Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on yllättävän paljon alle 170 cm pitkiä miehiä

Vierailija
20.11.2018 |

Ihan kaikissa ikäluokissa.
Itse olen 168 cm. Eli en mikään kovin pitkä. Kuljen lättänissä kengissä ja silti jokaisella reissulla kaupoissa yms.pk-seudulla vastaani tulee kymmenittäin miehiä, jotka ovat selvästi minua lyhyempiä ja hintelämpiäkin. Itse olen juuri normaalipainon ylärajalla.
Kuitenkin "virallisesti" alle 170 cm pitkiä miehiä ei taida paljon olla, eli valehtelevatko miehet pituutensa virallisestikin?
Lisäksi olen huomannut, että olen suurinta osaa vastaantulevista naisista pidempi, vaikken itsekään mikään pitkä ole. Piti ihan mitata itseni, että olenko todellakin vain 168 cm ja kyllä olen.
Muilla samoja huomioita?

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että kun lukee naisten ajatuksia pituudesta, tulee mieleen ilmoittautua mukaan Rooshin fat shaming-kampanjaan.

Lihavuudelle sentään voi tehdä jotain, ja se vaikuttaa terveyteenkin.

Eihän tässä ketjussa ole kukaan haukkunut lyhyitä miehiä. Todetaan vaan faktat, että niitä lyhyitä miehiä on yllättävän paljon.

Jahas?

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti lyhyys on miehessä turn off. Ei voi mitään. En vaan koe lyhyttä miestä seksikkäänä, vaikka minkä kukaan pituudelleen voi.

Vierailija
62/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen on väliä paljonko pituutta on?

Naisille sillä on erittäin paljon väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
64/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen "mies":

- Lyhyt

- Laihaläski

- Ruma

- Autisti

- Neitsyt

- Katkera

-172cm

-sopusuhtainen

-ei ole kukaan ainakaan päin pärstää sanonut varmaan sitten yläasteen

-joskus kakarana as-diagnoosi anettu, so what?

-en ole

-en ole

Miten asperger on muka saanut seksiä?!

Saihan esim. Juicekin naisia.

Vierailija
65/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama pituus kuin sulla, ap, ja täysin saman huomion tehnyt.

Mutta jos maailmanlaajuisesti naisten keskipituus 160 ja miesten 180, onhan se selvää että näillä suomalaisten mitoilla (oliko ne 166 ja 178?) ollaan lähempänä toisiamme.

Vierailija
66/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "pituus" on 164cm. En ole antanut sen haitata itseäni. Kasvoin kuitenkin huomattavasti pidemmäksi kuin ennakoitiin.

Nettideiteissä ilmoitin pituuteni ihan rehellisesti, ja sen takia treffejä ei kai sitten oikein järjestynyt. Päätin sitten, että mun on parasta tavata ihmisiä ihan vaan perinteisellä tavalla kun siten kiinnostuneita naisia on löytynyt useammin.

En ole koskaan ottanut nokkiini siitä, jos joku ei ole musta kiinnostunut seksuaalisessa mielessä tai pidä mua parisuhdemateriaalina, kun ehdokkaita kuitenkin löytyy. Enemmän ottaa päähän mulle naureskelu ja se, ettei mua aina oteta vakavasti.

Mun näkökulmastani olen ihan sopivan kokoinen. Jos mua vertaisi koko maailman miehiin niin olisin kuitenkin aika keskikokoinen.

Vierailija
67/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen "mies":

- Lyhyt

- Laihaläski

- Ruma

- Autisti

- Neitsyt

- Katkera

-172cm

-sopusuhtainen

-ei ole kukaan ainakaan päin pärstää sanonut varmaan sitten yläasteen

-joskus kakarana as-diagnoosi anettu, so what?

-en ole

-en ole

Miten asperger on muka saanut seksiä?!

Ei kaikki aspergerit ole niitä stereotyyppisiä.

Vierailija
68/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 170cm "mies" = NAINEN

Vierailija
69/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos maailmanlaajuisesti naisten keskipituus 160 ja miesten 180, onhan se selvää että näillä suomalaisten mitoilla (oliko ne 166 ja 178?) ollaan lähempänä toisiamme.

Mistä lähteestä tuollaisia löysit?

Kiinalaiset ja Intialaiset ovat keskimäärin todella lyhyitä ja heitä on sentään merkittävä osuus maailman väestöstä. Muuallakaan kaukoidässä ei taida erityisen pitkiä keskimäärin kansat olla.

Olisiko joku eurooppa + pohjoisamerikka keskiarvo?

