Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä Rax-ravintolassa. Kysy mitä vaan.

Vierailija
08.11.2018 |

Tylsä vapaapäivä. Työpaikallani tuntuu olevan huono maine enemmistön silmissä, joten jos jollain on kysyttävää jostain mikä mieltä askarruttaa, voisin auttaa ja selkeyttää mielikuvia.

Ja se netissä 15 vuotta kiertänyt piiitkä syöksyripulitarina lienee totta, mutta kuten jokainen järkevästi osaa ajatella niin kys. ihmisellä lienee ollut vatsaongelmia jo ennestään.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion Rax on viihtyisin ja kaunein missä olen käynyt. On nimittäin jotkut aika eri näköisiä. Kuopiossa remontoitiin muutama vuosi sitten. Lapsikin tykkää kovasti, on hyvä leikkipaikka tarjolla.

Vierailija
82/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä raksissa ap on töissä? Ei ainakaan ideaparkissa ole leikkipaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

wefw kirjoitti:

Ajatellaan niin päin, että jos kaikki ihmiset tulisivat RAXiin 1-vuotiaan lapsensa kanssa. Ja kaikki antaisivat sen 

Ajattele miten ajattelet. Kuinkahan paljon niitä asiakkaita on kellä mukana just 1 vuotias lapsi? Kaikki tuskin kumminkaan tekee noin. Ja se pari kurkun palaa on ihan sama jos antaa, ja huuto loppuu lapsella sillä. Tuskin menee firma siitä konkkaa. Ja luulisin muitten asiakkaiden arvostavan sitä, että lapsi ei huuda siinä vieressä.

Vierailija
84/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

wefw kirjoitti:

Ajatellaan niin päin, että jos kaikki ihmiset tulisivat RAXiin 1-vuotiaan lapsensa kanssa. Ja kaikki antaisivat sen 

Anteeksi mitä?

Tarkoitatteko todella, ettei 1-vuotiaan lapsensa kanssa ei saisi mennä edes Raxiin?

Eiköhän lapsen totuttaminen ravintolakulttuuriin ole asiallista.

On ainakin meidän suvussamme.

Ja eiköhän lapsen opettaminen ravintolakultuuriin suju parhaiten vähän vähemmän hienoissa paikoissa?

Tärkeää totuttaa lapsi varastamaan ruokaa? Oookeii

Vatun daiju, ei se lapsi mitään varasta...

Vierailija
85/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomautatteko asiakkaalle jos hän ei ole maksanut jälkiruoasta ja ottaa sinulta ”salaa” esim kahviinsa jäätelöä tai pari karkkia ohimennen siitä huolimatta että maksoi vain pääruoasta?

Kyllä

Vierailija
86/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aikaa sitten mainostitte vegaanisia ruokianne. Minne ne hävisivät? Nyt on pizzoissa enää yhtä lajia. Samalla hävisi se todella hyvä laktovegetaarinen pizza, missä oli mm. tomaattia ja juustoa. Lisää vaihtoehtoja kasvissyöjille (minulle käy myös laktovegetaarinen)! Sitä paitsi se ainoa pizza on aina loppu. Siinäpä sitten vain odotellaan, kun muuta ei voi syödä. Aikamoinen mainostemppu oli. Salaateista tykkään kovasti.

Kaikkea saa pyytämällä. Vegaanista turha pitää koko ajan pöydässä tarjolla kun sitä oikeasti tosi harva syö ja sitä sai koko ajan heittää roskiin kun kuivui, joten nyt teemme vain tilauksesta. Kasvissyöjillehän on runsaasti kaikkea mutta pizzoja tosiaan vain 1-2, minä ainakin työvuorossani olen pyytäessä tehnyt useampaa laatua.

Vierailija
87/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä on aina niin huonosti tiskatut astiat?

Kyllä minä huomautan työkavereille jos on likaista jälkeä. Ihan törkeää jos jossain ravintolassa ei kiinnitetä tähän huomiota... *yrjö*

Vierailija
88/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko viikkotunteja?

Maistoin kerran sitä lasagnea ja täytyy sanoa, että oli ihan higveää moskaa, syömättä jäi. Samoin pitsat on sugkeita. Salaattipöytä ainoa hyvä.

Vierailija
89/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä raxissa olet töissä? Pitääkö siellä olla yksin töissä?

Vierailija
90/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Have youu any competitioons?

Vierailija
91/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I caan eat that shiit beaxause it makes me happpy.

Vierailija
92/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I caan take the sliice if you offeer it forr good price. Whaat you thiiink?

Vierailija
93/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä vapaapäivä. Työpaikallani tuntuu olevan huono maine enemmistön silmissä, joten jos jollain on kysyttävää jostain mikä mieltä askarruttaa, voisin auttaa ja selkeyttää mielikuvia.

Ja se netissä 15 vuotta kiertänyt piiitkä syöksyripulitarina lienee totta, mutta kuten jokainen järkevästi osaa ajatella niin kys. ihmisellä lienee ollut vatsaongelmia jo ennestään.

Mitä ajattelet asiakkaasta, joka haluaa syödä vain vähän ja sekin on salaattipöydän valikoimista?

Vierailija
94/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kolme kysymystä kirjoitti:

Hitonko takia on taas tällainen ketju: kysy minulta? Eikö ylläpito voisi vihdoin poistaa nämä kysely-ketjut?Ketä kiinnostaa tällaiset ja miksi pitäisi kysellä joltakin jotakin? 

Tässä jo kolme kysymystä - ylläpidolle. 

Olen vain nähnyt tällaisia ketjuja av:ta selatessani ja näytti minusta hauskalta. Uskoin myös että ihmisillä olisi kysymyksiä. Mulla ei myöskään ole kavereita, joiden kanssa jutella vapaapäivinä joten roikun täällä. Sori kun häiritsin.

Minusta tämä on mielenkiintoista koska en ole ikinä jutellut yhdenkään Raxilaisen kanssa muusta kuin maksamiseen ja kiittämiseen liittyvistä asioista.

Vierailija
95/97 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ripuli märkää kakkaa?

Vierailija
96/97 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako raxista ottaa jäätelöä niin paljonko haluaa vai onko rajoitettu määrä jos ostaa sen jäätelön buffan lisäks.

Vierailija
97/97 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Mikä tekee Rax-ravintolasta erityisen tai erilaisen kuin muista ravintoloista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä