Meillä töissä mä olen ainoa, joka tietää voivansa jonain päivänä vain lähteä ja lopettaa työt
Eikä tarvitse elellä toisten rahoilla. Mä olen ainoa, jolle se, että käy siellä paskapaikassa töissä on vain valinta. Muiden on pakko käydä, jos haluavat rahaa.
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän teillä ole edes eliittitaustaa. Ei sellainen voi tajuta asioita, joihin eliitillä on henkistä varaa.
ApMinulla on. Kesti kauan päästä tästä yli. Minulla on varakas suku ja halusin vaalia tätä. Vanhaa ja arvostettua sukua.
Ei se eloitti seuraa sinua. Se on sitä mitä sinä olet. Itse olen hyvässä työssä ja ok palkalla. Ihan utse tienattu omaisuus.Miten päästä siitä yli? Siis mistä? Kyllä mulle ainakin eliittitausta on henkinen(kin) perintö, ei oma asemani työelämässä niinkään, vaikka toki se rapauttaa sitä, ettei se enää niin paljon lapsille siirry. Tai ehkä se on myös osin geneettistä, poikamme on perinyt paljon minua ja on paljon "aristokraattisempi" luonnekin kuin tyttö. Hän esim. laati syntymäpäivilleen pöytään istumajärjestyksen hetkeä ennen kun vieraat tulivat ??? 👀 Itse en ollut sellaista "puffannut" :)
ApMiĺloin nämä pojan syntymäpäivät olivat ja mìssä
Nyt syksyllä heidän luonaan.
ApIhanaa että joku tuli
Etkä sinä oĺut paikalla
Olin kyllä. Ai "joku" tuli? Ne olivat kaverisynttärit, ääl iö.
Ap
Mummo oli rikas ja sen perusteella sä tunnet eliitin ajatusmaailman? Ei, vaan sen yhden tärähtäneen mummon.
Vierailija kirjoitti:
Mummo oli rikas ja sen perusteella sä tunnet eliitin ajatusmaailman? Ei, vaan sen yhden tärähtäneen mummon.
Mummo syntyi ja eli sen ajan eliittiperheessä.
Ap
Ja mummo eli koko elämänsä sitä elämää, sitä perintöä.
Ap
Mä olen jo niin rikas, että voin elää osingoilla kivikissan haaveilemaa elämää. Ai että naurattaa ajatella häntä raatamassa räkäisessä duunissaan. 👠💰🍸
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo niin rikas, että voin elää osingoilla kivikissan haaveilemaa elämää. Ai että naurattaa ajatella häntä raatamassa räkäisessä duunissaan. 👠💰🍸
Tasapainoista asennetta muita kohtaan voisit vielä kehittää :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan tasapainoisia ihmisiä elämääni. Tiedättekö mitä, minua arvostelevat ja haukkuvat av-pässit? Te ette sitä todellakaan ole.
ApAivan. Hae jatkossa ihmisiä muualta
Nyt ei ole sellaisia paikkoja, joista hakea, kaikki kiinnostava tekeminen maksaa. Sitten kun on, haen tietenkin.
Ap
Löydät varmaan seuraa kun rikastunut. Tätä jämme odottamaan.. Elämäsi tulee olemaan ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi minusta on hauskaa naureskella epätasapainoisille tärkeilijöille, jotka ovat sokeita itselleen.
Ap
Heh. Nyt kuvailit itsesi. Käynyt vuosikausia terapiassa, kuvittelee olevansa kuninkaallinen eikä myönnä itsessään olevan vikaa = kivikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko lulenut omia viestejäsi
Ehkä maailmasi nyt murtuu, mutta et voi tietää olevasi ainoa. Ei sitä kaikki todiaan näytä päällepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi minusta on hauskaa naureskella epätasapainoisille tärkeilijöille, jotka ovat sokeita itselleen.
ApHeh. Nyt kuvailit itsesi. Käynyt vuosikausia terapiassa, kuvittelee olevansa kuninkaallinen eikä myönnä itsessään olevan vikaa = kivikissa.
En minä ole sokea omalle tasapainoisuuden puutteellisuudelleni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOletko lulenut omia viestejäsi
Olen, enkä minä kuvittele noiden urpojen tvoin mitään mitä he itsestään. Epätasapainoisia paskakasoja, mutta luulevat "riittävänsä". Ehei...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä maailmasi nyt murtuu, mutta et voi tietää olevasi ainoa. Ei sitä kaikki todiaan näytä päällepäin.
Eiköhän se näkyisi, jos siellä olisi joku toinenkin, joka tietäisi jonain päivänä voivansa elää pääomatuloillaan. Tai siis jos se on jonkun tavoite tienaamalla, niin se ei ehkä näy, koska he ovat usein sen suhteen aika nöyriä.
Ap
Äitinikin on epätasapainoinen kusikyylä, joka ei tajua ettei psyykensä todellakaan ole rautaa. Säälittävä nolla ja luuseri.
Ap
Äiti on siis syyllinen epätasapainoisuudelleni. Sitä pitää oikoa eli hoitaa terapiassa. Sisimpäni on hyvinkin tasapainoisen ja rakastavan ihmisen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun mä olen. En mä sille mitään voi, että se on niille toisille pakollisempaa, kuin minulle.
ApSä olet mitä? En tajunnut ekan enkä tämän viestin pointtia, sorry :) Koita avata lisää?
Ainoa, joka tietää, ettei ole pakko käydä töissä edes kyseisessä paikassa. Ei ole ainakaan kukaan avautunut, että "ihanaa, että mulla on se toinenkin mahdollisuus" sadatellessaan menoa.
ApOk, kiitos kun avasit!
Musta tuntuu vähän oudolta tuo ennakkoasenne, että työ olisi ikävä pakko kaikille. Valitettavan monelle se sitä varmaan on, mutta ei kaikille. Esim. minä rakastan työtäni, ja tekisin sitä, vaikka saisin saman summan tekemättä mitään. Oppilaat ja opetustyö <3
Työ on hyvää myös mielenterveydelle. Onhan niitä masentuneita lottovoittajia, jotka ovat jättäneet duuninsa ja jäävät makaamaan sohvan pohjalle. Ja on niitä isojen rahojen perijöitäkin, jotka eivät meinaa löytää tarkoitusta elämäänsä. Toivottavasti sinulle ei käy niin <3
Äitini lannisti minua, siksi en ole löytänyt omaa minääni kiinnostavaa alaa. Äitini ei pitänyt minusta, eikä halunnut, että löydän itseni, olen itseni tai mitään sellaista.
ApSurullista :( Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti löydät rauhan <3
Kiitos :) Varakkaampana minulla on enemmän rahaa tehdä asioita, jotka olisivat lähempänä itseäni :) Ja etsiytyä paikkoihin, joissa olisi kaltaisiasi tasapainoisia ihmisiä :)
Ap
Mitkä asiat ovat lähempänä sinua itseäsi? Mitä haluat tehdä kun saat perinnön? Missä paikoissa haluaisit viettää aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että kuitenkin käyt siellä vaikka pidät sitä paskapaikkana ja halveksit työkavereitasi.
Niin, eikö olekin.
ApSaat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?
Joillekin on oikein elinehto kuvitella, että ovat muita parempia, vaikka olisivat oikeasti huonompia.
Normaalit ihmiset keskittyy omiin asioihin ja omaan vointiinsa, eivätkä vertaile tai tarvi muita määrittämään omia arvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun mä olen. En mä sille mitään voi, että se on niille toisille pakollisempaa, kuin minulle.
ApSä olet mitä? En tajunnut ekan enkä tämän viestin pointtia, sorry :) Koita avata lisää?
Ainoa, joka tietää, ettei ole pakko käydä töissä edes kyseisessä paikassa. Ei ole ainakaan kukaan avautunut, että "ihanaa, että mulla on se toinenkin mahdollisuus" sadatellessaan menoa.
ApOk, kiitos kun avasit!
Musta tuntuu vähän oudolta tuo ennakkoasenne, että työ olisi ikävä pakko kaikille. Valitettavan monelle se sitä varmaan on, mutta ei kaikille. Esim. minä rakastan työtäni, ja tekisin sitä, vaikka saisin saman summan tekemättä mitään. Oppilaat ja opetustyö <3
Työ on hyvää myös mielenterveydelle. Onhan niitä masentuneita lottovoittajia, jotka ovat jättäneet duuninsa ja jäävät makaamaan sohvan pohjalle. Ja on niitä isojen rahojen perijöitäkin, jotka eivät meinaa löytää tarkoitusta elämäänsä. Toivottavasti sinulle ei käy niin <3
Äitini lannisti minua, siksi en ole löytänyt omaa minääni kiinnostavaa alaa. Äitini ei pitänyt minusta, eikä halunnut, että löydän itseni, olen itseni tai mitään sellaista.
ApSurullista :( Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti löydät rauhan <3
Kiitos :) Varakkaampana minulla on enemmän rahaa tehdä asioita, jotka olisivat lähempänä itseäni :) Ja etsiytyä paikkoihin, joissa olisi kaltaisiasi tasapainoisia ihmisiä :)
ApMitkä asiat ovat lähempänä sinua itseäsi? Mitä haluat tehdä kun saat perinnön? Missä paikoissa haluaisit viettää aikaa?
Olen ajatellut, että sellaiset henkisen kasvun kurssit, retriitit, ryhmät tms, mutta itseasiassa nyt ajattelen, ettei sillä väliä, kunhan ihmiset siellä olisivat aidosti ja syväälisesti tasapainoisia. Eivätkä vain kuvittele olevansa ja käytä polttoaineenaan oikeasti muiden heikkouksia. Saa nähdä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että kuitenkin käyt siellä vaikka pidät sitä paskapaikkana ja halveksit työkavereitasi.
Niin, eikö olekin.
ApSaat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?
Joillekin on oikein elinehto kuvitella, että ovat muita parempia, vaikka olisivat oikeasti huonompia.
Normaalit ihmiset keskittyy omiin asioihin ja omaan vointiinsa, eivätkä vertaile tai tarvi muita määrittämään omia arvojaan.
Esimerkiksi tämä lause on juurikin merkki epätasapainoisesta ihmisestä. Joka haluaa käyttää "tasapainoisuutensa" polttoaineena muiden heikkouksia.
Ap
Jos he ovat siis olleet ilkeitä minulle, i tietenkään muuten. Epätasapainoisuus on jo ilkeyttä sinänsä.
Ap