Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Boohoo-palautuksista kokemuksia?

Vierailija
20.11.2018 |

Tilasin ekaa kertaa Boohoosta mekon, joka osoittautui ihan erilaiseksi kuin luulin.
Palautin sen, ja postimaksuakin meni yli 26 € ...
Mekko palautui Englantiin, mutta sain silti laskun postimaksuista 7,99 €.
Onko tämä ihan normikäytäntö? Pitääkö tämä vielä pulittaa?
Harmittaa hemmetisti, halvemmalla olisin päässyt jos olisin vain maksanut ja pitänyt sen kuppaisen mekon..
Viimeinen kerta kun sieltä tilaan mitään..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemuksia?

Vierailija
2/5 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boohoo on täyspaska. Itse sortunut tilaamaan kaksikin kertaa ja molemmilla kerroilla paketilla kesti tulla 3 viikkoa suomeen, vaikka briteistä tulee eli ihan suhteellisen läheltä. Tosiaan kokoni on 50 ja kahdesta 50 koon paidasta toinen oli aivan liian pieni ja toinen kuin mekko! Eikä siinä edes lukenut mitään ”t-shirt dress” ja mallinkin päällä näytti ihan paidalta.. ei enää koskaan. Vaatteiden laatukin kuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boohoo on täyspaska. Itse sortunut tilaamaan kaksikin kertaa ja molemmilla kerroilla paketilla kesti tulla 3 viikkoa suomeen, vaikka briteistä tulee eli ihan suhteellisen läheltä. Tosiaan kokoni on 50 ja kahdesta 50 koon paidasta toinen oli aivan liian pieni ja toinen kuin mekko! Eikä siinä edes lukenut mitään ”t-shirt dress” ja mallinkin päällä näytti ihan paidalta.. ei enää koskaan. Vaatteiden laatukin kuraa.

Mutta jouduitko maksamaan vielä palautuskustannuksien lisäksi heille postikulut?

Multa yritetään veloittaa niitäkin vielä..

Ja laatu oli kyllä kuraa.

-ap

Vierailija
4/5 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös huono kokemus Boohoosta. Tilasin sieltä neulepaidan kokoa XXL. Ei ollut todellakaan kyseistä kokoa nähnytkään, vastasi ennemmin kokoa M-L. Yritys mainostaa, että palauttaminen on helppoa ja ei tarvitse kuin lätkäistä palautusosoitetarra päälle ja vielä postiin. Missään kohden ei kerrottu, että palautuksen postimaksut kaatuu asiakkaan niskaan. Tämä selvisi kun otin yhteyttä Boohoon asiakaspalveluun. Postimaksu olisi ollut 19 euroa. Paita lähtee kirpparille myyntiin ja en suosittele tätä kauppaa kenellekkään!

Vierailija
5/5 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn tähän jos joku muukin lukee kokemuksia. Itse tilasin tällä viikolla äitiysvaatteita aika paljonkin.. Päätin, että jos ei mene itselle, niin myyn eteenpäin. Olivat kuitenkin sen verta edullisia. Mutta edelliseen poiketen, löysin kyllä heidän sivustolta tietoa, että Suomesta palauttaessa joutuu itse maksamaan postikulut, kun ovat "over the seas". Nyt vaan jännitetään, että miten nopeasti paketti saapuu perille ja onko mikään näistä sopivan kokoinen/mikään laadultaan.