Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on yllättävän paljon alle 170 cm pitkiä miehiä

Vierailija
20.11.2018 |

Ihan kaikissa ikäluokissa.
Itse olen 168 cm. Eli en mikään kovin pitkä. Kuljen lättänissä kengissä ja silti jokaisella reissulla kaupoissa yms.pk-seudulla vastaani tulee kymmenittäin miehiä, jotka ovat selvästi minua lyhyempiä ja hintelämpiäkin. Itse olen juuri normaalipainon ylärajalla.
Kuitenkin "virallisesti" alle 170 cm pitkiä miehiä ei taida paljon olla, eli valehtelevatko miehet pituutensa virallisestikin?
Lisäksi olen huomannut, että olen suurinta osaa vastaantulevista naisista pidempi, vaikken itsekään mikään pitkä ole. Piti ihan mitata itseni, että olenko todellakin vain 168 cm ja kyllä olen.
Muilla samoja huomioita?

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 181cm

Minua usein luullaan noin 175cm seksi.

En ole lhava (housut 30") enka lihaksikas mutta painan 85kg. Luulen etta tallainen kokonaisuus lyhentaa minua.

M44

Kyllä 181cm ja 85kg on selkeästi ylipainoinen. Turha väittää ettet oo lihava. Tuota miten ihmeessä saat 30" vyötärön housuja päälle en osaa selittää. Ehkä toi 30" onkin niitten pituus.

Tarkotuis oli ilmaista, etta Suomalaisilla on suht leveita hartioita verrattuna esim UKhon

Minua jostain syysta aina pidetaan lyhyempana ja kapeampana jota olen. En tieda miksi

Esim takki pitaa olla kokoa 56 ja housut 48 jos pituus riittaa.

Samaten paidat on varsinkin UKssa valittava XL paasta.

Leveampi ruumiin muoto lyhentaa.

M44

Vierailija
102/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne alle 170cm miehet sitten piileskelevät?

Niitä ei ole armeijassa, kouluissa, eikä työpaikoilla. Eivät käy ostamassa ruokaa tai liiku muutenkaan yleisillä paikoilla.

Tilastollisesti kun niitä on lähemmäs 10% miehistä. Ala-asteen matematiikan kunnialla suorittaneet ymmärtävät että se on iso joukko.

Hipsterikahviloissa? 

sori, oli pakko ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen on väliä paljonko pituutta on?

Pointti on se, valehtelevatko miehet yleisesti ja virallisestikin pituutensa pidemmäksi kuin ovat, sillä miten on mahdollista 168 cm pitkän naisen törmätä moniin kymmeniin häntä itseään lyhempiin miehiin päivittäin. Siis otannalla, että sadasta vastaantulleesta miehestä jopa 40 on tätä naista lyhyempiä.

Ihmettelen, missä oikein liikut? Itse olen sua 10 cm lyhyempi, ja vastaan tulee vuosi vuodelta vain pitempiä ja pitempiä miehiä, 190-senttisiä on tosi paljon. Ja itseäni nimenomaan viehättää vähän lyhyemmät miehet, joten luulisin että olisin huomannut jos sellaisia useinkin tulisi vastaan. Ei edes vanhat papat ole yleensä alle 170.

No ethän sinä 158 cm pitkänä pysty arvioimaan miesten pituuksia, koska olet heitä huomattavasti lyhyempi.

Sinulle varmaan jo 165 cm pitkä mies näyttää "yli 170 cm pitkältä".

Olen 168 cm pitkä ja ihan Kampissa, Itiksessä, Jumbossa tulee joka reissulla useita kymmeniä miehiä, jotka ovat lyhyempiä kuin minä ja minulla ei ole korkoja jalassa.

Se, miten pituuden arvioin, niin yleensä hartiatasosta, heillä on hartiat alempana kuin minulla, silloin he ovat minua lyhyempiä.

Vierailija
104/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa huomioida ettei monissa maissa naisilla ole samanlaisia epärealistia pituusvaatimuksia. Taitaa jotkut euroopan maat ja usa/ca/aus olla ne ainoat missä on joku ihmeen pituusfetissi.

Eli jos olet alle 180cm ja edes jokseenkin komea niin pystyt helposti saamaan hotin 20v instamuijankin jos vaan vaihdat maisemia.

Kyllä nauratti kun tulin takaisin suomeen enkä kelvannut monille alle keskitason naisille baarissa. Tuli vähän sellainen olo että kyllä noilla on aika harhaiset kuvitelmat markkina arvostaan.

Sun markkina-arvo on just se, mikä sun kysyntäs on sillä hetkellä. Eli jos et kelvannut niille "alle keskitason naisille", niin sun markkina-arvos on alle keskitason.  Eli harhaiset kuvitelmat ovat omassa päässäsi.

Vierailija
105/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet näyttävät lyhyemmiltä, sillä ovat rakenteeltaan leveämpiä. Olen itse 176cm pitkä ja hoikka sekä pitkäsäärinen, mikä lisää pituusvaikutelmaa.

