Elisa aloitti sabotoinnin liittymän siirron jälkeen
Moikka!
Uskomaton juttu, enpä olisi kotimaisesta firmasta uskonut, mutta pakko se on uskoa. Siirsin toissapäivänä oman ja miehen liittymän Elisalta kilpailijalle paremman diilin takia. Sain heti samana päivänä tekstarin, että soita tähän numeroon olet arvokas asiakas jne. Noh, ei siinä, tottakai soitin, koska ajattelin, että tarjoavat parempaa diiliä, mutta vielä mitä tarjosivat korkeampaa hintaa kuin meillä oli Elisan liittymät aiemmin, joten en tietenkään hyväksynyt. Samana iltana alkoi sitten mystisesti oma ja miehen netti puhelimessa reistailla ja 5G yhteys lähtee pois aina välillä ja tätä on nyt jatkunut tähän päivään.
Oikeasti siis Elisa kostaa asiakkaille, jotka vaihtavat pois? Tekisi melkein mieli tehdä joku rikosilmoitus tai jotain. Sikamaista toimintaa, olipa hyvä päätös meiltä vaihtaa pois!
Kommentit (14)
Höpöhöpö.
Odota vielä vajaa 2viikkoa. Antavat viimeisen tarjouksen joka on oikeasti hyvä.
Olen kuullut muutamalta vähän iäkkäämmältä tuota samaa.
Mä en ennen uskonut näitä juttuja, miten vaikeaa on operaatorin vaihto. Mutta kun itseni piti ottaa entiseltä työnantajalta lähtiessä oma (sinne mukana tuomani) numeroni mukaan ja samalla vaihtaa se toiselle operaattorille, niin voi hyvä luoja, mitä säätämistä ja ajan kuluttamista se oli. Mitä laillistettuja mafioita nämä operaattorit oikein ovat?
miten se voi kostaa, kun sulla ei ole enää koko liittymää
Annoin Elisalle tilaisuuden tarjota kunnon tarjous, kun määräaikainen liittymäni Telialla loppui mutta eipä kuulunut, joten jatkoin Telialla.
Ootko ihan pihalla? Näissä on siirtymäaika, siksi tekevät yleensä vastatarjouksia. Vielä on Elisan liittymä. Nyt valoja päälle siellä hei!
-OP
Kumma miten Elisalla ei voi muuten muuttaa saman firman sisällä laskutusliittymää latausliittymäksi muka jonkin teknisen ongelman takia. Jotta voisi hankkia latausliittymän, niin se Elisan puhelinliittymä pitäisi ensiksi vaihtaa Telian tai DNA:n liittymäksi. Vasta tuon mutkan jälkeen olisi mahdollista hankkia Elisan latausliittymä, jossa laskutus toimii samalla tavalla kuin prepaid-liittymässä mutta puhelinnumero pysyy samana kuin alkuperäisessä puhelinliittymässä.
Vierailija kirjoitti:
Sittarissa oli folio tarjouksessa.
Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ennen uskonut näitä juttuja, miten vaikeaa on operaatorin vaihto. Mutta kun itseni piti ottaa entiseltä työnantajalta lähtiessä oma (sinne mukana tuomani) numeroni mukaan ja samalla vaihtaa se toiselle operaattorille, niin voi hyvä luoja, mitä säätämistä ja ajan kuluttamista se oli. Mitä laillistettuja mafioita nämä operaattorit oikein ovat?
Samoin kävi minulle. Lopulta piti asiaa hoitaa sähköpostilla uhkailemalla koska siirto ei vaan onnistunut Elisalta toiselle operaattorille ja sulkivat liittymän viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kävi minulle. Lopulta piti asiaa hoitaa sähköpostilla uhkailemalla koska siirto ei vaan onnistunut Elisalta toiselle operaattorille ja sulkivat liittymän viikoksi.
Mulla taas oli monta kuukautta kestänyt taistelu DNA:n kanssa.
Menin Elisan lankaan ja ostin puhelinmyyjän tarjoaman huippudiilin. Ja sitten kun liittymänvaihdon ajankohta tuli, vanha liittymäni sulkeutui enkä ollut koskaan saanut Elisalta uutta ja mahtavaa liittymää enkä mitään sim-korttia. En yhtään mitään. Menin ostamaan uuden liittymän vanhalta operaattoriltani samaan vanhaan hintaan ja puhelimenkäyttöni jatkui vanhaan tuttuun tapaan mutta uudella numerolla mikä aiheutti vaivaa. Mutta Elisasta ei kuulunut koskaan mitään. Elisa vain sulki oman liittymäni ja siihen yhteistyö jäi. Minulla on toinenkin tarina Elisasta mutta sillä kerralla en astunut loukkuun.
Tyypillistä. Samalla tavalla 14 vrk ajan nopeus on hyvä, sitten droppaa. Eli heti kun sopimus on sitova, vedetään nopeus niin matalaksi kuin laki sallii. Ei jatkoon!
Miten joku on voinut koskaan edes ostaa elisan liittymiä. Sama kun ostais auton joka on rikki. ja tietää sen että on rikki.
Sittarissa oli folio tarjouksessa.