Lastensuojeluilmoitus ilman aihetta? Voiko tehdä?
Voiko tehdä ilmoituksen jos ei osaa eritellä aihetta? Jos herää vaan huoli lapsesta?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun mielestä meidän perheestäkin pitäisi varmaan lasu tehdä, kun ulkoilut tapahtuu tällä hetkellä pääosin vasta klo 16 jälkeen. Johtuen pienestä vauvasta, jonka täytyy aamulla päästä päikkäreille jo ennen kuin esikoinen tai itse oltaisiin valmiita lähtemään ulos. Sitten tuleekin esikoisen päiväunet/välipala. Onneksi tilanne on vain väliaikainen ja itsekkin olen usein melko uupunut aamuisin, niin tuntuisi raskaalta lähteä vielä ulkoilemaan. Keksimme sitten yhdessä kivaa touhua sisällä (leipomista, askartelua yms muuta mukavaa), joten eiköhän lapset hetken selviä vähemmällä ulkoilulla.
Juu ihan varmasti leivotte ja askartelette! :)
Paljon mukavampaa se nyt on, kuin ulkoilla vesisateessa. :) Jos itse et harrasta tuollaisia perusasioita lapsesi kanssa, niin toki voi tuntua uskomattomalta, että joku jopa tykkää väkerrellä kaikkea yhdessä lapsen kanssa.
Kesällä ulkoilimme paljon. Jotenkin nämä ilmat nyt laskee mielenkiintoa lähteä ulos. Lapsetkaan eivät aina edes halua lähteä ulos, kun kysyn.