Kriisi hovissa? Jo kolme henkilöä on irtisanoutunut Harryn ja Meghanin palveluksesta häiden jälkeen – ”Alkaa vaikuttaa joukkopaolta”
Prinssi Harrylta ja herttuatar Meghanilta on irtisanoutunut yllättävän monta työntekijää viimeisen puolen vuoden aikana. Viimeisimpänä työpaikkansa jätti Meghanin henkilökohtainen assistentti.
Kommentit (695)
Joskus tai melko useinkin tuntuu että Meghan näyttelee koko ajan, ilmeet ja eleet vaikuttaa tarkkaan harkitulta ja naamalla on kesto feikkihymy tai outo muikisteleva ilme.
Tulee myös tunne että jos asiat ei mene niin kuin M haluaa, niin sitten hän laittaa ne menemään kuten haluaa keinoja kaihtamatta. Myös tämä välinpitämättömyys kaikkia sääntöjä/suosituksia kohtaan on naurettavaa.
Aivan kuin näyttelisi koko ajan jossain 24/7 prinsessapäiväkirjoissa, mutta ei välitä kässäristä.
Tämä toki vain minun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut pomo joka aloitti viestipommituksen heti aamuvarhaisella. Myös vapaapäivinä. V...u että oli ärsyttävää!
Jahas, entinen pomoni on näköjään käynyt alapeukuttamassa. No, onneksi on tosiaan entinen pomo.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tai melko useinkin tuntuu että Meghan näyttelee koko ajan, ilmeet ja eleet vaikuttaa tarkkaan harkitulta ja naamalla on kesto feikkihymy tai outo muikisteleva ilme.
Tulee myös tunne että jos asiat ei mene niin kuin M haluaa, niin sitten hän laittaa ne menemään kuten haluaa keinoja kaihtamatta. Myös tämä välinpitämättömyys kaikkia sääntöjä/suosituksia kohtaan on naurettavaa.
Aivan kuin näyttelisi koko ajan jossain 24/7 prinsessapäiväkirjoissa, mutta ei välitä kässäristä.
Tämä toki vain minun mielipide.
Niin minunkin. Uskalsit sentään kertoa omasi. Minä erehdyin, ja johan oli kuin ampiaispesään olisi sohaissut, kun joku latasi raivokkaana aseensa ja veteli sarjatulta; kun Kate sitä ja Kate tätä ja Katen paljastuskuvat ja pakarat ja ja ja....
Ei savua ilman liekkejä, nyt se siis paljastuu, ei sitä turhaan mollata (tai siis kerrota millainen oikeasti on).
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole KATE-ketju! Lukaiskaa otsikko uudelleen ja lopettakaa/lopeta tyhjän jauhaminen. Meghan ei siitä yhtään puhtaammaksi tule, vaikka kuinka koitetaankin Katea painaa alaspäin. Ero on kuin yöllä ja päivällä, asema hovissa samoin!!
Rauhoitu nyt hyvä ihminen :D
Meghan on aina fanittanut Dianaa, joten jos Harry ei olisi ollut Dianan lapsi niin oisko silti kiinnostus Moghan puolelta ollut yhtä kova?
https://www.is.fi/viihde/art-2000005886264.html
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005907283.html
"Prince Harry ja Herttuatar Meghan viettää vuosipäivää erillään"
HERTTUATAR Meghan jää kotiin odottamaan miestään. Meghanin ympärillä velloo parhaillaan kohujen aallokko, kun palatsin henkilökunnasta kantautuu ikäviä huhuja hänen käytöksestään. Meghanin ja Harryn häistä on puoli vuotta eivätkä kaikki ole mielissään uudesta kuninkaallisen perheen jäsenestä.
MEGHAN kieltäytyy myös noudattamasta tiukkaa etikettiä. Hänen kerrotaan myös ottavan mieluummin neuvoja vastaan entiseltä luottostailistiltaan kuin palatsin omalta avustajalta. Häntä on toistuvasti kehotettu pukeutumaan kuin kuninkaallinen.
Oon aina ajatellut et Meghan on hyvä tyyppi, mutta ehkä nyt nämä jutut ovat saaneet mietityttämää. Tosi kaunis rouva Harrylle, harmi jos luonne on vähemmän kaunis..
Eikö maatuskat haluu jutella Meghanista?
Kauheita mokia! Kyllä sitä nyt varmaan hävettää. Ihme, että kehtaa vielä tulla julkisuuteen.
Mua on häirinnyt, että William ja Harry on jatkuvasti ilman solmiota. Siinä perhepotretissakin. Näyttävät useasti vähän epäsiisteiltä.