Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin vasta aamulla, "akku loppunut" niin ei voinut millään viestittää silloin yöllä että jää "kaverin sohvalle" nukkumaan

Vierailija
18.11.2018 |

kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.

Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?

Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.

Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.

Kommentit (213)

Vierailija
101/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai suhteen luottamusta mitata siinä, uskotaanko selvää valhetta? Jos toinen pettää, niin on syytäkin epäluottamukseen. Ei luottamus tarkoita sitä, että uskoo noin vain kaiken mitä toinen puhuu.

Eikös luottamus juuri sitä tarkoita. Luottamuksesta ei ole kyse, jos kaikille kumppanin sanomisille pitää olla aina kiistaton ja luotettava todistusaineisto, kolmannen osapuolen vahvistus tms. 

Jos todistetusti jää kiinni pettämisestä, niin sitten on tietenkin syytä epäluottamukseen, mutta epäluottamuksen perusteella ei voi olettaa toisen pettävän (jos ei toisin todista) tai valehtelevan. Typeräkin juttu voi olla totta tai valkoisen valheen takana muuta kuin se kaikkein pahin.

Voit järkeillä noiden käsitteiden kanssa miten haluat, mutta usein intuitio kertoo, jos kaikki ei ole kunnossa. Ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikkea pitää epäillä, mutta JOS epäilykseen on selkeä syy, niin luottamus on ihan oikeutetusti koetuksella.

Vierailija
102/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan meheeni täydellisesti. Kerran oli käynyt vähän hassusti, kun mies oli joutunut yöpymään kavereiden luona ja akku loppunut.. Kaverit olivat vielä jekuttaneet niin, että kun mies tuli aamupäivästä kotiin, niin kaverit olivat laittaneet hänen vehkeeseensä käytetyn kondomin, kyllä meitä nauratti. Voi sitä hupsua, kun ei ollut huomannut mitään.

Voi että. Ihana hömelö :D Sinua varmasti nauratti, kun rullasit kondomia pois paikoiltaan. Kaikkea sitä voi reissuilla tapahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan meheeni täydellisesti. Kerran oli käynyt vähän hassusti, kun mies oli joutunut yöpymään kavereiden luona ja akku loppunut.. Kaverit olivat vielä jekuttaneet niin, että kun mies tuli aamupäivästä kotiin, niin kaverit olivat laittaneet hänen vehkeeseensä käytetyn kondomin, kyllä meitä nauratti. Voi sitä hupsua, kun ei ollut huomannut mitään.

voi ettäläinen mitä jekuttamista!  :D :D

Vierailija
104/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ikäväkseni olin se baaripano. Mies vaivaantuneena aamulla sönkötti että ei ookaan ero ihan selvä ja he itse asiassa asuu yhdessä, nyt on vähän kurja mennä kotiin. Ei herunu sympatiaa. En tiedä kumpi oli pahempi, itseinho vai sääli hänen naistaan kohtaan.

Vierailija
105/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaverin puhelimella ei voinut sulle ilmoittaa syystä, että..?

Mies taitaa pitää sua tyhmänä ja vedätettävänä. Vaihtoon.

Mulla ex gimmakaveri teki just noin. Akku loppu. Oikeasti sammuttanut puhelimen. Aamulla himaan selittelee akkuaan, niin sanoin että kyllähän frendilläs on luuri, niin miks et soittanu siitä. Ei tullu mieleen kovassa kännissä.. Sanoin, että sano se kaveri kenellä olit yötä, niin soitan nyt heti sille... Josatin kumman syystä ei tullu nimeä, niin sanoin et olisit yrittäny edes vähän enemmän koska mua sä et vaan pysty vedättää ja lähdi kiitää siitä suhteesta.

Muistatteko puhelinnumerot ulkoa. Entä maistissa, muistuuko mieleen numero?

Toki tämä on mahdollista jos puolisolla on salainen numero, eikä hänellä ole Facebookia, instagramia eikä mitään muutakaan somea johon voisi kaverin tililtä laittaa viestin. Teoriassa mahdollista toki, mutta kun todennäköisyyden yhdistää muihin selityksen tekijöihin sammumisesta, akun loppumisesta ja mahdottomuudesta käyttää taksia, niin ei varmasti todellisuudessa tapahdu ikinä.

Vierailija
106/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ikäväkseni olin se baaripano. Mies vaivaantuneena aamulla sönkötti että ei ookaan ero ihan selvä ja he itse asiassa asuu yhdessä, nyt on vähän kurja mennä kotiin. Ei herunu sympatiaa. En tiedä kumpi oli pahempi, itseinho vai sääli hänen naistaan kohtaan.

kerro vähän itsestäsi. Miten baaripanoksi päädytään? Oliko ihan tietoinen valinta vai oletko vaan ajautunut niihin hommiin? Kuinka monta kertaa kuukaudessa suunnilleen olet baaripanona? Hyvät ja huonot puolet? Oletko nyt siinä missä halusitkin vai haluatko ehkä vielä elämältä jotain muutakin kuin baaripanoja?