Miehekkyyden tekee mielestäni muut asiat kuin pituus. Rakenne, lihakset ja hyvä ryhti ovat tärkeitä. Esim. poliisina ja palomiehinä on yllättävän paljon lyhyitä, sporttisia miehiä.

Vierailija
106/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa huomioida ettei monissa maissa naisilla ole samanlaisia epärealistia pituusvaatimuksia. Taitaa jotkut euroopan maat ja usa/ca/aus olla ne ainoat missä on joku ihmeen pituusfetissi.

Eli jos olet alle 180cm ja edes jokseenkin komea niin pystyt helposti saamaan hotin 20v instamuijankin jos vaan vaihdat maisemia.

Kyllä nauratti kun tulin takaisin suomeen enkä kelvannut monille alle keskitason naisille baarissa. Tuli vähän sellainen olo että kyllä noilla on aika harhaiset kuvitelmat markkina arvostaan.

Sun markkina-arvo on just se, mikä sun kysyntäs on sillä hetkellä. Eli jos et kelvannut niille "alle keskitason naisille", niin sun markkina-arvos on alle keskitason.  Eli harhaiset kuvitelmat ovat omassa päässäsi.

Eli jos suomalaisen naisen mielestä kelpaa 20v lattari instamisulle muttei rumalle suomalaiselle naiselle niin sitten on pas ka markkina-arvo. Ookoo...

Kyllä me kaikki tiedetään että noi muijat istuu sinkkuna siellä baarissa siideriä lipittämässä sen takia kun ovat hinnotelleet itseänsä ihan väärin eikä kysyntä ja tarjonta kohtaa. Eikä tuollainen käytös koske vaan naisia. Kaveripiirissä on pari noita miehiä joille kelpaa vaan joku 16vee neitsyt supermalli ja ne haukkuu hyvännäköisiäkin naisia.  Toisaalta sitten eivät edes tavalliset naiset kiinnostu niistä ja taitaapi niillä olla vielä poikuus tallella.

Vierailija
107/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen on väliä paljonko pituutta on?

Pointti on se, valehtelevatko miehet yleisesti ja virallisestikin pituutensa pidemmäksi kuin ovat, sillä miten on mahdollista 168 cm pitkän naisen törmätä moniin kymmeniin häntä itseään lyhempiin miehiin päivittäin. Siis otannalla, että sadasta vastaantulleesta miehestä jopa 40 on tätä naista lyhyempiä.

Ihmettelen, missä oikein liikut? Itse olen sua 10 cm lyhyempi, ja vastaan tulee vuosi vuodelta vain pitempiä ja pitempiä miehiä, 190-senttisiä on tosi paljon. Ja itseäni nimenomaan viehättää vähän lyhyemmät miehet, joten luulisin että olisin huomannut jos sellaisia useinkin tulisi vastaan. Ei edes vanhat papat ole yleensä alle 170.

No ethän sinä 158 cm pitkänä pysty arvioimaan miesten pituuksia, koska olet heitä huomattavasti lyhyempi.

Sinulle varmaan jo 165 cm pitkä mies näyttää "yli 170 cm pitkältä".

Olen 168 cm pitkä ja ihan Kampissa, Itiksessä, Jumbossa tulee joka reissulla useita kymmeniä miehiä, jotka ovat lyhyempiä kuin minä ja minulla ei ole korkoja jalassa.

Se, miten pituuden arvioin, niin yleensä hartiatasosta, heillä on hartiat alempana kuin minulla, silloin he ovat minua lyhyempiä.

Ehkä sulla vaan on pieni pää. Ainakin jutuista päätellen se ei ole kovinkaan iso.

Vierailija
108/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaveripiirissä naiset on väliltä 152-172 9cm ja miehistä muutama lyhyt ~170cm ja noin kymmenen miestä 190cm. Itse oon 165cm ja mies 190cm. Veljistäni kaksi noin 170cm ja kaksi noin 190cm. Lasten ennuste on noin 166-176cm (tyttöjä).

Vierailija
109/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin lyhyempi ja kunnollinen mies.

Vierailija
110/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ketjun nimeltä suomessa yllättävän vähän hoikkia ja kauniita naisia ja heti tule pääsy kielletty. Siinä taas sitä mammojen kaksnaamaisuutta.

Vierailija
111/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin lyhyempi ja kunnollinen mies.

Se mitä mammat tekee ja sanoo on kaks täysin eri asiaa.

Vierailija
112/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alle 170cm miehiä on lähemmäs 10%, niin eipä se harvinaista ole.

Tiedossa on että naisten keskimääräinen pituustoive on niinkin realistinen kuin 185cm (miehillä 166cm, eli naisten keskipituus) ja ehdoton ei-raja tyypillisesti 172cm, jonka pituisia tai lyhyempiä miehiä taitaa olla about 30% miehistä.

Keskimääräinen pituustoivehan on ehdottomasti se raja, jonka alittavat miehet eivät mitenkää voi pariutua. Tätä osoittavat sekä tilastot että kaikkien ihmisten empiiriset havainnot. Yksikään alle 172-senttinen mies ei tiettävästi ole koskaan koko ihmiskunnan historian aikana pariutunut. On se surullista. :(

Vierailija
113/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos suomalaisen naisen mielestä kelpaa 20v lattari instamisulle muttei rumalle suomalaiselle naiselle niin sitten on pas ka markkina-arvo. Ookoo...

Kyllä me kaikki tiedetään että noi muijat istuu sinkkuna siellä baarissa siideriä lipittämässä sen takia kun ovat hinnotelleet itseänsä ihan väärin eikä kysyntä ja tarjonta kohtaa. Eikä tuollainen käytös koske vaan naisia. Kaveripiirissä on pari noita miehiä joille kelpaa vaan joku 16vee neitsyt supermalli ja ne haukkuu hyvännäköisiäkin naisia.  Toisaalta sitten eivät edes tavalliset naiset kiinnostu niistä ja taitaapi niillä olla vielä poikuus tallella.

Jos mies saa tuosta vaan hotin lattari-instamisun, niin miksi ihmeessä hän edelleen vonkaa rumia suomalaisia naisia? Onko hän jollain lailla vajaa? (Btw, siinä kyllä voi olla syy, miksei kelpaa edes rumalle suomitytölle. Se lattari kun ei kielivaikeuksien vuosi ehkä heti tuota älynlahjojen puutetta huomaa...)

Vierailija
114/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että kun lukee naisten ajatuksia pituudesta, tulee mieleen ilmoittautua mukaan Rooshin fat shaming-kampanjaan.

Lihavuudelle sentään voi tehdä jotain, ja se vaikuttaa terveyteenkin.

Miten lihavien ihmisten häpäiseminen liittyy tähän keskusteluun?

Vierailija
115/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että kun lukee naisten ajatuksia pituudesta, tulee mieleen ilmoittautua mukaan Rooshin fat shaming-kampanjaan.

Lihavuudelle sentään voi tehdä jotain, ja se vaikuttaa terveyteenkin.

Eihän tässä ketjussa ole kukaan haukkunut lyhyitä miehiä. Todetaan vaan faktat, että niitä lyhyitä miehiä on yllättävän paljon.

Jahas?

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti lyhyys on miehessä turn off. Ei voi mitään. En vaan koe lyhyttä miestä seksikkäänä, vaikka minkä kukaan pituudelleen voi.

Viides sivu ja YKSI tuollainen kommentti. Ihanko todella sinun pitäisi olla hillitön turn on jokaikiselle maailman naiselle, ennen kuin olis hyvä mieli?

Vierailija
116/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 181cm

Minua usein luullaan noin 175cm seksi.

En ole lhava (housut 30") enka lihaksikas mutta painan 85kg. Luulen etta tallainen kokonaisuus lyhentaa minua.

M44

kuulostaa oudolta mitat. Itse 182cm 75kg ja käytän 32" leveyden farkkuja.

Vierailija
117/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täähän on hyvä juttu, sillä käyn jostain syystä kuumana nimenomaan alle 170cm miehiin. Olen 165 ja olrn seurustellut itseäni lyhyemmänkin kanssa (163).

Vierailija
118/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikissa ikäluokissa.

Itse olen 168 cm. Eli en mikään kovin pitkä. Kuljen lättänissä kengissä ja silti jokaisella reissulla kaupoissa yms.pk-seudulla vastaani tulee kymmenittäin miehiä, jotka ovat selvästi minua lyhyempiä ja hintelämpiäkin. Itse olen juuri normaalipainon ylärajalla.

Kuitenkin "virallisesti" alle 170 cm pitkiä miehiä ei taida paljon olla, eli valehtelevatko miehet pituutensa virallisestikin?

Lisäksi olen huomannut, että olen suurinta osaa vastaantulevista naisista pidempi, vaikken itsekään mikään pitkä ole. Piti ihan mitata itseni, että olenko todellakin vain 168 cm ja kyllä olen.

Muilla samoja huomioita?

Kyllä, mutta 170 cm pitempiä miehiä on huomattavasti enemmän.

Vierailija
119/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein ketjun nimeltä suomessa yllättävän vähän hoikkia ja kauniita naisia ja heti tule pääsy kielletty. Siinä taas sitä mammojen kaksnaamaisuutta.

😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
120/128 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alle 170cm miehiä on lähemmäs 10%, niin eipä se harvinaista ole.

Tiedossa on että naisten keskimääräinen pituustoive on niinkin realistinen kuin 185cm (miehillä 166cm, eli naisten keskipituus) ja ehdoton ei-raja tyypillisesti 172cm, jonka pituisia tai lyhyempiä miehiä taitaa olla about 30% miehistä.

Keskimääräinen pituustoivehan on ehdottomasti se raja, jonka alittavat miehet eivät mitenkää voi pariutua. Tätä osoittavat sekä tilastot että kaikkien ihmisten empiiriset havainnot. Yksikään alle 172-senttinen mies ei tiettävästi ole koskaan koko ihmiskunnan historian aikana pariutunut. On se surullista. :(

😂😂😂😂😂😂

Menee ihan hervottomaksi koko ketju.