUTTA. Minä en oikeasti käsitä, että vaikka minulla on ihan ihanat kokemukset äitiydestä, miksi pitäisi vaatia, että kaikki naiset haluaisivat tai saisivat lapsia - varsinkaan, jos he eivät halua. Kyllä pakotettu vanhemmuus on todellakin pakotettua ja uhrautumista, jossa vielä uhrataan se viaton lapsi, joka ei varmasti haluaisi syntyä vanhemmille, jotka eivät häntä halua. Mitähän, jos me kaikki eläisimme omaa elämäämme, emmekä lähtisi tohtoroimaan toisten elämiä, kun ne eivät meille kuulu.

Mä ihmettelin tätä kehon uhraamista siksi, että se oli jotenkin yleistävä. En ole kellekään suosittelemassa lasten hankkimista väkisin, mutta ihmettelen tätä uhraamisretoriikkaa, joka lasten hankkimiseen liittyy. Minusta se tuntuu vanhempana epäkunnioittavalta ja uhriuttavalta.

Kun se raskaanaoleminen ja synnytys vaan on usein varsin brutaalia. Turha sitä parfymoida. Mutta mitä epäkunnioittavaa siinä on? Se on elämää ja oma valinta. 

Kun saat lapsen, samalla sekunnilla kehosi ulkonäkö ja ulkonäkö ja minäitse ylipäätään lakkaavat olemasta maailman tärkeimpiä asioita. Ulkonäöllä ei loppupeleissä ole juuri mitään tekrmistä onnellisuuden kanssa.

Täh? Miten ulkonäkö tähän liittyy? Mites se kohdunlaskeuma, aikuisvaipat, häntäluun hermovika, tyrä, peräsuolen repeämä ja kakkaviirut housuissa, stressi, selkävaivat....?

No miten nuo sitten lastentekoon liittyvät?

Vierailija
206/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietysti siinä on tukku muitakin uhrauksia mutta tuo on se ensimmäinen josta lähdetään liikkeelle.

Mulla on kaksi lasta, enkä koe kyllä uhranneeni mitään, varsinkaan kehoani. Millä tavalla ajattelet, että lasten hankkiminen on kehon uhraamista?

On se uhraamista sellaiselle, joka lapsia ei itse halua, mutta joka jonkinlaisesta painostuksesta joutuu niitä hankkimaan. Vähän kuin itse joutuisit laittamaan itseesi peruuttamattomia lävistyksiä, tatuointeja ja halkaisemaan kielesi ja silvotuttamaan alapääsi jne, vaikka ajatus tuntuisi sinusta pahalta. Ja sen lisäksi vielä sitoutuisit huolehtimaan jostakin elollisesta lopun elämääsi, vaikka mieluummin tekisit jotakin ihan muuta.

Jos lapsen haluaa, niin on tietysti ihanaa saada vielä yhteiskunnan tuki omalle päätökselleen ja tuntea tekevänsä oikein.

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, ei kyllä ihme että Suomessa niin moni joutuu syömään mömmöjä mielenterveysongelmiin kun suhtautuminen elämän suurimpaan rakkauteen, minkä vanhemmuus tuo mukanaan, koetaan näin vastenmieliseksi.

Taidat itse olla lapsen vanhempi tai ainakin lapsia haluava ihminen. Moni kokee samanlaista rakkautta ja omistautumista sellaisia asioita kohtaan, jotka saisivat sinut voimaan pahoin. Meitä on moneksi.

Itselläni on lapsia, en ole ikinä mitään uhrannut tai menettänyt mitään sen vuoksi, päinvastoin. MUTTA. Minä en oikeasti käsitä, että vaikka minulla on ihan ihanat kokemukset äitiydestä, miksi pitäisi vaatia, että kaikki naiset haluaisivat tai saisivat lapsia - varsinkaan, jos he eivät halua. Kyllä pakotettu vanhemmuus on todellakin pakotettua ja uhrautumista, jossa vielä uhrataan se viaton lapsi, joka ei varmasti haluaisi syntyä vanhemmille, jotka eivät häntä halua. Mitähän, jos me kaikki eläisimme omaa elämäämme, emmekä lähtisi tohtoroimaan toisten elämiä, kun ne eivät meille kuulu.

Mä ihmettelin tätä kehon uhraamista siksi, että se oli jotenkin yleistävä. En ole kellekään suosittelemassa lasten hankkimista väkisin, mutta ihmettelen tätä uhraamisretoriikkaa, joka lasten hankkimiseen liittyy. Minusta se tuntuu vanhempana epäkunnioittavalta ja uhriuttavalta.

Kun se raskaanaoleminen ja synnytys vaan on usein varsin brutaalia. Turha sitä parfymoida. Mutta mitä epäkunnioittavaa siinä on? Se on elämää ja oma valinta. 