Vierailija
107/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ex gimmakaveri teki just noin. Akku loppu. Oikeasti sammuttanut puhelimen. Aamulla himaan selittelee akkuaan, niin sanoin että kyllähän frendilläs on luuri, niin miks et soittanu siitä. Ei tullu mieleen kovassa kännissä.. Sanoin, että sano se kaveri kenellä olit yötä, niin soitan nyt heti sille... Josatin kumman syystä ei tullu nimeä, niin sanoin et olisit yrittäny edes vähän enemmän koska mua sä et vaan pysty vedättää ja lähdi kiitää siitä suhteesta.

Jos oman kumppanin numeroa ei muista, niin se on kyllä jokseekin kumma juttu. Oman kumppanin numeron sanoo vaikka koomassa. Ja kotiin kun palaa ja ilmottaa, että oli kaverilla, niin sen kaverin numeron saa, kun kumppani laittaa virtaa luuriin ja avaa luurin. Jos ei ole salattavaa niin se numerohan tulee tikkana näytölle.

Vierailija
108/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt yhden ryyppykerran aikana joskus useamminkin. Välillä pöydän alla tai sohvalla vähän unta ja dokaaminen jatkui. Ei mitään seksiä mielessäkään.

Sellainen ryyppääminen tietenkin hengenvaarallista juopolle ja jopa ulkopuolisillekin. Onneksi ne ajat ovat takana, nykyään olen raitis.

Vierailija
109/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulu "Poikien välisestä solidaarisuudesta"!

Vierailija
110/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai suhteen luottamusta mitata siinä, uskotaanko selvää valhetta? Jos toinen pettää, niin on syytäkin epäluottamukseen. Ei luottamus tarkoita sitä, että uskoo noin vain kaiken mitä toinen puhuu.

Eikös luottamus juuri sitä tarkoita. Luottamuksesta ei ole kyse, jos kaikille kumppanin sanomisille pitää olla aina kiistaton ja luotettava todistusaineisto, kolmannen osapuolen vahvistus tms. 

Jos todistetusti jää kiinni pettämisestä, niin sitten on tietenkin syytä epäluottamukseen, mutta epäluottamuksen perusteella ei voi olettaa toisen pettävän (jos ei toisin todista) tai valehtelevan. Typeräkin juttu voi olla totta tai valkoisen valheen takana muuta kuin se kaikkein pahin.

Tietenkin kumppaniin on hyvä luottaa, mutta itsestään ei silti tarvitse idioottia tehdä. Jos toinen on yön poissa ja akun takia ei ole saanut ilmoitettua, niin ensiksi kysytään miksi et soittanut kaveris puhelimesta tai laittanut viestiä siitä. Toinen, miksi et ladannut puhelinta. Jos ei ole laturia tai muuta vastaavaa, niin kotona oleva voi kysellä lisää jos jotain jää vaivaamaan. Sehän ei ole tenttaamista ja kuulustelua. Jos toisella ei ole salattavaa, niin hän antaa ne oikeat vastaukset itkemättä ja selittelemättä.

Minun mies ei ole koskaan pois ilmoittamatta, mutta kerran kävi näin ja hänellä oli akku loppunut. Hän yritti soittaa kaverina puhelimesta, mutta se puhelin tippui maahan ja meni rikki. No, en ihan niellyt tuota selitystä, koska tollanen täysin naurettava selitys. Akku loppu ja laverin puhelin tippuu maahan.

Mies sanoi, että laitoin facebookkiin sinulle myös viestin yöllä siitä mitä kävi. Ja samalla kaveri oli päivittänyt facebookkia aamuyöllä, että älkää yrittäkö soittaa koska puhelin tippu maahan just hajalle ja mua saa kiinni nyt facebookista pelkästään ja käyn päivällä ostaa uuden puhelimen. Mieheni ei vetänyt mitään puolustpuhetta, kun halusin tietää asiat. Hän kertoi niinku pitääkin. Totta oli joka sana. Vaikka luotan mieheeni ja en usko hänen ikinä pettävän, niin silti tollanen yhtäkkinen poissaolo harmittaa aika rankasti.

Vierailija
111/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerro vähän itsestäsi. Miten baaripanoksi päädytään? Oliko ihan tietoinen valinta vai oletko vaan ajautunut niihin hommiin? Kuinka monta kertaa kuukaudessa suunnilleen olet baaripanona? Hyvät ja huonot puolet? Oletko nyt siinä missä halusitkin vai haluatko ehkä vielä elämältä jotain muutakin kuin baaripanoja?

