Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää minulle Instagram!

Vierailija
12.11.2018 |

Olen vanhemman sukupolven edustaja ja juuri perustanut yrityksen. Facebook-sivut minulla on, mutta on myös sanottu, että minun pitäisi tuoda tuotteitani esille myös Instagramissa. Mitä siellä oikein pitää tehdä ja miten niitä seuraajia saa? Opastus tyyliin tee näin: kohta 1, kohta 2 jne edelleen olisi hyödyksi. Kiitos avusta!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 1: Ankkanaamoja

Kohta 2: Perseitä

Kohta 3: Aivottomia peukuttajia

Vierailija
2/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kuvaa kissa tai perse

2. Laita filttereillä oudon väriseksi

3. Lisää niin monta hastagia kuin mahtuu. Esim. #finnishgirl #selfie #belfie #catsofinstagram. Mitä yleisempiä, sitä suurempi yleisö.

4. Lähetä

5. Seuraa seuraamista vastaan.

= Profit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google ?

Vierailija
4/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Avaat instagram-tilin

2. Postaat eli julkaiset siellä mahdollisimman edustavia, kivoja ja vaihtelevia kuvia tuotteistasi tai tuotteiden ympäriltä: minkälaisia tuotteita, miten niitä tehdään, missä tilanteissa käytetään, jne.

Huom. tärkeää: hashtagit eli # !

Eli merkitse tuotteesi hyvin, jos esim. teet ja myyt laukkuja, niin #laukku #punainenlaukku #rantakassi #laukuntekoa #joululahja #joululahjanaiselle jne. jne. 

Muista myös ilmoittaa kuvaaja, jos on joku muu kuin sinä. 

3. Kyseessä on sosiaalinen media eli ole sosiaalinen itsekin!

Eli seuraa muita hengenheimolaisia, ja tykkää heidän kuvistaan ja tuotteistaan - saat sieltä lisää seuraajia.

Vierailija
5/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta vastauksesta! :) -ap

Vierailija
6/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "instagram markkinointi", saat hyviä vinkkejä :) Luo yritysprofiili, julkaise sekä päivityksiä että storyja ja käytä molemmissa hashtageja. Hashtagien pitää olla kuvaavia ja sellaisia että niiden avulla löytää helposti tuotteesi/palvelusi. Ole aktiivinen, jotta julkaisusi saavat näkyvyyttä (googlaa "instagram algoritmi"). Osallista seuraajiasi tykkäämään ja kommentoimaan sekä tagaamaan ystäviään.

Vierailija
7/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko insta yhteydessä fb:hen? Mä en ole liittynyt instaan mutta sielläpä näköjään olen. En ole käyttänyt sitä ikinä mutta vähän väliä tulee sähköpostiin ilmoitus että joku on alkanut seuraamaan minua. Miten sieltä pääsee pois?

Vierailija
8/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Avaat instagram-tilin

2. Postaat eli julkaiset siellä mahdollisimman edustavia, kivoja ja vaihtelevia kuvia tuotteistasi tai tuotteiden ympäriltä: minkälaisia tuotteita, miten niitä tehdään, missä tilanteissa käytetään, jne.

Huom. tärkeää: hashtagit eli # !

Eli merkitse tuotteesi hyvin, jos esim. teet ja myyt laukkuja, niin #laukku #punainenlaukku #rantakassi #laukuntekoa #joululahja #joululahjanaiselle jne. jne. 

Muista myös ilmoittaa kuvaaja, jos on joku muu kuin sinä. 

3. Kyseessä on sosiaalinen media eli ole sosiaalinen itsekin!

Eli seuraa muita hengenheimolaisia, ja tykkää heidän kuvistaan ja tuotteistaan - saat sieltä lisää seuraajia.

Hashtagit tietysti myös in English ja på svenska.

Vierailija
9/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

insta on lähinnä julkuille hyvä kanava. tai sitten näille kumitisseille jotka haluaa julkisuutta.

palvelee toki myös jotain kaveripiirejä, jos tilin asettaa yksityiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi