Suomessa on yllättävän paljon alle 170 cm pitkiä miehiä
Ihan kaikissa ikäluokissa.
Itse olen 168 cm. Eli en mikään kovin pitkä. Kuljen lättänissä kengissä ja silti jokaisella reissulla kaupoissa yms.pk-seudulla vastaani tulee kymmenittäin miehiä, jotka ovat selvästi minua lyhyempiä ja hintelämpiäkin. Itse olen juuri normaalipainon ylärajalla.
Kuitenkin "virallisesti" alle 170 cm pitkiä miehiä ei taida paljon olla, eli valehtelevatko miehet pituutensa virallisestikin?
Lisäksi olen huomannut, että olen suurinta osaa vastaantulevista naisista pidempi, vaikken itsekään mikään pitkä ole. Piti ihan mitata itseni, että olenko todellakin vain 168 cm ja kyllä olen.
Muilla samoja huomioita?
Kommentit (128)
Useimmat lyhyetkin miehet hoitavat hommia, jotka ylettyy tekemään jalat maassa.
Olen 168cm/60kg ja poikaystäväni on samanpituinen ja muutaman kilon painavampi. Pienikokoinen mies siis, mutta mielestäni niin älyttömän kuuma, ikinä ei ole kenenkään muun kanssa ollut vastaavaa kemiaa. Oon aiemmin joidenkin miesten kanssa kokenut pienikokoisuuden häiritsevänä, mutta kummasti se ei haittaakaan yhtään, kun kunnolla kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut tasan kaksi alle 170cm miestä elämäni aikana ja luultavasti tutustunut satoihin miehiin. Että ei niitä manletei nyt oikeasti kovin paljoa ole.... AP taitaa vähän liioitella.
Pituusjakaumaien mukaan esim jenkeissä ainakin alle 170 cm aikuisia miehiä on 20%. Eli ei nyt NIIN harvinaista.
Sanoiko Ap kävelleensä Jenkeissä vai Suomessa? Miksi ihmeessä siis katsottaisiin jenkkitutkimuksia, kun meillä on omat kattavat terveystutkimukset, joissa miesten pituudet selvitetään viiden vuoden välein? Meillä ei todellakaan ole joka viides mies alle 170 cm, ei vaikka vanhainkodin papatkin lasketaan mukaan. Saati sitten jos puhutaan niistä keitä tuolla kaduilla ja kauppakeskuksissa vastaan kävelee.
Suomen sodissa palvelleet miehet s. 1896-1926 olivat keskipituudeltaan 172 cm.
Maailman ihmisten keskipituus naiset 154 cm miehet 166 cm. Esim Etelä-Koreassa naisten keskipituus on kasvanut 20 cm sadassa vuodessa.
150 cm mies ihan ok. Just ylettyy pää haarojen väliin. Voi kivasti lipoa pillua koko ajan. Teet ruokaa ni mies seisoo ja kieli syvällä pillussa.....ah ai että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut tasan kaksi alle 170cm miestä elämäni aikana ja luultavasti tutustunut satoihin miehiin. Että ei niitä manletei nyt oikeasti kovin paljoa ole.... AP taitaa vähän liioitella.
Pituusjakaumaien mukaan esim jenkeissä ainakin alle 170 cm aikuisia miehiä on 20%. Eli ei nyt NIIN harvinaista.
Sanoiko Ap kävelleensä Jenkeissä vai Suomessa? Miksi ihmeessä siis katsottaisiin jenkkitutkimuksia, kun meillä on omat kattavat terveystutkimukset, joissa miesten pituudet selvitetään viiden vuoden välein? Meillä ei todellakaan ole joka viides mies alle 170 cm, ei vaikka vanhainkodin papatkin lasketaan mukaan. Saati sitten jos puhutaan niistä keitä tuolla kaduilla ja kauppakeskuksissa vastaan kävelee.
Suomen sodissa palvelleet miehet s. 1896-1926 olivat keskipituudeltaan 172 cm.
Maailman ihmisten keskipituus naiset 154 cm miehet 166 cm. Esim Etelä-Koreassa naisten keskipituus on kasvanut 20 cm sadassa vuodessa.
Miten tuo liittyy siihen, että Ap:n mielestä todella monet miehet ovat Suomessa vuonna 2018 alle 170 cm pitkiä (mikä on höpöhöpöväite)?
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen "mies":
- Lyhyt
- Laihaläski
- Ruma
- Autisti
- Neitsyt
- Katkera
Ulkomaalainen MIES:
- Pitkä
- Lihaksikas
- Komea
- Sosiaalisesti taitava
- Kokenut ja itsevarma
- Positiivinen
Ulkomaalainen mies 30v (oikeasti 17v)
Vierailija kirjoitti:
Tein ketjun nimeltä suomessa yllättävän vähän hoikkia ja kauniita naisia ja heti tule pääsy kielletty. Siinä taas sitä mammojen kaksnaamaisuutta.
Women are wonderful