Vierailija
70/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että Suomessa on paljon itseäni pitempiä tai lyhyempiä miehiä ja naisia ja heissä on vielä se vika, että he ovat monesti itseäni vanhempia tai nuorempia sekä lihavampia ja laihempia ja jotkut jopa tummempia tai vaaleampaa, siis todellinen turn off.

Vierailija
71/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaiset ja Intialaiset ovat keskimäärin todella lyhyitä ja heitä on sentään merkittävä osuus maailman väestöstä. Muuallakaan kaukoidässä ei taida erityisen pitkiä keskimäärin kansat olla.

Ehkä se on laskettu maiden keskiarvojen perusteella, ei yksilöiden.

Vierailija
72/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikissa ikäluokissa.

Itse olen 168 cm. Eli en mikään kovin pitkä. Kuljen lättänissä kengissä ja silti jokaisella reissulla kaupoissa yms.pk-seudulla vastaani tulee kymmenittäin miehiä, jotka ovat selvästi minua lyhyempiä ja hintelämpiäkin. Itse olen juuri normaalipainon ylärajalla.

Kuitenkin "virallisesti" alle 170 cm pitkiä miehiä ei taida paljon olla, eli valehtelevatko miehet pituutensa virallisestikin?

Lisäksi olen huomannut, että olen suurinta osaa vastaantulevista naisista pidempi, vaikken itsekään mikään pitkä ole. Piti ihan mitata itseni, että olenko todellakin vain 168 cm ja kyllä olen.

Muilla samoja huomioita?

No enpä tiedä. Itse olen 178 cm pitkä ja suurin osa muista tuntemistani miehistä on +-3 cm tuosta. Sitten on suhteessa noin 50/50 niitä, jotka ovat tuota lyhyempiä/pidempiä.

Ei tuo 170 cm kuitenkaan miltään äärettömän lyhyeltä näytä, kuten 186 cm ei näytä äärettömän pitkältä, eli kahdeksan sentin vippaus keskimitasta suuntaan tai toiseen ei näytä vielä kovin erikoiselta.

Vierailija
73/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 cm pitkä nainen ja harvoin vastaan tulee minua pidempi nainen, mutta useimmiten kyllä pidempi mies. Pääkaupunkiseudusta puhun.

Vierailija
74/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on laskettu maiden keskiarvojen perusteella, ei yksilöiden.

Mitä virkaa sellaisella maailman keskipituudella olisi?

Vierailija
75/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pepusta revityt lukemat. Miesten keskipituus kansainvälisesti on 170 cm, ei 180 cm.

Vierailija
76/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 172 cm pitkä nainen ja kyllä tosiaankin olen monia miehiä pidempi. Tämä tulee esiin myöskin nettideittailussa jossa miehet ilmoittavat pituudekseen 170 cm.

Ja jotkut voivat olla alle tuon ilmoittamansa 170 cm.

Kuka mies ilmoittaa, että on vaikkapa 166 cm?

Kuka mies ylipäänsä ilmoittaa nettideiteissä pituutensa oli se mitä hyvänsä? Tai siis minkälaista seuraa sellaiset henkilöt oikein etsivät?

ohis

Vierailija
77/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olisi kysyntää sellaiselle tutkimustiedolle joka osoittaisi suomalaisten miesten huonouden mutta suomalaisten naisten parhauden kansainvälisesti arvioituna.

Vierailija
78/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 172 cm pitkä nainen ja kyllä tosiaankin olen monia miehiä pidempi. Tämä tulee esiin myöskin nettideittailussa jossa miehet ilmoittavat pituudekseen 170 cm.

Ja jotkut voivat olla alle tuon ilmoittamansa 170 cm.

Kuka mies ilmoittaa, että on vaikkapa 166 cm?

Kuka mies ylipäänsä ilmoittaa nettideiteissä pituutensa oli se mitä hyvänsä? Tai siis minkälaista seuraa sellaiset henkilöt oikein etsivät?

ohis

Varmaankin sellaiset (varsinkin miehet) jotka tietävät, että osa voi joko kiinostua tai syrjiä heitä juuri kyseisen tiedon pohjalta. Eikö ole kaikille parempi, ettei tule pettymyksiä tavattaessa ainakaan sen osalta?

Itse olen aina laittanut pituuden ja minusta on mukava tietää myös naisen pituus (painolla ei mitään väliä, kuvista kuitenkin näkee onko itseä viehättävä). Hah. Mutta mä preferoinkin hieman keskimittaa pidempiä naisia, niin ehkä siksi. Se kuitenkin on vain yksi tekijä viehättävyydessä.

Vierailija
79/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyiden miesten kannattaa pyöristää pituutensa. 151 cm pituus pyöristyy kahteen metriin.

Vierailija
80/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskipituus Suomessa on alenemaan päin.