Kun saat lapsen, samalla sekunnilla kehosi ulkonäkö ja ulkonäkö ja minäitse ylipäätään lakkaavat olemasta maailman tärkeimpiä asioita. Ulkonäöllä ei loppupeleissä ole juuri mitään tekrmistä onnellisuuden kanssa.

Täh? Miten ulkonäkö tähän liittyy? Mites se kohdunlaskeuma, aikuisvaipat, häntäluun hermovika, tyrä, peräsuolen repeämä ja kakkaviirut housuissa, stressi, selkävaivat....?

Taidat olla mun lääkäri joka ei myöskään nähnyt korrelaatiota saati kausaliteettia näiden asioiden välillä. Suosittelen pitäytymään lapsettomana niin kauan, kun asiaan ehkä joskus tulee korjaus.

Vierailija
207/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin alan uskomaan siihen että jos tänne tulisi sota, niin koviksena sotia pelikoneellaan leikkineet "pleikkari-pelaajamiehet" vikisevät maanpakoon kun naiset jää kehittelemään sotastrategioita ja älykkyydellään ja voimallaan voittavat vihollisen samalla kun miehen piileskelee :D Enkä ole edes koskaan ollut feministi mutta silti tuo on todennäköisyydeltään ainoa vaihtoehto! :D

Vierailija
208/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole suomalaiset miehet, sotaveteraanit, jotka tässä ovat kehonsa uhranneet yhteiskunnallisen syyn vuoksi!

Valittaja naiset, hävetkää!

Vierailija
209/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, onko Suomen johdossa nykyään jokin LESSUpuolue joka kehottaa lisääntymään???

Vierailija
210/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskeuma on, häntäluun hermovika on, peräsuolen repeämä on, peräsuoli-inkontinenssi on, paha vatsalihaserksuma on, ja yhdestä sektiosta kipeät kiinnikkeet on.

Monta vammaa tuli. Ja silti tekisin kaiken uudestaan! Lapset ovat ihania ja rakkaita, itse asiassa haluan niitä vielä lisääkin!

Vierailija
211/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla suomen naisille kivana yllätyksenä että sodan koittaessa ei miehet olekkaan valmiita uhraamaan itseään "yhteiskunnallisten asioiden" puolesta. Maanpuolustustahto on pelkkää bluffia jolla koetetaan tyhmin kansanosa pitää psyykeltään uhrautumisvalmiina.

Musta tää on kummallista länkytystä ihmiseltä, joka ilmeisesti on käynyt armeijan? Perustuslaissa sanotaan: ”Jokainen Suomen kansalainen on velvollinen osallistumaan isänmaan puolustukseen tai avustamaan sitä sen mukaan kuin laissa säädetään.” Sodanaikana tämä koskee niin miehiä kuin naisia, joten ihan turha ulista että olet yksin maasta vastuussa.

On pikkaisen eri asia auttaa vanhuksia jossain Raumalla kuin olla tähtäimessä itärajalla.

Kaikkea olen kyllä kuullut, mutta en, että synnytystä ja sotaa verrataan toisiinsa, vaikka olen eturintamalla taistelleen joukkuejohtajan ja lotan tytär. Ja viimeisestä sodastakin on kulunut yli 70v ja tulevaisuuden sodat ei kyllä käydä rajalla. Ja moni tuota aikana syntyneet eivät ole sotaa nähneetkään, vaan kuollut.

Naiset ovat kaikkialla maailmassa osallistuneet sotaan, myös Suomessa ja myös siellä eturintamalla vai mitenkä luulet muonituksen ja haavoittuneiden onnistuneen. Samoin viestintä tehtävissä, vaatehuolto jne. Ja kotirintamalla pyörittivit yhteiskunnan ja jos se olisi romahtanut sota olisi ollut merkityksetön.

Ja jo Suomen perustuslaissa, sukupuolesta riippumatta, jokaisella Suomen kansalaisella on velvollisuus puolustaa isänmaata.

Pieniä ne on silakat... sankarihaudoilla lepää noin 95000 miestä ja naisia..ehkä joitain satoja.

Eikö ole luonnollist, että miehet fyysisesti vahvempana sukupuolena sotivat? Teillä on muutenkin paremmat edellytykset kyseiseen toimintaan. Kautta aikojen miehet ovat sotineet, eivät naiset. Tehän niitä sotia yleensä haluattekin, emme me.

Niin eli mikä funktio naisille sitten jää?

Olla olemassa? Oletatko, että naisten pitäisi jotenkin erityisesti hyödyttää sinua oikeuttaakseen olemassa olonsa? Mitä hyvää sinä teet kellekään, jolla oikeutat olemassaolosi?

