Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI viikolla 22?

09.05.2006 |

Meille tulossa toinen IVF-hoito, onko ketään menossa samoissa?

File: lapsettomuutta takana 3,5 vuotta, joista hoitoja viimeisten 2,5 vuoden ajalla. Syynä mun epilepsialääkityksen laiskistuttama hormonitoiminta ja ekassa IVF:ssä tuli ilmi myös jotain munasolujen laatuongelmaa. Hoitoja on käyty läpi 4xIUI (ekasta plussa, kohdunulkoinen). Välissä luomutuulimuna ja sitten 03/2006 ekan IVFn tuoresiirrosta nega. Pakkaseen meni neljä alkiota, joita suunniteltiin siirrettäväksi männä viikolla, mutta kuolivat kaikki. Tämä näin lyhykäiseksi kertaukseksi. Hoidossa ollaan Fertinovalla.

Mukaan pinoon kaikki samoihin aikoihin hoidettavat!

Kommentit (158)

Vierailija
121/158 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu Cessi!

Vauvaliimaa myös sulle, että maha-asukki pysyy seuraavat 8 kk kyydissä =)

Omaa napaa:

Tänään on pp13, eilen illalla oli huonoa oloa. Mietin, kun suklaakaan ei oikein maistunut (ja yleensä olen perso suklaalle).. mutta en vielä päästä mopoa käsistä. Menkkamaiset kivut jatkuu, ja ne tulee yleensä illalla. Öisin herään siihen, kun munasajoihin sattuu. Venyttelen unissani, niin silloin... auts!

No, yksi päivä enää ja sitten tiedetään...

Heli: jokos olet testannut?

Tsemppiä myös Johannalle piinailuun!

Vierailija
122/158 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA!!!! Nyt alkaa rentoa odottelua...mulla ainakin kaikkea muuta kuin rentoa:)

Ja kuka ihme on keksinyt kaikenmaailman keskenmenot ym, pitäis sen olla niin että kun se sinne on laitettu sielä se kans pysyy 9kk!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/158 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin tuossa omanapaisen viestin, mutta nyt kerkeän kirjoittaa enemmän..

Sonjalla pahoittelut ja lohtuhali! Itse niin monta negaa testanneena tiedän kuinka kurjaa se on :( Mikään ei voi tuossa tilanteessa oikein lohduttaa kuin ehkä se että nokka kohti vaan uutta hoitoa. Vai onko teillä alkioita pakkasessa?

Johannallekin tsemppiä, menkkakivut voi tietää positiivista tulosta :)

Aamulla heräsin viiden aikaan ja ajattelin, että teenpä testin. Mut sitten tajusin, että olin juuri käynyt wc:ssä ja ajattelin vielä nukkua pari tuntia. Kaikkein ihmeellisintä oli, että nukahtaessani näin unta että tein kaksi positiivista testitulosta! Ja pettyneenä heräsin, kun se olikin ollut vain unta. Ajattelin kuitenkin testata alta pois, kun halusin luget lopettaa. Sydän pamppaillen ja kädet ristissä odotin testitulosta ja kuinka olinkaan onnellinen kun tikussa oli kaksi sinistä viivaa! Varsinkin kun en ollut siitä yhtään varma (esikoisesta päivää ennen testiä olin 90 % varma positiivisesta tuloksesta) Tämä oireettomuus vaan vähän huolettaa.. tänään on kyllä tuntunut painon tunnetta vatsassa, vähän kuin menkat olis tulossa (aamulla jo ajattelin, et ahaa, tänään ne siis alkavat) Piina siis jatkuu.. onkohan siellä elämää? Alkaako vuoto? Miten jaksan odottaa alkuraskauden ultraan? -huokaus-

Kovasti peukutan teidän plussien puolesta Heli, Nipsu ja Johanna!!! Oireenne ainakin kuulostavat hyvin lupaavilta!

Cessi ja tenavat pp 15

Vierailija
124/158 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasinkin tuossa, että teillä on pakkasalkioiden siirto edessä. Onnea tulevaan ja pas onkin niin paljon helpompi kuin hoito. Alkio siirretään oikeana ajankohtana ja se on siinä. Ei tarvi piikittelyjä sun muita..

Vierailija
125/158 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän sen kuului mennäkin! Hieno homma! Nyt onkin enää jäljellä minä ja nipsu huomenna ja Johanna hiukka myöhemmin. Kääk, nyt alkaa toden teolla jännittää...

