Uusi mies ei nuole pillua.
Olemme harrastaneet seksiä viisi kertaa joista kaikilla kerroilla olen ottanut suihin ja enimmäkseen ratsastanut. Joillain kerroilla mies on vähän sormin hyväillyt ennen yhdyntää, ei kuitenkaan joka kerta.
Suuseksiä hän tarjoili yhden kerran pienen hetken houkutellessaan minua seksiin, mönki peiton alle jalkojeni väliin ja silloinkin enimmäkseen sormin puuhaili, välillä vaan muutaman kerran lipaisi. Tuli ihan mieleen joku juttu minkä luin joskus, mies ihan vakavissaan väitti, että voi antaa vaikutelman suuseksistä jos on peiton alla pää lähellä pimppiä, kun kun roplaa sormin. Niille jotka näin luulee niin pakko kertoa, että ei pidä paikkaansa.
Kerran esileikin aikaan pyysinkin suuseksiä, mutta hän sivuutti sen.
Onko tässä nyt vaan myönnettävä tilanne, että olen tekemisissä miehen kanssa jota ei naisen orgasmit kiinnosta tai suuseksi ei ainakaan ole hänen juttunsa?
Mitä sanoo miehet joille ei pimppi maistu, vaikuttaako tässä nyt olevan kaltaisesi mies?
Pahoittelut jos hieman paistaa ärtymys tekstistäni. Taas kun eilen jäi ilman orgasmia niin vähän ärsyttää.
Kommentit (46)
Sir-Selostaja kirjoitti:
Olen keskimääräisesti empaattinen ja ymmärtäväinen kaveri, mutta tässä kohtaa ei ole ymmärrys riitä miehelle, jolle ei nuoleminen maistu. Itse harvasta asiasta saan niin paljon iloa, niin todella vaikea ymmärtää.
Jos ei nuolemisesta muuten syty, niin eikö orgasmin antaminen kumppanille ole tarpeeksi syytä?
Omasta puolestani innakkaana pillun nuolijana ja miehenä: Anteeksi että joudut kestämään tuollaista.
Kiitos! Tuntuu hyvältä saada viestiä, että en ole liian vaativa tm. Minulle seksi kuitenkin tarkoittaa sitä, että haluaa tuottaa toiselle nautintoa siinä missä vastaanottaa sitä. Itse olen opetellut spermatkin nielemään koska se kiihotti edellistä miestäni ja näin ollen minuakin, on kiva nähdä miten toinen tuntuu sekoavan kiimasta.
Itselleni sopii kaikki asennot, otan suihin, käy titfuck ym, ainoa mitä haluan juuri itseni vuoksi on se suuseksi. Kiihottaa ihan hirveästi mies jalkovälissä ja jos hän antaumuksella käsittelee klitoristani kielellään, siitä saan parhaan orgasmin ja sen jälkeen saatan saada yhdynnässäkin.
Muuten niin potentiaalisen oloinen mukava mies, mutta en vaan voi lähteä suhteeseen jossa en saa suuseksiä. Harmittaa.
-ap
Et ole todellakaan kohtuuton vaatimuksissani. Kun joku asia liittyy kiinteästi tyydytyksen saamiseen ja nautintoon, niin ei siitä kannata mielestäni suhteen alkuaikoina alkaa joustamaan. Mielummin rakentaan jonkun kanssa suhdetta, mikä täyttää tuollaiset asiat.
Uskon vahvasti että mikäli väärissä asioissa tekee myönnytyksiä, niin se tulee kostautumaan myöhemmin kovasti. Esimerkiksi fetissit, joiden merkitystä itselle on helppo väheksyä. Sitten kun on hoitanut itsensä tilatneeseen, missä niistä ei kehtaa edes puhua, saati koittaa toteuttaa, ja puuttuminen alkaa muodostamaan painetta ja ja ja...
