Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena hieman ymmärrän miehiä jotka ovat kyllästyneet tinderiin

Vierailija
12.11.2018 |

Itse löysin mieheni tinderistä, pikkuveljeni 24v löysi naisensa kans samasta apista. Yhtenä kertana Selailtiin veljeni kanssa matchit ja joudun kyl toteamaan et monet naiset antavat itestää aika kylmän kuvan. Instan ankkahuulet on kovassa suosiossa tinderissa ja luulevat että se riittää, matchit kyselivät veljeni pituutta joka on 178cm (koin myötähäpeä) vaikka moni heistä oli hieman pyöreitä, miksei ne ite laita vaakanumeronsa tekstikenttään tai miltä tuntuisi jos joku kysyy sun painoa. Suurin osa naisista pitää tätä logiikkaa hyväksyttävänä, no minä en vaikka olen nainen. Ei ihme että suominainen ole enää kovassa huudossa. Miessukupolvi ( osa miehistäkin löytyy paskiaisia ) paranee koko ajan hitaasti mut varmasti sitten naissukupolvi menee ihan vastakkaiseen suuntaan jos naiset ei tätä huomaa niin kuka sitten.
N29v

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolvi on eri asia kuin sukupuoli.

Vierailija
2/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miehenä on hyviä kokemuksia tinderistä. Kannattaa jättää ne ankkahuulet swaippaamatta ja swaipata naisia, joilla on riittävästi kiinnostusta hommaan eli järkevä profiili ja kivat kuvat. Kun swaippaa oman tyylisiä naisia, yllättäen saa parempia ja järkevämpiä keskusteluja aikaiseksi, jopa treffejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtin ei kannata tavoitella naisia, jotka ovat yli oman tason.

Vierailija
4/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap on poikkeuksellinen helmi ja lumihiutale ja parempi kuin 99,9% kaikista naisista.

Vierailija
5/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Taas tällainen "minä olen niin fiksu ja ihana mutta kaikki muut naiset on p*rseestä" aloitus.

Vierailija
6/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin ylipaino, pituus ei yleensä näy kuvasta.

Vierailija
7/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on mies.

Vierailija
8/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei nyt oikein tullut ilmi mitä nuo naiset oikein veljestä ajattelivat. Ainakin pituus oli sama kuin muillakin miehillä; jotkut ovat pari senttiä pidempiä ja jotkut pari senttiä lyhyempiä. 

Tuollaistakin kysymystä voi kai lähestyä eri kannoilta; jos tiedät jo miltä ihminen näyttää ja kiinnostut kysymään lisätietoja, niin ehkä silloin jotain kiinnostusta on jo ilmassa? En minä ainakaan kyselisi mitään naiselta, joka olisi kuvan perusteella vastenmielinen.

Vierailija
9/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla yllätys, mutta samaa kuraa on sekä miesten profiilit, että kaikkien profiilit myös suomen ulkopuolella. Jos nuorten naisten Duckface aiheuttaa myötähäpeää, niin mietipä sama 35-vuotiaalle miehelle...

Miksi siis tämä asia pitää sukupuolettaa ja kansallistaa, kun suurin osa KAIKISTA ihmisistä nyt vaan on aika yksinkertaisia, ja siten myös Tinderkäytös riman alittavaa.

Vierailija
10/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas vasta tinderin käytön aloittaneena naisena hämmästelen siellä olevia miehiä, jotka näyttävät ikäistään vähintään 10 vuotta vanhemmalta. Joka valehtelevat ikänsä tai sitten on ollut kovin rankka ja kuluttava elämä, mikä ei kumpikaan kerro miehestä hyvää. Lisäksi suurin osa on ylipainoisia ja väittävät kuitenkin olevan sporttisia.

Vierailija
11/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10pros tinder miehistä saa sen huomion käytännössä kokonaan.

Niille tulvii viestejä.

Jos et kuulu tohon 10pros niin voi voi.

Naiset saa lähinnä urpoilta viestejä, joskus harvoin noi 10pros edustajat saattaa vastata.

Vierailija
12/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla miehenä on hyviä kokemuksia tinderistä. Kannattaa jättää ne ankkahuulet swaippaamatta ja swaipata naisia, joilla on riittävästi kiinnostusta hommaan eli järkevä profiili ja kivat kuvat. Kun swaippaa oman tyylisiä naisia, yllättäen saa parempia ja järkevämpiä keskusteluja aikaiseksi, jopa treffejä.

Sun puheesta saa sen käsityksen, että kunhan vain itse swaippaa tykkäyksen niin mätsiä tulee. Noi ei tule mulla ainakaan.

