Kriisi hovissa? Jo kolme henkilöä on irtisanoutunut Harryn ja Meghanin palveluksesta häiden jälkeen – ”Alkaa vaikuttaa joukkopaolta”
Prinssi Harrylta ja herttuatar Meghanilta on irtisanoutunut yllättävän monta työntekijää viimeisen puolen vuoden aikana. Viimeisimpänä työpaikkansa jätti Meghanin henkilökohtainen assistentti.
Kommentit (695)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi somaa jos MM heittäisi tukkavärkkinsä nurkkaan, paljastaisi todellisen muotonsa ja alkaisi olla ihan oma itsensä ilman joutavanpäiväistä esittämistä. Lapsuuden kuvissa on nätti kiharapää. Vähemmän tarvitsisi nähdä kömmähdyksiä jos saisivat oman toimiston pystyyn ja henkilökunnan jolla riittäisi harrastusta ja pinna molempien vaatehuolto ym ulkoisen suhteen. Nyt vaikuttaa että ovat vähän hukassa ja tuuliajolla.
Ja sinulla on aikuisena samanlainen tukka kuin lapsuuden kuvissa? Aika harvalla on. Ihan älytön vaatimus kuten tämä kaikki muukin haukkuminen tässä ketjussa.
Tuo tarkoitti vain, että olisi hauskaa, jos meghan ei vaan välittäisi enää olla noiden normien mukainen.
Olisi vain oma itsensä rennosti, se olis hauska kontrasti hovin vaatimuksiin.
Ja olisi luomu ilman turhaa tukan veivaamista, suoristamista, lisukkeilla läträämistä. Mitä hän oikein ajattelee voittavan tuolla kiiltokuva hapituksella ja ulkokultaisuudella. On muuten ihmeellistä että miten sekin on haukkumista jos vaikka toivoo että ihminen näyttäisi luonnolliselta eikä filmitähtöseltä.
Minusta tuo kuninkaallisten työnteko työelämässä on aina ollut vähän sellaista harrastamista, vai kuvitteletteko, että Eugeniella olisi pomo joka sanoisi: käypäs nyt hakemassa mulle kuppi kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Ja olisi luomu ilman turhaa tukan veivaamista, suoristamista, lisukkeilla läträämistä. Mitä hän oikein ajattelee voittavan tuolla kiiltokuva hapituksella ja ulkokultaisuudella. On muuten ihmeellistä että miten sekin on haukkumista jos vaikka toivoo että ihminen näyttäisi luonnolliselta eikä filmitähtöseltä.
Muut hovissa ja muuallakin on varmasti täysin luonnollisia. Tukkaa ei veivata eikä suoristeta eikä värjätä
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kuninkaallisten työnteko työelämässä on aina ollut vähän sellaista harrastamista, vai kuvitteletteko, että Eugeniella olisi pomo joka sanoisi: käypäs nyt hakemassa mulle kuppi kahvia.
Erityisen vaikea mun on kuvitella Chris O'Neilliä hakemassa pomolleen kahvia, vaikka hän nimenomaan on töitä tekevän kuninkaallisen maineessa.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on sellainen pomo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut hovissa ja muuallakin on varmasti täysin luonnollisia. Tukkaa ei veivata eikä suoristeta eikä värjätä
Btw Katella on puoli päätä harmaana. Miksei ole luomu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole KATE-ketju! Lukaiskaa otsikko uudelleen ja lopettakaa/lopeta tyhjän jauhaminen. Meghan ei siitä yhtään puhtaammaksi tule, vaikka kuinka koitetaankin Katea painaa alaspäin. Ero on kuin yöllä ja päivällä, asema hovissa samoin!!
Kummasti se Katesta puhuminen oli ok niin kauan kun saatiin haukuttua Meghania samalla.
Kuinkahan kauan Meghan jaksaa leikkiä dianaleikkiään? Veikkaan, että nostaa nopeesti kytkintä kun aika on kypsä.
Sitä se luultavasti varmistelee sen vaatehuijauksella, se kerää rahaa eroon.
Sillä on jo kontaktit esim. oprahiin ja se on ilmoittanut haluavansa usan politiikkaan.
Ajatelkaa meghan parin vuoden päästä oprahiin selittämään miten racist the british royal family on jne. varmasti menee läpi ja meghanista tulee superjulkkis usan markkinoille. Amerikkalaiset ei ajattele muuta kuin racism, racism, racism, tuo on takuuvarma keino pysyä julkisuudessa siellä.
Omasta mielestäni tuo olisi mahtavaa ja ihailisin ikuisesti meghanin kykyä pyrkiä ylöspäin, jos siitä tulee vielä joku usan presidentti. Ajatelkaa mikä tarina se olisi.
Sinun mielikuvitus on kyllä hurja
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan aika noloa ajatella, että tulevan puolison isoäiti olisi joku tiaranlainausautomaatti.
Varsinkin kun normaalisti tuon ikäinen isoäiti kasvaa jo heinää hautuumaalla.
Vierailija kirjoitti:
Eugenie on "associate director", joten kai se teoriassa olisi mahdollista, että herra/rouva varsinainen johtaja pyytäisi häneltä kahvia.
Mutta luulen, että siellä on erikseen kahvin tuoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisen vaikea mun on kuvitella Chris O'Neilliä hakemassa pomolleen kahvia, vaikka hän nimenomaan on töitä tekevän kuninkaallisen maineessa.
Minun on vaikea kuvitella ketään viemässä pimolle kahvia. Saati henkilön joka on itse se pomo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eugenie on "associate director", joten kai se teoriassa olisi mahdollista, että herra/rouva varsinainen johtaja pyytäisi häneltä kahvia.
Tai sitten ihmiset hakee kahvinsa itse kuten normaaleissa työpaikoissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea kuvitella ketään viemässä pimolle kahvia. Saati henkilön joka on itse se pomo
Älä nyt. Juurihan tuossa yllä sanottiin, että työnteko on pelkkää harrastamista, jos ei vie pomolle kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ihmiset hakee kahvinsa itse kuten normaaleissa työpaikoissa
Varmasti siellä on assistentti, joka vastaa tarjoiluista. Eli kattaa teen ja keksit tapaamisiin.
Meghan on kuin mallinukke ja someinfluenssaaja. Kaikissa uutisissa on pääpaino siitä mitä hänellä oli päällään ja paljon maksoi: https://www.dailymail.co.uk/femail/article-6390749/Prince-Harry-Meghan-…
Se on kuin kehä joka ruokkii itseään. Joku ottaa salakuvia, myy ne lehdelle, lehti samalla mainostaa tuotteita, jotka Meghanilla oli, jne.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on kuin mallinukke ja someinfluenssaaja. Kaikissa uutisissa on pääpaino siitä mitä hänellä oli päällään ja paljon maksoi: https://www.dailymail.co.uk/femail/article-6390749/Prince-Harry-Meghan-…
Se on kuin kehä joka ruokkii itseään. Joku ottaa salakuvia, myy ne lehdelle, lehti samalla mainostaa tuotteita, jotka Meghanilla oli, jne.
Erittäin raskasta. Ja saa kaupanpäälle vielä vihaa ja turhia spekulaatioita kuten täällä. Ei käy kateeksi
Vierailija kirjoitti:
Olisi somaa jos MM heittäisi tukkavärkkinsä nurkkaan, paljastaisi todellisen muotonsa ja alkaisi olla ihan oma itsensä ilman joutavanpäiväistä esittämistä. Lapsuuden kuvissa on nätti kiharapää. Vähemmän tarvitsisi nähdä kömmähdyksiä jos saisivat oman toimiston pystyyn ja henkilökunnan jolla riittäisi harrastusta ja pinna molempien vaatehuolto ym ulkoisen suhteen. Nyt vaikuttaa että ovat vähän hukassa ja tuuliajolla.
Oli myös rako etuhampaiden välissä nuorena. Olisi pitänyt vaan, on persoonallinen lisä. Nyt näyttää tusinanukelta,
joka ei piirteiltään jää mieleen. Muistuttaa vahvasti äitiään kun vähän vanhenee, varsinkin jos se suu ei olisi aina niin leveästi levällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt. Juurihan tuossa yllä sanottiin, että työnteko on pelkkää harrastamista, jos ei vie pomolle kahvia.
Aivan. Unohdin, kun joillekin kahvin vienti on sitä oikeaa työtä. Johtajan tehtävät on ihan puuhastelua. Ja kokouksissa istuskelua
Pöhköt. Luuletteko että oikeasti kuninkaalliset joutuisivat työpaikoilla kestämään samaa kuin tavikset kuten tiukkoja ohjeita esimiehiltä jne.? Oikeasti?
Ja sinulla on aikuisena samanlainen tukka kuin lapsuuden kuvissa? Aika harvalla on. Ihan älytön vaatimus kuten tämä kaikki muukin haukkuminen tässä ketjussa.