Uusi mies ei nuole pillua.
Olemme harrastaneet seksiä viisi kertaa joista kaikilla kerroilla olen ottanut suihin ja enimmäkseen ratsastanut. Joillain kerroilla mies on vähän sormin hyväillyt ennen yhdyntää, ei kuitenkaan joka kerta.
Suuseksiä hän tarjoili yhden kerran pienen hetken houkutellessaan minua seksiin, mönki peiton alle jalkojeni väliin ja silloinkin enimmäkseen sormin puuhaili, välillä vaan muutaman kerran lipaisi. Tuli ihan mieleen joku juttu minkä luin joskus, mies ihan vakavissaan väitti, että voi antaa vaikutelman suuseksistä jos on peiton alla pää lähellä pimppiä, kun kun roplaa sormin. Niille jotka näin luulee niin pakko kertoa, että ei pidä paikkaansa.
Kerran esileikin aikaan pyysinkin suuseksiä, mutta hän sivuutti sen.
Onko tässä nyt vaan myönnettävä tilanne, että olen tekemisissä miehen kanssa jota ei naisen orgasmit kiinnosta tai suuseksi ei ainakaan ole hänen juttunsa?
Mitä sanoo miehet joille ei pimppi maistu, vaikuttaako tässä nyt olevan kaltaisesi mies?
Pahoittelut jos hieman paistaa ärtymys tekstistäni. Taas kun eilen jäi ilman orgasmia niin vähän ärsyttää.
Kommentit (46)
Jokaisella on omat mieltymykset seksin suhteen, eikä ole reilua vaatia pakolla mitään. Toki jos se ei suorastaan epämiellyttävää ole, niin siitä kannatta keskustella. Toisen miellyttäminenkin on osaa seksielämää. :) Seksin pitää kuitenkin olla omaehtoista ja ihanaa yhdessäoloa, ei vaatimista tai asioita, joita ei toinen halua tehdä. Ei sellainen hyvää seksiä eikä kestävä pohja suhteelle. Toisen rajoja pitää kunnioittaa.
Sir-Selostaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sir-Selostaja kirjoitti:
Olen keskimääräisesti empaattinen ja ymmärtäväinen kaveri, mutta tässä kohtaa ei ole ymmärrys riitä miehelle, jolle ei nuoleminen maistu. Itse harvasta asiasta saan niin paljon iloa, niin todella vaikea ymmärtää.
Jos ei nuolemisesta muuten syty, niin eikö orgasmin antaminen kumppanille ole tarpeeksi syytä?
Omasta puolestani innakkaana pillun nuolijana ja miehenä: Anteeksi että joudut kestämään tuollaista.
No et nyt kovin empaattinen ole.
Olet oikeassa, tässä asiassa minulla ei ole empatiaa, mutta taidankin heti sanoa että tässä asiassa sitä ei ole.
En osaa asettua asemaan sen suhteen, miksi tuo olisi vastenmielistä jos hygienia on kunnossa. En usko että kovin moni nainen riemusta kiljuen nielee, mutta tekee sen koska tietää että toinen tykkää.
Mutta eri asia on se, että jos homma oikeasti ällöttää. Ei sellaiseen saa pakottaa.
Ei seksissä tietenkään voi eikä saa pakottaa tekemään mitään.
Ihmettelisin vain suuresti, jos nainen edes pystyisi nauttimaan vaikkapa nuolennasta, kun tietäisi, että se on toisesta ällöttävää.
Tiedän, etten minä pystyisi.
Kaikki eivät vain sovi seksuaalisesti yhteen. Surullista, mutta totta.
Jäin kyllä ihmettelemään, miten on mahdollista, että ap:n uusi tuttavuus on muuten huomioonottava mutta seksissä ei.
Minkähänikäisestä miehestä on kyse? Ymmärtääkö hän naisen orgasmista mitään, vaikkapa ihan sen tosiasian, että nainenkin haluaa laueta? Kiinnostaako häntä, miten juuri tämä nainen saa? Nauttiiko hän nähdessään ja kuullessaan naisen äärimmäisen nautinnon?