Vierailija
126/158 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutuksen sanoista. On vielä masentunut olo mutta kai se tosta paranee ajan myötä. Täytyy toivoa että seuraava alkion siirto onnistuis.

Cessi onnea plussasta. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Helille ja Johannalle onnea piinailuun.

Vierailija
127/158 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja79, paljon voimia sulle nyt ja tulevaan!

Cessi ILOISET +++ ONNITTELUT sinne teille!

Vielä odotetaan plusjunan kasvamista täällä..

Veritesti näytti +++ tänään ja hcg oli 240. (kuulemma normaali, en noista arvoista niin tiedä)

Sen verran uskomattomalta tai siis epätodelliselta tuntuu ettei tiedä mitä ajatella. Tai tietenkin iloisia ollaan mutta vielä niin varovaisia. Mulla on ultra tossa 4. heinäkuuta, jos sydänäänet vaikka kuuluisivat silloin. On tää vaan niin epätodellista.. mutta totta =D

Ilmoitelkaas heti huomisia testin tuloksia, jännityksellä odotellaan siihen asti. bd bd bd

Vierailija
128/158 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Cessi!!

Ihanaa kuulla, että joillain nämä hoidot onnistuvatkin. Tuo uskoa tulevaan.. Joo, mulla testaus vasta ens vkolla, kuuluin oikeesti tonne vkon 23 pinoon, mutta kun siellä on niin hiljaista. Vaikka miten yrittäisin oireita bongailla, niin mitään ei oo. Koko ajan pelottaa, että milloin alkaa taas tiputteluvuoto (mikä enteilee aina menkkoja).

Elokuu: tsemppiä ultraan, toivotaan että kaikki menee hienosti.

Helin tulosta odottelen jännityksellä ja ketäs muita vielä olikaan..

Vierailija
129/158 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalea +! Mutta niin haalea että huolettaa. Onneksi pääsin Fertikselle veritestiin. Tulos tulee iltapäivällä jos hyvin sattuu. Tai voi mennä maanantaihinkin, mutta se nyt ei tässä konkurssissa paljoa paina. Oon ihan pihalla, yleensä testeistä on ollut kuitenkin varma mitä on ja nyt meinasin ensivilkaisulla tuomita negaksi, kunnes viivanpaikka alkoi vahvistua, vahvistui hiukan sen " sallitun" 10 min aikana, sanoisin että haamuksi. Mieskään pahus ei ollut kotona kun oli yötöissä niin etten voinut siltä kärttää second opinionia. Nyt tietenkin näkyy ihan selkeä viiva kun testi on kuivunut, mutta ihan isoin kirjaimin pakkaus kieltää katsomasta siihen enää silloin (olen katsonut). Aihetta juhlaan en vielä uskalla tästä repäistä, mutta kyllä tässä joku etappi taas on saavutettu, viime plussasta onkin jo taas melkein vuosi aikaa. Jospa kuitenkin kolmas plussa toden sanoisi...

En oikein tiedä mitä ajatella. Kerron sitten kun tiedän enemmän.

Vierailija
130/158 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyttääjä paljastuu, mutta ei se mitään, onnea ihan hirveästi helille!!! Ja muillekin plussanneille tietenkin, mutta tätä helin piinaa mä oon seuraillut silmä kovana...

Kuule älä niistä haaleuksista välitä, viiva on viiva ja sillä selvä!

Voi jee ja hilirimpsis, taidan syödä tän kunniaksi tuon toisenkin Daim-patukan... :)

ONNEA!

-kyttääjä-Osse

Vierailija
131/158 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivanvahvistussäteitä täältä! Jospa olis myöhäinen kiinnittyminen?

Peukutan hurjasti puolestasi että kaikki on ok db db db db db db db db

Mutta nyt täytyy kiiruhtaa töihin..

Vierailija
132/158 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

652 on hcg tänään, pp14...

Vierailija
133/158 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta,mahtavvaaa:)

On Niklaksella ollut homma hanskassa;)

Toivottavasti pystyt ottamaan coolimmin tämän alkuajan kuin minä, pelkään kuin hullu puuroo että se tulee pois...