Veikkaan että suurin osa parisuhteiden ongelmista johtuu juurikin siitä, että omassa päässä on vainnettu ääni, joka "ei ole mitenkään iso asia". Kunnes siitä tulee iso asia ja alkaa aiheuttamaan vaikeuksia.
Sir-Selostaja kirjoitti:
Olen keskimääräisesti empaattinen ja ymmärtäväinen kaveri, mutta tässä kohtaa ei ole ymmärrys riitä miehelle, jolle ei nuoleminen maistu. Itse harvasta asiasta saan niin paljon iloa, niin todella vaikea ymmärtää.
Jos ei nuolemisesta muuten syty, niin eikö orgasmin antaminen kumppanille ole tarpeeksi syytä?
Omasta puolestani innakkaana pillun nuolijana ja miehenä: Anteeksi että joudut kestämään tuollaista.
No et nyt kovin empaattinen ole. Ei kai seksissä kenenkään tarvitse tehdä sellaisia asioita, joita ei halua. Jos mies ei tykkää nuolla, niin sille ei vaan voi mitään. Vai onko se naisista ok, jos mies vonkaa vaikkapa anaalia tai suihinottoja, vaikka itse et tykkäisi.
Käyttäkää AP leluja vaikka. Jos nuoleminen on jokin kynnys kysymys, niin sitten varmaan kannattaa vaihtaa miestä, kun on noin uusi suhdekin.
Vierailija kirjoitti:
Sir-Selostaja kirjoitti:
No et nyt kovin empaattinen ole.
Olet oikeassa, tässä asiassa minulla ei ole empatiaa, mutta taidankin heti sanoa että tässä asiassa sitä ei ole.
En osaa asettua asemaan sen suhteen, miksi tuo olisi vastenmielistä jos hygienia on kunnossa. En usko että kovin moni nainen riemusta kiljuen nielee, mutta tekee sen koska tietää että toinen tykkää.
Mulla on ollut yksi tommoinen mies. Suuseksittömyyden olisin vielä kestänyt, mutta en sitä, että piti itsestäänselvyytenä sen saamista itse ja oli muutenkin itsekäs/pihi monissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Sir-Selostaja kirjoitti:
No et nyt kovin empaattinen ole. Ei kai seksissä kenenkään tarvitse tehdä sellaisia asioita, joita ei halua. Jos mies ei tykkää nuolla, niin sille ei vaan voi mitään. Vai onko se naisista ok, jos mies vonkaa vaikkapa anaalia tai suihinottoja, vaikka itse et tykkäisi.
Käyttäkää AP leluja vaikka. Jos nuoleminen on jokin kynnys kysymys, niin sitten varmaan kannattaa vaihtaa miestä, kun on noin uusi suhdekin.
Leluja käytän jo yksinollessa, voivat toki olla osa parisuhdeseksiäkin, mutta kyllä ihmisen kanssa harrastan seksiä koska nautin toisen ihmisen kosketuksesta erinäisin tavoin enkä nyt oikein näe järkeä siinä, että olen parisuhteessa ja edelleen itse käytän leluja halutessani saada orgasmin ja bonuksena yksinoloon on vaan se, että saan ottaa suihin ja ratsastaa.
Sitä tässä juuri mietin, että onkohan tuo mies oikeasti sellainen joka ei ole halukas orgasmeja antamaan ja parempi muista hyvistä ominaisuuksista huolimatta ruveta katselemaan muita miehiä.
Voisihan sitä tietysti antaa samalla mitalla ja olla ottamatta suihin ja ratsastamatta jos ei minunkaan nautinto kiinnosta, jos vaikka alkaisi kiinnostaa, mutta tuollainen "kiristys" ei sitten enää senkään vertaa kuvasta käsitystäni parisuhteesta.
-ap
Ootko sheivannu paikat? Ittekkään en kyl karvaista toosaa rupeis nuolee, on vaan niin vastenmielistä
Jätä se vässykkä, ei tule muuttumaan.
M34
Vierailija kirjoitti:
Ootko sheivannu paikat? Ittekkään en kyl karvaista toosaa rupeis nuolee, on vaan niin vastenmielistä
Kyllä on aina pimppi sheivattuna sekä myös kainalot ja sääret. Ei jaksa itsekään katsella itseään täydessä karvassa. Ihan normi itsensä huolitteluun kuuluu nämä siinä missä meikkaus ja hiustenlaittokin.
-ap
Jätä se sika, ap. :(
No, oikeesti eka vakava keskustelu, että tätä sä tosissaan tarvit ja haluat lauetaksesi.
Jos hän ei tykkää nuolla, sille ei voi mitään. Elin pitkään sellaisessa suhteessa. Nuoleminen oli kaikilta osin vastenmielinen ajatus miehelle.
Entä jos miehesi suostuu kun tietää sen sinulle tärkeäksi, muttei nauti, pystyisitkö hyväksymään sen?
n50japäälle kirjoitti:
Jätä se sika, ap. :(
No, oikeesti eka vakava keskustelu, että tätä sä tosissaan tarvit ja haluat lauetaksesi.
Jos hän ei tykkää nuolla, sille ei voi mitään. Elin pitkään sellaisessa suhteessa. Nuoleminen oli kaikilta osin vastenmielinen ajatus miehelle.
Entä jos miehesi suostuu kun tietää sen sinulle tärkeäksi, muttei nauti, pystyisitkö hyväksymään sen?
Jos hän sanoisi sen olevan vastenmielistä, mutta voisi silti välillä tehdä sitä minun vuokseni niin varmasti minun fiilis olisi myös poissa, kun tietäisin miten minä saan hänet voimaan pahoin.
Eipä tässä taida oikein muuta vaihtoehtoa olla kuin katsoa vaikka muutama kerta, että kehittyykö mihinkään suuntaan tutustumisen myötä vai pitääkö vaan unohtaa tämä mies. En kyllä kovin toiveikas ole asian suhteen, koska jos kyse olisi ujoudesta alussa niin kyllä hän olisi nuollut edes suoran pyynnön jälkeen.
No itsellä sama, etten varmaan pystyisi nauttimaan, jos se olisi toiselle vastenmielistä.
Miten lienee, onko naisen nautinto hänelle ylipäänsä tärkeää?
Itse en enää alkaisi suhteeseen, jossa seksi ei ole hyvää ja toisellekin tärkeä osa elämää.
n50japäälle kirjoitti:
No itsellä sama, etten varmaan pystyisi nauttimaan, jos se olisi toiselle vastenmielistä.
Miten lienee, onko naisen nautinto hänelle ylipäänsä tärkeää?
Itse en enää alkaisi suhteeseen, jossa seksi ei ole hyvää ja toisellekin tärkeä osa elämää.
Tähän astisista seksikerroista esileikit olen pääasiassa minä hoitanut. Muuten kuin seksin osalta hän on herrasmiesmäinen, avaa ovet ym. Hän myös haleilee ja silittelee paljon. Harmittaa oikein, kun muuten olisi niin hyvänoloinen. Pienempi kulli hänellä on mitä olen tottunut, mutta sekään ei haittaisi jos muuten kiinnostaisi tuottaa nautintoa minulle, varmasti siihen pienempään kokoonkin tottuu ajan kanssa, kun vaan haluaa.
-ap
Pistä postia tulemaaan fiksulle vapaalle 37v soprtiselle kaverille.
Saat kielihoitoa mika.rajala@pp5.inet.fi EI FEKILLE KIITOS
Seurusteletkohan sä mun exän kanssa? Huono rakastaja, laiska ja itsekeskeinen. Suuseksiä vaatii kyllä, mutta ei anna, ei. Ei tuo tilanne tule ainakaan paranemaan, sillä eiköhän alussa kaikki nimenomaan pyri vielä panemaan parastaan. Päästä se vapaaksi, niin hän voi etsiä itselleen sopivan aseksuaalin lahnan ja sä voit hankkia itsellesi saman tasoisen rakastajan.