Eihän hän ole sitä legendaarista tyyppiä, joka työntelee hetken ja kyselee sitten "Saiksä? Saiksä monta kertaa?" Näistä kuulee välillä, mutta ovat yleensä nuorempia.
Mulla on samankaltainen mies. Ollaan keskusteltu asiasta suoraan ja mies on sanonut rehellisesti että se on vaan hälle juttu, josta ei tykkää yhtään. Yrittää sitten paikata asiaa sormettamisella.
Paha paikka. Olen itsekin tietysti sitä mieltä, ettei seksissä tarvitse tehdä asioita, jotka kokee epämiellyttäväksi. Itselle sellainen juttu mihin en ole valmis on anaaliseksi ja pitäähän siis miehelläkin olla oikeus kieltäytyä siitä mistä ei tykkää.
Toisaalta suuseksin puute tekee seksielämästämme tylsempää. Vie itseltäni intoa tehdä miehelle asioita. Normaalisti mua esimerkiksi kiihottaa suuseksin antaminen toiselle tosi paljon, mutta nyt kun itse en saa suuseksiä en halua sitä antaakaan.
n50japäälle kirjoitti:
Ei seksissä tietenkään voi eikä saa pakottaa tekemään mitään.
Ihmettelisin vain suuresti, jos nainen edes pystyisi nauttimaan vaikkapa nuolennasta, kun tietäisi, että se on toisesta ällöttävää.
Tiedän, etten minä pystyisi.
Kaikki eivät vain sovi seksuaalisesti yhteen. Surullista, mutta totta.
Jäin kyllä ihmettelemään, miten on mahdollista, että ap:n uusi tuttavuus on muuten huomioonottava mutta seksissä ei.
Minkähänikäisestä miehestä on kyse? Ymmärtääkö hän naisen orgasmista mitään, vaikkapa ihan sen tosiasian, että nainenkin haluaa laueta? Kiinnostaako häntä, miten juuri tämä nainen saa? Nauttiiko hän nähdessään ja kuullessaan naisen äärimmäisen nautinnon?
Eihän hän ole sitä legendaarista tyyppiä, joka työntelee hetken ja kyselee sitten "Saiksä? Saiksä monta kertaa?" Näistä kuulee välillä, mutta ovat yleensä nuorempia.
Hän on 34 vuotias. Ei kysele sainko tm, mieluiten panee aina omaan tahtiinsa takaapäin, kertomansa mukaan näytän siinä äärimmäisen hyvältä. Välillä kysynyt onko kaikki ok tai eihän minua satu esimerkiksi jos on ollut päällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samankaltainen mies. Ollaan keskusteltu asiasta suoraan ja mies on sanonut rehellisesti että se on vaan hälle juttu, josta ei tykkää yhtään. Yrittää sitten paikata asiaa sormettamisella.
Paha paikka. Olen itsekin tietysti sitä mieltä, ettei seksissä tarvitse tehdä asioita, jotka kokee epämiellyttäväksi. Itselle sellainen juttu mihin en ole valmis on anaaliseksi ja pitäähän siis miehelläkin olla oikeus kieltäytyä siitä mistä ei tykkää.
Toisaalta suuseksin puute tekee seksielämästämme tylsempää. Vie itseltäni intoa tehdä miehelle asioita. Normaalisti mua esimerkiksi kiihottaa suuseksin antaminen toiselle tosi paljon, mutta nyt kun itse en saa suuseksiä en halua sitä antaakaan.
Samat ajatukset tulee tuosta suuseksin puuttumisesta. Lisäksi jotenkin alkanut ärsyttää, kun toinen on lauettuaan niin tyytyväinen ja "olipa upeaa", "olet mahtava" ym jonka jälkeen lähtee suihkuun mukaansa kysellen. Itse juuri skarpannut henkisesti valtavasti, että pystyisi laueta yhdynnästä ilman esileikkiä, mutta juuri kun alkaa päästä parempaan tuntumaan hän vaihtaa rytmiä, tai asennon taas doggystyleen tai laukeaa ja taas jäin kylmäksi.
joskus eteen levitettiin kyllä sellainen tarjotin että meinasi jäädä nuolematta, piiitkät häppärit sekä uloimmat että sisemmät ja sellaista mutkaa ja ruttua että ei omaa kieltään löydä
vertaa
viivapillu jolla lyhyet häppärit ja kerran lipaisemalla on koko sektori jo huollettu.
jäkimmäinen sai tod nopeesti lähdöt
iihihihhihi kirjoitti:
joskus eteen levitettiin kyllä sellainen tarjotin että meinasi jäädä nuolematta, piiitkät häppärit sekä uloimmat että sisemmät ja sellaista mutkaa ja ruttua että ei omaa kieltään löydä
vertaa
viivapillu jolla lyhyet häppärit ja kerran lipaisemalla on koko sektori jo huollettu.
Sellaista pillua ei olekaan joka kertalipaisulla tulisi huolletuksi.
iihihihhihi kirjoitti:
vertaa
Itsellä ei noin komiaa roast beef pussya ole, mutta ei mulle ainakaan tarvitse mitään gynekologin tutkimusta kielellä suorittaa klitoriksen löytää vaikka häppärit olisi millaiset norsunkorvat.
Vierailija kirjoitti:
Minulle seksi kuitenkin tarkoittaa sitä, että haluaa tuottaa toiselle nautintoa siinä missä vastaanottaa sitä.
Sama. Olen kylläkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Muuten niin potentiaalisen oloinen mukava mies, mutta en vaan voi lähteä suhteeseen jossa en saa suuseksiä. Harmittaa. -ap
Minä sitouduin naiseen jolta en alkuaikoina suuseksiä saanut vaikka itse sitä annoin enemmän kuin tarpeeksi. Ajattelin että kyllä kai se tästä. Arvatkaa kuinka kävi...
Tunnen turhautuneisuutesi. Voin myös vakuuttaa ettei siihen yksipuoliseen aktiivisuuteen seksissä totu, vaan se ottaa päähän kerrasta ja vuodesta toiseen. Nyt viisaampana valitsisin toisin ja myös kertoisin vastapuolelle että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle seksi kuitenkin tarkoittaa sitä, että haluaa tuottaa toiselle nautintoa siinä missä vastaanottaa sitä.
Sama. Olen kylläkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Muuten niin potentiaalisen oloinen mukava mies, mutta en vaan voi lähteä suhteeseen jossa en saa suuseksiä. Harmittaa. -ap
Minä sitouduin naiseen jolta en alkuaikoina suuseksiä saanut vaikka itse sitä annoin enemmän kuin tarpeeksi. Ajattelin että kyllä kai se tästä. Arvatkaa kuinka kävi...
Tunnen turhautuneisuutesi. Voin myös vakuuttaa ettei siihen yksipuoliseen aktiivisuuteen seksissä totu, vaan se ottaa päähän kerrasta ja vuodesta toiseen. Nyt viisaampana valitsisin toisin ja myös kertoisin vastapuolelle että miksi.
Noin se varmasti on. En ikinä oppisi olemaan tyytyväinen, kun en saa. Kamalaa, kun seksin jälkeenkin on ihan puutteessa, näkee unta seksistä ja unessa saa suuseksiä, heräten sitten orgasmiinsa. Hereillä ollessa ei sitten orgasmeja olekaan luvassa ellen itsekseni käytä klitoriskiihotinta.
Mies joka ei nuole joutaa roskiin.
Elin todella pitkään suhteessa ilman nuolemista. Se oli kamalaa. Voin sanoa, ettei yhtään helpottanut ajan myötä.
Ap, voiko tuo kertomasi olla tottakaan? Mies vain työntelee oman hupinsa mukaan, eikä ole ylipäänsä kiinnostunut että sinäkin saat?
Jos seksi on sinulle tärkeää niin ei tuosta tule mitään. Oon pahoillani sun puolesta.
Voithan vielä yrittää puhua, mutta tuohan on klassinen "Pääasia, ertä molemmat nauttii, mies ja muna" -keissi. Aikuinen mies eikä tajua....en usko, että asia tuosta muuttuu. Harmi.
Itse en enää koskaan alkaisi suhteeseen, jossa mies ei ole kiinnostunut seksistä ja myös nuole. (Itse teen ihan mitä vain mies haluaa / haluaa kokeilla / antaa mun tehdä.)
n50japäälle kirjoitti:
Ap, voiko tuo kertomasi olla tottakaan? Mies vain työntelee oman hupinsa mukaan, eikä ole ylipäänsä kiinnostunut että sinäkin saat?
Jos seksi on sinulle tärkeää niin ei tuosta tule mitään. Oon pahoillani sun puolesta.Voithan vielä yrittää puhua, mutta tuohan on klassinen "Pääasia, ertä molemmat nauttii, mies ja muna" -keissi. Aikuinen mies eikä tajua....en usko, että asia tuosta muuttuu. Harmi.
Vähän jotenkin hölmö olo tuosta itsellekin jää. Tuntuu epätodelliselta, että joku käyttäytyy noin, ihan kuin asiaa naisen orgasmi ei olisi olemassakaan. Yleensä ne huonotkin sänkytaidot omaavat vähän enemmän jotain yrittää räpeltää.
Hirveästi kokoajan tekee mieli seksiä, mutta ei hänen kanssaan houkuttele ajatus.
Vierailija kirjoitti:
n50japäälle kirjoitti:
Jos seksi on sinulle tärkeää niin ei tuosta tule mitään. Oon pahoillani sun puolesta.Voithan vielä yrittää puhua, mutta tuohan on klassinen "Pääasia, ertä molemmat nauttii, mies ja muna" -keissi. Aikuinen mies eikä tajua....en usko, että asia tuosta muuttuu. Harmi.
Vähän jotenkin hölmö olo tuosta itsellekin jää. Tuntuu epätodelliselta, että joku käyttäytyy noin, ihan kuin asiaa naisen orgasmi ei olisi olemassakaan. Yleensä ne huonotkin sänkytaidot omaavat vähän enemmän jotain yrittää räpeltää.
Hirveästi kokoajan tekee mieli seksiä, mutta ei hänen kanssaan houkuttele ajatus.
Vai voisko vaan kokemattomuuttaan kuvitella, että munan saaminen on naiselle se nautintoa antavin juttu? Jotkut miehet on edelleen tietämättömiä siitä, että sormet ja suu on suurelle osalle naisia suurempi nautinnon lähde kuin elin. Ja tiedän siis että on naisia (vähemmistö) joille munan saaminen on se juttu, mutta nyt viittaan siihen miten enemmistölle naisia ei oo.
No mutta kai hän huomaa, ettei nainen saa?
Kuulostaa juuri enemmänkin, ettei hän edes tajua, että naisen orgasmi on olemassa ja että useimmat naiset haluaa seksissä laueta kans!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n50japäälle kirjoitti:
Hirveästi kokoajan tekee mieli seksiä, mutta ei hänen kanssaan houkuttele ajatus.Vai voisko vaan kokemattomuuttaan kuvitella, että munan saaminen on naiselle se nautintoa antavin juttu? Jotkut miehet on edelleen tietämättömiä siitä, että sormet ja suu on suurelle osalle naisia suurempi nautinnon lähde kuin elin. Ja tiedän siis että on naisia (vähemmistö) joille munan saaminen on se juttu, mutta nyt viittaan siihen miten enemmistölle naisia ei oo.
Ainakin tietää minun tykkäävän suuseksistä koska kerran suoraan pyysin sitä, tuloksetta.
-ap
n50japäälle kirjoitti:
No mutta kai hän huomaa, ettei nainen saa?
Kuulostaa juuri enemmänkin, ettei hän edes tajua, että naisen orgasmi on olemassa ja että useimmat naiset haluaa seksissä laueta kans!
Nyt tajuaa. Tuli meinaan oikein sopiva tilaisuus niin sanoin, että kyllä yleensä päivittäin minun täytyy saada ainakin kerran. :D Ei olla siis nähty, mutta viestissä sanoin asiasta. Nyt ei ole sen jälkeen kuulunut.
-ap
Öh....luitko kommentteja? Minun: "Jos hän ei tykkää nuolla, sille ei voi mitään."