Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on yllättävän paljon alle 170 cm pitkiä miehiä

Vierailija
20.11.2018 |

Ihan kaikissa ikäluokissa.
Itse olen 168 cm. Eli en mikään kovin pitkä. Kuljen lättänissä kengissä ja silti jokaisella reissulla kaupoissa yms.pk-seudulla vastaani tulee kymmenittäin miehiä, jotka ovat selvästi minua lyhyempiä ja hintelämpiäkin. Itse olen juuri normaalipainon ylärajalla.
Kuitenkin "virallisesti" alle 170 cm pitkiä miehiä ei taida paljon olla, eli valehtelevatko miehet pituutensa virallisestikin?
Lisäksi olen huomannut, että olen suurinta osaa vastaantulevista naisista pidempi, vaikken itsekään mikään pitkä ole. Piti ihan mitata itseni, että olenko todellakin vain 168 cm ja kyllä olen.
Muilla samoja huomioita?

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on juuri yli 170cm (171) ja itse olen 155cm. Ei ole tullut mieleen että olisi liian lyhyt, mutta toki tän pituisena kaikki yli 165cm tuntuu "tarpeeksi pitkältä".

Vierailija
42/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen on väliä paljonko pituutta on?

Pointti on se, valehtelevatko miehet yleisesti ja virallisestikin pituutensa pidemmäksi kuin ovat, sillä miten on mahdollista 168 cm pitkän naisen törmätä moniin kymmeniin häntä itseään lyhempiin miehiin päivittäin. Siis otannalla, että sadasta vastaantulleesta miehestä jopa 40 on tätä naista lyhyempiä.

Tuskinpa sadasta vastaantulleesta 40 on alle 168cm. Tuttavapiirissäni on yksi kantasuomalainen joka on alle 170cm, Jos ulkotaustaiset kaverit lasketaan mukaan niin muutama kyllä, muttei läheskään 4/10.

Missä päin suomea asut? Tuskinpa ne lapissakaan noin lyhyitä ovat.

Pääkaupunkiseudulta tällainen huomio. En tässä ota huomioon Lähi-Idästä yms. tulleita, sillä he ovat oikestaan kaikki alle 170 cm pitkiä, kun taas suomalaisista ei kaikki ole noin lyhyitä, suomalaisista miehistä tällainen havainto, joka koskee ihan teineistä vanhuksiin.

Vanhuksissa on kyllä miniatyyri-ihmisiä, varsinkin naiset.

Pk-seudulla itsekin asun. Toi että kaikki lähi-itäläiset olisivat alle 170cm kyllä kertoo tarvittavan, eli sen että porvoosta kirjoitat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä harmittaa, kun näkee jumalaisen kauniin miehen, mutta sitten hän onkin tosi lyhyt. Tässä tulee mieleen esim TTK Aleksi.

Vierailija
44/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse vähän yli 170 cm ja korkokengät jalassa sen 180 cm. Siinä vaiheessa saankin jo katsella monen miehen päälakea.

Vierailija
45/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole erityisen pitkä nainen (170cm), mutta täytyy sanoa että yllättävän paljon on itseni pituisia tai max. 5cm pidempiä miehiä. Sen huomaa parhaiten kun käyttää korkokenkiä ja huomaa olevansa samanpituinen tai pidempi kuin useimmat miehet. Itse haluaisin pitkän miehen. Syynä yksinkertaisesti se että olen seurustellut lyhyiden miesten kanssa ja kaikille tuo oma pituus ollut iso ongelma jota yrittäneet pönkittää jollakin tavalla. Ja anteeksi vain, mutta pitkät ja "isot" miehet ovat muutenkin seksikkäämpiä.

Vierailija
46/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan asiaa ajatellut tai huomannut. Tv. Mies 188

Vierailija
47/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli jotain 174 kai ja mä oon 160, mutta poika on 184. Ja on kyllä isänsä poika, ettei tarvii epäillä.

Just niin kuin minulla, olen 172cm mies ja ex-vaimo 163cm silti poika 17v on +180cm ja kasvaa vielä. Ja juu on minun poikani.

Vierailija
48/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on kyllä taas niitä esimerkkejä siitä miksi kannattaa välttää suomalaisia naisia. Enpä kyllä halua naista joka ei vilkaisi päinkään jos olisin 5cm lyhyempi tai joka salassa toivoo että olisin joku 190cm+.

Vierailija
49/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli jotain 174 kai ja mä oon 160, mutta poika on 184. Ja on kyllä isänsä poika, ettei tarvii epäillä.

Just niin kuin minulla, olen 172cm mies ja ex-vaimo 163cm silti poika 17v on +180cm ja kasvaa vielä. Ja juu on minun poikani.

onks dna testit tehty?

Vierailija
50/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti lyhyys on miehessä turn off. Ei voi mitään. En vaan koe lyhyttä miestä seksikkäänä, vaikka minkä kukaan pituudelleen voi.

Kukaan ei tuota kysynyt, mutta päätit silti tulla ilmoittamaan. Hienosti tehty!

Vierailija
51/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40. Olen seurustellut elämäni aikana 168, 175, 176 ja 189 cm pitkien miesten kanssa. Kaikki kantasuomalaisia pk-seudulta. 

Vierailija
52/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alle 170cm miehiä on lähemmäs 10%, niin eipä se harvinaista ole.

Tiedossa on että naisten keskimääräinen pituustoive on niinkin realistinen kuin 185cm (miehillä 166cm, eli naisten keskipituus) ja ehdoton ei-raja tyypillisesti 172cm, jonka pituisia tai lyhyempiä miehiä taitaa olla about 30% miehistä.

Vierailija
53/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että kun lukee naisten ajatuksia pituudesta, tulee mieleen ilmoittautua mukaan Rooshin fat shaming-kampanjaan.

Lihavuudelle sentään voi tehdä jotain, ja se vaikuttaa terveyteenkin.

Vierailija
54/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172 cm pitkä nainen ja kyllä tosiaankin olen monia miehiä pidempi. Tämä tulee esiin myöskin nettideittailussa jossa miehet ilmoittavat pituudekseen 170 cm.

Vierailija
55/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 172 cm pitkä nainen ja kyllä tosiaankin olen monia miehiä pidempi. Tämä tulee esiin myöskin nettideittailussa jossa miehet ilmoittavat pituudekseen 170 cm.

Ja jotkut voivat olla alle tuon ilmoittamansa 170 cm.

Kuka mies ilmoittaa, että on vaikkapa 166 cm?

Vierailija
56/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen "mies":

- Lyhyt

- Laihaläski

- Ruma

- Autisti

- Neitsyt

- Katkera

-172cm

-sopusuhtainen

-ei ole kukaan ainakaan päin pärstää sanonut varmaan sitten yläasteen

-joskus kakarana as-diagnoosi anettu, so what?

-en ole

-en ole

Vierailija
57/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että kun lukee naisten ajatuksia pituudesta, tulee mieleen ilmoittautua mukaan Rooshin fat shaming-kampanjaan.

Lihavuudelle sentään voi tehdä jotain, ja se vaikuttaa terveyteenkin.

Eihän tässä ketjussa ole kukaan haukkunut lyhyitä miehiä. Todetaan vaan faktat, että niitä lyhyitä miehiä on yllättävän paljon.

Vierailija
58/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen "mies":

- Lyhyt

- Laihaläski

- Ruma

- Autisti

- Neitsyt

- Katkera

-172cm

-sopusuhtainen

-ei ole kukaan ainakaan päin pärstää sanonut varmaan sitten yläasteen

-joskus kakarana as-diagnoosi anettu, so what?

-en ole

-en ole

Miten asperger on muka saanut seksiä?!

Vierailija
59/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä miesvihaketjuja. Sori kun meidän joukosta ei teille kaikille yli 175cm/70kg keijukaisille riitä noita 190cm+/90kg komeita lihaksikkaita miehiä joita näköjään tarvitsette jotta tuntisitte itsenne siroiksi ja naisellisiksi. 

Miksette vaan suoraan sano että kaikki alle 180cm miehet pitäisi raahata jonnekin leirille ja laittaa kaasusuihkuun? Sitähän te ajattelette. Ettei vaan teille tulisi oksennusreaktio kun siellä ostarilla kävelette korkokengissä.

Vierailija
60/128 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä miesvihaketjuja. Sori kun meidän joukosta ei teille kaikille yli 175cm/70kg keijukaisille riitä noita 190cm+/90kg komeita lihaksikkaita miehiä joita näköjään tarvitsette jotta tuntisitte itsenne siroiksi ja naisellisiksi. 

Miksette vaan suoraan sano että kaikki alle 180cm miehet pitäisi raahata jonnekin leirille ja laittaa kaasusuihkuun? Sitähän te ajattelette. Ettei vaan teille tulisi oksennusreaktio kun siellä ostarilla kävelette korkokengissä.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