Uusi mies ei nuole pillua.
Olemme harrastaneet seksiä viisi kertaa joista kaikilla kerroilla olen ottanut suihin ja enimmäkseen ratsastanut. Joillain kerroilla mies on vähän sormin hyväillyt ennen yhdyntää, ei kuitenkaan joka kerta.
Suuseksiä hän tarjoili yhden kerran pienen hetken houkutellessaan minua seksiin, mönki peiton alle jalkojeni väliin ja silloinkin enimmäkseen sormin puuhaili, välillä vaan muutaman kerran lipaisi. Tuli ihan mieleen joku juttu minkä luin joskus, mies ihan vakavissaan väitti, että voi antaa vaikutelman suuseksistä jos on peiton alla pää lähellä pimppiä, kun kun roplaa sormin. Niille jotka näin luulee niin pakko kertoa, että ei pidä paikkaansa.
Kerran esileikin aikaan pyysinkin suuseksiä, mutta hän sivuutti sen.
Onko tässä nyt vaan myönnettävä tilanne, että olen tekemisissä miehen kanssa jota ei naisen orgasmit kiinnosta tai suuseksi ei ainakaan ole hänen juttunsa?
Mitä sanoo miehet joille ei pimppi maistu, vaikuttaako tässä nyt olevan kaltaisesi mies?
Pahoittelut jos hieman paistaa ärtymys tekstistäni. Taas kun eilen jäi ilman orgasmia niin vähän ärsyttää.
Kommentit (46)
n50japäälle kirjoitti:
Hyvä että sanoit.
Hän ei ehkä ehdi vastata...hän googlaa juuri "nainen orgasmi".... :D. No on korkea aika oppia naisesta ja naisen nautinnosta.
:D No kyllä. Kiire alkaa olemaan jos ei tuohon ikään mennessä ole oppinut. Saas nähdä nyt mitä tulee. Viikonloppuna nähdään jos ei ole saanut hepulia, kun sanoin.
-ap
Mies 50
Kyllä kannattaa antaa nautintoa toiselle kaikin konstein..
Miksi ei nuolis .en voi ymmärtää sellasia jos kerta on hygienia ok eikä maistu pahalle..jos kovin väkevä aromi niin silloin voi jäädä nuolematta mutta normi pillun mahla kiihottaa minua ainakin..
Kyllä mä nuolen naisen toistakin kun on puhdasta ja se tunne kun huomaan miten se vaikuttaa toiseen kiihottaa minuakin..
Asenteesta se on kiinni..minusta ap mies ei ymmärrä mitwn tärkeä juttu sulle on pillun hyväily..
Mä kai saatan lipitellä vaikka useemman tunnin kunhan asento ei ole mahdoton...ja kun sen päälle saan itekkin on tosi hieno tunne itelläkin...
Jos ap jää ilman orkkuja niistä voi kasvaa iso mörkö teidän suhteeseen..kerro niin saat tietää kannattaako sun jatkaa..
Ite olen joutunut pettymään toisen haluttomuutta ja se on vienyt suhteen huonoon jamaan kun siitä on kasvanut ongelma...se ongelma turboo pettymys pettymyksen jälkeen...näitä ei ne ymmärrä jotka ei sitä ole kokeneet...näin se vaan menee
Taisi ihan sanomalla ratketa, pitää nyt mykkäkoulua niin eiköhän tämä aluillaan oleva suhde ollut sitten tässä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Taisi ihan sanomalla ratketa, pitää nyt mykkäkoulua niin eiköhän tämä aluillaan oleva suhde ollut sitten tässä.
-ap
Et menettänyt mitään. Että älä ajattele sellaisia ajatuksia. Parempi että loppui, niin pääset eteenpäin pattitilanteesta.
Tietenkin viestin sävystä on paha mennä sanomaan tarkemmin tietämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apEt menettänyt mitään. Että älä ajattele sellaisia ajatuksia. Parempi että loppui, niin pääset eteenpäin pattitilanteesta.
Tietenkin viestin sävystä on paha mennä sanomaan tarkemmin tietämättä.
Kyllä se niin varmasti on tavallaan hyvä fiilis, mutta tavallaan harmittaa. Tuo kuitenkin kertoo, että tuskin olisi kyennyt muissakaan asioissa keskustelemaan tai ajattelemaan asiaa toisen silmin, kun käyttäytyy tuolla tavalla tässä asiassa.
-ap
Hyvä että sanoit.
Hän ei ehkä ehdi vastata...hän googlaa juuri "nainen orgasmi".... :D. No on korkea aika oppia naisesta ja naisen nautinnosta.