Kerropa sinä itsestäsi. Oletko aina ollut noin seksivastainen vai onko taustalla joku trauma? Vihaatko erityisesti sinkkuja joilla on seksielämä? Koska viimeksi olet tuntenut itsesi haluttavaksi?

Vierailija
112/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oman kumppanin numeroa ei muista, niin se on kyllä jokseekin kumma juttu. Oman kumppanin numeron sanoo vaikka koomassa. Ja kotiin kun palaa ja ilmottaa, että oli kaverilla, niin sen kaverin numeron saa, kun kumppani laittaa virtaa luuriin ja avaa luurin. Jos ei ole salattavaa niin se numerohan tulee tikkana näytölle.

Ei muista

Vierailija
113/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten muista. En ole koskaan soittanut puolisoni numeroon niin että syötän sen käsin.

Vierailija
114/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä hölmö ja naaivi mutta kai noin voi käydä?

Oletteko siis ihan sopineet että aina tullaan kotiin? Itsehän olen vielä parikymppinen ja käydään avomiehen kanssa molemmat ahkerasti ulkona, välillä tosiaan jäädään kavereille nukkumaan tai jatkoille aamuun asti. En ole ikinä odottanut miestä kotiin, jos hän on lähtenyt bilettämään oletan että jos aamulla ei näy niin on jäänyt kaverin sohvalle. Joskus muistetaan laittaa tekstaria, joskus ei.

Voihan olla että mieheni pettää minua jatkuvasti, mutta en ikinä itse ole pettänyt vaikka tekstarin olisin unohtanutkin. Plus meidän sohvalla nukkuu kyllä joskus miehenkin kavereita

Vierailija
115/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan muista mieheni numeroa enkä kyllä tunne ketään, joka muistaa. Ainostaan äitini numero on muistissa, koska se on ollut sama nuoruudestani asti, kun minulla ei vielä ollut omaa kännykkää. Jotenkin kummallista ajatella, että ihmiset opettelisi ulkoa jotain numeroita kun kerran on paljon muitakin vaihtoehtoja ottaa yhtyettä.

Vierailija
116/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku loppui.

Hirveä draaaaaaaaamako tästä piti järjestää???

Akut loppuvat. Virta loppuu niin puhelimesta kuin ihmisestäkin.

Vierailija
117/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä hölmö ja naaivi mutta kai noin voi käydä?

Oletteko siis ihan sopineet että aina tullaan kotiin? Itsehän olen vielä parikymppinen ja käydään avomiehen kanssa molemmat ahkerasti ulkona, välillä tosiaan jäädään kavereille nukkumaan tai jatkoille aamuun asti. En ole ikinä odottanut miestä kotiin, jos hän on lähtenyt bilettämään oletan että jos aamulla ei näy niin on jäänyt kaverin sohvalle. Joskus muistetaan laittaa tekstaria, joskus ei.

Voihan olla että mieheni pettää minua jatkuvasti, mutta en ikinä itse ole pettänyt vaikka tekstarin olisin unohtanutkin. Plus meidän sohvalla nukkuu kyllä joskus miehenkin kavereita

En ymmärrä, miksi se on jotenkin iso juttu? Jos ei ilmoita. Ihan kuin se tekstari estäisi pettämisen? Ja aikuinen ihminen jos on kyseessä kuitenkin... en ole ikinä ollut suhteessa, jossa on kotiintuloaikoja tai muita velvollisuuksia. Jos joskus jäisi ilmoittamatta, että on lähtenyt jatkoille niin se ei vaikuttaisi elämääni mitenkään. Nykyään tosin ei tule enää käytyä ulkona. Olen sitä mieltä, ettei aikuisen ihmisen tarvitse olla kenellekään tilivelvollinen enkä sellaista parisuhdetta haluaisi.

Jos toinen haluaa pettää niin siihen löytyy kyllä tilaisuus.

Vierailija
118/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan muista mieheni numeroa enkä kyllä tunne ketään, joka muistaa. Ainostaan äitini numero on muistissa, koska se on ollut sama nuoruudestani asti, kun minulla ei vielä ollut omaa kännykkää. Jotenkin kummallista ajatella, että ihmiset opettelisi ulkoa jotain numeroita kun kerran on paljon muitakin vaihtoehtoja ottaa yhtyettä.

ohan noita selityksiä.

Vierailija
119/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sai pimpsaa.

Vierailija
120/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Srdtrykä on monen lähtöön.

Harmi, ap, että sulle kävi noin.