M36

Vierailija
13/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin mieheni tinderistä, pikkuveljeni 24v löysi naisensa kans samasta apista. Yhtenä kertana Selailtiin veljeni kanssa matchit ja joudun kyl toteamaan et monet naiset antavat itestää aika kylmän kuvan. Instan ankkahuulet on kovassa suosiossa tinderissa ja luulevat että se riittää, matchit kyselivät veljeni pituutta joka on 178cm (koin myötähäpeä) vaikka moni heistä oli hieman pyöreitä, miksei ne ite laita vaakanumeronsa tekstikenttään tai miltä tuntuisi jos joku kysyy sun painoa. Suurin osa naisista pitää tätä logiikkaa hyväksyttävänä, no minä en vaikka olen nainen. Ei ihme että suominainen ole enää kovassa huudossa. Miessukupolvi ( osa miehistäkin löytyy paskiaisia ) paranee koko ajan hitaasti mut varmasti sitten naissukupolvi menee ihan vastakkaiseen suuntaan jos naiset ei tätä huomaa niin kuka sitten.

N29v

Kyllä. Nuorissa ikäluokissa naiset juovat ja polttavat sekä pettävät enemmän.

Vierailija
14/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen enkä käytä Tinderiä kun en ole mikään pinnallinen ig tyrkky. Sitähän sieltä haetaan.

Mulla oli se sovellus ja oli kuva naamasta meikillä ja ilman ja kokovartalokuvia. Miehet vaan hinkui lisää kuvia. Kuukauden vanha kuva ei kelvannut. Eikä ollut mitään malleja ne miehetkään. Pinnallista roskaa koko sovellus.

Vierailija
15/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukavampaa tavata joku naisenpuoli vaikka harrastusten merkeissä, mutta ainakaan Helsingissä naiset eivät tunnu harrastavan mitään järkevää. Kiinnostuksen aiheet ovat luokkaa kaikki Afrikkaan liittyvä, huumeet, tai jooga ja parantavat kristallit. Perusnaista ei täältä löydä. Pintaliitäjiä ja kapakkiruusuja vain.

Vierailija
16/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Olisi mukavampaa tavata joku naisenpuoli vaikka harrastusten merkeissä, mutta ainakaan Helsingissä naiset eivät tunnu harrastavan mitään järkevää. Kiinnostuksen aiheet ovat luokkaa kaikki Afrikkaan liittyvä, huumeet, tai jooga ja parantavat kristallit. Perusnaista ei täältä löydä. Pintaliitäjiä ja kapakkiruusuja vain.

Täysin samat ajatukset, että mieluiten tapaisi harrastusten yms oikeiden kohtaamisten kautta. Ei sinkkunaisia vain tapaa tuolla oikeassa elämässä missään.

M36

Vierailija
17/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan 29v. kirjoita noin huonosti? Toi syö sun markkina-arvoa pirusti.

Vierailija
18/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Täysin samat ajatukset, että mieluiten tapaisi harrastusten yms oikeiden kohtaamisten kautta. Ei sinkkunaisia vain tapaa tuolla oikeassa elämässä missään.

M36

Ja samasta syystä itse skippaan nettideittisivuilla asuinpaikkakunnakseen Helsingin ilmoittavat ulkonäköön katsomatta. Sääli, mutta sillä säästyy paljolta turhalta pään tiileen hakkaamiselta.

M vm. 72

Vierailija
19/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nainen enkä käytä Tinderiä kun en ole mikään pinnallinen ig tyrkky. Sitähän sieltä haetaan.

Mulla oli se sovellus ja oli kuva naamasta meikillä ja ilman ja kokovartalokuvia. Miehet vaan hinkui lisää kuvia. Kuukauden vanha kuva ei kelvannut. Eikä ollut mitään malleja ne miehetkään. Pinnallista roskaa koko sovellus.

Aika vanhentunut käsitys tinderistä. Siellä on kyllä ihan laidasta laitaan kaikenlaista porukkaa, aika iso osa (omien kokemusteni perusteella) etsimässä rakkautta ja parisuhdetta. Minä nörttityttö löysin ihanan nörttimieheni sieltä, ei olla kumpikaan ig tyrkkyjä.

Vierailija
20/75 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

M36

Ja samasta syystä itse skippaan nettideittisivuilla asuinpaikkakunnakseen Helsingin ilmoittavat ulkonäköön katsomatta. Sääli, mutta sillä säästyy paljolta turhalta pään tiileen hakkaamiselta.

M vm. 72

😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä