Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Je_Ni!

09.05.2006 |

Hei,

Olipa todella ihanaa kuulla sinusta ja varsinkin raskaudestasi!

Palstailimme lapsettomissa samoihin aikoihin jokin vuosi sitten ja sinä olit aivan ihana tukija ja lohduttaja ja tsemppaaja. Tarinasi jäi mieleen ja olen kovasti toivonut, että teille suotaisiin suuri ihme. Ihan tuli kyyneleet silmiin, kun luin raskaudestasi.

Oikein paljon onnea ja kaikkea hyvää jatkoon!

Mupsi

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]SYDÄMELLISET KIITOKSET!!!!![/b]

Muistan hyvinkin, kun tuolla naapuripalstalla yhdessä jutusteltiin!!!

Mitäs Sulle kuuluu????

Oikein ihanaa kevään odotusta :)

Halauksin: Je_Ni...nyt jo rv 18+3

Vierailija
2/3 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, olet jo lähes puolivälissä! Vauvan liikket taitavat jo kohta tuntua, jos eivät jo tunnu - ihanaa aikaa.

Minä olen juuri palannut töihin hoitovapaalta. Meillä on 1v 2 kk -ikäinen poika, joka on meille suuri ihme. Lääkäri totesi 3. IVF:n jälkeen, että meillä raskausmahdollisuus on alle puolet siitä, mikä normaalisti. Mutta ihme tapahtui ja nyt hän jo juoksee vauhdikkaasti joka paikkaan ja tapailee sanoja.

Nyt mies haaveilee toisesta lapsesta, mutta minä en oikein tiedä, uskaltaako toisesta ihmeestä edes haaveilla. Karvaat pettymykset ovat vielä kovin hyvin muistissa. Ja tämä yksi suloinen pieni vipeltäjä riittää hyvin.

Oikein hyvää raskauden loppua sinulle, Je_Ni ja ihanaa, nautinnollista vauva-aikaa ja siitä eteenpäinkin!

Toivoopi

Mupsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tosiaan täällä ollaan jo näin pitkällä*itskin ihmeissään*Liikkeitä olen nyt tuntenut 2 viikkoa ja kyllä ne muksaukset saavat aina suupielet korviin :)

Ja teillä siellä pikku viikari ihanassa iässä.. ja isännän vauvakuume kasvaa :D Ymmärrän kyllä tosi hyvin sua, ne pettymykset ottivat itsellenikin niin koville välillä, että olen monesti ihmetellyt miten sitä suht selväjärkisenä tässä vielä ollaan.

Olen miettinyt, että kaippa sitä sitten saa jotain ehkäisyä ruveta käyttämään jossain välissä mikä tuntuu NIIN ristiriitaiselta ja hassulta, mutta kun kerta tämäkin masukki ihan luomusti sai alkunsa niin miksei sitten toinenkin.TOSIN: Mä olen enemmän kuin tyytyväinen tähän yhteenkin lapsoseen, mutta totta kai lisääkin saa tulla mikäli tullakseen sitten aikanaan:) Ihmeisiinhän on pakko uskoa, onhan täällä masussa nyt yksi sellainen.

Mulla on vielä viikko ja 2 päivää rakenneultraan, voi että olen ihan täpinöissäni jo nyt:) Meinataan mennä myös 4D ultraan ehkäpä siellä rv 21-22.

Ihanaa huomista Äitienpäivää sulle, saat varmasti kuningatar-kohtelua:)

Voi hyvin!

Toivottelee: Je_Ni 18+6...ja taas huomen viikot paukkuu, JES :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä