Kriisi hovissa? Jo kolme henkilöä on irtisanoutunut Harryn ja Meghanin palveluksesta häiden jälkeen – ”Alkaa vaikuttaa joukkopaolta”
Prinssi Harrylta ja herttuatar Meghanilta on irtisanoutunut yllättävän monta työntekijää viimeisen puolen vuoden aikana. Viimeisimpänä työpaikkansa jätti Meghanin henkilökohtainen assistentti.
Kommentit (695)
Vierailija kirjoitti:
Pöhköt. Luuletteko että oikeasti kuninkaalliset joutuisivat työpaikoilla kestämään samaa kuin tavikset kuten tiukkoja ohjeita esimiehiltä jne.? Oikeasti?
Minä en ole saanut tiukoja ohjeita esimiehiltä. On niin monenlaisia töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kuninkaallisten työnteko työelämässä on aina ollut vähän sellaista harrastamista, vai kuvitteletteko, että Eugeniella olisi pomo joka sanoisi: käypäs nyt hakemassa mulle kuppi kahvia.
Erityisen vaikea mun on kuvitella Chris O'Neilliä hakemassa pomolleen kahvia, vaikka hän nimenomaan on töitä tekevän kuninkaallisen maineessa.
Minun on vaikea kuvitella ketään viemässä pimolle kahvia. Saati henkilön joka on itse se pomo
Älä nyt. Juurihan tuossa yllä sanottiin, että työnteko on pelkkää harrastamista, jos ei vie pomolle kahvia.
Luetun ymmärtämistä jotkut voisivat täällä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos näissä jutuissa Meghanin hankaluudesta on perää (en siis väitä, etteikö olisi), niin ihmetyttää kuningattaren harrastama Meghanin suosiminen. Kuningattaren siunaus avioliitolle tuli naurettavan nopeasti parin tapaamisen jälkeen, Meghan pääsi heti mukaan kuninkaallisen perheen joulunviettoon (vaikka Kate ei päässyt sadankaan vuoden seurustelun jälkeen ennen avioliittoa), ja nyt peräti Meghanin äiti on kutsuttu ennenkuulumattomasti joulupöytään. Ajattelisi, että Meghanin täytyy olla kuningattaren silmissä oikein erikoisen ihana ihminen. Tai sitten kuningatar on sairas ja haluaa ehtiä tutustua Meghaniin ja tämän perheeseen kunnolla ennen kuolemaansa?
Ehkä oli pakko toimia nopeasti, onhan Meghan jo melkein 40 ja lapsia haluavat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näissä jutuissa Meghanin hankaluudesta on perää (en siis väitä, etteikö olisi), niin ihmetyttää kuningattaren harrastama Meghanin suosiminen. Kuningattaren siunaus avioliitolle tuli naurettavan nopeasti parin tapaamisen jälkeen, Meghan pääsi heti mukaan kuninkaallisen perheen joulunviettoon (vaikka Kate ei päässyt sadankaan vuoden seurustelun jälkeen ennen avioliittoa), ja nyt peräti Meghanin äiti on kutsuttu ennenkuulumattomasti joulupöytään. Ajattelisi, että Meghanin täytyy olla kuningattaren silmissä oikein erikoisen ihana ihminen. Tai sitten kuningatar on sairas ja haluaa ehtiä tutustua Meghaniin ja tämän perheeseen kunnolla ennen kuolemaansa?
Ehkä oli pakko toimia nopeasti, onhan Meghan jo melkein 40 ja lapsia haluavat...
Ehkä. Tai sitten jotain muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuiko sinusta, että olisi vielä lisää arvostetavaa ja ketju pitäisi saada ylös. Silloin EHKÄ on paikallaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi somaa jos MM heittäisi tukkavärkkinsä nurkkaan, paljastaisi todellisen muotonsa ja alkaisi olla ihan oma itsensä ilman joutavanpäiväistä esittämistä. Lapsuuden kuvissa on nätti kiharapää. Vähemmän tarvitsisi nähdä kömmähdyksiä jos saisivat oman toimiston pystyyn ja henkilökunnan jolla riittäisi harrastusta ja pinna molempien vaatehuolto ym ulkoisen suhteen. Nyt vaikuttaa että ovat vähän hukassa ja tuuliajolla.
Oli myös rako etuhampaiden välissä nuorena. Olisi pitänyt vaan, on persoonallinen lisä. Nyt näyttää tusinanukelta,
joka ei piirteiltään jää mieleen. Muistuttaa vahvasti äitiään kun vähän vanhenee, varsinkin jos se suu ei olisi aina niin leveästi levällään.Muut ihmiset ei mitenkään korjaa hampaitaan esteettisistä syistä. Varsinkaan ameriikassa
Me asumme Usassa, ja oikomislääköri juuri ehdotti, että nyt kun pojan hampaat on saatu Amerikan malliin täysin suoraan, hän tarkisti röntgenillä, ja kiillettä riittää sen verran paksusti, että voisi hioa pojan hampaat vielä samaan hintaan täysin täydellisen kokoisiksi. Kyse on siis tavallisesta valkoihoisesta 13-v pojasta, ei filmitähdestä, ei ihmisestä, joka pyrkii muuttamaan itseään, vaan se oli asia, mitä oikomislääkäri piti luonnollisena asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöhköt. Luuletteko että oikeasti kuninkaalliset joutuisivat työpaikoilla kestämään samaa kuin tavikset kuten tiukkoja ohjeita esimiehiltä jne.? Oikeasti?
Minä en ole saanut tiukoja ohjeita esimiehiltä. On niin monenlaisia töitä.
Samoin. Pitkän uran olen koulutettuna naisena tehnyt, enkä koskaan ole vienyt kahvia kenellekään, ja minua on aina kohdeltu oman alani asiantuntijana. Mitä olenkin.
En tiedä, miksi korkeakoulutettujen naisten pitäisi olla työelämässä duunarihommissa vain siksi, että puoliso on kuninkaallinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kuninkaallisten työnteko työelämässä on aina ollut vähän sellaista harrastamista, vai kuvitteletteko, että Eugeniella olisi pomo joka sanoisi: käypäs nyt hakemassa mulle kuppi kahvia.
Erityisen vaikea mun on kuvitella Chris O'Neilliä hakemassa pomolleen kahvia, vaikka hän nimenomaan on töitä tekevän kuninkaallisen maineessa.
Minun on vaikea kuvitella ketään viemässä pimolle kahvia. Saati henkilön joka on itse se pomo
Älä nyt. Juurihan tuossa yllä sanottiin, että työnteko on pelkkää harrastamista, jos ei vie pomolle kahvia.
Luetun ymmärtämistä jotkut voisivat täällä harrastaa.
Just niin tuossa yllä sanotaan. Eugenien työ on pelkkää harrastamista, koska pomo ei pyydä häntä tuomaan kahvia.
Varmaan joo YT:ssäkin kuninkaalliset on työelämässä samassa rivissä kuin muutkin.
Meghan kuulemma kirjoitti aikoinaan peitenimellä blogia elämästään nälkiintyvänä näyttelijänä:
https://www.express.co.uk/news/royal/923292/meghan-markle-secret-diary-…
Enkä nyt tarkoita TIGiä, vaan ajalta jolloin Meghan oli pelkkä extra:
Tällä palstalla on aina joku kuninkaallinen nainen hampaissa. Kohde vain vaihtuu.
Ennen Katesta oli pitkiä haukkumaketjuja. Madeleine oli myös vihan kohde. Aina innokkaasti verrataan johonkin mammojen mielestä parempaan. Madde oli paha, Victoria hyvä. Nyt Kate on hyvä, Meghan paha.
Jossain vaiheessa Madden haukkuminen alkoi kyllästyttää. Näin käy tässäkin tapauksessa, Meghan menettää kiinnostavuutensa.
Ihmeen paljon Meghanilla on näitä puolikas sukulaisia. Nyt joku Dooley astunut esiin. Antaakohan M isänsä tavata vauvaa.? Törkeää, jos ei anna,isä kuitenkin maksoi lottovoitolla opinnot.
Minäkin haukun vähän: Eihän se edes ole mitenkään kiinnostava.
Ihana oli se Charlesin 70-vuotiskuva, varsinkin epävirallinen versio. Harry on hottis ja Meghan kaunis kuin mikä. Lapset söpöjä, mutta William on jo kaljumpi kuin isänsä!
Joo kyllä Ruotsin Sofia ja Espanjan Letizia ovat saanut oman osansa vihapuhetta ja solvausta kestää. Mitä komeampi sulho sitä ikävämmin morsmaikkoja kohdellaan. Valitettavasti joutuvat julkisuuden henkilöiksi nämä ei kuninkaalliset ja kohtelu on sen mukaista. Vähemmän on tainut saada kuraa niskaan Tasmaian Mary ja Hollannin Maxima.
Niin Madeleine oli kyllä itse myös selvä pahis tulevaa kälyään kohtaan. Hän ei ollut itsekään mikään puhdas pulmunen. Kuka ketäkin sympatiseeraa ja siinähän se on näiden keskustelujen anti.
Tanskan Mary on saanut ihan hirveästi vihaa niskaansa. Suomessa hän on vähemmän tunnettu, eikä keskustelu ulotu tänne.
Suomessa kuninkaallisten seuranta rajoittuu lähinnä Ruotsin ja Englannin hoviin. Jo Norja on paljon vieraampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Chris saanut jonkun virallisen kuninkaallisen arvonimen tmv.? Käsittääkseni hän ei ole ollut kovinkaan innostunut asiasta ja tuntuu ettei hän halua itseään luettavan "kuninkaalliseksi".
O'Neill ei halunnut osaksi kuningashuonetta, tai titteliä, muuten olisi joutunut luopumaan työstä. Eli on "tavis" puoliso Maddelle.
"O'Neill is untitled and undertakes no royal duties, since members of the Swedish Royal Family must hold Swedish citizenship, which O'Neill has declined. The Royal Court refers to him in Swedish as Herr Christopher O'Neill, a form of title which is not normally used (it would normally be herr). Thus, remaining a private citizen, he can continue his career in finance. "
" O’Neillin pyynnöstä hänelle ei myönnetty kuninkaallista arvonimeä, koska sen vastaanottamisen edellytyksenä olisi ollut Ruotsin kansalaisuuden ottaminen ja liike-elämässä toimimisesta luopuminen."
Muut ihmiset ei mitenkään korjaa hampaitaan esteettisistä syistä. Varsinkaan ameriikassa