Miehuus on siitä hauska ominaisuus, että kaikki muiden miesten tekemä hyvä ripottelee kultapölyä kaikkien miesten päälle. Mutta lasten yllätyshyvänäpitäjät, rikolliset, alkkikset, syrjäytyneet, huumeveikot, masentuneet, pimahtaneet, väkivaltaiset jne, joista valtaosa on miehiä, ei vaikuta miehuuteen mitenkään. Itse asiassa edellisetkin on kaikki oman elämänsä kuuastronautteja toimitusjohtajia, vaikka ainut kokemus työstä on se kun opetteli kirjoittamaan kyseisen ja ainut kokemus avaruudesta on se kun humalassa sai turpiinsa toiselta mieheltä ja näki tähtiä.

Jos miehet ryhdistäytyisi niin naisetkin pääsisi sossupuolelta parempiin hommiin. Ehkä pitäs  vaan jättää niiltä miessyrjäytyneiltä rahat maksamati, olla pitämättä huolta siitä miesmasentuneesta ja alkkiksesta. Ehkä mieskodittomien pitäs vaan jäätyy hankeen.

Alan ymmärtää mitä se miehen putkinäkö tarkoittaa. Ymmärtämättömyyttä systeemeistä ja kokonaisuuksista.

Vierailija
212/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sodan tullessa naisten pitää tarttua aseisiinkin miesten puolesta, ullatuuuus!

Vierailija
213/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi kuntoon ja naiset lapsia hankkimaan vaikka HETI. Tämä on sydämen asialla.

Vierailija
214/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ”tiedostava” nykyteini on taas ottanut herneen nenään😂

Vierailija
215/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku käyttää sanaa synnytystalkoot, niin mielestäni se on leimaavaa vihapuhetta.

Vierailija
216/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tää on kummallista länkytystä ihmiseltä, joka ilmeisesti on käynyt armeijan? Perustuslaissa sanotaan: ”Jokainen Suomen kansalainen on velvollinen osallistumaan isänmaan puolustukseen tai avustamaan sitä sen mukaan kuin laissa säädetään.” Sodanaikana tämä koskee niin miehiä kuin naisia, joten ihan turha ulista että olet yksin maasta vastuussa.

On pikkaisen eri asia auttaa vanhuksia jossain Raumalla kuin olla tähtäimessä itärajalla.

Kaikkea olen kyllä kuullut, mutta en, että synnytystä ja sotaa verrataan toisiinsa, vaikka olen eturintamalla taistelleen joukkuejohtajan ja lotan tytär. Ja viimeisestä sodastakin on kulunut yli 70v ja tulevaisuuden sodat ei kyllä käydä rajalla. Ja moni tuota aikana syntyneet eivät ole sotaa nähneetkään, vaan kuollut.

Naiset ovat kaikkialla maailmassa osallistuneet sotaan, myös Suomessa ja myös siellä eturintamalla vai mitenkä luulet muonituksen ja haavoittuneiden onnistuneen. Samoin viestintä tehtävissä, vaatehuolto jne. Ja kotirintamalla pyörittivit yhteiskunnan ja jos se olisi romahtanut sota olisi ollut merkityksetön.

Ja jo Suomen perustuslaissa, sukupuolesta riippumatta, jokaisella Suomen kansalaisella on velvollisuus puolustaa isänmaata.

Pieniä ne on silakat... sankarihaudoilla lepää noin 95000 miestä ja naisia..ehkä joitain satoja.

Eikö ole luonnollist, että miehet fyysisesti vahvempana sukupuolena sotivat? Teillä on muutenkin paremmat edellytykset kyseiseen toimintaan. Kautta aikojen miehet ovat sotineet, eivät naiset. Tehän niitä sotia yleensä haluattekin, emme me.

Niin eli mikä funktio naisille sitten jää?

Olla olemassa? Oletatko, että naisten pitäisi jotenkin erityisesti hyödyttää sinua oikeuttaakseen olemassa olonsa? Mitä hyvää sinä teet kellekään, jolla oikeutat olemassaolosi?

Miehuus on siitä hauska ominaisuus, että kaikki muiden miesten tekemä hyvä ripottelee kultapölyä kaikkien miesten päälle. Mutta lasten yllätyshyvänäpitäjät, rikolliset, alkkikset, syrjäytyneet, huumeveikot, masentuneet, pimahtaneet, väkivaltaiset jne, joista valtaosa on miehiä, ei vaikuta miehuuteen mitenkään. Itse asiassa edellisetkin on kaikki oman elämänsä kuuastronautteja toimitusjohtajia, vaikka ainut kokemus työstä on se kun opetteli kirjoittamaan kyseisen ja ainut kokemus avaruudesta on se kun humalassa sai turpiinsa toiselta mieheltä ja näki tähtiä.

Jos miehet ryhdistäytyisi niin naisetkin pääsisi sossupuolelta parempiin hommiin. Ehkä pitäs  vaan jättää niiltä miessyrjäytyneiltä rahat maksamati, olla pitämättä huolta siitä miesmasentuneesta ja alkkiksesta. Ehkä mieskodittomien pitäs vaan jäätyy hankeen.

Alan ymmärtää mitä se miehen putkinäkö tarkoittaa. Ymmärtämättömyyttä systeemeistä ja kokonaisuuksista.

Näin. Sossupuolella naiset on töissä ja miehet asiakkaana. Siinä voi sitten miettiä kummasta on enemmän haittaa yhteiskunnalle.

Vierailija
217/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin alan uskomaan siihen että jos tänne tulisi sota, niin koviksena sotia pelikoneellaan leikkineet "pleikkari-pelaajamiehet" vikisevät maanpakoon kun naiset jää kehittelemään sotastrategioita ja älykkyydellään ja voimallaan voittavat vihollisen samalla kun miehen piileskelee :D Enkä ole edes koskaan ollut feministi mutta silti tuo on todennäköisyydeltään ainoa vaihtoehto! :D

Olet oikeassa! T. Ison firman bisnesstrategi, parhaat älyköt firmassamme on naisia

Vierailija
218/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi saada lapsia, koska minulta jouduttiin poistamaan kohtu 19-vuotiaana. Onko minulle tulossa jotain sanktioita? Joudunko työleirille käpyjä keräämään? Täytyyhän minun jotenkin korvata Suomelle että kehtasin sairastua vakavasti ja menetin lisääntymiskykyni 🙄 Suomalaiset kuolevat sukupuuttoon ja minä epänaisena en voi ottaa talkoisiin osaa! Antti, mitä mä teen?! 🤔

Vierailija
219/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne ole suomalaiset miehet, sotaveteraanit, jotka tässä ovat kehonsa uhranneet yhteiskunnallisen syyn vuoksi!

Valittaja naiset, hävetkää!

Niin, he olivatkin Miehiä sanan varsinaisessa merkityksessä. Nykyiset tissiposket eivät yllä lähellekään näitä Miehiä, joille isänmaan, naisten ja lasten puolustaminen oli kunnia-asia ja itsestäänselvyys. Nykyiset rimpulat eivät osaa muuta kuin ladella törkeyksiä näppiksiltään.

Valittajamiehet, hävetkää!

Vierailija
220/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista synnyttää ainakin sen yhden lapsen. Varsin moni useammankin. Suurin osa suomalaisista miehistä sen sijaan ei ole yhdessäkään sodassa ollut taistelemassa ja tuskin kukaan täällä toivoo että edes sellaiseen tilanteeseen joutuisivatkaan.

Synnytystalkoiden vertaaminen maanpuolustukseen sotatilanteessa on täysin absurdia. Ja jos välttämättä tällaisia asioita haluaa vertailla, pikemminkin pitäisi sitten kehottaa miehiä sotimaan kuin naisia synnyttämään. Siinä vertailussa kun naiset ovat selkeästi voitolla.

Sitten voitaisiin vertailla työpaikkakuolemia (97% miehiä) ja siviiliurotöitä (90% miehiä) ja esim.viihdealojen sukupuolijakaumaa riskien suhteen näyttää myös samanlaiselta; viihdetaiteilijoiden (näytöspainijat, duudsonit, amerikkalaisen jalkapallon pelaajat jne.) elinikäennuste ei ole hirveän korkea. Molemmat sukupuolet nauttivat näiden katsomisesta, mutta esiintyjät ovat lähinnä miehiä. 

Joku näytöspainijaksi tai jackassiksi ryhtyminen on vain täysin omaa typeryyttä, eihän sitä voi verrata mihinkään sotaan tai synnytykseen.

On se duudsonien homma rankempaa kuin synnyttäminen, vaikka sota on vielä rankempaa. 

Montakos lasta arvon hamsterimies on synnyttänyt? Sieltä puskista on taas hyvä huudella kokemuksen syvällä rintaäänellä. Voi j*malauta, pidä nyt se pääsi jo kiinni asioista joista et mitään tiedä. Tai oikeastaan: pidä vain se pääsi jo kiinni noin ihan yleensä.

/OT Chimp Out!

*eri

Tuo kaveri saa aina dissausta ja haukkumista, vaikka mitä sanoisi. Mammat on vetäneet herneet nenään joistakin hänen sanomisistaan ja ovat pitkävihaisia! Tässä vaikuttaa enemmän persoona, kuin asia. Katsokaa itse käyttäytymistänne seuraavan kerran kun puhutte yliksestä yms.

*sama/OT