Ei tule itsekään kovin usein annettua kielikylpyä, vaikka siinä kyllä halutessani hyvä olenkin.
Juontaa juurensa siihen, kun eksä oli semmoinen, että se ei saanut orgasmia kuin nuolemalla juuri oikealla tavalla ja voimakkaasti. Niska ja kieli oli aina krampissa ja se ohjaileva sävy ärsytti. Varsinkaan kun ei sitten koskaan itse toista ajatellut tai palvellut erityisesti seksissä. Sen takia se varmaan ei kyennytkään kuin mekaaniseen orkkuun, kun ei ikinä ollut semmosta hymyä, herkkyyttä ja hellyyttä mukana. Ehkä ei edes koskaan välittänyt musta oikeasti.
Nyt kun vierellä on nainen, joka saa kanssani orgasmin helposti yhdynnässä, niin siitä tulee nautittua. Toki nyt joskus annan kunnon suusessiot, mutta tosi harvoin verrattuna kuinka paljon muuten harrastetaan. Ehkä pitää seuraavalla kertaa taas yllättää.. :)
Vierailija kirjoitti:
Seurusteletkohan sä mun exän kanssa? Huono rakastaja, laiska ja itsekeskeinen. Suuseksiä vaatii kyllä, mutta ei anna, ei. Ei tuo tilanne tule ainakaan paranemaan, sillä eiköhän alussa kaikki nimenomaan pyri vielä panemaan parastaan. Päästä se vapaaksi, niin hän voi etsiä itselleen sopivan aseksuaalin lahnan ja sä voit hankkia itsellesi saman tasoisen rakastajan.
Tota juuri mietein, että nyt kaikki on varmaan "parhaimmillaan " ja huonommaksi menee. Hitto, kun harmittaa ihan todella. Miten voikin muuten niin huomioiva ja ihananoloinen ihminen olla niin itsekäs sängyssä.
-Ap
punottaa ja haisee kirjoitti:
juu edellinen tyttis aina oletti että imen sille orkut parit ensin ja sitten saan panna vasta, itse ei munaa imenyt kuin kerran ja heitin vähän mälliä kitalakeen niin itku tuli ja yökkäili, ei siin sen enempiä kivaahan se pillun nuolemien on mutta sais itekkin joskus
oletko imetyttänyt muilla viimeaikoina jalkoväliäsi
onko haju ym maku haittoja
silliä kullekkin?
hiivakokkareita
yms
Ei ole. Yksi seksipartneri kerrallaan. Olen edellisen suhteen jälkeen ollut ilman seksiä ja käynyt testeissäkin eikä ole myöskään tulehduksia.
-ap
Sir-Selostaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sir-Selostaja kirjoitti:
No et nyt kovin empaattinen ole.
Olet oikeassa, tässä asiassa minulla ei ole empatiaa, mutta taidankin heti sanoa että tässä asiassa sitä ei ole.
En osaa asettua asemaan sen suhteen, miksi tuo olisi vastenmielistä jos hygienia on kunnossa. En usko että kovin moni nainen riemusta kiljuen nielee, mutta tekee sen koska tietää että toinen tykkää.
Niitä naisia on kuule aika paljon, jotka eivät ota suihin ollenkaan tai ottavat pienen hetken, mutta ei loppuun asti. Sen takia minua ihmetyttää tämä naisten närkästyminen, jos joku mies ei halua nuolla. Mihin hävisi ne kaikki "ei kenenkään ole pakko", "ei toista voi pakottaa" tms. perustelut, joilla aina suuhun ottoa vierastavia naisia puolustetaan? Ikäväähän se on, jos ei saa seksistä juuri sitä mitä eniten kaipaa, mutta ei se ole sukupuolesta kiinni. Sopeudu tai eroa, toista ei saa painostaa.