Aikas mukavasti tämä ketju mennyt:) Onnea vielä:))

Vierailija
134/158 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu Heli, onnea sydämen täydeltä. Sinä, jos joku plussan ansaitset!!!

mirjana

Vierailija
135/158 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA HELI!!!! Ne ei ne viivan vahvuudet todellakaan kerro mitään. Nyt on sormet ja varpaatkin pystyssä että tämä onnistaisi!!

Onnea muillekin ketjun plussaajille ja pahoittelut neganneille. Voimia jatkoon!

Vierailija
136/158 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Heli!! Kyllä se viiva siitä vahvistuu. Täällä ketjussahan on tullut plussia.

Omasta tilanteesta: on jo aika epäonnistunut olo valmiiksi, tänään oli ihan pientä vuotoa lugejen seassa. Ja kaikilla tuntuu olevan jotain raskausoireita ennen plussaa, mulla ei mitään.

Vierailija
137/158 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, KIITOS! Leuka alkaa väpättää ja silmät vuotaa kun luen miten ihanasti mua tsemppaatte, niin pinoutujat kuin kyttäilijätkin ;-) Ootte superihania kaikki tyynni. Puss!

Johannalle haluisin sellaista sanoa, että vaikka tuo hcg-luku on mulla jo tuota luokkaa, niin silti ei tunnu ihmeellisiä oireita! Ei siis välttämättä korreloi eikä sunkaan kannata vielä huolestua. Mulla on ollut nyt muutamana päivänä alaselkäjomotusta ja jotain nippaisuja (mutta niistäkään ei ole voinut tietää vaikka olisi suolistossa kiertävä pieru) ja ok, jano. Mutta siinä abaut kaikki, ei mitään raflaavaa, ei mitään sellaista mitä ei olisi satunnaisesti ollut muutenkin ja takuulla ilman raskausyhteyttä. Plussaonnea!

Varovasti kyselen Nipsun kuulumisia?

Vierailija
138/158 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aamusta kävin jo katselemassa, että eikö vieläkään viestiä.

Ehdin jo huolestua ja aivan turhaan.

Hurjasi onnea ja paljon tarraliimaa!!

Sinä jos joku olet kyllä plussan ansainnut, meidän klubiemo!!

Ikävä sinua tulee, kun siirryt tuonne toiselle palstalle.

Mutta toivottavasti vierailet edelleen meitä piristämässä!!

Vierailija
139/158 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOOOOUH! Onpas siinä ollu vauvahormonia ropassa, heh! HUUUUURRRJAsti Onnea ja iloa ja vauvaliimaa, tarrasukkia vai mites se menikään...

Mulla vaan turvotus jatkuu ja vanhoista housuista menee jalkaan vaan murto-osa. Ne lämpimimmät tieteskin! Soitin jo klinikallekin ja kysyin turvotuksesta - kuuluu kuvaan ja tasoittuu? pikkuhiljaa vastattiin.

Onkos teillä tällaista ilmapallo oloa?

Missä Nipsu?

Vierailija
140/158 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikki!

No niin, se oli sitten totuuden hetki tänään.

Ajattelin ensin testata aamulla, mutta en sitten raaskinut herättää miestä, joten päätin jättää testaamisen iltaan.

No, arvaahan sen ettei mielessä pyörinyt muuta kuin raskaustesti, joten lähdin sitten aikaisemmin kotiin (onneksi meillä on liukuva työaika)...

Siinä sitten miehen kanssa tuijotettiin testiä, että tuleeko viivaa ja mietittiin, että tuli mitä tuli, yhdessä mennään eteenpäin. Minun kädet tärisi, kun pidin testiä ja tunnilta tuntuneen muutaman minuutin kuulutua viiva alkoi näkymään, haalea viiva, mutta viiva kuitenkin. Elämämme ensimmäiset kaksi viivaa! Kyllä siinä tunteet nousivat pintaan molemmilla...

Ajattelin tehdä uuden testin sit huomen aamuna aamupissasta... jos sitten tulisi vähän vahvempi viiva.

Olin kyllä aivan varma negasta, kun ei noita oireitakaaan ole... ei pahaa oloa, ei tissikipua, ainoastaan vähän nännit on arat... menkkakipuja on ollut koko ajan, tänäänkin kun testasin, olin aivan varma, että kohta alkaa vuoto... mut ei....

Eli oireista ei siis voi päätellä yhtään mitään =)

Aurinkoista viikonloppua! Ja tsemppiä Johannalle loppuun piinailuun =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän